Vooral die eerstequote:Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef Burdie het volgende:
SQ misschien iets als: "van pret in bed word je vet" of "hoera bleiblei schoot raak"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:09 schreef geppie het volgende:
Vanaf wanneer moest je je kindje dagelijks voelen? Was dat 28 weken?
En die buikbanden, in het algemeen vind ik ze al sneu maar met die teksten erop![]()
Pfff..ik ben vanaf 05.45 uur aan het werk en ik voel gewoon dat mijn voeten/enkels astronomische vormen aan het aannemen zijn. Het liefst schop ik die vre-se-lijke ballerina's (geleend van mijn moeder, want 2 maten groter) uit maar dan krijg ik ze straks nooit meer aan en om nou met mijn blote kakken over Schiphol banjeren
![]()
Plaatje bij het praatjeOeh, ziet er niet tof uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar geen foto plaatsen van mijn paarsblauwe tenen...jompel voor slechte doorbloeding, maar niet heus.
Beterschap JJ!
Lukt tv kijken nog een beetje TAP? Toch gek dat ik dan ineens 'alleen' ben.
Man kwam net wel happy terug van gesprek en waarschijnlijk vandaag nog reactie... Wat hem betreft kan 't beginnen, want voor het gesprek van morgen heeft hij al een reserve-afspraak staan.
En bovenstaande werd vorige week door vk en gyn op de info avond vrolijk ontkracht...quote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Gep!![]()
Sterkte
En ja, vanaf 28 wekenEn dan hanteert men ook nog eens een minimum van 10 bewegingen per dag verdeeld over minimaal 2 momenten
(ja, ik heb het gisteren opgezocht
)
ze zeggen ook niet tien per moment, ze zeggen tien per dagquote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En bovenstaande werd vorige week door vk en gyn op de info avond vrolijk ontkracht...
Je kindje ontwikkelt een eigen bewegingspatroon en zodra hij/zij daar teveel van afwijkt is het altijd goed om te bellen...
Als je vanaf 28 weken je kindje een dag weinig tot niet hebt gevoeld: bellen.
Als je 2 uur plat gaat liggen moet je beweging voelen, zo niet bellen!
Er schijnen namelijk ook kindjes te zijn die heel rustig zijn en dan is 10 bewegingen per moment veel...
Gelukkig heb ik altijd mm angelsounds nog als ik mij druk maak, want buiten dat ik dan haar hartje hoor, wordt ze ook altijd pislink van dat ding...
2 dagen warm weer en ik ben er alweer klaar mee.... Zwel op als n ballon en voel mij niet echt fit door de warmte.. Vanmiddag maar weer met mm voeten in n emmer water
Naja ik deel enkel wat wij meekregen in t ziekenhuisquote:Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zeggen ook niet tien per moment, ze zeggen tien per dag
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sowieso vind ik 10 bewegingen per dag wei nig maar dat is puur vanuit mn eigen referentiekader met stuiterbal.
Met dit weer? ijs natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.
Oké, stel, je bent 22 weken zwanger en nog net zo zwaar als met week 12. Op welk lekkers zou je jezelf dan trakteren vandaag?
Citroenwater met ijsblokjes!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.
Oké, stel, je bent 22 weken zwanger en nog net zo zwaar als met week 12. Op welk lekkers zou je jezelf dan trakteren vandaag?
Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijnquote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef geppie het volgende:
[..]
Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijn
Oei, succes. En voel je vooral niet op enige wijze verplicht om hier te komen updaten, alleen als je er zelf echt zin in hebt.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vind het wel pittiger dan de vorige keer. Nouja, qua intensiteit van de weeën dan. De frequentie is nog niet om de 5 minuten maar de pijn is wel veel heftiger dan bij de eerste keer toen ik ze wel om de 5 minuten had.
En heb soms al het gevoel dat ik moet poepen, maar weet nou niet of dat m'n lijf is die zich wil leegmaken (ben vanmorgen al 2x geweest) of weet ik veel.
Nouja vk is net gebeld door manlief, jullie horen me later wel weer als baby er is.
Mijn buik is met 14+2 dat stadium net aan voorbij, maar in jurkjes voel ik me nog steeds reuze ongemakkelijk (ik ben normaal een jeans-en-gympies-fan, en dat gaat nu met zwangerschapsbroeken nog prima), mijn buik pre-zwangerschap was ok-met-beetje vet na 10 kilo afvallen de afgelopen jaren. Dus dat complex zit er nog een beetje, ook al is het volgens vriendinnen nu wel duidelijk een baby-bolletje aan het worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef Heliotrope het volgende:
...
Mijn buik begint eindelijk een beetje zichtbaar te worden, nog steeds kan net net zo goed een teveel gegeten buik zijn voor anderen, maar dat is lekker niet zoals morgen alles goed is bij de controle ga ik me ook niet meer onzeker laten maken door andere buiken.
Oh en 14 weken vandaag![]()
...
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je foto doet het niet, maar het woordbuikband
inspireert al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef geppie het volgende:
[..]
Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijn
Dat! Bij mij is t punt van niet meer kunnen inhouden echt bereikt, en nu lijk ik ineens wel een megabuik te hebben. Het is nu één rol ipv 2 zeg maarquote:Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hilmo, voor wat het waard is, ik ben natuurlijk al wat zwaarder van mezelf en ik zou ook in niet-zwangere toestand best goed een zwangerschap kunnen faken. Alleen hou ik altijd mijn buik in (echt altijd) waardoor het minder opvalt. Nu kan ik mijn buik niet meer zo goed inhouden waardoor mijn pens plus baarmoeder al best groot zijn. Als je van jezelf slank bent kan het dus best wat langer duren voor het echt een buik wordt, omdat je het dan echt alleen van je baarmoeder moet hebben. (itt wat veel mensen zeggen, dat je het bij slanke mensen vaak eerder ziet, in de praktijk is dat echt niet altijd zo) Ik weet zeker dat het met jouw termijn in de komende 4-5 weken ineens heel goed zichtbaar is!
Heb je al crocs gekocht?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef BlueEyes het volgende:
Geppie je voeten!![]()
Ik heb net mijn pootjes in een bak koud water gestopt. Terwijl ik altijd Master Zeur ben qua koude voeten![]()
Ik vind het zooooo enorm oncharmant die vierkante voeten! En enkels? Wa's dat, ze zijn weg!
Ai, als ik dat doe ben ik straks single mom!quote:
Maar Crocsquote:Op maandag 19 mei 2014 16:44 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ai, als ik dat doe ben ik straks single mom!
Gewoon m'n Reef-slippertjes voor zolang als het lukken gaat.
En anders euhm.. kom ik de deur maar niet meer uit
ik heb mega lelijke crocs slippersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt slippers of van die instappers? Die slippers vind ik eigenlijk wel oké (als ik kijk bij google afbeeldingen).quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik heb mega lelijke crocs slippersmijn vriend haat ze, maar de meest comfortabele slippers ooit
![]()
draag ik alleen thuis overigens.
Als ik in een ziekenhuis oid rond zou lopen de hele dag zou ik ook zeker gaan voor comfortabel hoor! Die van mij zijn toch echt de slippers. Twee verschillende paren, foeilijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Echt slippers of van die instappers? Die slippers vind ik eigenlijk wel oké (als ik kijk bij google afbeeldingen).
Ik heb knalpaarse kei lelijke instappers voor op het werk. Met zo'n zustershoedje knop dinges in zo'n gat. Super sexy! Mensen op het werk weten mijn naam soms niet, maar als ze zeggen dat meisje met de paarse crocs is het "ooohh, zij!"
is dit dicht genoeg? http://www.clarks.nl/p/20352676quote:Op maandag 19 mei 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek trouwens nog toonbare zomerschoenen, liefst iets van sandalen met dichte tenen of mary janes. Ik heb namelijk een hamerteen, kalknagel, eczeem en platvoeten () en voel me heel oncomfortabel in open schoenen. Iemand tips?
De comfort maakt inderdaad een hoop goed! In het ziekenhuis loop ik dan weer niet met crocs, dan moet ik toch wel een beetje fatsoenlijk eruit zien aan de andere kant van de behandeltafelquote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Als ik in een ziekenhuis oid rond zou lopen de hele dag zou ik ook zeker gaan voor comfortabel hoor! Die van mij zijn toch echt de slippers. Twee verschillende paren, foeilijk hoor.maarja, he, je loopt op wolkjes.
Crocs!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek trouwens nog toonbare zomerschoenen, liefst iets van sandalen met dichte tenen of mary janes. Ik heb namelijk een hamerteen, kalknagel, eczeem en platvoeten () en voel me heel oncomfortabel in open schoenen. Iemand tips?
ow auw my eyes, it burnsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dit dicht genoeg? http://www.clarks.nl/p/20352676
crocs
Noh!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow auw my eyes, it burns![]()
(sorry, ben heel kritisch![]()
Maar wel bedankt voor de moeite
ik duik binnenkort wel een keer de stad in
)
mja of toch maar gewoon m'n stevige ballerina'squote:Op maandag 19 mei 2014 17:22 schreef BlueEyes het volgende:
Sq ik zou gaan voor iets met zo min mogelijk bandjes/ knelrandjes oid
(mooie regenlaarsjes van de Hema?)
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, crocs trek je maar aan mijn koude lijk aan maar ook niet eerder dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler want groot![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Skittles het volgende:
[..]plastic ballerina'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler want groot![]()
Nee echt niet, ik ken meerdere mensen die me er al jaren van proberen te overtuigen, maar het gaat gewoon niet gebeuren, sorry![]()
disclaimer
Haha hoeft toch ook nietquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plastic ballerina's![]()
Nee echt niet, ik ken meerdere mensen die me er al jaren van proberen te overtuigen, maar het gaat gewoon niet gebeuren, sorry![]()
Mediplogsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef BlueEyes het volgende:
Wat trouwens heeeeeeeeerlijk loopt zijn goeie klompen die op de verkoever of OK worden gebruikt!
Maarjah, die zijn verder ook niet stylish verantwoord.
Wel hip met een leuke leggingquote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja of toch maar gewoon m'n stevige ballerina'sLange wandelingen zullen het voorlopig toch niet meer worden
met mijn expanderende buik ga ik leggings wel beter begrijpen. Alhoewel er nog steeds geen lage schoenen onder kunnenquote:
eens - dat kan echt niet. gelukkig is het al te warm voor leggingsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met mijn expanderende buik ga ik leggings wel beter begrijpen. Alhoewel er nog steeds geen lage schoenen onder kunnen
ik heb dus een vader, en die heeft geen smaak, en die loopt dus met grove oranje crocs. Met witte sokken d'r in. Onder een zwemshort. En een fleecevest.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ooit Crocs gedragen toen ik een bijbaan als patiëntenvervoerder in een ziekenhuis hadDat was 6 uur lopen en tillen achter elkaar en kreeg last van mijn heupen daardoor. Tip van een OK-assistent om toch eens Crocs aan te schaffen, wat zaten die goddelijk
Ook nergens meer last van gehad toen.
Maar nee, ik zou ze niet in het openbaar dragen
Delen wij een vader?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dus een vader, en die heeft geen smaak, en die loopt dus met grove oranje crocs. Met witte sokken d'r in. Onder een zwemshort. En een fleecevest.
Echt niet!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]volgens mij heeft iedereen zo'n vader.
quote:
Is your father a truck driver?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]oh sorry hoor. Het concept stylish vader is mij vreemd iig
die van mij presteerde het altijd om met een wit t-shirt (over zijn 40 maanden zwanger buik) met een ei-dooier vlek erop rond te lopen.
auchquote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee was het maar zo'n feest, die werken voor hun geld
De mijne zit nog strak in het regime van het uniform hoor, ookal is hij al jaren geleden met FLO gegaan. Maar altijd een overhemd nog (oke, in de zomer met korte mouw, brrr) nooit in korte broek en thank god doet hij niet aan slippers/crocs of sandalen. Daarvoor zijn die marcheervoeten niet gemaaktquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is your father a truck driver?
(de mijne is overigens een kolonel buiten dienst, ik denk dat dit een soort kont-tegen-de-uniformkrib-gedrag is!)
Ja, die van mij heeft het geprobeerd vol te houden zegt ie, qua schoeisel, maar kneuzenpoten zitten een beetje in de genen dus na de zoveelste zweepslag en hielspoor is ie fulltime gaan crocsenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De mijne zit nog strak in het regime van het uniform hoor, ookal is hij al jaren geleden met FLO gegaan. Maar altijd een overhemd nog (oke, in de zomer met korte mouw, brrr) nooit in korte broek en thank god doet hij niet aan slippers/crocs of sandalen. Daarvoor zijn die marcheervoeten niet gemaakt
Heel herkenbaar SQ! Hier de placenta aan de voorkant dus wat ik voel is soms geduw en gekriebel een soort *klonk* van binnen, heel laag, maar echt nog geen duidelijke schoppen. Laat staan dat m'n lief al iets aan de buitenkant kan voelen. Geduld... Maar dat heb ik nietquote:Op maandag 19 mei 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
dwarskonten
Ik heb het nu een paar keer gevoeldMaar idd, ik voel aan de buitenkant niks, alleen wat duwtjes heel diep van binnen, rond mijn blaas en baarmoedermond. Stomme placenta
![]()
En oh ja, als je het eenmaal voelt komt er weer opnieuw onzekerheid, want vrijdag en zaterdag dus meermaals duidelijke trapjes, en gisteren nauwelijks iets. En dan weet je dat het normaal is zo vroeg nog, maar toch is het stom![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Halloik ga thuis even foto's plaatsen. Maar zet maar vast in de lijst dat
Whiej!!! Knakworst voor kwak! En geen namendilemma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razz, lekker even de beentjes omhoog dan
disclaimer
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Halloik ga thuis even foto's plaatsen. Maar zet maar vast in de lijst dat
Jaaaa, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt dat leuk, een piemol in je buik!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |