Misschien vindt die een mount te duurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij zou je blijer maken met mounts of pets uit de blizzardstore, maar ja, misschien heeft zij daar wel helemaal niets mee en kan je nooit fout zitten met gametime.
Dat is normaal op mijn serverquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn wow:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Creepy
Ook dat de NPC's allemaal weg zijn?quote:
Ben je alliance of horde?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef floodz het volgende:
Kan iemand mij helpen met the culling of stratholme heroic? voor reins of the bronze drake, maar solo lukt me nog niet
Is eruit dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef floodz het volgende:
Kan iemand mij helpen met the culling of stratholme heroic? voor reins of the bronze drake, maar solo lukt me nog niet
Welnee.quote:
Ik moest om 15:30 richting werk. Toen werkte net alles weer op mijn server. Dus, gisteren niet kunnen spelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Zijn er nog steeds problemen dan? Ik heb geen problemen, ben gewoon in game nu.
Laatst hebben ze dat van 5 naar 10 verhoogdquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, na 10x krijg je nu pas 'You have entered too many instances recently'
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef Bartcoah het volgende:
Er zitten veel mensen op Frostmane Alliance dat klopt eh?
Handig! Echt blij mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef TwyLight het volgende:
Laatst hebben ze dat van 5 naar 10 verhoogd
Nee alleen die staan er dan, en nog 1 of 2 mensenquote:
Oké.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Negatief, heb hem afgelopen weekend nog gedaan
Alliance of Horde?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef lifeblind het volgende:
Vraagje! Zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn om met mij en iemand van m'n guild wat challenge modes te doen?
Het lijkt er namelijk op dat meer en meer mensen uit de guild verdwijnen (sterker nog, 1 iemand had het over dat ie stopte met raiden omdat het te zwaar voor hem was, maar is nu aan het raiden met een andere guild, over dikke middelvinger gesproken)
We hebben dus al een tank en een healer (allebei paladin), en zoeken nog 3 dps, en het liefste met ervaring in CM's. Ons minimale doel is zilver op alles te halen, omdat we de mount graag willen, maar gold is natuurlijk ook niet erg![]()
Vooralsnog komt zondag ons het beste uit, maar mocht het zo zijn dat een andere dag beter uitkomt (doordeweeks dan wel 's avonds) kan het ook wel, zo lang het maar niet al te laat wordt.
Veel succesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
Het is eindelijk zo ver, wij gaan met de guild Heroics doen.
Gister in minder dan 2.5 uur alles geoneshot, inclusief Garrosh. Guild achievement is binnen, praktisch niemand heeft nog gear nodig uit Normal, niets meer te zoeken dus.
Oja, op zich wel handigquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alliance of Horde?
Alle spelers moeten enigeering hebben op 600. Dan lukt Gold makkelijk. Ik wil best mee doen ik heb alles. Link je armory maar op DM dan laat ik het wel weten.
Nee nog niet, zal ook wel zeer binnekort komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:13 schreef trigt013 het volgende:
Ik vind de Shaman wel erg mooi.....is de Warlock al bekend.
Klopt, heb ook maar paar chars op een andere server gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou geloof ik niet zo happy zijn op zo'n lege server.
Die magequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Nieuwe Tier 17 sets
Rogue:
[ afbeelding ]
Mage:
[ afbeelding ]
Monk:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat vet
+1quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
Vind ze wel donker bijna allemaal. Veel bruin en groen.. Wel mooie details.
Wil heel graag zien wat ze met de druid set doen
Ik kan niet 100% beloven dat ik er ben, anders interesse in een 569 dudu tank die op de helft van zijn valor cap zit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:36 schreef Maureentje het volgende:
Heeft er iemand (horde) zin om vanavond na een uur of 10 HC scenarios te doen voor ff snel valor te cappen? Wel graag beetje goed gegearde chars want wil er rap doorheen
Ga je wel mee dan voor 1000vp (of op een alt op de helft) ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
+1
[..]
Ik kan niet 100% beloven dat ik er ben, anders interesse in een 569 dudu tank die op de helft van zijn valor cap zit?
Done.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ga je wel mee dan voor 1000vp (of op een alt op de helft) ?PM je battletag maar dan voeg ik je toe
Kan ook later vanavond of morgen desnoods nog
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Done.
En de rest maak ik natuurlijk af op een alt, ga je niet laten stikken.
Dank u.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef TwyLight het volgende:
De nieuwe noobs van WoW hebben nu allemaal een battletag met 5 nummers achter de #
Ik ben d'r voor in. Alliance? Maar kan niet op zondag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef lifeblind het volgende:
Vraagje! Zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn om met mij en iemand van m'n guild wat challenge modes te doen?
Het lijkt er namelijk op dat meer en meer mensen uit de guild verdwijnen (sterker nog, 1 iemand had het over dat ie stopte met raiden omdat het te zwaar voor hem was, maar is nu aan het raiden met een andere guild, over dikke middelvinger gesproken)
We hebben dus al een tank en een healer (allebei paladin), en zoeken nog 3 dps, en het liefste met ervaring in CM's. Ons minimale doel is zilver op alles te halen, omdat we de mount graag willen, maar gold is natuurlijk ook niet erg![]()
Vooralsnog komt zondag ons het beste uit, maar mocht het zo zijn dat een andere dag beter uitkomt (doordeweeks dan wel 's avonds) kan het ook wel, zo lang het maar niet al te laat wordt.
Ugh. 17 tiers verder en niet één mooie mage set.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Nieuwe Tier 17 sets
Rogue:
[ afbeelding ]
Mage:
[ afbeelding ]
Monk:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat vet
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Ugh. 17 tiers verder en niet één mooie mage set.
Tier 2 is wel nice.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Ugh. 17 tiers verder en niet één mooie mage set.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |