helaas niet neequote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.
Als ze half zo'n bazige film maken is het al bioscoopwaardig.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.
Ik geniet nog steeds.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van conchita worst?
Ik heb gesolliciteerd op interne senior vacature. Qua arbeidsjaren kom ik nog duidelijk te kort maar niveau japans en motivatie is in mijn voordeel. Beetje fingers crossed (beetje heel veel) kan ik paar keer per jaar naar Japan.quote:
Leuk wat voor functie?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd op interne senior vacature. Qua arbeidsjaren kom ik nog duidelijk te kort maar niveau japans en motivatie is in mijn voordeel. Beetje fingers crossed (beetje heel veel) kan ik paar keer per jaar naar Japan.
Blowen krijg je trek van.quote:
CEO accounting south pacific.quote:
Komt die dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in trainspotting 2?
nu ik dit lees, ga voor 2200 euro speakersquote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CEO accounting south pacific.
CEO klinkt tof maar is in feite niets anders dan mijn huidige functie, behalve dat ik met een team werk die ik ipv elke dag 1 x per kwartaal zie.
Maar bij een Japans bedrijf of zo?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CEO accounting south pacific.
CEO klinkt tof maar is in feite niets anders dan mijn huidige functie, behalve dat ik met een team werk die ik ipv elke dag 1 x per kwartaal zie.
Wat zit ik daar al lang op te wachten....quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds in pre-production?at zit.ik daar.al.lang op.te wachten..
valt me nog mee dan sin city 2 uit gaat komen
Nee, Europees bedrijf. En niet bijzonder veel zaken in Japan maar office van ZO Azie (inclusief China) en Oceanie zit in Osaka.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar bij een Japans bedrijf of zo?
Of gewoon een bedrijf dat veel zaken doet Japan.
Wel vet als je elk jaar een (gratis) trip mag maken
dat weet ik mikey, maar het moment is bijna daarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit ik daar al lang op te wachten....
ben jij de negerlul van karina?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
Ik mocht hier posten van Karina
Hoi jongens
Ik hoorde dat je een peertenpenor wasquote:
Lekker man elk jaar een paar keer free de wereld rond.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Europees bedrijf. En niet bijzonder veel zaken in Japan maar office van ZO Azie (inclusief China) en Oceanie zit in Osaka.
oh buurman wat doet u nuquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh man blijf toch van mijn peertenpeners AF_
Beetje zakelijk die airmiles opsparen om vakantie BC te vliegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man elk jaar een paar keer free de wereld rond.
Nadeel voor je chick alleen misschien dat ze af en toe weekje alleen zit.
Hee Don hoe is het nieuwe auto al?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Bombel het volgende:
Oh... ik kom ook weer eens in dit topic en Knut heeft het weer eens over negerlullen...
Negersexquote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Bombel het volgende:
Oh... ik kom ook weer eens in dit topic en Knut heeft het weer eens over negerlullen...
fmt is een leukequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Wie zijn al die mensen moeten we weer in een andere sc rellen?
Uit de TV SC. En ze mogen niet rellen van mijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Nee nee, wij doen gezellig met jullie meequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |