Man het is gewoon te zien op originele amateurbeelden en live uitzendingen over de hele wereld. Hoe kom je er bij dat er niks is teruggevonden?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fysisch klopt het "officiele verhaal" van geen kant. En nee, vliegtuigonderdelen werden niet teruggevonden. Bij het Pentagon ook al niet. Ja, wat gestagede brokjes voor de foto, maar dat was niet het "vliegtuig" (missile vermoedelijk) dat het Pentagon invloog.
Done.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet je ook eens wat debunkende docu's bekijken in plaats van enkel Loose Change, Mata.
En ja:quote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Zoiets houd je ook wel geheim ja, als overheid.
De uitgebreide inhoudelijke OP gemist?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een BNW-topic waarin BNW'ers elkaar wijsmaken dat hun ideeën helemaal niet gek zijn.
Matador, kom op...
In het Pentagon, ja?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
Dat raket verhaal is al helemaal je reinste onzin, miljarden mensen zagen live een Boeing of 2 erin vliegen.
Nu gaat het ineens enkel om het pentagon?quote:
Nee, maar daar is geen vliegtuig ingevlogen. Wat er bij die torens is gebeurd, is nog de vraag. In ieder geval zijn ze uit het niets verpulverd, dat is fysisch onmogelijk met 2 vliegtuigen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu gaat het ineens enkel om het pentagon?
Uit het niets verpulverd? Ze zijn in enorme torens gevlogen en vervolgens in een enorme brand gevlogen en daarna 600 meter tussen ander puin naar beneden gestort. Wat had je dan verwacht, dat je de cockpit nog in kon lopen?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar daar is geen vliegtuig ingevlogen. Wat er bij die torens is gebeurd, is nog de vraag. In ieder geval zijn ze uit het niets verpulverd, dat is fysisch onmogelijk met 2 vliegtuigen.
Kerosine brandt een minuutje of 20, dat smelt geen stalen torens en wat het al helemaal niet doet is verpulveren. Die torens zijn niet ingestort maar verpulverd. Nu, hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit het niets verpulverd? Ze zijn in enorme torens gevlogen en vervolgens in een enorme brand gevlogen en daarna 600 meter tussen ander puin naar beneden gestort. Wat had je dan verwacht, dat je de cockpit nog in kon lopen?![]()
Er zijn zat onderdelen gevonden nog overigens.
Kerosine is niet het enige brandbare materiaal in een kantoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kerosine brandt een minuutje of 20, dat smelt geen stalen torens en wat het al helemaal niet doet is verpulveren. Die torens zijn niet ingestort maar verpulverd. Nu, hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen?
Dat ze daar eens kamervragen over stellen inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wel, maar je hoort "progressief" Nederland wel veilig bij blanke Russen, maar rijke moslims mogen geselen wat ze willen...
Instorten is dat de boel eronder opbreekt, in stukken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik kan me iets anders herinneren maar ik zal me wel vergissen.
Dan zal ik wel geen grote stukken staal hebben gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Instorten is dat de boel eronder opbreekt, in stukken.
Als je de beelden goed bekijkt, zie je dat niet gebeuren. Alles onder de top verpulverde, verging tot stof (dustificatie). Er zijn zelfs 14 overlevenden onder de "ingestorte" torens uitgekropen. Dat kan niet als er 110 verdiepingen materiaal op je valt.
Ja, de onderste verdiepingen, waar zijn die andere 90?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan zal ik wel geen grote stukken staal hebben gezien.
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)mber-2001/#foto14222
En dan gaan die inwoners van SA weer een groot deel van de niet-moslims beledigen, wat een ellende toch allemaal.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
Wilders beledigt die god niet, hij beledigt de religie van die mensen en de inwoners van Saudi-Arabië door doelbewust de geloofsbelijdenis op hun vlag te vervangen door een aanval op de islam.
Blijkbaar besef jij niet dat religie voor heel veel mensen ook hier belangrijk is, maar niemand die dat ook maar iets kan schelen. Dus waarom je druk maken om de gekwetste gevoelens van volwassen mensen ergens anders?quote:Blijkbaar besef jij, niet dat een religie en zeker in Saudie-Arabië voor die mensen erg belangrijk is. Wilders zou dat zeker moeten weten en weet het ook gezien de manier die hij heeft gekozen.
Hoezo uitlokken?quote:Dat het volgens onze normen belachelijk is is prima maar je hebt ook te maken, bij internationale handel, met de normen elders. Als je bewust kiest voor zo'n provocatie (in hun ogen) moet je niet gaan jammeren als men reageert dat heb je uitgelokt.
Interessant, dat ga ik eens lezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Wetten van Croughs (1995) gelden nog steeds.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou ik heb ook steeds minder met Wilders hoor
Toch kan ik mij nog columns herinneren van Rob Hoogland waarin ik hem eigenlijk helemaal niet goed vond. Maarja, ik lees dan ook al heel lang geen kranten meer, omdat de enige waarheden de advertenties zijn.(binnenpretje, mij benieuwen wie het begrijpt)
Klopt, wat is daar hypocriet aan? Wij zijn niet blij hoe ze daar leven, zij zijn niet blij hoe we hier leven. Probleem is dat zij de spelregels veranderen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En je hebt geen bezwaar tegen de selectiviteit van rechts Nederland..
Dat is selectief.
Want rechts Nederland is altijd een voorstander van prettig zaken doen met Saoedi Arabië, dus vooral glimlachen en vriendjes blijven.
Toch weer dat linkse racisme hè; Moslims moeten we maar als ontoerekeningsvatbare mensen behandelen want ze weten niet beter.quote:Maar die aktie van Wilders gaat niet over wat mis is in dat land, maar het gaat om het beledigen van mensen, hun beledigen in zekere dogma's die voor hen erg belangrijk zijn.
Klaag het vrouwenbeleid aan, maar kanker niet over religie . Kan best .
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:33 schreef remlof het volgende:
Rob Hoogland
Die schreef eind jaren tachtig al bagger in de Telegraaf en dat doet ie kennelijk nog steeds.
De selectieve verontwaardiging... Jij begint daarover.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, wat is daar hypocriet aan?
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Doe eens wat aan introspectie.quote:Toch weer dat linkse racisme hè.
Inderdaad, en als de Amerikaanse overheid toch al uit van die complotgenieen bestaat was het ook niet zo moeilijk gewest om bewijs voor hun WMD's in scene te zeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
En als de VS het volk warm wilde laten lopen dan waren er wel makkelijkere inside jobs te bedenke dan vliegtuigen fucking torens in te laten vliegen en die te laten instorten.
Ja allebei Rob, dan weet ik niet meer over wie je het hebtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik weet hoe jij tegenover Wilders staat. Met "ons" in mijn vorige post bedoelde ik ook Rob Hoogland en ik. (In het geval dat je het anders opvatte)
En je gaat maar door met liegen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De selectieve verontwaardiging... Jij begint daarover.
Rechts Nederland mag selectief zijn en Links Nederland mag dat niet van jou.
Rechts Nederland wilt ook graag goede vriendjes zijn met de Saoedi's en dat steekt je niet, maar als Links Nederlands dat wilt, ga je verontwaardigend doen.
Hypocriet.
Die werken dan vast niet bij bedrijven die zaken doen met SA.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En je gaat maar door met liegen?
Nou, kijken of een argument dan echt gaat helpen (zal wel niet)...
Rechts NL wil helemaal niet graag goede vriendjes zijn met SA. Alle rechtse mensen die ik ken, denken zo.
Lijkt me stug, vrienden zijn met SA is essentieel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En je gaat maar door met liegen?
Nou, kijken of een argument dan echt gaat helpen (zal wel niet)...
Rechts NL wil helemaal niet graag goede vriendjes zijn met SA. Alle rechtse mensen die ik ken, denken zo.
Rechts Nederland schreeuwt ook niet elke keer moord en brand als er een voorval is waar je een vergrootglas bij nodig hebt om er schending van mensenrechten in te ontdekken. Zwarte Piet-discussies, gouden koets-discussies, illegalen-discussie, jankende PVDA-politici op tv dat Mauro niet mag blijven, dat is links. Rechts is pragmatischer. Als er week in week uit hele jonge meisjes aangerand worden in een zwembad door Marokkanen dan ben ik het er mee eens dat Marokkanen in een bepaalde leeftijdscategorie de toegang geweigerd wordt. Links is daar natuurlijk fel op tegen; "schandalig!!, racisme!!". (Afijn er kwamen steeds minder gezinnen, het zwembad is failliet en nou kan niemand er meer heen.)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De selectieve verontwaardiging... Jij begint daarover.
Rechts Nederland mag selectief zijn en Links Nederland mag dat niet van jou.
Rechts Nederland wilt ook graag goede vriendjes zijn met de Saoedi's en dat steekt je niet, maar als Links Nederlands dat wilt, ga je verontwaardigend doen.
Hypocriet.
Je zegt zelf dat hun tere zieltjes niet tegen de waarheid kunnen. Dan gaan ze misschien rare dingen doen. Daarmee verklaar je miljoenen Moslims ontoerekeningsvatbaar. Schandalig!!!quote:[..]
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Doe eens wat aan introspectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |