abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 19:51:05 #1
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140140940
Rob Hoogland is een columnist die dagelijks een stukje in de Telegraaf schrijft. Ik wil hier af en toe een column van hem plaatsen. Ik ben het 98% van de gevallen met hem eens dus ik wacht eerst de reacties van anderen af (voordat jullie gaan zeiken dat ik alleen tekst neerpleur).
  maandag 19 mei 2014 @ 19:51:22 #2
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140140959
Fascisme

De westerling die met de termen ’Saudi-Arabië en ’mensenrechten’ de zoekmachine van Google in werking stelt, wordt daar niet al te vrolijk van.

Als-ie tenminste over een gezond stel hersens beschikt.

De bekendste beul van Saudi-Arabië is Muhammad Saad al-Beshi. Als hij met zijn zwaard het hoofd van een ter dood veroordeelde afhakt, meestal op een overbevolkt plein, rolt dat hoofd soms meters weg. Muhammad voert ook lijfstraffen uit, zoals amputaties en verminkingen. Hij laat zijn zeven kinderen helpen met het schoonmaken van zijn bebloede zwaard.

Welke criminelen gaan in de laatste seconden van hun leven geblinddoekt en geboeid voor Muhammad door de knieën? Overspelige vrouwen. Ongehuwden die seks hebben gehad. Homoseksuelen. Zij die de islam hebben afgezworen. Zij die de islam hebben beledigd. Zij die zich tot het christendom hebben bekeerd. Zij die een mening hebben geuit die afwijkt van die der heersers, en nog meer van dat soort gangsters.

De kans is groot dat Muhammad Saad al-Beshi onschuldige mensen heeft onthoofd. Verdachten, met name gastarbeiders, krijgen in Saudi-Arabië zelden rechtsbijstand. Bekentenissen worden vaak afgedwongen via martelingen. Vrouwen hebben er geen rechten. Vanaf hun negende mogen ze worden uitgehuwelijkt. Het is hun niet toegestaan een rijbewijs te halen. Ze mogen zich niet zonder begeleiding door een man buitenshuis begeven. Ze dienen hun lichaam dan geheel te bedekken. Sociale contacten en het gebruik van internet is hen verboden. Een ID-kaart krijgen ze niet.

Aan de macht is er het religieuze fascisme, dat nooit een protest zal laten horen wanneer er ergens op de wereld weer eens een terreuraanslag namens de islam is gepleegd, die vele onschuldigen treft. En uitgerekend dat verwerpelijke en achterlijke land roept een handelsboycot tegen Nederland uit, omdat wij hier een politicus hebben die een op de vlag van Saudi-Arabië gelijkende groene sticker heeft laten maken waarop in het Arabisch „De islam is een leugen. Mohammed is een boef. De koran is gif” staat.

Een sticker, inderdaad.

Geen alles verwoestende terroristische bom, om maar eens iets te noemen.

Nee, een sticker.

Politiek gesproken was het inderdaad, zoals zo vaak, een weinig constructieve actie van Geert Wilders, met slechts één oogmerk: effectbejag. De PVV-leider ondernam die actie echter niet namens de regering, simpelweg omdat-ie daar niet toe behoort. Maar hij mag wel zeggen wat hij wil, zoals iedereen in dit land. Dat is hier een fundamenteel recht en dat zou overal een fundamenteel recht moeten zijn.

En Geert maar in z’n handen wrijven, toen het nieuws bekend werd.

Maar leg dat die middeleeuwse haatbaarden maar eens uit.

Timmerfrans gaat als de wiedeweerga naar Ryaad om de plooien toch weer glad te strijken. Want tja: handel is handel, principes zijn er om verloochend te worden, zo werkt dat nu eenmaal hier te lande. Maar zo gek is het toch niet dat een groeiend aantal landgenoten zegt dat je met dat soort naties niet eens zaken hóórt te doen?

Bekijk anders maar eens een filmpje waarop Muhammad Saad al-Beshi zijn werk doet.

Rob Hoogland, Telegraaf, 19 mei 2014.
pi_140141130
Links geeft geen reedt om mensenrechten, hoewel ze dat claimen.

Wilders is belangrijker en vele malen gruwelijker. Een sticker is enorm grievend, een bermbommetje een vorm van eerlijk protest.

Dat die lui zich nog in de spiegel kunnen bekijken... :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140141196
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef El_Matador het volgende:

Wilders is belangrijker en vele malen gruwelijker. Een sticker is enorm grievend, een bermbommetje een vorm van eerlijk protest.

De regering van Saudi-Arabië plant her en der bermbommen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140141249
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De regering van Saudi-Arabië plant her en der bermbommen?
Neuh.

Vrouwen die verkracht zijn geselen is ook geen mensenrechtenschending. Wilders is pas een echt enge man.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140141320
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neuh.

Vrouwen die verkracht zijn geselen is ook geen mensenrechtenschending. Wilders is pas een echt enge man.
Verkondigen dat Saudi-Arabië een kutland is, is hetzelfde als stellen dat Wilders een belachelijk kapsel heeft. Het is nogal evident.
pi_140141685
quote:
Timmerfrans gaat als de wiedeweerga naar Ryaad om de plooien toch weer glad te strijken. Want tja: handel is handel, principes zijn er om verloochend te worden, zo werkt dat nu eenmaal hier te lande. Maar zo gek is het toch niet dat een groeiend aantal landgenoten zegt dat je met dat soort naties niet eens zaken hóórt te doen?
Opmerkelijk dat die Hoogland nu ook roept wat Wilders roept. Met de land willen we eigenlijk helemaal geen zaken doen.

Maar ja daar komen ze dan mee nadat het land aangeeft problemen te hebben met de sticker van Wilders. Tot voor kort waren de schendingen van de mensenrechten daar geen probleem. In het Verkiezingsprogramma van maar liefst één A4tje van de PVV staat zelfs:
quote:
Handel drijven met de hele wereld
Door ons te bevrijden van Brussel kunnen we handelsverdragen sluiten met de rest van de wereld.
Daar kunnen we dus aan toe voegen, behalve als landen aanstoot nemen aan de acties van Meneer Wilders.
  maandag 19 mei 2014 @ 20:08:38 #8
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140141747
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verkondigen dat Saudi-Arabië een kutland is, is hetzelfde als stellen dat Wilders een belachelijk kapsel heeft. Het is nogal evident.
Wat vind jij ervan dat islamitische landen, waar de mensenrechten grof worden overtreden, met een fluwelen handschoen behandeld worden en dat Fransje Timmermans Rusland wel dreigt met het opleggen van economische sancties.
pi_140141763
Laat we de handelsbetrekkingen staken met landen die weinig aantrekken van mensenrechten. Dan kunnen we binnenkort alleen nog handel drijven met onze Europese vrienden.
pi_140141882
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan dat islamitische landen, waar de mensenrechten grof worden overtreden, met een fluwelen handschoen behandeld worden en dat Fransje Timmermans Rusland wel dreigt met het opleggen van economische sancties.
Het zijn de EU en de VS die lopen te dreigen. Ik meen dat Timmermans weinig zin heeft om sancties op te leggen aan Rusland.

Verder ben ik vooral van de pragmatische insteek. Binnenlands beleid is het pakkie an van het land in kwestie. Prima om daar kritiek op te uiten, maar iets als een boycot zie ik niet zitten.
pi_140141914
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Laat we de handelsbetrekkingen staken met landen die weinig aantrekken van mensenrechten. Dan kunnen we binnenkort alleen nog handel drijven met onze Europese vrienden.
Meer hebben we toch ook niet nodig volgens onze vertegenwoordigers :')
  maandag 19 mei 2014 @ 20:13:46 #12
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140141986
quote:
Het gaat er meer om dat die principes van links Nederland nogal selectief toegepast worden.
pi_140142016
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Meer hebben we toch ook niet nodig volgens onze vertegenwoordigers :')
Onze belangrijkste handelspartners zijn inderdaad Europese landen. Maar elke euro die elders wordt verdiend is mooi meegenomen.
pi_140142076
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat die principes van links Nederland nogal selectief toegepast worden.
Wat kan mij dat nou verrotten?
  maandag 19 mei 2014 @ 20:17:41 #15
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140142181
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik irriteer me daar aan.
pi_140142249
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Rusland wel dreigt met het opleggen van economische sancties.
Rusland krijgt de sancties opgelegd wegens de situatie in de Oekraïne.
  maandag 19 mei 2014 @ 20:19:09 #17
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140142262
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onze belangrijkste handelspartners zijn inderdaad Europese landen. Maar elke euro die elders wordt verdiend is mooi meegenomen.
Ben het al 2 posten op rij met je eens, het moet niet gekker worden.
  maandag 19 mei 2014 @ 20:23:48 #18
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140142476
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Rusland krijgt de sancties opgelegd wegens de situatie in de Oekraïne.
Is de situatie daar dan veel erger? Als je moest kiezen, waar zou je dan willen wonen, in Oekraïne of Saoedi-Arabië? En als je je dochter ergens heen zou moeten sturen welke van de twee landen zou je dan kiezen?
  maandag 19 mei 2014 @ 20:26:46 #19
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140142616
Wat maakt het nou uit waarmee je handel drijft, als het maar harde knaken oplevert. Het heet niet voor niets handel, pas als het een ethiekclubje was dan zou er reden tot twijfel zijn.

En als ze te ver over de schreef gaan dan gooi je gewoon de regering omver, voorbeelden te keus uit het verleden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140142653
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Is de situatie daar dan veel erger? Als je moest kiezen, waar zou je dan willen wonen, in Oekraïne of Saoedi-Arabië? En als je je dochter ergens heen zou moeten sturen welke van de twee landen zou je dan kiezen?
Het zijn twee totaal verschillende dingen. Als ik moet kiezen zou ik het liefst in Saoedi Arabië wonen overigens. Behoorlijk voorspelbaar en niet zo wispelturig als die Poetin, je moet je wel aan de regels houden. Maar dat heeft allemaal weinig te maken met dit artikel.

Wat vind je van het inconsequente van deze heer en Wilders dat ze nu pas beginnen over sancties? Toch vreemd dat ze dat willen na het commentaar van die Arabieren, een beetje kinderachtig zelfs.
pi_140142949
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik irriteer me daar aan.
Ze irriteren je of je ergert je eraan. ;)

Maar ja, het is wel opvallend ja. Rusland is de grote boeman vanwege de homo's, maar gegeselde vrouwen, och. Oh en natuurlijk heeft de cultuur en walgelijke politiek van het land NIETS met de islam te maken, ook niet omdat de bakermat er ligt. :')

pi_140143492
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
Wat maakt het nou uit waarmee je handel drijft, als het maar harde knaken oplevert. Het heet niet voor niets handel, pas als het een ethiekclubje was dan zou er reden tot twijfel zijn.

En als ze te ver over de schreef gaan dan gooi je gewoon de regering omver, voorbeelden te keus uit het verleden.
En als het andere landen knaken oplevert, dan moord je toch gewoon een half land uit (Syrië bijvoorbeeld)..
  maandag 19 mei 2014 @ 20:58:48 #23
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140144800
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het zijn twee totaal verschillende dingen. Als ik moet kiezen zou ik het liefst in Saoedi Arabië wonen overigens. Behoorlijk voorspelbaar en niet zo wispelturig als die Poetin, je moet je wel aan de regels houden. Maar dat heeft allemaal weinig te maken met dit artikel.

Wat vind je van het inconsequente van deze heer en Wilders dat ze nu pas beginnen over sancties? Toch vreemd dat ze dat willen na het commentaar van die Arabieren, een beetje kinderachtig zelfs.
Ik vind het niet inconsequent. Ik kan me voorstellen dat ik met iemand samenwerk die ik niet mag maar waar we beide financieel voordeel van hebben. Maar als die persoon me dan gaat naaien dan is het oorlog.
pi_140145024
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind het niet inconsequent. Ik kan me voorstellen dat ik met iemand samenwerk met iemand die ik niet mag maar waar we beide financieel voordeel van hebben. Maar als die persoon me dan gaat naaien dan is het oorlog.
Dan het gaat je niet om de mensenrechten maar om het feit dat ze niet pikken dat Wilders hun land, vlag en religie heeft beledigd. Maar dan moet je ook geen mooie woorden gebruiken over de mensenrechten want die interesseren je niets.
pi_140145191
quote:

[..]

En je hebt geen bezwaar tegen de selectiviteit van rechts Nederland..
Dat is selectief.
Want rechts Nederland is altijd een voorstander van prettig zaken doen met Saoedi Arabië, dus vooral glimlachen en vriendjes blijven.
Maar die aktie van Wilders gaat niet over wat mis is in dat land, maar het gaat om het beledigen van mensen, hun beledigen in zekere dogma's die voor hen erg belangrijk zijn.
Klaag het vrouwenbeleid aan, maar kanker niet over religie . Kan best .
  maandag 19 mei 2014 @ 21:10:26 #26
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140145514
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En als het andere landen knaken oplevert, dan moord je toch gewoon een half land uit (Syrië bijvoorbeeld)..
Als het wat oplevert dan kijk je de andere kant uit.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140145896
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Fascisme
-

Rob Hoogland, Telegraaf, 19 mei 2014.
Een zeer goede column. Het zou eens mooi zijn wanneer de tegenstanders van Wilders (stelletje hypocrieten) dit eens lezen.
pi_140146000
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als het wat oplevert dan kijk je de andere kant uit.
Jij wel, maar je hoort "progressief" Nederland wel veilig bij blanke Russen, maar rijke moslims mogen geselen wat ze willen... :')

pi_140146015
quote:

[..]

die principes van links Nederland EXTREEM selectief toegepast worden.
pi_140146194
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ben jij een hypocriet wezen. Alleen maar moeite hebben met uitspraken van Wilders, maar verder is alles ok.
pi_140146362
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Een zeer goede column. Het zou eens mooi zijn wanneer de tegenstanders van Wilders (stelletje hypocrieten) dit eens lezen.
er zijn honderden miljoenen mensen tegenstander van Wilders, misschien wel 1 miljard en de rest die kent die haatzaaier niet.
Die zijn allemaal schijnheilig ? Lekker ff schelden voor je.
pi_140146483
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
Dat is selectief.
Want rechts Nederland is altijd een voorstander van prettig zaken doen met Saoedi Arabië, dus vooral glimlachen en vriendjes blijven.
Maar die aktie van Wilders gaat niet over wat mis is in dat land, maar het gaat om het beledigen van mensen, hun beledigen in zekere dogma's die voor hen erg belangrijk zijn.
Jij bent wél dé LeugenKampioen van FOK.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:25:31 #33
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140146492
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze irriteren je of je ergert je eraan. ;)

Maar ja, het is wel opvallend ja. Rusland is de grote boeman vanwege de homo's, maar gegeselde vrouwen, och. Oh en natuurlijk heeft de cultuur en walgelijke politiek van het land NIETS met de islam te maken, ook niet omdat de bakermat er ligt. :')
Het is zo tegenstrijdig allemaal. Een soort links racisme. Dit is me al vaker opgevallen. De sancties tegen Zuid-Afrika een paar decennia terug is ook een voorbeeld. Elke keer als de witte man iets fout doet dan wordt hij er harder op aangesproken dan de zwarte/gekleurde man. Je ziet het ook in praatprogramma's. Als er bijvoorbeeld een zwarte rapper, die in zijn jeugd allerlei ellende heeft aangericht, in zo'n programma zit dan wordt dat gezien als een soort groeiproces en wordt er heel amicaal met hem omgegaan. Zit er een blanke man die ook in zijn jeugd allerlei foute dingen gedaan heeft dan wordt daar op een meer verwijtende manier over gesproken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 19-05-2014 21:35:02 ]
pi_140146526
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

er zijn honderden miljoenen mensen tegenstander van Wilders, misschien wel 1 miljard.
Hoopvol.

Er zijn ~5,5 miljard niet-moslims, en nu?

pi_140146567
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

er zijn honderden miljoenen mensen tegenstander van Wilders, misschien wel 1 miljard en de rest die kent die haatzaaier niet.
Die zijn allemaal schijnheilig ? Lekker ff schelden voor je.
Liegen, haatzaaien en hypocriet zijn, meer kan je niet?
pi_140146896
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Liegen, haatzaaien en hypocriet zijn, meer kan je niet?
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Jij bent wél dé LeugenKampioen van FOK.
niet gaan trollen... dat is zo zwakkkkkkkkkkkkkk
doe eens meer moeite argumenten te maken.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:33:14 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_140146939
Rob Hoogland :')

Die schreef eind jaren tachtig al bagger in de Telegraaf en dat doet ie kennelijk nog steeds.
pi_140146985
quote:

[..]

Het is een slecht stuk neem nu:
quote:
Politiek gesproken was het inderdaad, zoals zo vaak, een weinig constructieve actie van Geert Wilders, met slechts één oogmerk: effectbejag. De PVV-leider ondernam die actie echter niet namens de regering, simpelweg omdat-ie daar niet toe behoort. Maar hij mag wel zeggen wat hij wil, zoals iedereen in dit land. Dat is hier een fundamenteel recht en dat zou overal een fundamenteel recht moeten zijn.
Dat klopt maar dat betekent niet dat het land wiens vlag wordt gebruik om hun land en religie te krenken niet mag reageren. Wat is dat voor idioterie dat de vrijheid van meningsuiting ook inhoud dat je alles moet kunnen zeggen zonder een reactie te moeten verwachten.

Treft Saudi-Arabië Wilders met een handelsbelemmeringen, nee niet rechtstreeks, dat kunnen ze niet. Zijn aanhang zal het echter niet leuk vinden dat ze vanwege dat stickertje ineens twee keer zoveel moeten betalen voor de benzine, mogelijk gaan ze zich dan toch eens afvragen of de manier waarop Wilders zijn mening verkondigd dat wel waard is. Uiteindelijk is het vervangen van de geloofsbelijdenis van de moslims op de vlag van Saudi-Arabië wel een rechtstreekse provocatie aan hun adres. Overbodig en reactie uitlokken en als iemand reageert dan wordt Wilders weer boos.
pi_140147338
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is zo tegenstrijdig allemaal. Een soort links racisme. Dit is me al vaker opgevallen. De sancties tegen Zuid-Afrika een paar decennia terug is ook een voorbeeld. Elke keer als de witte man iets fout doet dan wordt hij er harder op aangesproken dan de zwarte/gekleurde man. Je ziet het ook in praatprogramma's. Als er bijvoorbeeld een zwarte rapper, die in zijn jeugd allerlei ellende heeft aangericht, in zo'n programma zit dan wordt dat gezien als een soort groeiproces en wordt er heel amicaal met hem omgegaan. Zit er een blanke man die ook in zijn jeugd allerlei foute dingen gedaan heeft dan wordt daar op een meer verwijtende manier over gesproken.
Rusland krijgt geen sancties aan de broek vanwege wat rare homowetgeving, maar omdat het de Krim heeft geannexeerd en een buurland intimideert.

Saudi-Arabië is weliswaar kut, maar valt vooralsnog geen andere landen binnen.
pi_140147355
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
niet gaan trollen... dat is zo zwakkkkkkkkkkkkkk
doe eens meer moeite argumenten te maken.
Ik confronteer jou enkel met jouw gedrag. Met argumenten komen, heeft bij jou echt geen zin. Dat heb ik al eens eerder ervaren.
pi_140147977
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
Dat klopt maar dat betekent niet dat het land wiens vlag wordt gebruik om hun land en religie te krenken niet mag reageren. Wat is dat voor idioterie dat de vrijheid van meningsuiting ook inhoud dat je alles moet kunnen zeggen zonder een reactie te moeten verwachten.
Te zot voor woorden natuurlijk wat je zegt. Wanneer iemand in SA hetzelfde zou doen met de Nederlandse vlag, zal niemand dat een FOK kunnen schelen. Natuurlijk mag 'een land' reageren, maar het komt extreem hypocriet over. Geen mensenrechten hebben in SA, maar wel boos worden om een sticker. EEN STICKER ! Begin je het nou door te hebben, dat dit alleen al te zot voor woorden is? (ik vrees van niet).

Oja, en zeg je nou dat Wilders het alleen deed om ene land en religie te krenken? Lekker bekrompen hoor.

quote:
Treft Saudi-Arabië Wilders met een handelsbelemmeringen, nee niet rechtstreeks, dat kunnen ze niet. Zijn aanhang zal het echter niet leuk vinden dat ze vanwege dat stickertje ineens twee keer zoveel moeten betalen voor de benzine,
Onderbuik!
quote:
mogelijk gaan ze zich dan toch eens afvragen of de manier waarop Wilders zijn mening verkondigd dat wel waard is.
Absoluut! Hoewel je mij natuurlijk weer geen PVV-aanhanger kan noemen. Andere vormen van brandstof bestaan allang, het zou eens tijd worden.
quote:
Uiteindelijk is het vervangen van de geloofsbelijdenis van de moslims op de vlag van Saudi-Arabië wel een rechtstreekse provocatie aan hun adres. Overbodig en reactie uitlokken en als iemand reageert dan wordt Wilders weer boos.
En hier is er weer een toppunt van hypocrisie te lezen. Maar daar ben je blind voor? We leven in de FOKking 21e eeuw; het mag nu wel eens afgelopen zijn met dat boos zijn op iemand die een god beledigt.
Maar ehm, begrijp ik het goed dat jij die doodsbedreigingen aan het adres van Wilders dus terecht vindt?
pi_140148150
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De Wetten van Croughs (1995) gelden nog steeds.

maandag 19 mei 2014 @ 21:53:38 #43
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140148211
quote:

[..]

Zijn column is altijd het eerste wat ik lees. We zitten volledig op 1 lijn. Hij kankert vaak op links, legt hun hyprocitie bloot. Ik smul ervan :9 . Het enige verschil tussen ons is dat hij niet zo veel op heeft met Wilders.
pi_140148480
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zijn column is altijd het eerste wat ik lees. We zitten volledig op 1 lijn. Hij kankert vaak op links, legt hun hyprocitie bloot. Ik smul ervan :9 . Het enige verschil tussen ons is dat hij niet zo veel op heeft met Wilders.
Nou ik heb ook steeds minder met Wilders hoor :)

Toch kan ik mij nog columns herinneren van Rob Hoogland waarin ik hem eigenlijk helemaal niet goed vond. Maarja, ik lees dan ook al heel lang geen kranten meer, omdat de enige waarheden de advertenties zijn. :) (binnenpretje, mij benieuwen wie het begrijpt)
pi_140148618
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
zijn op iemand die een god beledigt.
Wilders beledigt die god niet, hij beledigt de religie van die mensen en de inwoners van Saudi-Arabië door doelbewust de geloofsbelijdenis op hun vlag te vervangen door een aanval op de islam.

Blijkbaar besef jij, niet dat een religie en zeker in Saudie-Arabië voor die mensen erg belangrijk is. Wilders zou dat zeker moeten weten en weet het ook gezien de manier die hij heeft gekozen.

Dat het volgens onze normen belachelijk is is prima maar je hebt ook te maken, bij internationale handel, met de normen elders. Als je bewust kiest voor zo'n provocatie (in hun ogen) moet je niet gaan jammeren als men reageert dat heb je uitgelokt.
pi_140148779
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Toch kan ik mij nog columns herinneren van Rob Hoogland waarin ik hem eigenlijk helemaal niet goed vond. Maarja, ik lees dan ook al heel lang geen kranten meer, omdat de enige waarheden de advertenties zijn. :) (binnenpretje, mij benieuwen wie het begrijpt)
Ik denk inderdaad dat niemand je hilarische grapje begrijpt.
pi_140149350
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij kankert vaak op links, legt hun hyprocitie bloot.
Is dat lekker om bloot te zien?
pi_140149355
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat niemand je hilarische grapje begrijpt.
"Ariel wast witter dan wit" is toch echt geloofwaardiger dan "19 mannen met kleine mesjes die nauwelijks konden vliegen, voerden perfect de grootste aanslag ooit uit op de Verenigde Staten", vind je niet?

pi_140149378
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Is dat lekker om bloot te zien?
De verwarring in die koppies is mooi om te zien ja.

maandag 19 mei 2014 @ 22:14:15 #50
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140149560
Oh nee hè, geen conspiracy onzin.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140149622
quote:
11s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Ariel wast witter dan wit" is toch echt geloofwaardiger dan "19 mannen met kleine mesjes die nauwelijks konden vliegen, voerden perfect de grootste aanslag ooit uit op de Verenigde Staten", vind je niet?
Je bent een soort Lambiekje aan het worden.

Ik kan dat alleen maar toejuichen. Het maakt je domme gezwets enkel hilarischer.
pi_140149861
quote:
9s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
Oh nee hè, geen conspiracy onzin.
Een ongeschonden snippertje paspoort buiten een vliegtuig vinden dat zogenaamd een hele wolkenkrabber liet smelten en tot stof vergaan, het klinkt niet heel erg overtuigend, wel?

maandag 19 mei 2014 @ 22:22:34 #53
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140150034
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een ongeschonden snippertje paspoort buiten een vliegtuig vinden dat zogenaamd een hele wolkenkrabber liet smelten en tot stof vergaan, het klinkt niet heel erg overtuigend, wel?
Nee, daarom zijn ook hele delen van het vliegtuig teruggevonden. Zelfs op originele beelden zie je een landingsstel gewoon op straat liggen tussen de vluchtende mensen en alles. En een deel ligt nu gewoon tentoon in het 9/11 museum ook. Dus een snippertje paspoort klinkt niet zo gek.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140150080
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
Dus een snippertje paspoort klinkt niet zo gek.
Welnee. _O-

Het is maar goed dat jij bankier en geen fysicus geworden bent. :*

pi_140150138
quote:
11s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef El_Matador het volgende:
voerden perfect de grootste aanslag ooit uit op de Verenigde Staten", vind je niet?
Het ging niet perfect.
pi_140150241
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het ging niet perfect.
Nee? Zelfs het heldenverhaal van de "opstandige passagiers" zat erbij. Prachtig Disneyverhaaltje. En dat boven een kuil in het bos, waar nog geen paspoortsnippertje of vliegtuigvleugelbrokje gevonden werd. Nou ja, op die gestagede foto's dan. :')

Het was wel een mooi propagandawapen om de moslims tegen je in het harnas te jagen, dat dan weer wel.

maandag 19 mei 2014 @ 22:27:06 #57
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140150282
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welnee. _O-

Het is maar goed dat jij bankier en geen fysicus geworden bent. :*
Wat hebben fysici te maken met puin?

Nog even not withstanding dat je m'n overige punten negeert.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140150343
Zoiets houd je ook wel geheim ja, als overheid.
pi_140150410
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat hebben fysici te maken met puin?

Nog even not withstanding dat je m'n overige punten negeert.
Fysisch klopt het "officiele verhaal" van geen kant. En nee, vliegtuigonderdelen werden niet teruggevonden. Bij het Pentagon ook al niet. Ja, wat gestagede brokjes voor de foto, maar dat was niet het "vliegtuig" (missile vermoedelijk) dat het Pentagon invloog.

pi_140150513
Misschien moet je ook eens wat debunkende docu's bekijken in plaats van enkel Loose Change, Mata.
  maandag 19 mei 2014 @ 22:33:02 #61
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140150589
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fysisch klopt het "officiele verhaal" van geen kant. En nee, vliegtuigonderdelen werden niet teruggevonden. Bij het Pentagon ook al niet. Ja, wat gestagede brokjes voor de foto, maar dat was niet het "vliegtuig" (missile vermoedelijk) dat het Pentagon invloog.
Man het is gewoon te zien op originele amateurbeelden en live uitzendingen over de hele wereld. Hoe kom je er bij dat er niks is teruggevonden?

Dat raket verhaal is al helemaal je reinste onzin, miljarden mensen zagen live een Boeing of 2 erin vliegen. En niet enkel op TV, er wonen wel meer dan 3 doorgesnoven idioten in Manhattan en directe omgeving die ook geboren zijn met 2 ogen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140150592
Ja, de overheid knalt wel een raket in het Pentagon, want dat is bijzonder slim en compleet zonder risico.
pi_140150658
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet je ook eens wat debunkende docu's bekijken in plaats van enkel Loose Change, Mata.
Done.
Ik heb deze OP samengesteld, genoeg stof (pun intended) voor discussie, dacht ik zo:
BNW / 9/11 #82: Feiten (foto's en video's) vs verhalen
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Zoiets houd je ook wel geheim ja, als overheid.
En ja:
BNW / Hoe complotten werken... en waarom 'wij' geen 'gekkies' zijn

pi_140151104
Een BNW-topic waarin BNW'ers elkaar wijsmaken dat hun ideeën helemaal niet gek zijn.

Matador, kom op...
pi_140151305
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een BNW-topic waarin BNW'ers elkaar wijsmaken dat hun ideeën helemaal niet gek zijn.

Matador, kom op...
De uitgebreide inhoudelijke OP gemist?

Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken (van/of) personen die stellen dat UFO's bestaan, Reptilians de Aarde bevolken en dat de Maan hol is.

Toch valt er genoeg op de officiele verhalen aan te merken als je tenminste een beetje aan waarheidsvinding doet. Daar is BNW voor.

pi_140151356
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Voorschrift het volgende:

Dat raket verhaal is al helemaal je reinste onzin, miljarden mensen zagen live een Boeing of 2 erin vliegen.
In het Pentagon, ja? :o

maandag 19 mei 2014 @ 22:52:15 #67
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140151541
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In het Pentagon, ja? :o
Nu gaat het ineens enkel om het pentagon?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140151746
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nu gaat het ineens enkel om het pentagon?
Nee, maar daar is geen vliegtuig ingevlogen. Wat er bij die torens is gebeurd, is nog de vraag. In ieder geval zijn ze uit het niets verpulverd, dat is fysisch onmogelijk met 2 vliegtuigen.

maandag 19 mei 2014 @ 22:58:04 #69
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140151811
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar daar is geen vliegtuig ingevlogen. Wat er bij die torens is gebeurd, is nog de vraag. In ieder geval zijn ze uit het niets verpulverd, dat is fysisch onmogelijk met 2 vliegtuigen.
Uit het niets verpulverd? Ze zijn in enorme torens gevlogen en vervolgens in een enorme brand gevlogen en daarna 600 meter tussen ander puin naar beneden gestort. Wat had je dan verwacht, dat je de cockpit nog in kon lopen? :')

Er zijn zat onderdelen gevonden nog overigens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140151869
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Uit het niets verpulverd? Ze zijn in enorme torens gevlogen en vervolgens in een enorme brand gevlogen en daarna 600 meter tussen ander puin naar beneden gestort. Wat had je dan verwacht, dat je de cockpit nog in kon lopen? :')

Er zijn zat onderdelen gevonden nog overigens.
Kerosine brandt een minuutje of 20, dat smelt geen stalen torens en wat het al helemaal niet doet is verpulveren. Die torens zijn niet ingestort maar verpulverd. Nu, hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen? :D

maandag 19 mei 2014 @ 23:02:39 #71
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140152068
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kerosine brandt een minuutje of 20, dat smelt geen stalen torens en wat het al helemaal niet doet is verpulveren. Die torens zijn niet ingestort maar verpulverd. Nu, hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen? :D
Kerosine is niet het enige brandbare materiaal in een kantoor. :')

En hoezo verpulverd? Het had een stalen constructie. Staal buigt, smelt en stort in. Dat is dan ook gebeurd. Je doet net alsof een brand niks kan doen verwoesten. Als er toch ergens bewijs voor is dagelijks is het wel dat genoeg dingen instorten na een fikkie.

Of zijn die ook allemaal opgeblazen door mannen in pakken met brillen en overheidsoortjes in?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140152071
quote:
12s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wel, maar je hoort "progressief" Nederland wel veilig bij blanke Russen, maar rijke moslims mogen geselen wat ze willen... :')
Dat ze daar eens kamervragen over stellen inderdaad.
pi_140152497
En als de VS het volk warm wilde laten lopen dan waren er wel makkelijkere inside jobs te bedenke dan vliegtuigen fucking torens in te laten vliegen en die te laten instorten.
pi_140152521
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Die torens zijn niet ingestort
Ik kan me iets anders herinneren maar ik zal me wel vergissen.
  maandag 19 mei 2014 @ 23:15:33 #75
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_140152742
Ik vind Rob Hoogland een vervelende tokkiecolumnist. Dat heeft overigens niets met mijn politieke voorkeur te maken.
pi_140152759
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik kan me iets anders herinneren maar ik zal me wel vergissen.
Instorten is dat de boel eronder opbreekt, in stukken.

Als je de beelden goed bekijkt, zie je dat niet gebeuren. Alles onder de top verpulverde, verging tot stof (dustificatie). Er zijn zelfs 14 overlevenden onder de "ingestorte" torens uitgekropen. Dat kan niet als er 110 verdiepingen materiaal op je valt.

pi_140153283
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Instorten is dat de boel eronder opbreekt, in stukken.

Als je de beelden goed bekijkt, zie je dat niet gebeuren. Alles onder de top verpulverde, verging tot stof (dustificatie). Er zijn zelfs 14 overlevenden onder de "ingestorte" torens uitgekropen. Dat kan niet als er 110 verdiepingen materiaal op je valt.
Dan zal ik wel geen grote stukken staal hebben gezien.
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)mber-2001/#foto14222
pi_140153385
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan zal ik wel geen grote stukken staal hebben gezien.
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)mber-2001/#foto14222
Ja, de onderste verdiepingen, waar zijn die andere 90?

pi_140156342
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
Wilders beledigt die god niet, hij beledigt de religie van die mensen en de inwoners van Saudi-Arabië door doelbewust de geloofsbelijdenis op hun vlag te vervangen door een aanval op de islam.
En dan gaan die inwoners van SA weer een groot deel van de niet-moslims beledigen, wat een ellende toch allemaal.
quote:
Blijkbaar besef jij, niet dat een religie en zeker in Saudie-Arabië voor die mensen erg belangrijk is. Wilders zou dat zeker moeten weten en weet het ook gezien de manier die hij heeft gekozen.
Blijkbaar besef jij niet dat religie voor heel veel mensen ook hier belangrijk is, maar niemand die dat ook maar iets kan schelen. Dus waarom je druk maken om de gekwetste gevoelens van volwassen mensen ergens anders?

quote:
Dat het volgens onze normen belachelijk is is prima maar je hebt ook te maken, bij internationale handel, met de normen elders. Als je bewust kiest voor zo'n provocatie (in hun ogen) moet je niet gaan jammeren als men reageert dat heb je uitgelokt.
Hoezo uitlokken?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 04:06:53 #80
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157493
quote:
12s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Wetten van Croughs (1995) gelden nog steeds.
Interessant, dat ga ik eens lezen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 04:10:30 #81
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157501
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

:) Ik weet hoe jij tegenover Wilders staat. Met "ons" in mijn vorige post bedoelde ik ook Rob Hoogland en ik. (In het geval dat je het anders opvatte)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 05:29:40 #82
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157566
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is selectief.
Klopt, wat is daar hypocriet aan? Wij zijn niet blij hoe ze daar leven, zij zijn niet blij hoe we hier leven. Probleem is dat zij de spelregels veranderen.

quote:
Toch weer dat linkse racisme hè; Moslims moeten we maar als ontoerekeningsvatbare mensen behandelen want ze weten niet beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 20-05-2014 14:21:27 ]
  dinsdag 20 mei 2014 @ 05:39:44 #83
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140157577
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:33 schreef remlof het volgende:
Rob Hoogland :')

Die schreef eind jaren tachtig al bagger in de Telegraaf en dat doet ie kennelijk nog steeds.
^O^ Wederom bedankt voor je intellectuele bijdrage.
pi_140161135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Klopt, wat is daar hypocriet aan?
De selectieve verontwaardiging... Jij begint daarover.
Rechts Nederland mag selectief zijn en Links Nederland mag dat niet van jou.
Rechts Nederland wilt ook graag goede vriendjes zijn met de Saoedi's en dat steekt je niet, maar als Links Nederlands dat wilt, ga je verontwaardigend doen.
Hypocriet.

quote:
Toch weer dat linkse racisme hè.
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Doe eens wat aan introspectie.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:41:45 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140161273
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
En als de VS het volk warm wilde laten lopen dan waren er wel makkelijkere inside jobs te bedenke dan vliegtuigen fucking torens in te laten vliegen en die te laten instorten.
Inderdaad, en als de Amerikaanse overheid toch al uit van die complotgenieen bestaat was het ook niet zo moeilijk gewest om bewijs voor hun WMD's in scene te zeten.

Aan de andere kant zal George Bush het wel geweldig hebben gevonden dat veel mensen hem en zijn diensten capabel achtten voor een dergelijke actie.
pi_140170723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

:) Ik weet hoe jij tegenover Wilders staat. Met "ons" in mijn vorige post bedoelde ik ook Rob Hoogland en ik. (In het geval dat je het anders opvatte)
Ja allebei Rob, dan weet ik niet meer over wie je het hebt :D
pi_140170982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Rechts Nederland wilt ook graag goede vriendjes zijn met de Saoedi's en dat steekt je niet, maar als Links Nederlands dat wilt, ga je verontwaardigend doen.
Hypocriet.
En je gaat maar door met liegen?
Nou, kijken of een argument dan echt gaat helpen (zal wel niet)...
Rechts NL wil helemaal niet graag goede vriendjes zijn met SA. Alle rechtse mensen die ik ken, denken zo.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:41:33 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_140171525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Rechts NL wil helemaal niet graag goede vriendjes zijn met SA. Alle rechtse mensen die ik ken, denken zo.
Die werken dan vast niet bij bedrijven die zaken doen met SA.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:56:59 #89
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140171977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Lijkt me stug, vrienden zijn met SA is essentieel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:58:38 #90
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_140173868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hypocriet.
Rechts Nederland schreeuwt ook niet elke keer moord en brand als er een voorval is waar je een vergrootglas bij nodig hebt om er schending van mensenrechten in te ontdekken. Zwarte Piet-discussies, gouden koets-discussies, illegalen-discussie, jankende PVDA-politici op tv dat Mauro niet mag blijven, dat is links. Rechts is pragmatischer. Als er week in week uit hele jonge meisjes aangerand worden in een zwembad door Marokkanen dan ben ik het er mee eens dat Marokkanen in een bepaalde leeftijdscategorie de toegang geweigerd wordt. Links is daar natuurlijk fel op tegen; "schandalig!!, racisme!!". (Afijn er kwamen steeds minder gezinnen, het zwembad is failliet en nou kan niemand er meer heen.)

En nu is het nota bene een PVDA-minister die met een misdadig regime gaat praten om de boel te sussen, omdat iemand hier de waarheid vertelde. Ja, dat noem ik hypocriet.

quote:
[..]

Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Doe eens wat aan introspectie.
Je zegt zelf dat hun tere zieltjes niet tegen de waarheid kunnen. Dan gaan ze misschien rare dingen doen. Daarmee verklaar je miljoenen Moslims ontoerekeningsvatbaar. Schandalig!!!
pi_140173947
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Lijkt me stug, vrienden zijn met de SA is essentieel.
Weet je wie dat ook zei??

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:02:14 #92
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140173959
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet je wie dat ook zei??
Geen idee, een wijs iemand without a doubt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174006
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Geen idee, een wijs iemand without a doubt.
Iets beter lezen. :*

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:04:52 #94
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174019
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iets beter lezen. :*
Oh het is een pun naar Thatcher?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174031
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh het is een pun naar Thatcher?
Je weet wat de SA was??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:05:30 #96
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174040
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je weet wat de SA was??
Oh ik las 'de' niet.

Sturmabteilung!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh ik las 'de' niet.

Sturmabteilung!
Het biljet van 1 ziljard D-mark valt hoor. :D

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:07:41 #98
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174104
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het biljet van 1 ziljard D-mark valt hoor. :D
Ah het is nog vroeg.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174151
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ah het is nog vroeg.
:D De Laphroig is nog niet aangebroken?

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:10:37 #100
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174173
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D De Laphroig is nog niet aangebroken?
Neen, ik heb een fles Lagavulin 16 gekocht.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174215
Ik vind het wel een beetje triest dat het volk ineens Rob Hoogland nodig heeft om te beseffen dat er problemen zijn in Saudi Arabie, en dat daar pas amok over gemaakt wordt als er drastische maatregelen vanuit Saudi Arabie komen op de sticker van Wilders.

Deze situatie is echt niet nieuw; sterker nog, zo is het al vrij lang daar. Nooit hoor je er een mens over. Iedereen heeft er wel een mening over als je zegt dat je er woont ("Oh ja, in Saudi Arabie, waar alle mannen jongens verkrachten."), maar niemand maakt zich ooit ergens druk om.

En nu heeft die peroxide politicus een sticker gemaakt, zegt Saudi Arabie daar wat van, en ineens barst er een maatschappelijke discussie los over de mensenrechten in Saudi Arabie. Flikker toch op, salonsocialistische moraalridders allemaal. Over een week is iedereen het weer vergeten, kijkt niemand meer op of om van een extra lijk in Saudi Arabie (aangezien dat land in de media nooit genoemd wordt), en gaan we allemaal weer rustig verder met ons chille mensenrechten-leventje in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eerin op 20-05-2014 18:18:31 ]
pi_140174346
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef Eerin het volgende:
Ik vind het wel een beetje triest dat het volk ineens Rob Hoogland nodig heeft om te beseffen dat er problemen zijn in Saudi Arabie, en dat daar pas amok over gemaakt wordt als er drastische maatregelen vanuit Saudi Arabie komen op de sticker van Wilders.

Deze situatie is echt niet nieuw; sterker nog, zo is het al vrij lang daar. Nooit hoor je er een mens over. Iedereen heeft er wel een mening over als je zegt dat je er woont ("Oh ja, in Saudi Arabie, waar alle mannen jongens verkrachten."), maar niemand maakt zich ooit ergens druk om.

En nu heeft die peroxide politicus een sticker gemaakt, zegt Saudi Arabie daarvan, en ineens barst er een maatschappelijke discussie rond over de mensenrechten in Saudi Arabie. Flikker toch op, salonsocialistische moraalridders allemaal. Over een week is iedereen het weer vergeten, kijkt niemand meer op of om van een extra lijk in Saudi Arabie (aangezien dat land in de media nooit genoemd wordt), en gaan we allemaal weer rustig verder met ons chille mensenrechten-leventje in Nederland.
Nou, dat heb ik nog nooit gehoord over S-A, dat mannen jongens verkrachten. Stokslagen, geselen voor overspel en rijdende vrouwen die dat niet mogen, bizar veel olie en andere projecten, scheve rijkdom. De bakermat van de islam. Lekker reclame ook.

De enige reden dat die Marokkanen protesteerden is dan ook volgens mij dat ze bang zijn dat ze niet op hadj mochten. Puur eigenbelang, die zijn echt niet opeens Wildersfan.

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:19:10 #103
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174387
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik nog nooit gehoord over S-A, dat mannen jongens verkrachten. Stokslagen, geselen voor overspel en rijdende vrouwen die dat niet mogen, bizar veel olie en andere projecten, scheve rijkdom. De bakermat van de islam. Lekker reclame ook.

Klinkt prima eigenlijk, ware het niet dat ik niet de juiste huidskleur en religie heb er te gedijen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174425
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Klinkt prima eigenlijk, ware het niet dat ik niet de juiste huidskleur en religie heb er te gedijen.
Jij dacht dat al die expats allemaal zwarte moslims waren? Ok, als homo wordt het wat lastig lijkt me, maar goed, werken kan je daar prima. En jij hebt geen last van morele bezwaren dus extra handig.

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:22:58 #105
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174480
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij dacht dat al die expats allemaal zwarte moslims waren? Ok, als homo wordt het wat lastig lijkt me, maar goed, werken kan je daar prima. En jij hebt geen last van morele bezwaren dus extra handig.
Ik zou ook voor een bedrijf daarheen gestuurd worden, maar uiteindelijk leek het ze toch niet verstandig. Je kent het bedrijf vast wel, is jouw sector.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140174516
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:22 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik zou ook voor een bedrijf daarheen gestuurd worden, maar uiteindelijk leek het ze toch niet verstandig. Je kent het bedrijf vast wel, is jouw sector.
Ahaaa... Nee, het leek ze niet verstandig? Bang dat jij als een malloot aan de whiskey zou gaan en dan in de Lambo stappen die klaarstaat?

dinsdag 20 mei 2014 @ 18:24:56 #107
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140174525
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ahaaa... Nee, het leek ze niet verstandig? Bang dat jij als een malloot aan de whiskey zou gaan en dan in de Lambo stappen die klaarstaat?
Allicht, maar dat is me dan niet in die bewoording medegedeeld uiteraard.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:24:23 #108
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140179994
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef El_Matador het volgende:

Aha. Ik begrijp dus uit je gebrekkige poging om zaken te duiden dat jij net als Wilders vindt dat ALLE in Nederland wonende Marokkanen weg moeten.

Ventje, ventje, ventje toch ...... ;(
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_140180087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Aha. Ik begrijp dus uit je gebrekkige poging om zaken te duiden dat jij net als Wilders vindt dat ALLE in Nederland wonende Marokkanen weg moeten.

Ventje, ventje, ventje toch ...... ;(
Welja. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

donderdag 22 mei 2014 @ 10:16:36 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_140233761
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_140234303
quote:
Je bent in de veronderstelling dat onze Europese vrienden zich aan mensenrechten houden. Haha. Oftewel, we zouden dan alleen handel kunnen drijven met ehm... ja.. ehmm.. niemand?
Allah Al Watan Al Malik
pi_140295224
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef Eerin het volgende:

En nu heeft die peroxide politicus een sticker gemaakt, zegt Saudi Arabie daar wat van, en ineens barst er een maatschappelijke discussie los over de mensenrechten in Saudi Arabie. Flikker toch op, salonsocialistische moraalridders allemaal. Over een week is iedereen het weer vergeten, kijkt niemand meer op of om van een extra lijk in Saudi Arabie (aangezien dat land in de media nooit genoemd wordt), en gaan we allemaal weer rustig verder met ons chille mensenrechten-leventje in Nederland.
"Salonsocialisten" en een beschrijving van Wilders in 1 alinea: wow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')