SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Waar gaat het op mis?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
Volgende week zondag krijgen we Thok normal down, echt waar! Wat een wipefest vanavond, Spoils ging makkelijk maar we zijn nu al 2 weken op Thok aan het kloten, we boeken wel vooruitgang maar het is elke keer net niet. Woensdag weer fresh hopelijk krijgen de mensen in ons team weer wat gear.
2 tanks, 1 was invaller. Ons gemiddeld ilvl =560.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
1 of 2 tanken? Wat is het gemiddelde ilevel van jullie groep. Sinds wij hem solo tanken hebben we weinig problemen meer gehad
Elke keer iets anders, phases te lang, phases te kort. menselijke fouten, ook gewoon pech (3 x zelfde persoon fixate). Het is niet 1 issue wat ons dwars zit. We moeten nog wat meer dps uitpersen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Woensdag weer fresh run hopelijk krijgt ons team weer wat gear erbij zodat we makkelijker healen en dps-en.quote:
Volgens mij is die lijst ook al jaren niet aangepastquote:Op maandag 19 mei 2014 11:31 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik vergeet iedere keer m'n characters aan te passen voor in de OP, ik speel al sinds februari 2013 ofzo niet meer op Ravenholdt
Ook dat inderdaad, volgens mij klopt er helemaal niets meer van op het momentquote:Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is die lijst ook al jaren niet aangepast
Met dat ilvl zou het geen probleem mogen zijn eigenlijk. Wij trekken de 1e phase doorgaans door tot tussen de 25 en 30 stacks. Daarna doodsimpel mechanics volgen, cooldowns roteren en zorgen dat de je niet op verkeerde plekken gaat staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
2 tanks, 1 was invaller. Ons gemiddeld ilvl =560.
[..]
Elke keer iets anders, phases te lang, phases te kort. menselijke fouten, ook gewoon pech (3 x zelfde persoon fixate). Het is niet 1 issue wat ons dwars zit. We moeten nog wat meer dps uitpersen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Woensdag weer fresh run hopelijk krijgt ons team weer wat gear erbij zodat we makkelijker healen en dps-en.
Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met dat ilvl zou het geen probleem mogen zijn eigenlijk. Wij trekken de 1e phase doorgaans door tot tussen de 25 en 30 stacks. Daarna doodsimpel mechanics volgen, cooldowns roteren en zorgen dat de je niet op verkeerde plekken gaat staan.
Wij 1-tanken en 2-healen dat gevecht overigens.
Dat is exact onze 'just-to-be-sure' opstelling.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.
Maar goed dat is aan de RL, niet aan mij.
Ik heb Thok normal gedaan met verschillende combinaties van tanks healers (1/2, 2/2, 1/3, 2/3) en het is eigenlijk nooit een probleem geweest. Niet altijd even makkelijk, maar nooit een wipe-fest. Zeker niet met drie healers, want alhoewel het dan langer duurt (met minder dps) kan je wel makkelijker omgaan met het lastigste deel van de Thok encounter; de flinke lading raid-wide damage. Meer heals, meer cooldowns, meer dispels voor de (vind ik dan) meest irritante mechanic, Corrosive Blood.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.
Ja daar vraag je me wat dat hou ik niet bij eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is exact onze 'just-to-be-sure' opstelling.Gezien de helft al overgeared is doen we het nu met wat meer uitdaging.
Maar was is de gemiddelde DPS en HPS op zo'n gevecht? En wat voor opstelling?
Hmm ja, dat fixate de verste speler ik geloof niet dat wij daar iets mee deden, ik zal het vanavond eens overleggen met de RL om wat wijziging in tactiek. Het probleem met namen is dat wij met 3 range dps, nauwelijk kunnen dps door die verdomde interrupt. Daardoor gaat het ook langzaam, we krijgen hem wel tot de laatste phase een paar keer. Ook gaat het vaak mis met combat res, bijvoorbeeld, ik (warlock) doe combat res op andere lock die doodging, ik ren me de pleuris terug naar waar we stackte, maar was te laat en was buiten bereik van healers dus toen ging ik ook doodquote:Op maandag 19 mei 2014 17:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb Thok normal gedaan met verschillende combinaties van tanks healers (1/2, 2/2, 1/3, 2/3) en het is eigenlijk nooit een probleem geweest. Niet altijd even makkelijk, maar nooit een wipe-fest. Zeker niet met drie healers, want alhoewel het dan langer duurt (met minder dps) kan je wel makkelijker omgaan met het lastigste deel van de Thok encounter; de flinke lading raid-wide damage. Meer heals, meer cooldowns, meer dispels voor de (vind ik dan) meest irritante mechanic, Corrosive Blood.
Dat fixate gebeuren is trouwens ook voor een deel te manipuleren, omdat het afhankelijk is van de afstand tussen de spelers en Thok; hij kiest over het algemeen de speler die het meest ver van hem af staat binnen een bepaalde radius. Iemand die drie keer gefixate wordt is dus wel onwaarschijnlijk als iedereen precies de mechanics kent.
Wij solo tanken hem ook met 2 healers zoals Ezechielk doet, en wij zitten ook rond ilevel 560. Dat gaat gewoon veel sneller dus minder tijd voor fouten. Dat werkt gewoon beter. Maar wij zijn begonnen met 1 tank tactiek met drie healers, waarbij onze ene tank switchte naar healingspec.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ai, geen hunters, die zijn uber tegen Thok. Wij hebben er tweequote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja daar vraag je me wat dat hou ik niet bij eerlijk gezegd. Opstelling was Warrior tank (invaller) Monk tank, Resto druid, priest (geen idee maar de populaire spec), Holy pala, Combat rogue, Frost mage, Frost dk, en 2 destro locks.
Ik ben de afgelopen paar maanden te naief geweest en gedacht 'Oh, met m'n guild komen we wel ver genoeg', maar goed, als mensen leaven en gaan puggen achter m'n rug om kom ik ook inet ver, dus ben nu gewoon via OQ alles aan het doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb jij die normal nog niet? Dacht dat jij die al wel zou hebben?
Moet met 2 healers makkelijk lukken. Extra dps erbij en dan krijg je wellicht maar een heel korte of geen p3.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oke, mocht je de komende tijd weinig succes hebben moet je het maar laten weten. Zal ik eens kijken als we iemand tekort komen of je mee kan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen paar maanden te naief geweest en gedacht 'Oh, met m'n guild komen we wel ver genoeg', maar goed, als mensen leaven en gaan puggen achter m'n rug om kom ik ook inet ver, dus ben nu gewoon via OQ alles aan het doen.
Onze guild is een tweede raid team aan het bouwen, voor 's maandags en donderdags. Chamber of Aspects Horde (natuurlijk Horde!).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Weet iemand toevallig nog een fatsoenlijke raid guild die niet op woensdag raid?
Ik wou dat ze al véél grotere banken of bags hadden!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Isabeau het volgende:
De achievement 'Going to need a bigger bag' wordt vanaf morgen accountwide. Komen ze nu mee!!!!![]()
Game timequote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:53 schreef Rugdopey het volgende:
ik heb een vraag
men zusje speelt wow en ze is er helemaal gek van ik wil iets dat ermee te maken heb voor haar verjaardag kopen
heb het gevraagd ze speelt een blad elf hunter ofzo wat zou zij leuk vinden
gr rugdopey
Nog even bij je houden, dat wordt grotendeels opgelost in WoD.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wou dat ze al véél grotere banken of bags hadden!Om al die leuke dingen kwijt te kunnen!
Mij zou je blijer maken met mounts of pets uit de blizzardstore, maar ja, misschien heeft zij daar wel helemaal niets mee en kan je nooit fout zitten met gametime.quote:
ze koopt elke maand of is het elke week. game time. maar dat is ook niet echt origineel andere ideen mss dankjequote:
https://eu.battle.net/sho(...)gories=pets%2Cmountsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Rugdopey het volgende:
ze koopt elke maand of is het elke week. game time. maar dat is ook niet echt origineel andere ideen mss dankje
bedanktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/sho(...)gories=pets%2Cmounts
Hmm hoe duur is realmchange + faction change tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Onze guild is een tweede raid team aan het bouwen, voor 's maandags en donderdags. Chamber of Aspects Horde (natuurlijk Horde!).
PM maar voor info.
Volgens mij beide iets van ¤20 (realm is sowieso 20)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hmm hoe duur is realmchange + faction change tegenwoordig?
In principe heb ik ook wel interesse, maar wat voor raids gaan ze doen? Meteen SoO of heroics?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Onze guild is een tweede raid team aan het bouwen, voor 's maandags en donderdags. Chamber of Aspects Horde (natuurlijk Horde!).
PM maar voor info.
Ze zijn begonnen met flex runs. Om een core team te maken, te kijken wie er vaak kom opdraven en wie de mechanics een beetje beheersen. De bedoeling is om eerst iedereen snel te gearen via flex om zo snel mogelijk normals te gaan doen. Ik kan jullie helaas geen spot beloven, dat bepaald de RL, maar iedereen in onze guild kan via de kalender inschrijven voor die flex runs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
In principe heb ik ook wel interesse, maar wat voor raids gaan ze doen? Meteen SoO of heroics?
Moet m`n ilvl nog wat opkrikken wil ik echt fanatiek mee kunnen raiden, of ze moeten de moeite willen nemen om me wat te boosten.
Nu met dit mooie weer speel ik weinig en m`n tank gear is nog steeds pas ilvl 516Met m`n warrior nog steeds aan het DPS'en in LFR, met loot spec op prot.
Oh, jammer. Zoek eigenlijk wel een groep om gewoon HC soo te clearen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met flex runs. Om een core team te maken, te kijken wie er vaak kom opdraven en wie de mechanics een beetje beheersen. De bedoeling is om eerst iedereen snel te gearen via flex om zo snel mogelijk normals te gaan doen. Ik kan jullie helaas geen spot beloven, dat bepaald de RL, maar iedereen in onze guild kan via de kalender inschrijven voor die flex runs.
Kolere wat een prijzen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij beide iets van ¤20 (realm is sowieso 20)
Zelfs onze eerste raid groep is nu nog met Thok normal aan het kloten. Dus HC zit er nog niet in..komt wel soonquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Oh, jammer. Zoek eigenlijk wel een groep om gewoon HC soo te clearen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 03:47 schreef LompeWorst het volgende:
Goffedomme.
Ben je lekker aan het levelen, bijna 90, gaat die server neer..
8 uur durend onderhoud, zucht.
Ik kon niet eens uitloggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goede patch ronde dit. Servers online voor ze klaar zijn met onderhoud.
Kan helemaal niks nu
Wel tof dat meer mensen in het guild nu de hc scenario's weer willen doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vrij matig ditMoet morgen tussen 18u en 20u dan maar mn valor farmen voor de upgrades.
Gelukkig gaat het tegenwoordig snel met die hc scenarios.
Welkom in mijn wereld!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Had ik net een vrij dagje om te doen wat ik wilLigt WoW eruit!
jahoor. maar als je een externe authenticator hebt, moet je die wel bij je hebben..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:37 schreef zzzzud het volgende:
Hoe denken jullie over de AH op de Armory app? Kun je dat succesvol gebruiken om een beetje gold te verdienen in de trein etc?
Dat klinkt allemaal heel tof enzo. Precies waar ik naar op zoek ben eigenlijk. Maar, ik moet wel een kleeeein beetje garantie hebben om van server te wisselen en er ¤20 voor neer te tellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met flex runs. Om een core team te maken, te kijken wie er vaak kom opdraven en wie de mechanics een beetje beheersen. De bedoeling is om eerst iedereen snel te gearen via flex om zo snel mogelijk normals te gaan doen. Ik kan jullie helaas geen spot beloven, dat bepaald de RL, maar iedereen in onze guild kan via de kalender inschrijven voor die flex runs.
Toevallig gisteravond nog met RL gesproken, het tweede team is zo goed als bijna compleet ze missen alleen nog 2 ranged dps, dus sorry dat ik jullie heb moeten teleurstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal heel tof enzo. Precies waar ik naar op zoek ben eigenlijk. Maar, ik moet wel een kleeeein beetje garantie hebben om van server te wisselen en er ¤20 voor neer te tellen.
Gooi eens een balletje op bij je RL/ GM als je wilt, eventueel met een linkje naar mijn armory o.i.d.
Oh, en ik heb nog niet op alle items gems & enchants, vind ik op dit moment zonde van m`n gold. Items met ilvl 496 enzo gaan snel genoeg vervangen worden..
Toevallig stond oQueue net in onze guild message. Net gedownload en komende dagen uitproberen. In de tussentijd ook wat LFR farmen om m`n timeless items te vervangenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef lifeblind het volgende:
Normal in ieder geval wel. Dat is ook waar OpenQueue op gebaseerd is, werkt als een trein (alhoewel die 20 wipes op Garrosh gisteren een beetje te veel van het goede waren)
Op zich werkt het best goed, het enige nadeel is dat de lijst iedere seconde geupdate wordt, waardoor het continu verspringd. Maar je kan ook zoeken, dus in mijn geval is 't 'qualified' aanvinken, en zoeken op Garrosh, en ik krijg netjes alle raids te zien waar ze bij Garrosh zijn. Dan is het alleen een kwestie van kijken welke raids nog een tank nodig hebben, en je aanmelden zodat je op de waiting list geplaatst wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Toevallig stond oQueue net in onze guild message. Net gedownload en komende dagen uitproberen. In de tussentijd ook wat LFR farmen om m`n timeless items te vervangen
Normal en heroic kan ook crossrealm, zie ze iig op openraid staanquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Kan je niet al crossserver raiden? Flex kan al, want dat heb ik ooit ook gedaan in SoO. Kan normal/hc ook al?
Hacks!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef Bienelientjee het volgende:
CreepyGeen npcs, geen mobs. Er is helemaal niets! Behalve ambiance sound!
En ik vlieg/ zwem door de lucht zonder mount!
Nee hoorquote:
Is die persoon <level 90?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Nee hoorBlizzards eigen schuld! Maar ik heb iemand in de guild die dan weer wel dingen ziet. Zegt ie tenminste!
Klopt dat kan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Normal en heroic kan ook crossrealm, zie ze iig op openraid staan
Misschien hebben ze nog ergens een backupquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Baszh het volgende:
Klopt dat kan.
Als blizz tenminste het spel nu niet compleet kapot heeft gemaakt
Zoveel hebben ze niet veranderd toch? Alleen die ilvl's erbij...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt dat kan.
Als blizz tenminste het spel nu niet compleet kapot heeft gemaakt
Zijn er nog steeds problemen dan? Ik heb geen problemen, ben gewoon in game nu.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef Levitas het volgende:
Godverdomme, BlizzardWoensdag is zo`n beetje de enige dag deze week dat ik flink kon LFR'en, liggen de servers weer de hele dag down.
Kunnen ze zoiets niet gewoon midden in de nacht doen? Beginnen om 2:00, i.p.v om 6:00?
Nee, dwarves wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:46 schreef Solo14 het volgende:
Kunnen humans al shamans zijn? Dan wil ik weer spelen.
Dit gaat nooit gebeuren (helaas)quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:46 schreef Solo14 het volgende:
Kunnen humans al shamans zijn? Dan wil ik weer spelen.
Op een privat server kon ik elke classe zijn met elke race, dat zouden ze ook in echt WoW moeten doen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:50 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Op een privat server kon ik elke classe zijn met elke race
Waarom ze het niet doen begrijp ik niet.quote:
Lore?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Waarom ze het niet doen begrijp ik niet.
Omdat de Dark Iron clan is toegevoegd aan Ironforge. De Dark Iron dwarves waren oa mages en shamans, dus nu kan iedere dwarf die classes kiezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Waarom zijn dwarves en die andere nu ineens shamans dan?
Misschien vindt die een mount te duurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij zou je blijer maken met mounts of pets uit de blizzardstore, maar ja, misschien heeft zij daar wel helemaal niets mee en kan je nooit fout zitten met gametime.
Dat is normaal op mijn serverquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn wow:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Creepy
Ook dat de NPC's allemaal weg zijn?quote:
Ben je alliance of horde?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef floodz het volgende:
Kan iemand mij helpen met the culling of stratholme heroic? voor reins of the bronze drake, maar solo lukt me nog niet
Is eruit dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef floodz het volgende:
Kan iemand mij helpen met the culling of stratholme heroic? voor reins of the bronze drake, maar solo lukt me nog niet
Welnee.quote:
Ik moest om 15:30 richting werk. Toen werkte net alles weer op mijn server. Dus, gisteren niet kunnen spelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Zijn er nog steeds problemen dan? Ik heb geen problemen, ben gewoon in game nu.
Laatst hebben ze dat van 5 naar 10 verhoogdquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, na 10x krijg je nu pas 'You have entered too many instances recently'
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef Bartcoah het volgende:
Er zitten veel mensen op Frostmane Alliance dat klopt eh?
Handig! Echt blij mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef TwyLight het volgende:
Laatst hebben ze dat van 5 naar 10 verhoogd
Nee alleen die staan er dan, en nog 1 of 2 mensenquote:
Oké.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Negatief, heb hem afgelopen weekend nog gedaan
Alliance of Horde?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef lifeblind het volgende:
Vraagje! Zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn om met mij en iemand van m'n guild wat challenge modes te doen?
Het lijkt er namelijk op dat meer en meer mensen uit de guild verdwijnen (sterker nog, 1 iemand had het over dat ie stopte met raiden omdat het te zwaar voor hem was, maar is nu aan het raiden met een andere guild, over dikke middelvinger gesproken)
We hebben dus al een tank en een healer (allebei paladin), en zoeken nog 3 dps, en het liefste met ervaring in CM's. Ons minimale doel is zilver op alles te halen, omdat we de mount graag willen, maar gold is natuurlijk ook niet erg![]()
Vooralsnog komt zondag ons het beste uit, maar mocht het zo zijn dat een andere dag beter uitkomt (doordeweeks dan wel 's avonds) kan het ook wel, zo lang het maar niet al te laat wordt.
Veel succesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
Het is eindelijk zo ver, wij gaan met de guild Heroics doen.
Gister in minder dan 2.5 uur alles geoneshot, inclusief Garrosh. Guild achievement is binnen, praktisch niemand heeft nog gear nodig uit Normal, niets meer te zoeken dus.
Oja, op zich wel handigquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alliance of Horde?
Alle spelers moeten enigeering hebben op 600. Dan lukt Gold makkelijk. Ik wil best mee doen ik heb alles. Link je armory maar op DM dan laat ik het wel weten.
Nee nog niet, zal ook wel zeer binnekort komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:13 schreef trigt013 het volgende:
Ik vind de Shaman wel erg mooi.....is de Warlock al bekend.
Klopt, heb ook maar paar chars op een andere server gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou geloof ik niet zo happy zijn op zo'n lege server.
Die magequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Nieuwe Tier 17 sets
Rogue:
[ afbeelding ]
Mage:
[ afbeelding ]
Monk:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat vet
+1quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
Vind ze wel donker bijna allemaal. Veel bruin en groen.. Wel mooie details.
Wil heel graag zien wat ze met de druid set doen
Ik kan niet 100% beloven dat ik er ben, anders interesse in een 569 dudu tank die op de helft van zijn valor cap zit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:36 schreef Maureentje het volgende:
Heeft er iemand (horde) zin om vanavond na een uur of 10 HC scenarios te doen voor ff snel valor te cappen? Wel graag beetje goed gegearde chars want wil er rap doorheen
Ga je wel mee dan voor 1000vp (of op een alt op de helft) ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
+1
[..]
Ik kan niet 100% beloven dat ik er ben, anders interesse in een 569 dudu tank die op de helft van zijn valor cap zit?
Done.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ga je wel mee dan voor 1000vp (of op een alt op de helft) ?PM je battletag maar dan voeg ik je toe
Kan ook later vanavond of morgen desnoods nog
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Done.
En de rest maak ik natuurlijk af op een alt, ga je niet laten stikken.
Dank u.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef TwyLight het volgende:
De nieuwe noobs van WoW hebben nu allemaal een battletag met 5 nummers achter de #
Ik ben d'r voor in. Alliance? Maar kan niet op zondag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef lifeblind het volgende:
Vraagje! Zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn om met mij en iemand van m'n guild wat challenge modes te doen?
Het lijkt er namelijk op dat meer en meer mensen uit de guild verdwijnen (sterker nog, 1 iemand had het over dat ie stopte met raiden omdat het te zwaar voor hem was, maar is nu aan het raiden met een andere guild, over dikke middelvinger gesproken)
We hebben dus al een tank en een healer (allebei paladin), en zoeken nog 3 dps, en het liefste met ervaring in CM's. Ons minimale doel is zilver op alles te halen, omdat we de mount graag willen, maar gold is natuurlijk ook niet erg![]()
Vooralsnog komt zondag ons het beste uit, maar mocht het zo zijn dat een andere dag beter uitkomt (doordeweeks dan wel 's avonds) kan het ook wel, zo lang het maar niet al te laat wordt.
Ugh. 17 tiers verder en niet één mooie mage set.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Nieuwe Tier 17 sets
Rogue:
[ afbeelding ]
Mage:
[ afbeelding ]
Monk:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat vet
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Ugh. 17 tiers verder en niet één mooie mage set.
Tier 2 is wel nice.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Ugh. 17 tiers verder en niet één mooie mage set.
Tier 2 is paars toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Tier 3 is ook zeker een mooie.quote:
Jammer dat tier 3 amper nog te krijgen isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Tier 3 is ook zeker een mooie.
[ afbeelding ]
Wildhammer zijn shamans. Dark Iron zijn mages/ warlocks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Omdat de Dark Iron clan is toegevoegd aan Ironforge. De Dark Iron dwarves waren oa mages en shamans, dus nu kan iedere dwarf die classes kiezen.
Kost je uiteindelijk net zoveel weken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Hathor het volgende:
Nou ze hebben het weer even voor een paar weken interessant kunnen maken, door gear 4x te kunnen upgraden inplaats van 2x, maar dat was het dan ook wel weer. Bovendien ben je daar wel heel snel klaar mee, nu je je timeless coins per 3K kan inwisselen voor 100 VP, en daar had ik er echt tonnen van.
Oh echt!!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Hathor het volgende:
Nou ze hebben het weer even voor een paar weken interessant kunnen maken, door gear 4x te kunnen upgraden inplaats van 2x, maar dat was het dan ook wel weer. Bovendien ben je daar wel heel snel klaar mee, nu je je timeless coins per 3K kan inwisselen voor 100 VP, en daar had ik er echt tonnen van.
Aha, zo had ik het nog niet begrepen. Ben ook geen loremaster, maar zo had ik het begrepen. Dank voor de verbetering.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:15 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wildhammer zijn shamans. Dark Iron zijn mages/ warlocks.
Nog steeds manimaal 5 weken werk hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Hathor het volgende:
Nou nee, ik ben al bijna volledig geupgrade weer. Om te beginnen had ik al bijna 3K VP in bezit, dat was goed voor 10x upgraden, vervolgens heb ik gelijk de weekly cap van 1000 gehaald met timeless coins, en dat was dus weer goed voor 5 upgrades, dan ben je al bijna klaar. Maar dat was op mijn main, ik heb nog een stuk of 14 andere 90's, dus ik kan nog wel even vooruit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kost je uiteindelijk net zoveel weken.
Niet als je dus al een berg VP had, zoals ik. Ik was al een hele tijd VP aan het uitgeven aan die kistjes met timeless coins, ik kon er helemaal niks meer mee, en met die timeless coins kon ik in ieder geval nog gear kopen voor disenchant en dergelijke, maar nu is het dus precies de omgekeerde weg, voor even althans.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nog steeds manimaal 5 weken werk hoor.
Je kon max 3k hebben, er zijn 16 items die je kunt upgraden(maximaal, ligt eraan of je een one-/offhander of een twohander gebruikt) voor 500 valor per 2 upgrades, 16 keer 500 valor, maakt totaal 8k valor. 8k valor - 3k die je maximaal kon hebben, maakt 5k, 1k per week, maakt 5 weken minimaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet als je dus al een berg VP had, zoals ik. Ik was al een hele tijd VP aan het uitgeven aan die kistjes met timeless coins, ik kon er helemaal niks meer mee, en met die timeless coins kon ik in ieder geval nog gear kopen voor disenchant en dergelijke, maar nu is het dus precies de omgekeerde weg, voor even althans.
Ik heb het over mijn hunter, is maar een wapen dus, en daar ben ik mee begonnen, vervolgens ben ik gewoon van head naar beneden gaan werken. Met de VP die ik al had kon ik 5 items dus meteen naar de max levelen, en met de 1000 VP van de weekly cap nog eens twee en beginnen aan een derde. Ik zit inmiddels dus al aan de rechterkant van mijn characterinfo. Maximaal twee weken cappen nog en alles is geupgrade.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kon max 3k hebben, er zijn 16 items die je kunt upgraden(maximaal, ligt eraan of je een one-/offhander of een twohander gebruikt) voor 500 valor per 2 upgrades, 16 keer 500 valor, maakt totaal 8k valor. 8k valor - 3k die je maximaal kon hebben, maakt 5k, 1k per week, maakt 5 weken minimaal.
Door die coins kan je nog steeds niet boven de 1k per week komen.
Pardon, 4 weken inderdaad minimaal, dan klopt het.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn hunter, is maar een wapen dus, en daar ben ik mee begonnen, vervolgens ben ik gewoon van head naar beneden gaan werken. Met de VP die ik al had kon ik 5 items dus meteen naar de max levelen, en met de 1000 VP van de weekly cap nog eens twee en beginnen aan een derde. Ik zit inmiddels dus al aan de rechterkant van mijn characterinfo. Maximaal twee weken cappen nog en alles is geupgrade.
Ach ja, hoe dan ook, wat ik probeer te zeggen is dat ik weer voor een paar weken motivatie heb om naar Timeless te gaan voordat het weer wegebt en ga zitten wachten op WoD.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Pardon, 4 weken inderdaad minimaal, dan klopt het.
Ja het is een ongelovelijk goedkope manier van Blizzard om mensen aan het spelen te houden, omdat de expansion op zich laat wachten......quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja, hoe dan ook, wat ik probeer te zeggen is dat ik weer voor een paar weken motivatie heb om naar Timeless te gaan voordat het weer wegebt en ga zitten wachten op WoD.
Is er eigenlijk al iets van een releasedatum bekend? Ik ben wel heel benieuwd nu, zeker nu ik gehoord heb hoe zeer de hunters uitgekleed gaan worden (serpent sting weg, explosive shot weg). Zou zo maar eens kunnen dat na 6 jaar spelen mijn main voor het eerst geen hunter meer zal zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja het is een ongelovelijk goedkope manier van Blizzard om mensen aan het spelen te houden, omdat de expansion op zich laat wachten......
Nog niks definitiefs, uiterlijk december ofzo, op de E3 gaan we meer horen (10 t/m 12 juni)quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al iets van een releasedatum bekend? Ik ben wel heel benieuwd nu, zeker nu ik gehoord heb hoe zeer de hunters uitgekleed gaan worden (serpent sting weg, explosive shot weg). Zou zo maar eens kunnen dat na 6 jaar spelen mijn main voor het eerst geen hunter meer zal zijn.
Lekker muf dan, ik zie mezelf echt niet nog een maand of 5-6 MoP spelen. Misschien maar eens die nieuwe Rome total war proberen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nog niks definitiefs, uiterlijk december ofzo, op de E3 gaan we meer horen (10 t/m 12 juni)
Dat werd me gisteren verteld door een andere hunter, het zal best wel ergens online terug te vinden zijn, maar dat hele idee staat me alvast niet aan. Er veranderen altijd wel wat dingen bij nieuwe expansions, maar dit is wel heel extreem meteen, je opening shot weg en het shot waar je in principe het meeste damage mee doet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat explosive en serpent sting weg? Komt er iets nieuws voor in plaats dan? Denk dat ik de nieuwe expansion niet meer ga spelen, als je ziet hoe vertyfd het spel nu al is geworden.
Vind het ergens wel fijn aangezien mijn guild nu net met heroic progression begint, maar inderdaad, het duurt erg lang, ruim een jaar voor 1 Raid is gewoon te lang.....quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lekker muf dan, ik zie mezelf echt niet nog een maand of 5-6 MoP spelen. Misschien maar eens die nieuwe Rome total war proberen.
Jongequote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat werd me gisteren verteld door een andere hunter, het zal best wel ergens online terug te vinden zijn, maar dat hele idee staat me alvast niet aan. Er veranderen altijd wel wat dingen bij nieuwe expansions, maar dit is wel heel extreem meteen, je opening shot weg en het shot waar je in principe het meeste damage mee doet.
Inderdaad lang. Maar als je dan ziet dan mensen in PvE geinterreseerd zijn nog steeds niet alles op hc dood hebben is het blijkbaar nog niet lang genoeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind het ergens wel fijn aangezien mijn guild nu net met heroic progression begint, maar inderdaad, het duurt erg lang, ruim een jaar voor 1 Raid is gewoon te lang.....
Dan heb jij in ieder geval nog iets om je in vast te bijten, ik zit in een guild waar vlak na de start van MoP door een ruzie het hele progressieteam kwaad zijn weggelopen en voor zichzelf een guild zijn gestart, en wij, de achteblijvers, nooit echt meer in staat zijn geweest weer een nieuw representatief raidteam samen te stellen, ook mede doordat mijn realm (Nordrassil) gedurende het verloop van MoP steeds meer op een graveyard begon te lijken. Ik kijk het nog effe aan, maar als het na de start van WoD nog steeds zo'n dooie boel ik, verhuis ik mijn characters naar Magtheridon, waar het nog wel steeds lekker druk is.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind het ergens wel fijn aangezien mijn guild nu net met heroic progression begint, maar inderdaad, het duurt erg lang, ruim een jaar voor 1 Raid is gewoon te lang.....
Ach dat percentage wat het nu doet is volgens mij ook het percentage wat oprecht geïnteresseerd is in HC progressieraiding. Het langer laten duren zal dat percentage niet veel verhogen, omdat er gewoon te weinig mensen zijn die zin hebben in de uitdaging van HC raiden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Inderdaad lang. Maar als je dan ziet dan mensen in PvE geinterreseerd zijn nog steeds niet alles op hc dood hebben is het blijkbaar nog niet lang genoeg.
Wij zijn 2 maanden geleden al gestopt op 9/14hc omdat niemand meer zin hadquote:Op maandag 26 mei 2014 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach dat percentage wat het nu doet is volgens mij ook het percentage wat oprecht geïnteresseerd is in HC progressieraiding. Het langer laten duren zal dat percentage niet veel verhogen, omdat er gewoon te weinig mensen zijn die zin hebben in de uitdaging van HC raiden.
Zonde om op 9/14 te stoppenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Wij zijn 2 maanden geleden al gestopt op 9/14hc omdat niemand meer zin hadMeesten spelen nu wat anders tot WoD en hebben hun sub gestopt tot dan. Enige wat ik nog doe, is gear upgraden en dan weet ik ook niet wat ik dan nog ga doen
Nja die laatste 5 bosses zijn ook de makkelijkste niet en om dan avonden wipefesten te hebben terwijl veel geen zin/tijd meer hebben, gaat ook niet werkenquote:
Ja snap ik wel, maar tochquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nja die laatste 5 bosses zijn ook de makkelijkste niet en om dan avonden wipefesten te hebben terwijl veel geen zin/tijd meer hebben, gaat ook niet werken
Ergens in de herfst van dit jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al iets van een releasedatum bekend? Ik ben wel heel benieuwd nu, zeker nu ik gehoord heb hoe zeer de hunters uitgekleed gaan worden (serpent sting weg, explosive shot weg). Zou zo maar eens kunnen dat na 6 jaar spelen mijn main voor het eerst geen hunter meer zal zijn.
Welke guild op Nord?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan heb jij in ieder geval nog iets om je in vast te bijten, ik zit in een guild waar vlak na de start van MoP door een ruzie het hele progressieteam kwaad zijn weggelopen en voor zichzelf een guild zijn gestart, en wij, de achteblijvers, nooit echt meer in staat zijn geweest weer een nieuw representatief raidteam samen te stellen, ook mede doordat mijn realm (Nordrassil) gedurende het verloop van MoP steeds meer op een graveyard begon te lijken. Ik kijk het nog effe aan, maar als het na de start van WoD nog steeds zo'n dooie boel ik, verhuis ik mijn characters naar Magtheridon, waar het nog wel steeds lekker druk is.
Haha ik heb een beetje hetzelfde probleem, alle 90's veel te snel aan de cap. Daarom is het maar goed dat ik altijd nog wel ergens een low lvl char heb om dan maar een beetje te gaan lopen questen. Kan soms nog best vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:13 schreef Bart84 het volgende:
Heb afgelopen week vrij weinig kunnen doen. Wel op shammy en druid de cap gehaald voor de extra upgrades.
Zolang 'Iemand zei' niet bevestigt is door officiële bronnen dan nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef Roma-Totti het volgende:
Iemand zei dat er in WoD nog maar 4 servers zullen zijn, is dat echt zo ?
Ken ik niet, ben dan ook alweer een jaar of 6 weg van nord.quote:
Kan toch ook niet? Dan moet je je naam veranderen omdat iemand anders jouw naam al heeft!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang 'Iemand zei' niet bevestigt is door officiële bronnen dan nee.
Lijkt mij ook wel raar. En dan zijn het ineens behoorlijk veel mensen op één server. Das toch niet te doen, zit je met een paar honderdduizend mensen op één server!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:20 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Kan toch ook niet? Dan moet je je naam veranderen omdat iemand anders jouw naam al heeft!
4 servers wereldwijd is nog veel leuker, dan zit je met meer dan een miljoen op 1 serverquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Lijkt mij ook wel raar. En dan zijn het ineens behoorlijk veel mensen op één server. Das toch niet te doen, zit je met een paar honderdduizend mensen op één server!![]()
![]()
Ja, vooral met dingen als TB of WG.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 servers wereldwijd is nog veel leuker, dan zit je met meer dan een miljoen op 1 server
Hehe, dat was begin dit jaar op mijn oude server ook in de Horde Shrine. Frappante was dat er toen een heuse PvP guild constant aan het recruiten was in trade, terwijl heel de shrine werd afgeslacht en niemand van die guild aan het helpen was XDquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij werden gister nog geraid in Shrine of Seven Stars!Volle raid groep aan horde! Mijn computer kon het niet meer aan!
Zo veel lag!
Eerst quoten en nu laat maar? Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Of dat je een mob moet killen, moet je honderd jaar wachten tot je hem eindelijk hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel raar. En dan zijn het ineens behoorlijk veel mensen op één server. Das toch niet te doen, zit je met een paar honderdduizend mensen op één server!![]()
![]()
Jaaaa lekker campen bij Hogger met 200 manquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:05 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Of dat je een mob moet killen, moet je honderd jaar wachten tot je hem eindelijk hebt
En dan 3 dagen voor dat je moet raiden inloggen ivm queuequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 servers wereldwijd is nog veel leuker, dan zit je met meer dan een miljoen op 1 server
Iedereen met een progje dat je automatisch ingelogd houdt, dus als je er niet in zit dan kom je er ook niet inquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef Maureentje het volgende:
En dan 3 dagen voor dat je moet raiden inloggen ivm queue
Wow, up to 10 minutes! Dat was bijna een uur geleden.quote:Your payment is still pending.
It may take up to 10 minutes for iDEAL to notify us that your payment was successful. When they do, this page will refresh automatically.
Is bij mij de laatste paar keren ook gebeurd. Best irritant. Duurde vaak wel paar uur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Grrrr, gametime op, dus even wat bijgekocht.
[..]
Wow, up to 10 minutes! Dat was bijna een uur geleden.
Bij gamesync of naxu ofzo kopen. Sneller en goedkoper dan bij blizzard.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Grrrr, gametime op, dus even wat bijgekocht.
[..]
Wow, up to 10 minutes! Dat was bijna een uur geleden.
Ja, dat zei mijn vriend later ook dat ik het zo moet doen als ik direct wil spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Bij gamesync of naxu ofzo kopen. Sneller en goedkoper dan bij blizzard.
Mwa het kan wel want je krijgt gewoon een uniek nummer achter je naam die ingame niet zichtbaar is. Ook zijn er meerdere channels in elk gebied en kan je zelf instellen op welk channel je zit. Als channel 1 vol zit gaat blizzard in dat gebied een channel 2 aanmaken enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
![]()
Bah dat vind ik niet leukquote:Op zondag 1 juni 2014 09:20 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Mwa het kan wel want je krijgt gewoon een uniek nummer achter je naam die ingame niet zichtbaar is. Ook zijn er meerdere channels in elk gebied en kan je zelf instellen op welk channel je zit. Als channel 1 vol zit gaat blizzard in dat gebied een channel 2 aanmaken enz. enz. enz.
Je character heet dan bijvoorbeeld Dark_Lord.9123 en ingame heet je dan Dark_Lord
The Elder Scrolls Online heeft ook maar 1 europese server.
Ik vind het heerlijk, altijd een gezellige drukte om je heen. Ook genoeg aanbod van spelers.quote:
Ja dat wel maar die namen nietquote:Op zondag 1 juni 2014 12:47 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, altijd een gezellige drukte om je heen. Ook genoeg aanbod van spelers.
En?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Had even niks te doen in WoW, dus maar Wildstar gekochtMorgen kijken of het wat is.
Megablocks is al een tijdje aan de weg aan het timmeren met sets van grote franchises. Zo hebben ze ook Halo setsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef Maureentje het volgende:
Wat is dit dan ?![]()
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Soort nep lego of zo?
Qua gameplay en combat erg tof!quote:
Guardians of Faith, bestaat sinds WotLK, maar is nu echt naar zijn einde aan het lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben dan ook alweer een jaar of 6 weg van nord.
Ik heb ook allemaal screennies van zulke dingenquote:
Mammoth train in Dalaran!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:28 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal screennies van zulke dingenMammoth polonaise
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:40 schreef Evertjan het volgende:
http://us.battle.net/wow/(...)h/Doubleagent/simple
lvl 89 neutral Panda
Die heeft ook tijd teveel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Herbs verzamelen op herb level 75 (30xp per herb totaan nu)
Hij is begonnen met de release van MoPquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heeft ook tijd teveel.
(of een bot)
......quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
oquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef MarkyB het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wanneer wordt de uitslag van choppers bekendgemaakt? Op de site staat vandaag, maar hoelaat? En wanneer kunnen we deze in onze mailbox verwachten? Ook vandaag al?
Oh wat vetquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Sinds deze week is de Kor'kron transmog ook verkrijgbaar in Flex (was eerst niet zo door een 'bug'), dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
[ afbeelding ]
Geluk is aan mijn zijde
Hij is nice hequote:Op woensdag 4 juni 2014 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Sinds deze week is de Kor'kron transmog ook verkrijgbaar in Flex (was eerst niet zo door een 'bug'), dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
[ afbeelding ]
Geluk is aan mijn zijde
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag de fire-watch title gehaald. Met drama en rage, hier een compilatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd heel geinig de drama op dat eiland. Ondanks alle rage toch veel mede bloody coin farmers ontmoetquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]och arme. Ik zit nog maar op 260 of zo en wil eigenlijk alleen die mount
Maar zo'n titel is ook wel geinig. Leuke compilatie
Die laatste screenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Addictquote:
Opdonderen.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:39 schreef TwyLight het volgende:
Ah gossie
[ afbeelding ]
Full raid is echt niet nodig trouwens, laatst nog Garrosh gekilled met 12 man
Die achievement heb ik nog steeds nietquote:Op zondag 8 juni 2014 04:56 schreef TwyLight het volgende:
Als je snel in Org of SW wil zijn moet je dat via brawlers guild doen trouwens, met een boel man tegelijkertijd queuen voor een brawl en dan opent zo'n gast een portal naar orgrimmar/stormwind
Hahaha zo heb jij even een stel friends for life gemaakt daar zeg,quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen herinneren hem toch niet meerquote:Op zondag 8 juni 2014 19:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hahaha zo heb jij even een stel friends for life gemaakt daar zeg,
Ja ik vergeet het ook vaak heel snel, het heeft ook zo weinig zin om je daar zo druk over te gaan zitten maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mensen herinneren hem toch niet meerik ben ook wel eens geganked door een een rogue of warlock in full PvE gear die me zowat one-shot maar heb echt geen idee wat hun namen waren hoor
lekker boeiend
Ik heb een paar trouwe wowfans in mijn real id lijst, altijd handigquote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Hathor het volgende:
Een paar dagen geleden heeft zo'n beetje de laatste ouwe bekende van me met wie we ooit het guild begonnen zijn, zijn chars gedelete, als ik nu inlog en ik zie helemaal geen bekenden meer op mijn real ID zou ik er bijna melodramatisch van worden. In een jaar tijd heb ik zoveel mensen uit het spel zien verdwijnen dat ik echt weg wil van die realm en ergens anders helemaal fresh te beginnen, maar ja...20 euro per char he.
Ik heb nog wel genoeg mensen op die lijst staan, maar dat zijn meer mensen met wie ik zo af en toe wat arena doe of bg's, de mensen met wie ik hele nachten lang op TS heb gezeten zijn allemaal weg nu, en die zie ik ook niet meer terug komen, ook niet als WoD begint. Als je al je gear delete, al je goud weggeeft, en als laatste ook nog eens al je chars delete, dan wil je echt stoppen lijkt me.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een paar trouwe wowfans in mijn real id lijst, altijd handig
Zit er zelfs één bij die er vrijwel altijd isAl 8 jaar lang.
Genoeg mensen die nog van mij houdenquote:Op zondag 8 juni 2014 19:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hahaha zo heb jij even een stel friends for life gemaakt daar zeg,
Maar dat is een pvp realm neem ik aan? Bij ons liepen er ook een paar rond, en die haalden echt alle trucjes uit de kast om mensen pissed off te krijgen zodat ze hun pvp zouden aangooien, maar daar gingen er maar weinig in mee, dus dan duurt het een eeuwigheid voor je die titel hebt.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nog van mij houden![]()
De halve server heeft mij genegeerd maar dat boeit niet. Mensen zullen mij vergeten omdat nieuwe mensen mijn plaats gaan innemen als ganker
[ afbeelding ]
Pvp idd. Maar ze zouden er meer bij gebaat zijn om op een pve server te spelen aangezien ze de basic pvp regels niet aanvaarden.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dat is een pvp realm neem ik aan? Bij ons liepen er ook een paar rond, en die haalden echt alle trucjes uit de kast om mensen pissed off te krijgen zodat ze hun pvp zouden aangooien, maar daar gingen er maar weinig in mee, dus dan duurt het een eeuwigheid voor je die titel hebt.
En dan ticket je een GM om je char te restoren en je gear terug te geven.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel genoeg mensen op die lijst staan, maar dat zijn meer mensen met wie ik zo af en toe wat arena doe of bg's, de mensen met wie ik hele nachten lang op TS heb gezeten zijn allemaal weg nu, en die zie ik ook niet meer terug komen, ook niet als WoD begint. Als je al je gear delete, al je goud weggeeft, en als laatste ook nog eens al je chars delete, dan wil je echt stoppen lijkt me.
Nou, dat zeg je nou, maar zo iets heeft hij al lopen roepen op Facebook dus heb ik van een guildie gehoord. Het begint er op te lijken dat ie gewoon met zichzelf in de knoop zit.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ticket je een GM om je char te restoren en je gear terug te geven.
Zo typischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef martin-ssempa2 het volgende:
fuck ik ben vergeten mijn mailbox te legen voordat ik een pauze zou nemen tot wod uitkomt
Yup. Toen ik 'm zag wilde ik 'm meteen hebben, maar na 5 minuten een beetje rondvliegen had ik 't eigenlijk wel gezienquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:58 schreef Roma-Totti het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe mount gekocht ?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:13 schreef MarkyB het volgende:
Dat vind ik bij elke koopmount eigenlijk wel, hij is super vet, maar te makkelijk om te hebben zodat het pimp-level ook niet aanwezig is.
Valt nog mee dat ze niet "Limited edition" roepenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een redelijk onbeschofte actie van Blizzard. Mensen betalen 13 euro per maand aan subscription kosten, krijgen maandenlang geen nieuwe content, en dan dit.
Alsjeblieft, een ¤25 storemount
'Maar het is enkel cosmetisch'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een redelijk onbeschofte actie van Blizzard. Mensen betalen 13 euro per maand aan subscription kosten, krijgen maandenlang geen nieuwe content, en dan dit.
Alsjeblieft, een ¤25 storemount
Ik doe ook via die automatische incasso. Zou niet weten waarom je iets anders zou kiezen als je vast speeltquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Olment het volgende:
Hoe betalen jullie voor je wow eigenlijk?
Ik heb een automatische incasso elke maand. Voor een of andere reden krijg ik elke maand ook 3 gratis dagen![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 'm zag wilde ik 'm meteen hebben, maar na 5 minuten een beetje rondvliegen had ik 't eigenlijk wel gezien
Koop gewoon elke 3 maandenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Olment het volgende:
Ik heb een automatische incasso elke maand. Voor een of andere reden krijg ik elke maand ook 3 gratis dagen![]()
Is norushen makkelijkste? Ik zou denken immerseus?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
Eindelijk Glory of the Ogrimar Raider gehaald .. moest nog 1 klakki buff wat toch wel lastig is aangezien er maar 3 voor tanks zijnen de 3e baas op HC geprobeerd ( is het meest eenvoudige op HC) tot 15% maar de DPS moet nog een tikkie hoger worden dan hebben we hem ( enrage timer probleem , niet dat er mensen dood gaan)
Ehmm met die extra adds die weg gebrand moeten worden binnen een bepaalde tijd voordat de swirl komt ? nahh.. Norushen is makkelijker taktiek blijft het zelfde als op normaal alleen mogen de adds eigenlijk geen enkele keer de baas raken met de cast dus die hebben prio 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is norushen makkelijkste? Ik zou denken immerseus?
IDeal elke maand. Kan ik elk moment stoppen dat ik wil. Per drie maanden is iets goedkoper, maar dan betaal ik alsnog liever per maand zodat ik niet meteen 3 maanden hebquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Olment het volgende:
Stelt eigenlijk allebei niet zoveel voor dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ehmm met die extra adds die weg gebrand moeten worden binnen een bepaalde tijd voordat de swirl komt ? nahh.. Norushen is makkelijker taktiek blijft het zelfde als op normaal alleen mogen de adds eigenlijk geen enkele keer de baas raken met de cast dus die hebben prio 1.
Ik denk dat mensen die de HC's al vaker doen / gedaan hebben je beter kunnen uitleggen wat die baas doet. Onze raidgroup is nog niet zover dat we aan die baas beginnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Stelt eigenlijk allebei niet zoveel voor dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |