Nee het is echt weer troep de laatste tijd.quote:
tim is gevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het is echt weer troep de laatste tijd.
Ga het niet meer proberen ook niet,
Goeie rol de enige verhaallijn die die kerel heeft gehad is waarbij hij zelf maanden niet beeld komt.quote:
hij is verkracht denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie rol de enige verhaallijn die die kerel heeft gehad is waarbij hij zelf maanden niet beeld komt.
Door die opa? dat denk ik ook.quote:
nee nog nietquote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door die opa? dat denk ik ook.
is Nick al terug dan ga ik weer kijken.
Dat liefdes homo gedoe wat het nu is boeit me vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
vincent en nina zijn een stel
hahaha incestleef
wanneer is er weer een herdenkingquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat liefdes homo gedoe wat het nu is boeit me vrij weinig eigenlijk.
Ik wil Ludo/Frits zien die mensen bedonderd en opsluit en meer van dat soort dingen als vroeger.
Dat was tof om te kijken. Nu is het gtst topic alleen leuk om cynisch te reageren over hoe het vroeger beter was.
WW is tijdelijk.quote:
dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
WW is tijdelijk.
Gewoon wajong net als Inso toch .
Je kan vast wel een handicapt simuleren
Als er weer iemand dood is denk ik.quote:
pest mij niet zoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
kom op jongen, laat xcachet trots op je zijn
Trainspotting als inspiratie bron.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
WW is tijdelijk.
Gewoon wajong net als Inso toch .
Je kan vast wel een handicapt simuleren
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.quote:
Zit een geniale scene in van een kerel die verplicht moet soliciteren en dan net doet alsof hij achterlijk is.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh wat
Dat is toch die film over die jongens die gingen gebruiken.
oh ik vind pesten wel grappigquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.
en dan moet je ver gaan, zelfs elan laat ik meestal met rust
Interesseert me geen tyfus.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.
en dan moet je ver gaan, zelfs elan laat ik meestal met rust
Op untappd gezet?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
heb me gelukkig al ingedronken, duurt niet meer zo lang eer ik ko lig
Wat heb je op bieries?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Tik m aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
oh kut.quote:
Dochter van de Korenaar maakt mooi spul manquote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh kut.
al is deze niet echt opvallend, straffe hendrik.
paar dagen geleden een van de dochter van de korenaar op, die viel me echt enorm positief op. ff kijken welke. oersoep was wel apart met lichte zurigheid, maar vond ik verder niet echt top.
Oersoep vind ik zelf wel top. Alleen te duur.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
of ja niet top, zeg maar voor het geld. dan liever andere microbieren. nog altijd beter dan een leffe blond, voor zover dat een compliment is
nog steeds in pre-production?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in trainspotting 2?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds in pre-production?
valt me nog mee dan sin city 2 uit gaat komen
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
helaas niet neequote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.
Als ze half zo'n bazige film maken is het al bioscoopwaardig.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.
Ik geniet nog steeds.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van conchita worst?
Ik heb gesolliciteerd op interne senior vacature. Qua arbeidsjaren kom ik nog duidelijk te kort maar niveau japans en motivatie is in mijn voordeel. Beetje fingers crossed (beetje heel veel) kan ik paar keer per jaar naar Japan.quote:
Leuk wat voor functie?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd op interne senior vacature. Qua arbeidsjaren kom ik nog duidelijk te kort maar niveau japans en motivatie is in mijn voordeel. Beetje fingers crossed (beetje heel veel) kan ik paar keer per jaar naar Japan.
Blowen krijg je trek van.quote:
CEO accounting south pacific.quote:
Komt die dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
nu ik dit lees, ga voor 2200 euro speakersquote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CEO accounting south pacific.
CEO klinkt tof maar is in feite niets anders dan mijn huidige functie, behalve dat ik met een team werk die ik ipv elke dag 1 x per kwartaal zie.
Maar bij een Japans bedrijf of zo?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CEO accounting south pacific.
CEO klinkt tof maar is in feite niets anders dan mijn huidige functie, behalve dat ik met een team werk die ik ipv elke dag 1 x per kwartaal zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |