Als het wat oplevert dan kijk je de andere kant uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als het andere landen knaken oplevert, dan moord je toch gewoon een half land uit (Syrië bijvoorbeeld)..
Een zeer goede column. Het zou eens mooi zijn wanneer de tegenstanders van Wilders (stelletje hypocrieten) dit eens lezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Fascisme
-
Rob Hoogland, Telegraaf, 19 mei 2014.
Jij wel, maar je hoort "progressief" Nederland wel veilig bij blanke Russen, maar rijke moslims mogen geselen wat ze willen...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het wat oplevert dan kijk je de andere kant uit.
die principes van links Nederland EXTREEM selectief toegepast worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die principes van links Nederland nogal selectief toegepast worden.
Wat ben jij een hypocriet wezen. Alleen maar moeite hebben met uitspraken van Wilders, maar verder is alles ok.quote:
er zijn honderden miljoenen mensen tegenstander van Wilders, misschien wel 1 miljard en de rest die kent die haatzaaier niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Een zeer goede column. Het zou eens mooi zijn wanneer de tegenstanders van Wilders (stelletje hypocrieten) dit eens lezen.
Jij bent wél dé LeugenKampioen van FOK.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
En je hebt geen bezwaar tegen de selectiviteit van rechts Nederland..
Dat is selectief.
Want rechts Nederland is altijd een voorstander van prettig zaken doen met Saoedi Arabië, dus vooral glimlachen en vriendjes blijven.
Maar die aktie van Wilders gaat niet over wat mis is in dat land, maar het gaat om het beledigen van mensen, hun beledigen in zekere dogma's die voor hen erg belangrijk zijn.
Klaag het vrouwenbeleid aan, maar kanker niet over religie . Kan best .
Het is zo tegenstrijdig allemaal. Een soort links racisme. Dit is me al vaker opgevallen. De sancties tegen Zuid-Afrika een paar decennia terug is ook een voorbeeld. Elke keer als de witte man iets fout doet dan wordt hij er harder op aangesproken dan de zwarte/gekleurde man. Je ziet het ook in praatprogramma's. Als er bijvoorbeeld een zwarte rapper, die in zijn jeugd allerlei ellende heeft aangericht, in zo'n programma zit dan wordt dat gezien als een soort groeiproces en wordt er heel amicaal met hem omgegaan. Zit er een blanke man die ook in zijn jeugd allerlei foute dingen gedaan heeft dan wordt daar op een meer verwijtende manier over gesproken.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze irriteren je of je ergert je eraan.
Maar ja, het is wel opvallend ja. Rusland is de grote boeman vanwege de homo's, maar gegeselde vrouwen, och. Oh en natuurlijk heeft de cultuur en walgelijke politiek van het land NIETS met de islam te maken, ook niet omdat de bakermat er ligt.
Hoopvol.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
er zijn honderden miljoenen mensen tegenstander van Wilders, misschien wel 1 miljard.
Liegen, haatzaaien en hypocriet zijn, meer kan je niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
er zijn honderden miljoenen mensen tegenstander van Wilders, misschien wel 1 miljard en de rest die kent die haatzaaier niet.
Die zijn allemaal schijnheilig ? Lekker ff schelden voor je.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Liegen, haatzaaien en hypocriet zijn, meer kan je niet?
niet gaan trollen... dat is zo zwakkkkkkkkkkkkkkquote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Jij bent wél dé LeugenKampioen van FOK.
Het is een slecht stuk neem nu:quote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Een zeer goede column. Het zou eens mooi zijn wanneer de tegenstanders van Wilders (stelletje hypocrieten) dit eens lezen.
Dat klopt maar dat betekent niet dat het land wiens vlag wordt gebruik om hun land en religie te krenken niet mag reageren. Wat is dat voor idioterie dat de vrijheid van meningsuiting ook inhoud dat je alles moet kunnen zeggen zonder een reactie te moeten verwachten.quote:Politiek gesproken was het inderdaad, zoals zo vaak, een weinig constructieve actie van Geert Wilders, met slechts één oogmerk: effectbejag. De PVV-leider ondernam die actie echter niet namens de regering, simpelweg omdat-ie daar niet toe behoort. Maar hij mag wel zeggen wat hij wil, zoals iedereen in dit land. Dat is hier een fundamenteel recht en dat zou overal een fundamenteel recht moeten zijn.
Rusland krijgt geen sancties aan de broek vanwege wat rare homowetgeving, maar omdat het de Krim heeft geannexeerd en een buurland intimideert.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is zo tegenstrijdig allemaal. Een soort links racisme. Dit is me al vaker opgevallen. De sancties tegen Zuid-Afrika een paar decennia terug is ook een voorbeeld. Elke keer als de witte man iets fout doet dan wordt hij er harder op aangesproken dan de zwarte/gekleurde man. Je ziet het ook in praatprogramma's. Als er bijvoorbeeld een zwarte rapper, die in zijn jeugd allerlei ellende heeft aangericht, in zo'n programma zit dan wordt dat gezien als een soort groeiproces en wordt er heel amicaal met hem omgegaan. Zit er een blanke man die ook in zijn jeugd allerlei foute dingen gedaan heeft dan wordt daar op een meer verwijtende manier over gesproken.
Ik confronteer jou enkel met jouw gedrag. Met argumenten komen, heeft bij jou echt geen zin. Dat heb ik al eens eerder ervaren.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
niet gaan trollen... dat is zo zwakkkkkkkkkkkkkk
doe eens meer moeite argumenten te maken.
Te zot voor woorden natuurlijk wat je zegt. Wanneer iemand in SA hetzelfde zou doen met de Nederlandse vlag, zal niemand dat een FOK kunnen schelen. Natuurlijk mag 'een land' reageren, maar het komt extreem hypocriet over. Geen mensenrechten hebben in SA, maar wel boos worden om een sticker. EEN STICKER ! Begin je het nou door te hebben, dat dit alleen al te zot voor woorden is? (ik vrees van niet).quote:Op maandag 19 mei 2014 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
Dat klopt maar dat betekent niet dat het land wiens vlag wordt gebruik om hun land en religie te krenken niet mag reageren. Wat is dat voor idioterie dat de vrijheid van meningsuiting ook inhoud dat je alles moet kunnen zeggen zonder een reactie te moeten verwachten.
Onderbuik!quote:Treft Saudi-Arabië Wilders met een handelsbelemmeringen, nee niet rechtstreeks, dat kunnen ze niet. Zijn aanhang zal het echter niet leuk vinden dat ze vanwege dat stickertje ineens twee keer zoveel moeten betalen voor de benzine,
Absoluut! Hoewel je mij natuurlijk weer geen PVV-aanhanger kan noemen. Andere vormen van brandstof bestaan allang, het zou eens tijd worden.quote:mogelijk gaan ze zich dan toch eens afvragen of de manier waarop Wilders zijn mening verkondigd dat wel waard is.
En hier is er weer een toppunt van hypocrisie te lezen. Maar daar ben je blind voor? We leven in de FOKking 21e eeuw; het mag nu wel eens afgelopen zijn met dat boos zijn op iemand die een god beledigt.quote:Uiteindelijk is het vervangen van de geloofsbelijdenis van de moslims op de vlag van Saudi-Arabië wel een rechtstreekse provocatie aan hun adres. Overbodig en reactie uitlokken en als iemand reageert dan wordt Wilders weer boos.
De Wetten van Croughs (1995) gelden nog steeds.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is zo tegenstrijdig allemaal. Een soort links racisme. Dit is me al vaker opgevallen. De sancties tegen Zuid-Afrika een paar decennia terug is ook een voorbeeld. Elke keer als de witte man iets fout doet dan wordt hij er harder op aangesproken dan de zwarte/gekleurde man. Je ziet het ook in praatprogramma's. Als er bijvoorbeeld een zwarte rapper, die in zijn jeugd allerlei ellende heeft aangericht, in zo'n programma zit dan wordt dat gezien als een soort groeiproces en wordt er heel amicaal met hem omgegaan. Zit er een blanke man die ook in zijn jeugd allerlei foute dingen gedaan heeft dan wordt daar op een meer verwijtende manier over gesproken.
Zijn column is altijd het eerste wat ik lees. We zitten volledig op 1 lijn. Hij kankert vaak op links, legt hun hyprocitie bloot. Ik smul ervanquote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou ik heb ook steeds minder met Wilders hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn column is altijd het eerste wat ik lees. We zitten volledig op 1 lijn. Hij kankert vaak op links, legt hun hyprocitie bloot. Ik smul ervan. Het enige verschil tussen ons is dat hij niet zo veel op heeft met Wilders.
Wilders beledigt die god niet, hij beledigt de religie van die mensen en de inwoners van Saudi-Arabië door doelbewust de geloofsbelijdenis op hun vlag te vervangen door een aanval op de islam.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
zijn op iemand die een god beledigt.
Ik denk inderdaad dat niemand je hilarische grapje begrijpt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou ik heb ook steeds minder met Wilders hoor
Toch kan ik mij nog columns herinneren van Rob Hoogland waarin ik hem eigenlijk helemaal niet goed vond. Maarja, ik lees dan ook al heel lang geen kranten meer, omdat de enige waarheden de advertenties zijn.(binnenpretje, mij benieuwen wie het begrijpt)
Is dat lekker om bloot te zien?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij kankert vaak op links, legt hun hyprocitie bloot.
"Ariel wast witter dan wit" is toch echt geloofwaardiger dan "19 mannen met kleine mesjes die nauwelijks konden vliegen, voerden perfect de grootste aanslag ooit uit op de Verenigde Staten", vind je niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat niemand je hilarische grapje begrijpt.
De verwarring in die koppies is mooi om te zien ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |