pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.quote:
Zit een geniale scene in van een kerel die verplicht moet soliciteren en dan net doet alsof hij achterlijk is.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh wat
Dat is toch die film over die jongens die gingen gebruiken.
oh ik vind pesten wel grappigquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.
en dan moet je ver gaan, zelfs elan laat ik meestal met rust
Interesseert me geen tyfus.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
pesten doe ik alleen bij mensen die ik niet mag.
en dan moet je ver gaan, zelfs elan laat ik meestal met rust
Op untappd gezet?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
heb me gelukkig al ingedronken, duurt niet meer zo lang eer ik ko lig
Wat heb je op bieries?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Tik m aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
oh kut.quote:
Dochter van de Korenaar maakt mooi spul manquote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh kut.
al is deze niet echt opvallend, straffe hendrik.
paar dagen geleden een van de dochter van de korenaar op, die viel me echt enorm positief op. ff kijken welke. oersoep was wel apart met lichte zurigheid, maar vond ik verder niet echt top.
Oersoep vind ik zelf wel top. Alleen te duur.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
of ja niet top, zeg maar voor het geld. dan liever andere microbieren. nog altijd beter dan een leffe blond, voor zover dat een compliment is
nog steeds in pre-production?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in trainspotting 2?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds in pre-production?
valt me nog mee dan sin city 2 uit gaat komen
Lijkt me sterk dat hij de epische status van het origineel kan benaderen laat staan overtreffen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in trainspotting 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |