Is die persoon <level 90?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Nee hoorBlizzards eigen schuld! Maar ik heb iemand in de guild die dan weer wel dingen ziet. Zegt ie tenminste!
Klopt dat kan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Normal en heroic kan ook crossrealm, zie ze iig op openraid staan
Misschien hebben ze nog ergens een backupquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Baszh het volgende:
Klopt dat kan.
Als blizz tenminste het spel nu niet compleet kapot heeft gemaakt
Zoveel hebben ze niet veranderd toch? Alleen die ilvl's erbij...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt dat kan.
Als blizz tenminste het spel nu niet compleet kapot heeft gemaakt
Zijn er nog steeds problemen dan? Ik heb geen problemen, ben gewoon in game nu.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef Levitas het volgende:
Godverdomme, BlizzardWoensdag is zo`n beetje de enige dag deze week dat ik flink kon LFR'en, liggen de servers weer de hele dag down.
Kunnen ze zoiets niet gewoon midden in de nacht doen? Beginnen om 2:00, i.p.v om 6:00?
Nee, dwarves wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:46 schreef Solo14 het volgende:
Kunnen humans al shamans zijn? Dan wil ik weer spelen.
Dit gaat nooit gebeuren (helaas)quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:46 schreef Solo14 het volgende:
Kunnen humans al shamans zijn? Dan wil ik weer spelen.
Op een privat server kon ik elke classe zijn met elke race, dat zouden ze ook in echt WoW moeten doen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:50 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Op een privat server kon ik elke classe zijn met elke race
Waarom ze het niet doen begrijp ik niet.quote:
Lore?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Waarom ze het niet doen begrijp ik niet.
Omdat de Dark Iron clan is toegevoegd aan Ironforge. De Dark Iron dwarves waren oa mages en shamans, dus nu kan iedere dwarf die classes kiezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Waarom zijn dwarves en die andere nu ineens shamans dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |