Eerste kindje toch? Ik had toen ook nog maar weinig groei voor de 25 weken en ook daarna bleef ie best klein. Als ik voor alle keren 'bescheiden buikje he?' een tientje had gekregen kon ik ervan op vakantiequote:Op maandag 19 mei 2014 09:11 schreef Hilmo het volgende:
Aah TAP ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, succes!
Hier vandaag 21 weken. Als ik foto's zie in het buikentopic groeit mijn buik voor geen meter, maar goed, niet onzeker worden en gewoon genieten dat ik nog redelijk kan bukken en op mijn hurken in de tuin kan werken (vraag me niet naar het opstaan maar goed)
het is dan ook een prachtige dag om geboren te wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
OMG m'n kind komt er vandaag gewoon aan![]()
Tenzij het weer ophoudt, maar ik denk het niet...
Dat was 39 weken. De avond voor de bevalling, we zeiden nog tegen elkaar zal dit de laatste foto zijn! Ik kon inderdaad nog heel veel qua ruimte, alleen lag ik veel op bed door een extreem lage bloeddruk... Was ook bloedje heet toen ( augustus vorig jaar) maar bukken e.d. toen ik me goed voelde was een eitje! Kaylee woog 3 kilo bij de geboorte dus laat je niet gek makrn door andere as ze zeggen dat je buim klein is! Je baby ligt geqoon lekker dicht tegen je aan!quote:Op maandag 19 mei 2014 10:30 schreef Hilmo het volgende:
Jaa ik zie de foto Aapieannie! Prachtige buik!En hoeveel weken was dit?? Lijkt me wel als groot voordeel dat je veel bewegingsruimte nog hebt of valt dat tegen?
Dat is inderdaad heel gebruikelijk in de buikquote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd Ikina en Nitzer, geniet van de mooie tijd samen.![]()
Spees 20 weken![]()
TAP, zet 'm op!![]()
Onze kleine meid heeft een omgekeerd dag-nacht ritme lijkt wel. Overdag is ze stil en voel ik nauwelijks schopjes, alleen als ik net gegeten heb. Vannacht rond half 1 ging ze echter helemaal los en ik voelde m'n buik alle kanten opgaan. Was alleen niet aan de buitenkant te zien, maar wel heel goed te voelenOp een gegeven moment had ik opeens 2 bolletjes tegen m'n handen aan, geen idee of dit de kont was of beide voetjes maar ze schoten ook zo weer weg.
In alle enthousiasmewakker gemaakt en gezegd dat ze echt goed te voelen is en dat hij zijn hand op mijn buik moest leggen. Je raadt het al.. meisje is gelijk stil. Een heel klein mini schopje deed ze nog maar er was echt niks meer te voelen. Toen werd ik wel even chagrijnig aangekeken omdat zijn wekker over 3 uurtjes alweer ging
Leuk hequote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd Ikina en Nitzer, geniet van de mooie tijd samen.![]()
Spees 20 weken![]()
TAP, zet 'm op!![]()
Onze kleine meid heeft een omgekeerd dag-nacht ritme lijkt wel. Overdag is ze stil en voel ik nauwelijks schopjes, alleen als ik net gegeten heb. Vannacht rond half 1 ging ze echter helemaal los en ik voelde m'n buik alle kanten opgaan. Was alleen niet aan de buitenkant te zien, maar wel heel goed te voelenOp een gegeven moment had ik opeens 2 bolletjes tegen m'n handen aan, geen idee of dit de kont was of beide voetjes maar ze schoten ook zo weer weg.
In alle enthousiasmewakker gemaakt en gezegd dat ze echt goed te voelen is en dat hij zijn hand op mijn buik moest leggen. Je raadt het al.. meisje is gelijk stil. Een heel klein mini schopje deed ze nog maar er was echt niks meer te voelen. Toen werd ik wel even chagrijnig aangekeken omdat zijn wekker over 3 uurtjes alweer ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |