Vooral die eerstequote:Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef Burdie het volgende:
SQ misschien iets als: "van pret in bed word je vet" of "hoera bleiblei schoot raak"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:09 schreef geppie het volgende:
Vanaf wanneer moest je je kindje dagelijks voelen? Was dat 28 weken?
En die buikbanden, in het algemeen vind ik ze al sneu maar met die teksten erop![]()
Pfff..ik ben vanaf 05.45 uur aan het werk en ik voel gewoon dat mijn voeten/enkels astronomische vormen aan het aannemen zijn. Het liefst schop ik die vre-se-lijke ballerina's (geleend van mijn moeder, want 2 maten groter) uit maar dan krijg ik ze straks nooit meer aan en om nou met mijn blote kakken over Schiphol banjeren
![]()
Plaatje bij het praatjeOeh, ziet er niet tof uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar geen foto plaatsen van mijn paarsblauwe tenen...jompel voor slechte doorbloeding, maar niet heus.
Beterschap JJ!
Lukt tv kijken nog een beetje TAP? Toch gek dat ik dan ineens 'alleen' ben.
Man kwam net wel happy terug van gesprek en waarschijnlijk vandaag nog reactie... Wat hem betreft kan 't beginnen, want voor het gesprek van morgen heeft hij al een reserve-afspraak staan.
En bovenstaande werd vorige week door vk en gyn op de info avond vrolijk ontkracht...quote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Gep!![]()
Sterkte
En ja, vanaf 28 wekenEn dan hanteert men ook nog eens een minimum van 10 bewegingen per dag verdeeld over minimaal 2 momenten
(ja, ik heb het gisteren opgezocht
)
ze zeggen ook niet tien per moment, ze zeggen tien per dagquote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En bovenstaande werd vorige week door vk en gyn op de info avond vrolijk ontkracht...
Je kindje ontwikkelt een eigen bewegingspatroon en zodra hij/zij daar teveel van afwijkt is het altijd goed om te bellen...
Als je vanaf 28 weken je kindje een dag weinig tot niet hebt gevoeld: bellen.
Als je 2 uur plat gaat liggen moet je beweging voelen, zo niet bellen!
Er schijnen namelijk ook kindjes te zijn die heel rustig zijn en dan is 10 bewegingen per moment veel...
Gelukkig heb ik altijd mm angelsounds nog als ik mij druk maak, want buiten dat ik dan haar hartje hoor, wordt ze ook altijd pislink van dat ding...
2 dagen warm weer en ik ben er alweer klaar mee.... Zwel op als n ballon en voel mij niet echt fit door de warmte.. Vanmiddag maar weer met mm voeten in n emmer water
Naja ik deel enkel wat wij meekregen in t ziekenhuisquote:Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zeggen ook niet tien per moment, ze zeggen tien per dag
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sowieso vind ik 10 bewegingen per dag wei nig maar dat is puur vanuit mn eigen referentiekader met stuiterbal.
Met dit weer? ijs natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.
Oké, stel, je bent 22 weken zwanger en nog net zo zwaar als met week 12. Op welk lekkers zou je jezelf dan trakteren vandaag?
Citroenwater met ijsblokjes!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is het minimum he. Je hebt drukke en rustige kindjes maar zelfs rustige kindjes hebben soms een rustige dag en dan is dat een richtlijn. Ik vind het 'bellen als je kindje zich anders gedraagt' eigenlijk wat vaag. E had echt drukke en rustige dagen, merk ik nu ook bij baby. Soms draaien ze zo dat je ze anders of minder vaak voelt, dat hoeft dan niet meteen iets te betekenen.
Oké, stel, je bent 22 weken zwanger en nog net zo zwaar als met week 12. Op welk lekkers zou je jezelf dan trakteren vandaag?
Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijnquote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef geppie het volgende:
[..]
Zó da's netjes! ik zou er een frikandel speciaal en moorkop ingooien, maar ik ben een zwijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |