Zo typischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef martin-ssempa2 het volgende:
fuck ik ben vergeten mijn mailbox te legen voordat ik een pauze zou nemen tot wod uitkomt
Yup. Toen ik 'm zag wilde ik 'm meteen hebben, maar na 5 minuten een beetje rondvliegen had ik 't eigenlijk wel gezienquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:58 schreef Roma-Totti het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe mount gekocht ?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:13 schreef MarkyB het volgende:
Dat vind ik bij elke koopmount eigenlijk wel, hij is super vet, maar te makkelijk om te hebben zodat het pimp-level ook niet aanwezig is.
Valt nog mee dat ze niet "Limited edition" roepenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een redelijk onbeschofte actie van Blizzard. Mensen betalen 13 euro per maand aan subscription kosten, krijgen maandenlang geen nieuwe content, en dan dit.
Alsjeblieft, een ¤25 storemount
'Maar het is enkel cosmetisch'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een redelijk onbeschofte actie van Blizzard. Mensen betalen 13 euro per maand aan subscription kosten, krijgen maandenlang geen nieuwe content, en dan dit.
Alsjeblieft, een ¤25 storemount
Ik doe ook via die automatische incasso. Zou niet weten waarom je iets anders zou kiezen als je vast speeltquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Olment het volgende:
Hoe betalen jullie voor je wow eigenlijk?
Ik heb een automatische incasso elke maand. Voor een of andere reden krijg ik elke maand ook 3 gratis dagen![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 'm zag wilde ik 'm meteen hebben, maar na 5 minuten een beetje rondvliegen had ik 't eigenlijk wel gezien
Koop gewoon elke 3 maandenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Olment het volgende:
Ik heb een automatische incasso elke maand. Voor een of andere reden krijg ik elke maand ook 3 gratis dagen![]()
Is norushen makkelijkste? Ik zou denken immerseus?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
Eindelijk Glory of the Ogrimar Raider gehaald .. moest nog 1 klakki buff wat toch wel lastig is aangezien er maar 3 voor tanks zijnen de 3e baas op HC geprobeerd ( is het meest eenvoudige op HC) tot 15% maar de DPS moet nog een tikkie hoger worden dan hebben we hem ( enrage timer probleem , niet dat er mensen dood gaan)
Ehmm met die extra adds die weg gebrand moeten worden binnen een bepaalde tijd voordat de swirl komt ? nahh.. Norushen is makkelijker taktiek blijft het zelfde als op normaal alleen mogen de adds eigenlijk geen enkele keer de baas raken met de cast dus die hebben prio 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is norushen makkelijkste? Ik zou denken immerseus?
IDeal elke maand. Kan ik elk moment stoppen dat ik wil. Per drie maanden is iets goedkoper, maar dan betaal ik alsnog liever per maand zodat ik niet meteen 3 maanden hebquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:04 schreef Olment het volgende:
Stelt eigenlijk allebei niet zoveel voor dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ehmm met die extra adds die weg gebrand moeten worden binnen een bepaalde tijd voordat de swirl komt ? nahh.. Norushen is makkelijker taktiek blijft het zelfde als op normaal alleen mogen de adds eigenlijk geen enkele keer de baas raken met de cast dus die hebben prio 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |