Nee het is echt weer troep de laatste tijd.quote:
tim is gevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het is echt weer troep de laatste tijd.
Ga het niet meer proberen ook niet,
Goeie rol de enige verhaallijn die die kerel heeft gehad is waarbij hij zelf maanden niet beeld komt.quote:
hij is verkracht denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie rol de enige verhaallijn die die kerel heeft gehad is waarbij hij zelf maanden niet beeld komt.
Door die opa? dat denk ik ook.quote:
nee nog nietquote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door die opa? dat denk ik ook.
is Nick al terug dan ga ik weer kijken.
Dat liefdes homo gedoe wat het nu is boeit me vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
vincent en nina zijn een stel
hahaha incestleef
wanneer is er weer een herdenkingquote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat liefdes homo gedoe wat het nu is boeit me vrij weinig eigenlijk.
Ik wil Ludo/Frits zien die mensen bedonderd en opsluit en meer van dat soort dingen als vroeger.
Dat was tof om te kijken. Nu is het gtst topic alleen leuk om cynisch te reageren over hoe het vroeger beter was.
WW is tijdelijk.quote:
dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
WW is tijdelijk.
Gewoon wajong net als Inso toch .
Je kan vast wel een handicapt simuleren
Als er weer iemand dood is denk ik.quote:
pest mij niet zoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
kom op jongen, laat xcachet trots op je zijn
Trainspotting als inspiratie bron.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
WW is tijdelijk.
Gewoon wajong net als Inso toch .
Je kan vast wel een handicapt simuleren
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.quote:
Zit een geniale scene in van een kerel die verplicht moet soliciteren en dan net doet alsof hij achterlijk is.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh wat
Dat is toch die film over die jongens die gingen gebruiken.
oh ik vind pesten wel grappigquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.
en dan moet je ver gaan, zelfs elan laat ik meestal met rust
Interesseert me geen tyfus.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.
en dan moet je ver gaan, zelfs elan laat ik meestal met rust
Op untappd gezet?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
heb me gelukkig al ingedronken, duurt niet meer zo lang eer ik ko lig
Wat heb je op bieries?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Tik m aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
oh kut.quote:
Dochter van de Korenaar maakt mooi spul manquote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh kut.
al is deze niet echt opvallend, straffe hendrik.
paar dagen geleden een van de dochter van de korenaar op, die viel me echt enorm positief op. ff kijken welke. oersoep was wel apart met lichte zurigheid, maar vond ik verder niet echt top.
Oersoep vind ik zelf wel top. Alleen te duur.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
of ja niet top, zeg maar voor het geld. dan liever andere microbieren. nog altijd beter dan een leffe blond, voor zover dat een compliment is
nog steeds in pre-production?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in trainspotting 2?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds in pre-production?
valt me nog mee dan sin city 2 uit gaat komen
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
helaas niet neequote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.
Als ze half zo'n bazige film maken is het al bioscoopwaardig.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.
Ik geniet nog steeds.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van conchita worst?
Ik heb gesolliciteerd op interne senior vacature. Qua arbeidsjaren kom ik nog duidelijk te kort maar niveau japans en motivatie is in mijn voordeel. Beetje fingers crossed (beetje heel veel) kan ik paar keer per jaar naar Japan.quote:
Leuk wat voor functie?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd op interne senior vacature. Qua arbeidsjaren kom ik nog duidelijk te kort maar niveau japans en motivatie is in mijn voordeel. Beetje fingers crossed (beetje heel veel) kan ik paar keer per jaar naar Japan.
Blowen krijg je trek van.quote:
CEO accounting south pacific.quote:
Komt die dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
nu ik dit lees, ga voor 2200 euro speakersquote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CEO accounting south pacific.
CEO klinkt tof maar is in feite niets anders dan mijn huidige functie, behalve dat ik met een team werk die ik ipv elke dag 1 x per kwartaal zie.
Maar bij een Japans bedrijf of zo?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CEO accounting south pacific.
CEO klinkt tof maar is in feite niets anders dan mijn huidige functie, behalve dat ik met een team werk die ik ipv elke dag 1 x per kwartaal zie.
Wat zit ik daar al lang op te wachten....quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds in pre-production?at zit.ik daar.al.lang op.te wachten..
valt me nog mee dan sin city 2 uit gaat komen
Nee, Europees bedrijf. En niet bijzonder veel zaken in Japan maar office van ZO Azie (inclusief China) en Oceanie zit in Osaka.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar bij een Japans bedrijf of zo?
Of gewoon een bedrijf dat veel zaken doet Japan.
Wel vet als je elk jaar een (gratis) trip mag maken
dat weet ik mikey, maar het moment is bijna daarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit ik daar al lang op te wachten....
ben jij de negerlul van karina?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
Ik mocht hier posten van Karina
Hoi jongens
Ik hoorde dat je een peertenpenor wasquote:
Lekker man elk jaar een paar keer free de wereld rond.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Europees bedrijf. En niet bijzonder veel zaken in Japan maar office van ZO Azie (inclusief China) en Oceanie zit in Osaka.
oh buurman wat doet u nuquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh man blijf toch van mijn peertenpeners AF_
Beetje zakelijk die airmiles opsparen om vakantie BC te vliegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man elk jaar een paar keer free de wereld rond.
Nadeel voor je chick alleen misschien dat ze af en toe weekje alleen zit.
Hee Don hoe is het nieuwe auto al?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Bombel het volgende:
Oh... ik kom ook weer eens in dit topic en Knut heeft het weer eens over negerlullen...
Negersexquote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Bombel het volgende:
Oh... ik kom ook weer eens in dit topic en Knut heeft het weer eens over negerlullen...
fmt is een leukequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Wie zijn al die mensen moeten we weer in een andere sc rellen?
Uit de TV SC. En ze mogen niet rellen van mijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Nee nee, wij doen gezellig met jullie meequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit de TV SC. En ze mogen niet rellen van mij
Geen idee ik was er niet bijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh laten we dat maar niet doen he? Volgens mij ging dat niet zo goed.
Al weggehaaldquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel genoeg aktie hebben gezien he?
Appelen heeft moobs, telt dat ook?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
VROUWMENSEN MOETEN EERST EEN PIC VAN HUN TETTEN POSTEN
TER INFO
wil je wachten tot na mijn scheerbeurt, of is ervoor ook goed?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
VROUWMENSEN MOETEN EERST EEN PIC VAN HUN TETTEN POSTEN
TER INFO
sinds korte tijd hou ik zelfs van vrouwen met een baard, dus beide is goedquote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wil je wachten tot na mijn scheerbeurt, of is ervoor ook goed?
Als je je borsten moet scheren ben je per definitie niet welkom geen Conchita's hier.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wil je wachten tot na mijn scheerbeurt, of is ervoor ook goed?
Wil jij mijn fleshlight lenen?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dan ben je vies dik en kom je niet in aanmerking voor VBL SC lidmaatschap.
discriemienasie!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je borsten moet scheren ben je per definitie niet welkom geen Conchita's hier.
Limburgquote:
niet haten op saindquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet Saind
Ik kijk gewoon de eps en lees de boeken
Haten?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
niet haten op saind
dan kom ik je klappen, met je 45 kilo
je hebt gewoon nog geen kennis gemaakt met een echte cultuur, kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Limburg![]()
Ik heb niks met die boertjes op Adames na.
Heerlen niet waarderenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Limburg![]()
Oh jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet Saind
Ik kijk gewoon de eps en lees de boeken
L_l is een baas omdat Nintendoquote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef Adames het volgende:
sinds lange lans weg is dan, maar dat was een neger, dus neplimburger
quote:
Haten op maastrichtquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Limburg![]()
Oh saai dusquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, vooral goede karakterontwikkelingen
Dat saai noemenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh saai dusIk kijk vrijdag weer en hoop op draken en vechten.
Die buurt jaquote:
Ene helft van mijn stamboom heeft de wortels diep in de Limburgse steenkoolmijnen. Respect voor werkethos maar verder ongelofelijk dom.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gewoon nog geen kennis gemaakt met een echte cultuur, kan ik je niet kwalijk nemen
Dat gedoe hoeft voor mij nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat saai noemen
Dan heb je er echt niks van begrepen
Nou dat dus ja. Al zou ik misschien wel een 2DS willen voor Mariospellen en Zelda.quote:
bundequote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
3 keer raden waar ik vandaan kom
ok, 30 keer
Ik ben AF_, kom uit de sc in TV, en mocht van karina hierheenquote:
Zuid?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
3 keer raden waar ik vandaan kom
ok, 30 keer
ik heb een 3dsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gedoe hoeft voor mij nietIk wil wat meer aktie, shoot me.
[..]
Nou dat dus ja. Al zou ik misschien wel een 2DS willen voor Mariospellen en Zelda.
moet toch goed overeen komen met je geen woorden maar daden zou ik zeggenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ene helft van mijn stamboom heeft de wortels diep in de Limburgse steenkoolmijnen. Respect voor werkethos maar verder ongelofelijk dom.
Hoe kun je dat nou gedoe vindenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gedoe hoeft voor mij nietIk wil wat meer aktie, shoot me.
quote:
Bungquote:
Siem de Jong doet zoveel verkeerd.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vanwege ocarina of time kunnen ze niks meer verkeerds doen imo
net als siem de jong eigenlijk
deze kerel is slimmer, ja echt zuid, zeg maar zuid zuid zuidquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben AF_, kom uit de sc in TV, en mocht van karina hierheen
[..]
Zuid?
vandaar een 2DS die is minder duur en je kunt er alle spellen op spelen. Trouwens van het weekend nog Redcard gespeeld, ik faalde wel een beetjequote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb een 3ds
heb er alleen pokémon op
en een reviewgame voor FOK!
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vanwege ocarina of time kunnen ze niks meer verkeerds doen imo
net als siem de jong eigenlijk
manmanman, vaals en omstreken?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
deze kerel is slimmer, ja echt zuid, zeg maar zuid zuid zuid
Als ik die zachte g hoor wil ik niets liever dan mezelf voor de eerste aanstormende intercity gooien, helaas stopt die in Maastricht en is de snelheid te laag om mij van het taalkundige leed te verlossen.quote:
1 keer geweestquote:
Ik versta die mensen nieteensquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1 keer geweest
Helemaal de tyfus in gescholden. Die mensen kende heul geen ondergrondse containers.
Ik vind Vikings beter en Spartacus, bijvoorbeeld. En ik ben BSG weer aan het kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou gedoe vinden. Dat is juist wat GoT geniaal maakt. Als je actie wil zien kijk je maar een kut Blockbuster.
Tegenwoordig praat 50% hier engels man man manquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik die zachte g hoor wil ik niets liever dan mezelf voor de eerste aanstormende intercity gooien, helaas stopt die in Maastricht en is de snelheid te laag om mij van het taalkundige leed te verlossen.
ligt meer aan het zangerige dan aan de zachte gquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik die zachte g hoor wil ik niets liever dan mezelf voor de eerste aanstormende intercity gooien, helaas stopt die in Maastricht en is de snelheid te laag om mij van het taalkundige leed te verlossen.
Vikings moet ik nog kijken. Spartacus haakte ik na de eerste episode af door die beroerde special effects.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Vikings beter en Spartacus, bijvoorbeeld. En ik ben BSG weer aan het kijken.
al gedaanquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
Welke ga je reviewen Typ.
Nintendo is baas trouwens (ja nog steeds) komt nieuwe Zelda binnenkort
Vijlen, epen ( want ijsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, maar wel beter dan vaals, want vaals is pauper.
toeristisch, succes
zo erg is bunde toch niet? als je kirchroas/vols gewend bent, kan je alles aanquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had er moeite mee. Kwam niet verder dan: "Da hek wel euns op discovery gesheen"
Spartacus is baas en die special effects worden later wel beter. Plus, voor jou leuk, veel blote tetten en voor mij af en toe ook blote kerelsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vikings moet ik nog kijken. Spartacus haakte ik na de eerste episode af door die beroerde special effects.
Zo spreken ze daar heul nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had er moeite mee. Kwam niet verder dan: "Da hek wel euns op discovery gesheen"
Kirchroasquote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
zo erg is bunde toch niet? als je kirchroas/vols gewend bent, kan je alles aan
Mja blote tetten heb je ook in GoT en Californicationquote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Spartacus is baas en die special effects worden later wel beter. Plus, voor jou leuk, veel blote tetten en voor mij af en toe ook blote kerels
Heb dat alleen gezien, mijn mening was gezet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
zo erg is bunde toch niet? als je kirchroas/vols gewend bent, kan je alles aan
Geloof me in Spartacus heb je veel meer tetten hoor. En veel bloed.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja blote tetten heb je ook in GoT en Californication. En GoT heeft daarbij nog een zwaar geniaal plot en Californication is gewoon grappig.
Jezus ja dat klinkt wel kut.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
al gedaan
nintendo pocket football manager
of iets wat er op lijkt
mensen die series als dat kijken voor bloot hebben het niet helemaal begrepenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Spartacus is baas en die special effects worden later wel beter. Plus, voor jou leuk, veel blote tetten en voor mij af en toe ook blote kerels
Zou kunnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt meer aan het zangerige dan aan de zachte g
Ook veel meer actie zeker? Ik hou daar totaal niet van. Ik geniet veel meer van goede dialogen en een goed verhaal. Die actie is wel te skippen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me in Spartacus heb je veel meer tetten hoor. En veel bloed.
Nou dan begrijp ik het maar nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die series als dat kijken voor bloot hebben het niet helemaal begrepen
Bah al die macho'squote:Op maandag 19 mei 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan begrijp ik het maar nietAl die stoere mannen is niks mis mee.
Ook de dialogen zijn tof, vooral met Batiatus. 'By Jupiters cock' !quote:Op maandag 19 mei 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook veel meer actie zeker? Ik hou daar totaal niet van. Ik geniet veel meer van goede dialogen en een goed verhaal. Die actie is wel te skippen.
sony speakers zijn de bestequote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Als mijn moeder met mijn oma belt (in roermonds dialect) versta ik er geen kut van.
Totaal geen behoefte aan ook. Afsteken en achterop de fiets bezorgen aan hoogste bod.
Dat klinkt erg diepgaand wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook de dialogen zijn tof, vooral met Batiatus. 'By Jupiters cock' !
Eerste wat me te binnen schoot, maar de zinsopbouw is ook apart.quote:
Ik zie ze in het GoT topic ook zeiken dat de episode niks aan is. Terwijl ik echt genoten hebquote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schoot, maar de zinsopbouw is ook apart.
Maar heej ieder zijn smaak toch? Ik vind GoT wel goed maar af en toe een beetje traag.
Nou precies dat. De een kijkt voor de dialogen/verhaal de ander meer voor de veldslagen, draken, etc. Wat dat betreft zit er wel voor iedereen wat in.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze in het GoT topic ook zeiken dat de episode niks aan is. Terwijl ik echt genoten heb. Maar andere zijn weer helemaal blij als er een veldslag is, daar heb ik persoonlijks niks mee.
24 nooit gezien. Zo maar verder met Californication voor wat simpeler vermaakquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies dat. De een kijkt voor de dialogen/verhaal de ander meer voor de veldslagen, draken, etc. Wat dat betreft zit er wel voor iedereen wat in.
overigens verheug ik me dan wel weer op de nieuwe aflevering van 24
Ik heb afl. 6 al gezien, er was vorige week weer een pre-release dus deze week heb ik 'niks'.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
24 nooit gezien. Zo maar verder met Californication voor wat simpeler vermaak.
Is dat een politieserie? Met elke episode een nieuw verhaal ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb afl. 6 al gezien, er was vorige week weer een pre-release dus deze week heb ik 'niks'.
Ik heb Californication twee seizoenen gevolgd op Comedy Central. Toen was ik er wel achter dat elke aflevering wel zo ongeveer hetzelfde verliep.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
24 nooit gezien. Zo maar verder met Californication voor wat simpeler vermaak.
Aflevering 6 van Californication nieuwe seizoen bedoelde ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een politieserie? Met elke episode een nieuw verhaal ofzo?
Het komt vaak wel op hetzelfde neer. Maar ik vind het wel een toffe sfeer hebben en het hoofdpersonage spreekt me wel aan. Voor de rest is het gewoon lekker luchtig.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Californication twee seizoenen gevolgd op Comedy Central. Toen was ik er wel achter dat elke aflevering wel zo ongeveer hetzelfde verliep.
ja, dat is zo bij seriesquote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Californication twee seizoenen gevolgd op Comedy Central. Toen was ik er wel achter dat elke aflevering wel zo ongeveer hetzelfde verliep.
Ooh ik heb gisteren seizoen 3 afgekekenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Aflevering 6 van Californication nieuwe seizoen bedoelde ik.
24 is 1 verhaal, een hele dag dus vandaar 24 (uur).
Whats new.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind daar ook weinig aan. Enige keren dat ik dat wel kan waarderen is als ik bij wat maten ben blijven pitten en we de hele dag brak op de bank iets willen kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doegggg, slaap lekkorquote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo slapen trouwens, toedeloe.
Tot morgen.
Het is dat ik hier zit te zweten anders had ik je nu boos toegesproken.quote:
En daarom luister ik ook trouw naar jouw serie tips.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind daar ook weinig aan. Enige keren dat ik dat wel kan waarderen is als ik bij wat maten ben blijven pitten en we de hele dag brak op de bank iets willen kijken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik hier zit te zweten anders had ik je nu boos toegesproken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik hier zit te zweten anders had ik je nu boos toegesproken.
[..]
En daarom luister ik ook trouw naar jouw serie tips.
Met Fringe bij aflevering 9 season 2 nu maar de afgelopen dagen voornamelijk naar de tering gegaan met andere dingen.quote:
Zelfs ik heb geen idee waar je het overhebt.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Fringe bij aflevering 9 season 2 nu maar de afgelopen dagen voornamelijk naar de tering gegaan met andere dingen.
Karina noemt mij toch enkel te pas en te onpas schattig en cutequote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]stoer hoor
karina is het met mij eens
Ik ook.quote:
Ik heb House of cards S02 gekeken in weinige momentjes van vrije tijd laatste weken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Fringe bij aflevering 9 season 2 nu maar de afgelopen dagen voornamelijk naar de tering gegaan met andere dingen.
Die scene was bijzonder raar inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb House of cards S02 gekeken in weinige momentjes van vrije tijd laatste weken.
Ik heb nog steeds moeite met de bi-scene een plekje te geven.
Nog niet gezien maar is het dan zo gedetailleerd?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb House of cards S02 gekeken in weinige momentjes van vrije tijd laatste weken.
Dat was echt apart ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
komt in seizoen 3 denk ik wel meer vanquote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken de spirit ofzo ook?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dat weet ik mikey, maar het moment is bijna daar
Ik zit in seizoen 1 ergens. Dus ik zal die scene ooit nog wel te zien krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er mist een echte scarlett.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zit in seizoen 1 ergens. Dus ik zal die scene ooit nog wel te zien krijgen.
quote:
Japan - Ivoorkust staat echt met vet in mn agenda. Waarschijnlijk heb ik dan nog geen internet dus zal roeien met de geleverde riemen worden maar ik ga deze niet missen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag hoopte ik weer dat hij terug zou komen.
Desnoods kijken op een groot scherm in een Japans café.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Japan - Ivoorkust staat echt met vet in mn agenda. Waarschijnlijk heb ik dan nog geen internet dus zal roeien met de geleverde riemen worden maar ik ga deze niet missen.
Ik zal op je wachten. Al moet ik mijn FOK! gedrag wel drastisch aanpassen. Ik begin een forumbrede reputatie te krijgen. Dat moet ik niet hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Japan - Ivoorkust staat echt met vet in mn agenda. Waarschijnlijk heb ik dan nog geen internet dus zal roeien met de geleverde riemen worden maar ik ga deze niet missen.
Jouw ster is rijzende, terwijl de mensen mij alleen kennen in bepaalde subfora. Alhoewel ik met VBL en CUL wel de belangrijkste gehad heb.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal op je wachten. Al moet ik mijn FOK! gedrag wel drastisch aanpassen. Ik begin een forumbrede reputatie te krijgen. Dat moet ik niet hebben
Houd ons niet langer inspanning. Je weet dat ik je onvoorwaardelijk zal steunen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verdrietig om een uitspraak van Cavaliers. Oké hij deed satire, maar dan nog vind ik niet dat je alles kunt zeggen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verdrietig om een uitspraak van Cavaliers. Oké hij deed satire, maar dan nog vind ik niet dat je alles kunt zeggen.
Ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd ons niet langer inspanning. Je weet dat ik je onvoorwaardelijk zal steunen.
Zit je dan in Japan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Hij zei dat hij Jessica Alba nog lelijker vond dan Nicki Minaj.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd ons niet langer inspanning. Je weet dat ik je onvoorwaardelijk zal steunen.
Wat bedoelde hij met 'nog' lelijker denk je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei dat hij Jessica Alba nog lelijker vond dan Nicki Minaj.
Tamelijk suggestieve uitspraak inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoelde hij met 'nog' lelijker denk je?
Dus je gaat eerst je nieuwe huis inwijden met je vriendin om daarna lekker naar die Japannertjes tegen die Afrikaantjes te kijken. Lekker man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas niet.
Wel 1 van de eerste nachten in mijn nieuwe casa
Heb je toch al een antwoord gestuurd + een puush foto?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tamelijk suggestieve uitspraak inderdaad.
Had je nog gelezen wat ik je had gedm'd?
Oh ik zie hem wel in mijn dm box ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je toch al een antwoord gestuurd + een puush foto?
In mn wk poule een 4-1 overwinning voor Japan. Ik kijk nu al uit naar de hele buurt afbreken om 5 uur snachts.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je gaat eerst je nieuwe huis inwijden met je vriendin om daarna lekker naar die Japannertjes tegen die Afrikaantjes te kijken. Lekker man.
Ik heb best wel zin in die pot
Ik heb een 1-1 ingevuld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mn wk poule een 4-1 overwinning voor Japan. Ik kijk nu al uit naar de hele buurt afbreken om 5 uur snachts.
Ik ook niet en ga er ook geen geld voor inleggen of iets dergelijks. Ik heb al wat teveel uitgaven gedaan momenteelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke wk poules doen jullie? Ik tot nu toe nog geen een
Ik heb de poule van de Telegraaf ingevuld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke wk poules doen jullie? Ik tot nu toe nog geen een
Er zweeft nu ergens 55 euro van jou virtueel tussen onze banken, nu weet ik hoe die bankiers aan hun geld komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga er ook geen geld voor inleggen of iets dergelijks. Ik heb al wat teveel uitgaven gedaan momenteel. Daar waar mijn FOK!-ster reizende is daalt mijn spaarrekening.
Ik geloof dat mijn broertje een keer alles 1-1 liet worden, scoorde hij nog best goed mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb mn werkpoule ingevuld met odds van unibet. Behalve Japan en Nederland. Japan wint alles en Nederland verliest alles.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zweeft nu ergens 55 euro van jou virtueel tussen onze banken, nu weet ik hoe die bankiers aan hun geld komen.
Paxje zit gelukkig ook bij de rabobank, dat is veel betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Spannend hoor. Wat een connectie voel ik momenteel met jou.
Jij zit daar ook alleen maar door en voor Gesink met je boerenbankquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje zit gelukkig ook bij de rabobank, dat is veel betrouwbaarder.
Havenaargod is niet geselecteerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb mn werkpoule ingevuld met odds van unibet. Behalve Japan en Nederland. Japan wint alles en Nederland verliest alles.
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit daar ook alleen maar door en voor Gesink met je boerenbank
Tik m aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Japan wel door laten gaan in de poule trouwens.
Ik heb lekker een streampje gekeken die 5 minuten achterliep.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb laatst 3,99 betaald omdat ik per se Barcelona - Atleti wilde zien op een stream die niet om de twee seconden vastliep. Dat was wel een impuls aankoop van mij.
Zelfs de officiële stream liep wat achter, dat was wel jammer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb lekker een streampje gekeken die 5 minuten achterliep.
Ik vergat uit te checken voor de NS bij het overstappen naar Arrivia. Die 35 euro boete was ook best impulsiefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb laatst 3,99 betaald omdat ik per se Barcelona - Atleti wilde zien op een stream die niet om de twee seconden vastliep. Dat was wel een impuls aankoop van mij.
Pellè is niet geselecteerd dus Italië is kansloos.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze er wel uit in de 1/8 finale tegen Pirlogod en Balotelligod.
Sorry Knut.
Griekenland geef ik ook geen kans zonder Lamprou.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pellè is niet geselecteerd dus Italië is kansloos.
Nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze er wel uit in de 1/8 finale tegen Pirlogod en Balotelligod.
Sorry Knut.
Nederland ook kansloos zonder Nickgod.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Griekenland geef ik ook geen kans zonder Lamprou.
Dat is iets wat ik de afgelopen dagen ook dikwijls heb bedacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland ook kansloos zonder Nickgod.
Ik had toch wel gerekend op wat sushi met pizza.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit.
Dan stuur ik je een krat bier en een zak borrelnootjes.
en Immers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland ook kansloos zonder Nickgod.
Ik weet niet of mijn ondertitel na het negeren van Van Gaal actueler of juist nuttelozer is gewordenquote:
Ik alleen een keer bij een Van der Valk buffet. Maar of ik dat onder echte sushi moet scharen laat ik aan Knut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Knut bij deze teleurstellen
Ik heb nog nooit in mijn leven sushi op.
Misschien kan Griekenland beter Adriaantje op het veld zetten, of neerleggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Griekenland geef ik ook geen kans zonder Lamprou.
De fukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Knut bij deze teleurstellen
Ik heb nog nooit in mijn leven sushi op.
Ach ze gaan toch weer met zijn elven in het eigen doel staan dus het boeit niet wie er op doel staat daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien kan Griekenland beter Adriaantje op het veld zetten, of neerleggen.
Kijk maar uit want voor je het weet neukt zo'n Griek je in je reet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien kan Griekenland beter Adriaantje op het veld zetten, of neerleggen.
Wat zijn we toch een waardeloos volk ook. Wat is het overigens smerig warm en benauwd op mijn kamerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hart zal breken, maar:
(ik heb ook nog nooit sushi gehad)![]()
Toen Bassie terugkwam uit Griekenland kon hij een week niet lopen. Adriaantje kan nog steeds niet lopen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk maar uit want voor je het weet neukt zo'n Griek je in je reet.
Het is ook vies warm op mijn kamer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een waardeloos volk ook. Wat is het overigens smerig warm en benauwd op mijn kamer
Wat is dit mensenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is enkel positief: je neemt geen genoegen met de AH-crap of all you can eat rommel en wacht tot je in Japan bent voor de eerste keer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |