abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 22:33:02 #61
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140150589
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fysisch klopt het "officiele verhaal" van geen kant. En nee, vliegtuigonderdelen werden niet teruggevonden. Bij het Pentagon ook al niet. Ja, wat gestagede brokjes voor de foto, maar dat was niet het "vliegtuig" (missile vermoedelijk) dat het Pentagon invloog.
Man het is gewoon te zien op originele amateurbeelden en live uitzendingen over de hele wereld. Hoe kom je er bij dat er niks is teruggevonden?

Dat raket verhaal is al helemaal je reinste onzin, miljarden mensen zagen live een Boeing of 2 erin vliegen. En niet enkel op TV, er wonen wel meer dan 3 doorgesnoven idioten in Manhattan en directe omgeving die ook geboren zijn met 2 ogen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140150592
Ja, de overheid knalt wel een raket in het Pentagon, want dat is bijzonder slim en compleet zonder risico.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140150658
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet je ook eens wat debunkende docu's bekijken in plaats van enkel Loose Change, Mata.
Done.
Ik heb deze OP samengesteld, genoeg stof (pun intended) voor discussie, dacht ik zo:
BNW / 9/11 #82: Feiten (foto's en video's) vs verhalen
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Zoiets houd je ook wel geheim ja, als overheid.
En ja:
BNW / Hoe complotten werken... en waarom 'wij' geen 'gekkies' zijn
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140151104
Een BNW-topic waarin BNW'ers elkaar wijsmaken dat hun ideeën helemaal niet gek zijn.

Matador, kom op...
pi_140151305
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een BNW-topic waarin BNW'ers elkaar wijsmaken dat hun ideeën helemaal niet gek zijn.

Matador, kom op...
De uitgebreide inhoudelijke OP gemist?

Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken (van/of) personen die stellen dat UFO's bestaan, Reptilians de Aarde bevolken en dat de Maan hol is.

Toch valt er genoeg op de officiele verhalen aan te merken als je tenminste een beetje aan waarheidsvinding doet. Daar is BNW voor.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140151356
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Voorschrift het volgende:

Dat raket verhaal is al helemaal je reinste onzin, miljarden mensen zagen live een Boeing of 2 erin vliegen.
In het Pentagon, ja? :o

maandag 19 mei 2014 @ 22:52:15 #67
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140151541
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In het Pentagon, ja? :o
Nu gaat het ineens enkel om het pentagon?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140151746
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nu gaat het ineens enkel om het pentagon?
Nee, maar daar is geen vliegtuig ingevlogen. Wat er bij die torens is gebeurd, is nog de vraag. In ieder geval zijn ze uit het niets verpulverd, dat is fysisch onmogelijk met 2 vliegtuigen.

maandag 19 mei 2014 @ 22:58:04 #69
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140151811
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar daar is geen vliegtuig ingevlogen. Wat er bij die torens is gebeurd, is nog de vraag. In ieder geval zijn ze uit het niets verpulverd, dat is fysisch onmogelijk met 2 vliegtuigen.
Uit het niets verpulverd? Ze zijn in enorme torens gevlogen en vervolgens in een enorme brand gevlogen en daarna 600 meter tussen ander puin naar beneden gestort. Wat had je dan verwacht, dat je de cockpit nog in kon lopen? :')

Er zijn zat onderdelen gevonden nog overigens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140151869
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Uit het niets verpulverd? Ze zijn in enorme torens gevlogen en vervolgens in een enorme brand gevlogen en daarna 600 meter tussen ander puin naar beneden gestort. Wat had je dan verwacht, dat je de cockpit nog in kon lopen? :')

Er zijn zat onderdelen gevonden nog overigens.
Kerosine brandt een minuutje of 20, dat smelt geen stalen torens en wat het al helemaal niet doet is verpulveren. Die torens zijn niet ingestort maar verpulverd. Nu, hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen? :D

maandag 19 mei 2014 @ 23:02:39 #71
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140152068
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kerosine brandt een minuutje of 20, dat smelt geen stalen torens en wat het al helemaal niet doet is verpulveren. Die torens zijn niet ingestort maar verpulverd. Nu, hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen? :D
Kerosine is niet het enige brandbare materiaal in een kantoor. :')

En hoezo verpulverd? Het had een stalen constructie. Staal buigt, smelt en stort in. Dat is dan ook gebeurd. Je doet net alsof een brand niks kan doen verwoesten. Als er toch ergens bewijs voor is dagelijks is het wel dat genoeg dingen instorten na een fikkie.

Of zijn die ook allemaal opgeblazen door mannen in pakken met brillen en overheidsoortjes in?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140152071
quote:
12s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wel, maar je hoort "progressief" Nederland wel veilig bij blanke Russen, maar rijke moslims mogen geselen wat ze willen... :')
Dat ze daar eens kamervragen over stellen inderdaad.
pi_140152497
En als de VS het volk warm wilde laten lopen dan waren er wel makkelijkere inside jobs te bedenke dan vliegtuigen fucking torens in te laten vliegen en die te laten instorten.
pi_140152521
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Die torens zijn niet ingestort
Ik kan me iets anders herinneren maar ik zal me wel vergissen.
  maandag 19 mei 2014 @ 23:15:33 #75
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_140152742
Ik vind Rob Hoogland een vervelende tokkiecolumnist. Dat heeft overigens niets met mijn politieke voorkeur te maken.
pi_140152759
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik kan me iets anders herinneren maar ik zal me wel vergissen.
Instorten is dat de boel eronder opbreekt, in stukken.

Als je de beelden goed bekijkt, zie je dat niet gebeuren. Alles onder de top verpulverde, verging tot stof (dustificatie). Er zijn zelfs 14 overlevenden onder de "ingestorte" torens uitgekropen. Dat kan niet als er 110 verdiepingen materiaal op je valt.

pi_140153283
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Instorten is dat de boel eronder opbreekt, in stukken.

Als je de beelden goed bekijkt, zie je dat niet gebeuren. Alles onder de top verpulverde, verging tot stof (dustificatie). Er zijn zelfs 14 overlevenden onder de "ingestorte" torens uitgekropen. Dat kan niet als er 110 verdiepingen materiaal op je valt.
Dan zal ik wel geen grote stukken staal hebben gezien.
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)mber-2001/#foto14222
pi_140153385
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan zal ik wel geen grote stukken staal hebben gezien.
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)mber-2001/#foto14222
Ja, de onderste verdiepingen, waar zijn die andere 90?

pi_140156342
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
Wilders beledigt die god niet, hij beledigt de religie van die mensen en de inwoners van Saudi-Arabië door doelbewust de geloofsbelijdenis op hun vlag te vervangen door een aanval op de islam.
En dan gaan die inwoners van SA weer een groot deel van de niet-moslims beledigen, wat een ellende toch allemaal.
quote:
Blijkbaar besef jij, niet dat een religie en zeker in Saudie-Arabië voor die mensen erg belangrijk is. Wilders zou dat zeker moeten weten en weet het ook gezien de manier die hij heeft gekozen.
Blijkbaar besef jij niet dat religie voor heel veel mensen ook hier belangrijk is, maar niemand die dat ook maar iets kan schelen. Dus waarom je druk maken om de gekwetste gevoelens van volwassen mensen ergens anders?

quote:
Dat het volgens onze normen belachelijk is is prima maar je hebt ook te maken, bij internationale handel, met de normen elders. Als je bewust kiest voor zo'n provocatie (in hun ogen) moet je niet gaan jammeren als men reageert dat heb je uitgelokt.
Hoezo uitlokken?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 04:06:53 #80
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157493
quote:
12s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Wetten van Croughs (1995) gelden nog steeds.
Interessant, dat ga ik eens lezen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 04:10:30 #81
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157501
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nou ik heb ook steeds minder met Wilders hoor :)

Toch kan ik mij nog columns herinneren van Rob Hoogland waarin ik hem eigenlijk helemaal niet goed vond. Maarja, ik lees dan ook al heel lang geen kranten meer, omdat de enige waarheden de advertenties zijn. :) (binnenpretje, mij benieuwen wie het begrijpt)
:) Ik weet hoe jij tegenover Wilders staat. Met "ons" in mijn vorige post bedoelde ik ook Rob Hoogland en ik. (In het geval dat je het anders opvatte)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 05:29:40 #82
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157566
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En je hebt geen bezwaar tegen de selectiviteit van rechts Nederland..
Dat is selectief.
Want rechts Nederland is altijd een voorstander van prettig zaken doen met Saoedi Arabië, dus vooral glimlachen en vriendjes blijven.
Klopt, wat is daar hypocriet aan? Wij zijn niet blij hoe ze daar leven, zij zijn niet blij hoe we hier leven. Probleem is dat zij de spelregels veranderen.

quote:
Maar die aktie van Wilders gaat niet over wat mis is in dat land, maar het gaat om het beledigen van mensen, hun beledigen in zekere dogma's die voor hen erg belangrijk zijn.
Klaag het vrouwenbeleid aan, maar kanker niet over religie . Kan best .
Toch weer dat linkse racisme hè; Moslims moeten we maar als ontoerekeningsvatbare mensen behandelen want ze weten niet beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 20-05-2014 14:21:27 ]
  dinsdag 20 mei 2014 @ 05:39:44 #83
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157577
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:33 schreef remlof het volgende:
Rob Hoogland :')

Die schreef eind jaren tachtig al bagger in de Telegraaf en dat doet ie kennelijk nog steeds.
^O^ Wederom bedankt voor je intellectuele bijdrage.
pi_140161135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Klopt, wat is daar hypocriet aan?
De selectieve verontwaardiging... Jij begint daarover.
Rechts Nederland mag selectief zijn en Links Nederland mag dat niet van jou.
Rechts Nederland wilt ook graag goede vriendjes zijn met de Saoedi's en dat steekt je niet, maar als Links Nederlands dat wilt, ga je verontwaardigend doen.
Hypocriet.

quote:
Toch weer dat linkse racisme hè.
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Doe eens wat aan introspectie.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:41:45 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140161273
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
En als de VS het volk warm wilde laten lopen dan waren er wel makkelijkere inside jobs te bedenke dan vliegtuigen fucking torens in te laten vliegen en die te laten instorten.
Inderdaad, en als de Amerikaanse overheid toch al uit van die complotgenieen bestaat was het ook niet zo moeilijk gewest om bewijs voor hun WMD's in scene te zeten.

Aan de andere kant zal George Bush het wel geweldig hebben gevonden dat veel mensen hem en zijn diensten capabel achtten voor een dergelijke actie.
pi_140170723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

:) Ik weet hoe jij tegenover Wilders staat. Met "ons" in mijn vorige post bedoelde ik ook Rob Hoogland en ik. (In het geval dat je het anders opvatte)
Ja allebei Rob, dan weet ik niet meer over wie je het hebt :D
pi_140170982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Rechts Nederland wilt ook graag goede vriendjes zijn met de Saoedi's en dat steekt je niet, maar als Links Nederlands dat wilt, ga je verontwaardigend doen.
Hypocriet.
En je gaat maar door met liegen?
Nou, kijken of een argument dan echt gaat helpen (zal wel niet)...
Rechts NL wil helemaal niet graag goede vriendjes zijn met SA. Alle rechtse mensen die ik ken, denken zo.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:41:33 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_140171525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Rechts NL wil helemaal niet graag goede vriendjes zijn met SA. Alle rechtse mensen die ik ken, denken zo.
Die werken dan vast niet bij bedrijven die zaken doen met SA.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:56:59 #89
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140171977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Lijkt me stug, vrienden zijn met SA is essentieel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:58:38 #90
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140173868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hypocriet.
Rechts Nederland schreeuwt ook niet elke keer moord en brand als er een voorval is waar je een vergrootglas bij nodig hebt om er schending van mensenrechten in te ontdekken. Zwarte Piet-discussies, gouden koets-discussies, illegalen-discussie, jankende PVDA-politici op tv dat Mauro niet mag blijven, dat is links. Rechts is pragmatischer. Als er week in week uit hele jonge meisjes aangerand worden in een zwembad door Marokkanen dan ben ik het er mee eens dat Marokkanen in een bepaalde leeftijdscategorie de toegang geweigerd wordt. Links is daar natuurlijk fel op tegen; "schandalig!!, racisme!!". (Afijn er kwamen steeds minder gezinnen, het zwembad is failliet en nou kan niemand er meer heen.)

En nu is het nota bene een PVDA-minister die met een misdadig regime gaat praten om de boel te sussen, omdat iemand hier de waarheid vertelde. Ja, dat noem ik hypocriet.

quote:
[..]

Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Doe eens wat aan introspectie.
Je zegt zelf dat hun tere zieltjes niet tegen de waarheid kunnen. Dan gaan ze misschien rare dingen doen. Daarmee verklaar je miljoenen Moslims ontoerekeningsvatbaar. Schandalig!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')