abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 11:19:17 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_140123811
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef Burdie het volgende:
SQ misschien iets als: "van pret in bed word je vet" of "hoera bleiblei schoot raak"?
Vooral die eerste O+
disclaimer
  maandag 19 mei 2014 @ 11:20:35 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140123860
Hilmo, zoveel mensen, zoveel buiken :* Laat je niet gek maken! Ik kan me wel voorstellen dat je baalt dat het nog geen dikke bol is, maar het kan echt zo veranderen. Vriendin van me liep twee weken op mij voor (zelfde postuur ongeveer als ik) en ik had echt veeel meer buik met circa 4 maanden. Twee maanden later hadden we gewoon ineens evenveel buik; ze had gewoon een enorme groeispurt gemaakt. En soms blijft je buik bescheiden, dat heeft ook voordelen en het zegt niks over de groei van je kindje :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140124576
Gefelicitieerd Ikina en Nitzer! *O*

Zet hem op TAP! :%
In life, every ending is a new beginning..
pi_140124642
Ikina en Nitzer, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! O+.

TAP, zet 'm op!

Verder weet ik het niet meer. :+. Vandaag 15 weken en morgen eindelijk voor de eerste controle naar de verloskundige.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_140124667
Gefeliciteerd ikina!!

Tap, spannend!! Succes!!

Speens
20weken alweer!

En twinkle 30weken :o
  maandag 19 mei 2014 @ 12:06:45 #106
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140125166
Gefeliciteerd Ikina en Nitzer!! O+

Hier heeft de griep toegeslagen, man wat een immense hoofdpijn/keelpijn.
Blugh. Hoop dat 't snel weer over is :{
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:06:58 #107
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140125173
Oh en succes TAP!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_140125245
Vanaf wanneer moest je je kindje dagelijks voelen? Was dat 28 weken?

En die buikbanden, in het algemeen vind ik ze al sneu maar met die teksten erop :r

Pfff..ik ben vanaf 05.45 uur aan het werk en ik voel gewoon dat mijn voeten/enkels astronomische vormen aan het aannemen zijn. Het liefst schop ik die vre-se-lijke ballerina's (geleend van mijn moeder, want 2 maten groter :'( ) uit maar dan krijg ik ze straks nooit meer aan en om nou met mijn blote kakken over Schiphol banjeren :')

Plaatje bij het praatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 19 mei 2014 @ 12:13:21 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_140125386
Gep! :o :o Sterkte ;(

En ja, vanaf 28 weken :Y En dan hanteert men ook nog eens een minimum van 10 bewegingen per dag verdeeld over minimaal 2 momenten :P (ja, ik heb het gisteren opgezocht :'))
disclaimer
pi_140125407
Ikina en Nitzer gefeliciteerd *O*

TAP zet hem op! :% *O*

20 weken 30 weken :o *O*

Buikformaat is onbelangrijk, maar ja groter of kleiner je kan er als hormonale zwangere zenuwachtig van worden. Nergens voor nodig maar toch.

Verdwijnende enkels :* nooit leuk.

Buikbanden, ik heb ze gedragen :@ vorige keer. Maar zonder tekst en onder mijn shirts. Ik ben erg lang. Zelfs zwangerschapskleding is soms aan de voorkant tekort. Erg oncharmant, buikband is een prachtige truiverlenger kan ik jullie vertellen. :)

Mijn echo vorige week was goed, maar mijn bloedtest niet. Ik maak antistoffen. En ik dacht dat dat helemaal niet kon met A+ maar wel, want er zijn meer rhesus dingen. Nu verder onderzoeken. :{ Ach ja google zegt dat het allemaal meevalt dat ze het alleen beter in de gaten moeten houden. Dus zal wel goedkomen.
pi_140125465
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:09 schreef geppie het volgende:
Vanaf wanneer moest je je kindje dagelijks voelen? Was dat 28 weken?

En die buikbanden, in het algemeen vind ik ze al sneu maar met die teksten erop :r

Pfff..ik ben vanaf 05.45 uur aan het werk en ik voel gewoon dat mijn voeten/enkels astronomische vormen aan het aannemen zijn. Het liefst schop ik die vre-se-lijke ballerina's (geleend van mijn moeder, want 2 maten groter :'( ) uit maar dan krijg ik ze straks nooit meer aan en om nou met mijn blote kakken over Schiphol banjeren :')

Plaatje bij het praatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, ziet er niet tof uit!
Ga maar geen foto plaatsen van mijn paarsblauwe tenen ;) ...jompel voor slechte doorbloeding, maar niet heus.

Beterschap JJ!

Lukt tv kijken nog een beetje TAP? Toch gek dat ik dan ineens 'alleen' ben.

Man kwam net wel happy terug van gesprek en waarschijnlijk vandaag nog reactie... Wat hem betreft kan 't beginnen, want voor het gesprek van morgen heeft hij al een reserve-afspraak staan.
pi_140125697
Vind het wel pittiger dan de vorige keer. Nouja, qua intensiteit van de weeën dan. De frequentie is nog niet om de 5 minuten maar de pijn is wel veel heftiger dan bij de eerste keer toen ik ze wel om de 5 minuten had.
En heb soms al het gevoel dat ik moet poepen, maar weet nou niet of dat m'n lijf is die zich wil leegmaken (ben vanmorgen al 2x geweest) of weet ik veel.

Nouja vk is net gebeld door manlief, jullie horen me later wel weer als baby er is.
Tralalalaaa
  maandag 19 mei 2014 @ 12:27:10 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_140125763
Heel veel succes tap! O+ :%
disclaimer
pi_140125846
Beterschap JJ, jij treft het ook niet he?!

Zet 'm op TAP, gelukkig heb je wat afleiding aan GoT.

Buikbanden op díe manier, Zolena, kan ik me nog indenken, maar óver je kleding...wáárom in godsnaam :{

Kursor; hoop dat je man snel positief nieuws te horen krijgt zodat jij met een gerust hart die bevalling in kan ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door geppie op 19-05-2014 13:06:22 ]
pi_140125862
Ikina en Nitzer gefeliciteerd met jullie zoon *O*
pi_140126408
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Gep! :o :o Sterkte ;(

En ja, vanaf 28 weken :Y En dan hanteert men ook nog eens een minimum van 10 bewegingen per dag verdeeld over minimaal 2 momenten :P (ja, ik heb het gisteren opgezocht :'))
En bovenstaande werd vorige week door vk en gyn op de info avond vrolijk ontkracht...
Je kindje ontwikkelt een eigen bewegingspatroon en zodra hij/zij daar teveel van afwijkt is het altijd goed om te bellen...
Als je vanaf 28 weken je kindje een dag weinig tot niet hebt gevoeld: bellen.
Als je 2 uur plat gaat liggen moet je beweging voelen, zo niet bellen!

Er schijnen namelijk ook kindjes te zijn die heel rustig zijn en dan is 10 bewegingen per moment veel...

Gelukkig heb ik altijd mm angelsounds nog als ik mij druk maak, want buiten dat ik dan haar hartje hoor, wordt ze ook altijd pislink van dat ding... :')

2 dagen warm weer en ik ben er alweer klaar mee.... Zwel op als n ballon en voel mij niet echt fit door de warmte.. Vanmiddag maar weer met mm voeten in n emmer water :7
S. 2014
J. 2016
  maandag 19 mei 2014 @ 12:52:41 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_140126481
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

En bovenstaande werd vorige week door vk en gyn op de info avond vrolijk ontkracht...
Je kindje ontwikkelt een eigen bewegingspatroon en zodra hij/zij daar teveel van afwijkt is het altijd goed om te bellen...
Als je vanaf 28 weken je kindje een dag weinig tot niet hebt gevoeld: bellen.
Als je 2 uur plat gaat liggen moet je beweging voelen, zo niet bellen!

Er schijnen namelijk ook kindjes te zijn die heel rustig zijn en dan is 10 bewegingen per moment veel...

Gelukkig heb ik altijd mm angelsounds nog als ik mij druk maak, want buiten dat ik dan haar hartje hoor, wordt ze ook altijd pislink van dat ding... :')

2 dagen warm weer en ik ben er alweer klaar mee.... Zwel op als n ballon en voel mij niet echt fit door de warmte.. Vanmiddag maar weer met mm voeten in n emmer water :7
ze zeggen ook niet tien per moment, ze zeggen tien per dag ;)
disclaimer
pi_140126510
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze zeggen ook niet tien per moment, ze zeggen tien per dag ;)
Naja ik deel enkel wat wij meekregen in t ziekenhuis :)
S. 2014
J. 2016
pi_140126555
Sowieso vind ik 10 bewegingen per dag wei nig maar dat is puur vanuit mn eigen referentiekader met stuiterbal.
S. 2014
J. 2016
  maandag 19 mei 2014 @ 13:15:05 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_140127112
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sowieso vind ik 10 bewegingen per dag wei nig maar dat is puur vanuit mn eigen referentiekader met stuiterbal.
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.

Oké, stel, je bent 22 weken zwanger en nog net zo zwaar als met week 12 :7. Op welk lekkers zou je jezelf dan trakteren vandaag?
pi_140127165
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.

Oké, stel, je bent 22 weken zwanger en nog net zo zwaar als met week 12 :7. Op welk lekkers zou je jezelf dan trakteren vandaag?
Met dit weer? ijs natuurlijk :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_140127246
quote:

[..]

Citroenwater met ijsblokjes!
pi_140127293
quote:

[..]

Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijn :Y)
  maandag 19 mei 2014 @ 13:23:22 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_140127336
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef geppie het volgende:

[..]

Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijn :Y)
+1 :')
disclaimer
pi_140127415
Wat betreft trappeltjes, ons kindje voel ik eigenlijk alleen smorgens en savonds en dan kan er wel redelijk getrappeld worden! Maar om nu te zeggen veel trappels, day weet ik niet. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal :)
Maar met de 20 weken echo en laatst met de groeiecho zei de echoscopiste dat de baby flink aan het bewegen was terwijl ik daar niets van voelde.

Dus ik weet niet of het per definitie slecht is als je de baby weinig voelt, kan dus ook zijn dat hrt beweeglijk is zonder dat je er wat van voelt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')