4 servers wereldwijd is nog veel leuker, dan zit je met meer dan een miljoen op 1 serverquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Lijkt mij ook wel raar. En dan zijn het ineens behoorlijk veel mensen op één server. Das toch niet te doen, zit je met een paar honderdduizend mensen op één server!![]()
![]()
Ja, vooral met dingen als TB of WG.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 servers wereldwijd is nog veel leuker, dan zit je met meer dan een miljoen op 1 server
Hehe, dat was begin dit jaar op mijn oude server ook in de Horde Shrine. Frappante was dat er toen een heuse PvP guild constant aan het recruiten was in trade, terwijl heel de shrine werd afgeslacht en niemand van die guild aan het helpen was XDquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij werden gister nog geraid in Shrine of Seven Stars!Volle raid groep aan horde! Mijn computer kon het niet meer aan!
Zo veel lag!
Eerst quoten en nu laat maar? Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Of dat je een mob moet killen, moet je honderd jaar wachten tot je hem eindelijk hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel raar. En dan zijn het ineens behoorlijk veel mensen op één server. Das toch niet te doen, zit je met een paar honderdduizend mensen op één server!![]()
![]()
Jaaaa lekker campen bij Hogger met 200 manquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:05 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Of dat je een mob moet killen, moet je honderd jaar wachten tot je hem eindelijk hebt
En dan 3 dagen voor dat je moet raiden inloggen ivm queuequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 servers wereldwijd is nog veel leuker, dan zit je met meer dan een miljoen op 1 server
Iedereen met een progje dat je automatisch ingelogd houdt, dus als je er niet in zit dan kom je er ook niet inquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef Maureentje het volgende:
En dan 3 dagen voor dat je moet raiden inloggen ivm queue
Wow, up to 10 minutes! Dat was bijna een uur geleden.quote:Your payment is still pending.
It may take up to 10 minutes for iDEAL to notify us that your payment was successful. When they do, this page will refresh automatically.
Is bij mij de laatste paar keren ook gebeurd. Best irritant. Duurde vaak wel paar uur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Grrrr, gametime op, dus even wat bijgekocht.
[..]
Wow, up to 10 minutes! Dat was bijna een uur geleden.
Bij gamesync of naxu ofzo kopen. Sneller en goedkoper dan bij blizzard.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Grrrr, gametime op, dus even wat bijgekocht.
[..]
Wow, up to 10 minutes! Dat was bijna een uur geleden.
Ja, dat zei mijn vriend later ook dat ik het zo moet doen als ik direct wil spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Bij gamesync of naxu ofzo kopen. Sneller en goedkoper dan bij blizzard.
Mwa het kan wel want je krijgt gewoon een uniek nummer achter je naam die ingame niet zichtbaar is. Ook zijn er meerdere channels in elk gebied en kan je zelf instellen op welk channel je zit. Als channel 1 vol zit gaat blizzard in dat gebied een channel 2 aanmaken enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
![]()
Bah dat vind ik niet leukquote:Op zondag 1 juni 2014 09:20 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Mwa het kan wel want je krijgt gewoon een uniek nummer achter je naam die ingame niet zichtbaar is. Ook zijn er meerdere channels in elk gebied en kan je zelf instellen op welk channel je zit. Als channel 1 vol zit gaat blizzard in dat gebied een channel 2 aanmaken enz. enz. enz.
Je character heet dan bijvoorbeeld Dark_Lord.9123 en ingame heet je dan Dark_Lord
The Elder Scrolls Online heeft ook maar 1 europese server.
Ik vind het heerlijk, altijd een gezellige drukte om je heen. Ook genoeg aanbod van spelers.quote:
Ja dat wel maar die namen nietquote:Op zondag 1 juni 2014 12:47 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, altijd een gezellige drukte om je heen. Ook genoeg aanbod van spelers.
En?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Had even niks te doen in WoW, dus maar Wildstar gekochtMorgen kijken of het wat is.
Megablocks is al een tijdje aan de weg aan het timmeren met sets van grote franchises. Zo hebben ze ook Halo setsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef Maureentje het volgende:
Wat is dit dan ?![]()
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Soort nep lego of zo?
Qua gameplay en combat erg tof!quote:
Guardians of Faith, bestaat sinds WotLK, maar is nu echt naar zijn einde aan het lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben dan ook alweer een jaar of 6 weg van nord.
Ik heb ook allemaal screennies van zulke dingenquote:
Mammoth train in Dalaran!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:28 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal screennies van zulke dingenMammoth polonaise
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:40 schreef Evertjan het volgende:
http://us.battle.net/wow/(...)h/Doubleagent/simple
lvl 89 neutral Panda
Die heeft ook tijd teveel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Herbs verzamelen op herb level 75 (30xp per herb totaan nu)
Hij is begonnen met de release van MoPquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heeft ook tijd teveel.
(of een bot)
......quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
oquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef MarkyB het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wanneer wordt de uitslag van choppers bekendgemaakt? Op de site staat vandaag, maar hoelaat? En wanneer kunnen we deze in onze mailbox verwachten? Ook vandaag al?
Oh wat vetquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Sinds deze week is de Kor'kron transmog ook verkrijgbaar in Flex (was eerst niet zo door een 'bug'), dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
[ afbeelding ]
Geluk is aan mijn zijde
Hij is nice hequote:Op woensdag 4 juni 2014 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Sinds deze week is de Kor'kron transmog ook verkrijgbaar in Flex (was eerst niet zo door een 'bug'), dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
[ afbeelding ]
Geluk is aan mijn zijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |