Oh daar is mijn moeder ook al een uur mee bezig geweest... Maar helaas ook veel dingen gevolgd door "nou toen jullie klein waren" ....quote:Op zondag 18 mei 2014 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik loop zo achter met dat boekben ook te laat begonnen...
Wel heel leuk, mama heeft net verteld over haar bevallingen, dingen die ik niet wist, ook over haar eigen geboorte. Ga t vanavond opschrijven en ook hier wel even in spoiler delen. Maakt me heel benieuwd naar hoe t bij mij zal gaan...
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wow Fazz! Wat een mooi hummeltje
En bizar snel joh, 3 uur na het breken van de vliezen al volledige ontsluiting![]()
Had je daarvoor helemaal geen tekenen gehad dat het zou gaan beginnen?
Wel heftig erna, dat je persweeen niet sterk genoeg zijn en dat je placenta niet vanzelf wilde komen.
Maar wow wat een mooi eindproduct heb je gebakken
Die van mij rammelt er bijna uit!
Jaaa, ik zal zeker doorschuiven straks! Kan F samen met jouw J wachten op die stroom meisjes die er hier aan gaat komenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:29 schreef klaprooss het volgende:
Fazz! Wat een mooi mannetje!
We zien je graag in het babytopic! Eerst genieten van je kraamweek met je verse baby
Op naar een spoedig herstel!
Blijft bijzonder en speciaal dat soort verhalen van je eigen moederquote:Op zondag 18 mei 2014 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik loop zo achter met dat boekben ook te laat begonnen...
Wel heel leuk, mama heeft net verteld over haar bevallingen, dingen die ik niet wist, ook over haar eigen geboorte. Ga t vanavond opschrijven en ook hier wel even in spoiler delen. Maakt me heel benieuwd naar hoe t bij mij zal gaan...
Haha dat kan ookquote:
Het is echt een heel smal klein wiegje. Past geen tweeling in.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zou 'm inderdaad beneden zetten of idd eentje erbij kopen :-P
Hoewel het misschien ook wel leuk is als ze samen liggen, zeker nadat ze 9 maanden samen in je buik hebben gezeten.
Misschien hebben andere tweelingmama's hier nog wel tips
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh maar ik bedoelde ook niet dat ze samen in deze wieg zouden moeten liggen hoorwant hij ziet er idd erg smal uit!
Bij 40weken (quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef Dyre het volgende:
Argh heeft iemand nog de gouden tip tegen jeukende borsten?![]()
Mijn buik heeft eigenlijk maar eventjes gejeukt af en toe, en daar hielp smeren heel goed tegen. Maar sinds een week of 2 beginnen mijn borsten weer op te spelen en ik word er echt gek van.
Ik smeer me iedere avond goed in, maar ik word gewoon 's nachts wakker van de jeuk en als ik pech heb, heb ik in mijn slaap al zitten krabben en word ik wakker met de krassen op mijn huid.
Ik smeer nu met: Huidolie, (dikke) sheabotercreme of mentholgel (wat wel even heerlijk verlicht en verfrist, bedankt voor de tip DAD), maar het werkt allemaal niet lang genoeg om een hele nacht/dag door te komen zonder dat ik het weer voel jeuken...
Ik vraag me of hoe groot mijn borsten nog gaan worden zeg, zou dit nog steeds allemaal 'groeijeuk' zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |