Ikina! gefeliciteerd!

quote:

ik ook... (ik sta met 18 weken nog steeds op -9 á -10. ben ik best trots op

)
quote:
Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:Hilmo, voor wat het waard is, ik ben natuurlijk al wat zwaarder van mezelf en ik zou ook in niet-zwangere toestand best goed een zwangerschap kunnen faken. Alleen hou ik altijd mijn buik in (echt altijd

) waardoor het minder opvalt. Nu kan ik mijn buik niet meer zo goed inhouden waardoor mijn pens plus baarmoeder al best groot zijn. Als je van jezelf slank bent kan het dus best wat langer duren voor het echt een buik wordt, omdat je het dan echt alleen van je baarmoeder moet hebben. (itt wat veel mensen zeggen, dat je het bij slanke mensen vaak eerder ziet, in de praktijk is dat echt niet altijd zo) Ik weet zeker dat het met jouw termijn in de komende 4-5 weken ineens heel goed zichtbaar is!

Dat! Bij mij is t punt van niet meer kunnen inhouden echt bereikt, en nu lijk ik ineens wel een megabuik te hebben. Het is nu één rol ipv 2 zeg maar

Dan gaat t ineens hard!
Wij gaan om half zes baby spieken, hopelijk laat t de hamburger/knakworst duidelijk zien. Heb er zin in! Me net wel de tandjes geschrokken, ben wéér op mn bek gegaan op school. Die schijtgietvloeren hier zijn zó glad als er ook maar even iets op valt. ik liep de docentenkamer in en gleed uit over een druppel water naast de prullenbak. Ging door mijn enkel en heb me deze keer gewoon laten vallen, dat leek me het beste. Wel mezelf naar opzij gegooid, buik ben ik niet op gevallen volgens mij

wel op mijn tiet

ik blijk toch nog wel gevoelige tieten te hebben

Ik had t gisteren toch over de bevallings verhalen van mijn mama? ben benieuwd of t bij ons ook opgaat dat moeders en dochters vaak hetzelfde bevallen, de korte samenvatting:
-oma is in haar eentje van mijn moeder bevallen, terwijl opa nog op de fiets zat om de vroedvrouw te halen
-bij mij was er een KS gepland om 15u, maar 's nachts braken de vliezen al (moeder lag al 12 dagen in t ziekenhuis ivm pre-eclamspie, ik was 2 weken later besteld eigenlijk).
-mijn moeder heeft zich nooit gerealiseerd dat ze weeen had, ze dacht rugpijn te hebben van t harde bed, tot ze volledig ontsloten bleek
- elektrode op mn kont (onvolkomen stuit) en een spoed-spoedkeizersnede, en om 11.45 was ik er!
-ik werd op maximaal 2000 gram geschat maar woog 2850
- dokter zei dat ze net op tijd waren voor ik er zelf uit begon te komen

- bij broertje begon het gerommel op de dag voor de bevalling (6 dagen na UD), patat met saté gegeten

's nachts om 2 uur naar t ziekenhuis en om 6 uur was hij er! 11 uur waren ze weer thuis, de ambulancebroeders hebben expres de sirene aangezet om de aandacht van de buurt te trekken

Leuk al die details die ik nog niet wist.