Echt slippers of van die instappers? Die slippers vind ik eigenlijk wel oké (als ik kijk bij google afbeeldingen).quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik heb mega lelijke crocs slippersmijn vriend haat ze, maar de meest comfortabele slippers ooit
![]()
draag ik alleen thuis overigens.
Als ik in een ziekenhuis oid rond zou lopen de hele dag zou ik ook zeker gaan voor comfortabel hoor! Die van mij zijn toch echt de slippers. Twee verschillende paren, foeilijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Echt slippers of van die instappers? Die slippers vind ik eigenlijk wel oké (als ik kijk bij google afbeeldingen).
Ik heb knalpaarse kei lelijke instappers voor op het werk. Met zo'n zustershoedje knop dinges in zo'n gat. Super sexy! Mensen op het werk weten mijn naam soms niet, maar als ze zeggen dat meisje met de paarse crocs is het "ooohh, zij!"
is dit dicht genoeg? http://www.clarks.nl/p/20352676quote:Op maandag 19 mei 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek trouwens nog toonbare zomerschoenen, liefst iets van sandalen met dichte tenen of mary janes. Ik heb namelijk een hamerteen, kalknagel, eczeem en platvoeten () en voel me heel oncomfortabel in open schoenen. Iemand tips?
De comfort maakt inderdaad een hoop goed! In het ziekenhuis loop ik dan weer niet met crocs, dan moet ik toch wel een beetje fatsoenlijk eruit zien aan de andere kant van de behandeltafelquote:Op maandag 19 mei 2014 17:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Als ik in een ziekenhuis oid rond zou lopen de hele dag zou ik ook zeker gaan voor comfortabel hoor! Die van mij zijn toch echt de slippers. Twee verschillende paren, foeilijk hoor.maarja, he, je loopt op wolkjes.
Crocs!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek trouwens nog toonbare zomerschoenen, liefst iets van sandalen met dichte tenen of mary janes. Ik heb namelijk een hamerteen, kalknagel, eczeem en platvoeten () en voel me heel oncomfortabel in open schoenen. Iemand tips?
ow auw my eyes, it burnsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dit dicht genoeg? http://www.clarks.nl/p/20352676
crocs
Noh!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow auw my eyes, it burns![]()
(sorry, ben heel kritisch![]()
Maar wel bedankt voor de moeite
ik duik binnenkort wel een keer de stad in
)
mja of toch maar gewoon m'n stevige ballerina'squote:Op maandag 19 mei 2014 17:22 schreef BlueEyes het volgende:
Sq ik zou gaan voor iets met zo min mogelijk bandjes/ knelrandjes oid
(mooie regenlaarsjes van de Hema?)
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, crocs trek je maar aan mijn koude lijk aan maar ook niet eerder dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler want groot![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Skittles het volgende:
[..]plastic ballerina'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler want groot![]()
Nee echt niet, ik ken meerdere mensen die me er al jaren van proberen te overtuigen, maar het gaat gewoon niet gebeuren, sorry![]()
disclaimer
Haha hoeft toch ook nietquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plastic ballerina's![]()
Nee echt niet, ik ken meerdere mensen die me er al jaren van proberen te overtuigen, maar het gaat gewoon niet gebeuren, sorry![]()
Mediplogsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef BlueEyes het volgende:
Wat trouwens heeeeeeeeerlijk loopt zijn goeie klompen die op de verkoever of OK worden gebruikt!
Maarjah, die zijn verder ook niet stylish verantwoord.
Wel hip met een leuke leggingquote:Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja of toch maar gewoon m'n stevige ballerina'sLange wandelingen zullen het voorlopig toch niet meer worden
met mijn expanderende buik ga ik leggings wel beter begrijpen. Alhoewel er nog steeds geen lage schoenen onder kunnenquote:
eens - dat kan echt niet. gelukkig is het al te warm voor leggingsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met mijn expanderende buik ga ik leggings wel beter begrijpen. Alhoewel er nog steeds geen lage schoenen onder kunnen
ik heb dus een vader, en die heeft geen smaak, en die loopt dus met grove oranje crocs. Met witte sokken d'r in. Onder een zwemshort. En een fleecevest.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ooit Crocs gedragen toen ik een bijbaan als patiëntenvervoerder in een ziekenhuis hadDat was 6 uur lopen en tillen achter elkaar en kreeg last van mijn heupen daardoor. Tip van een OK-assistent om toch eens Crocs aan te schaffen, wat zaten die goddelijk
Ook nergens meer last van gehad toen.
Maar nee, ik zou ze niet in het openbaar dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |