Maar de EU maakt zich liever druk om Oekraïne.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:51 schreef bierdrinker93 het volgende:
De Soedanese vrouw die moest kiezen tussen de doodstraf en de islam, weigert om haar eigen geloof op te geven. De vrouw zal daarom worden opgehangen.
Dat meldt BBC. Miriam Yahya Ibrahim (27) trouwde met een christelijke man. Haar wordt overspel verweten omdat het in Soedan verboden is om als moslima te trouwen met een niet-moslim.
Een rechtbank gaf de vrouw tot vandaag de tijd om weer terug te keren tot de islam, anders zou ze ter dood worden veroordeeld. De rechter zei: "We hebben je drie dagen gegeven om terug te keren maar je staat erop om niet terug te keren naar de Islam. Ik veroordeel je om opgehangen te worden tot de dood." Toen de vrouw voor de rechtbank betoogde dat ze christelijk is opgevoed, werd haar ook afvalligheid ten laste gelegd.
De vrouw is acht maanden zwanger van haar tweede kind. Lokale media melden dat de doodstraf pas twee jaar na haar bevalling zal worden uitgevoerd. De vrouw is ook veroordeeld tot honderd zweepslagen. Mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw over de zaak uitgesproken. Amnesty International eist onmiddelijke vrijlating.
http://www.telegraaf.nl/b(...)od_dan_moslim__.html
[ afbeelding ]
En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar de EU maakt zich liever druk om Oekraïne.
Doodstraf krijgt ze voor het verlaten van de islam en niet omdat ze wil trouwen, zweepslagen voor overspel.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:32 schreef highender het volgende:
Iemand de doodstraf geven omdat ze wilde trouwen.![]()
Iemand voordat ze de doodstraf krijgt 100 zweepslagen geven, omdat ze wilde trouwen.![]()
![]()
Twee kinderen laten opgroeien zonder moeder, omdat ze wilde trouwen.![]()
![]()
![]()
Geen anti-theïst zijn.[ afbeelding ]
Nee dan is het goedquote:Op zondag 18 mei 2014 00:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Doodstraf krijgt ze voor het verlaten van de islam en niet omdat ze wil trouwen, zweepslagen voor overspel.
God bestaat, weet wat het beste is voor de mensheid en bepaalt Zijn regels.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:36 schreef SadPanda het volgende:
Nee dan is het goed![]()
Wat een verschrikkelijk iemand is die god ook als die zou bestaan...
Ze waren te laf en te zwak.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ja want toen Frankrijk of Duitsland aan landje pik deden, bemoeide Oekraïne zich er ook mee.
quote:Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
God bestaat, weet wat het beste is voor de mensheid en bepaalt Zijn regels.
1. Dat maakt het niet minder achterlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:34 schreef Charismatisch het volgende:
Doodstraf krijgt ze voor het verlaten van de islam en niet omdat ze wil trouwen, zweepslagen voor overspel.
Dat zeker, jammer dat moed niet altijd beloond wordt, maar ja, daarom heb je er ook weer moed voor nodig...quote:
1. Subjectief.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:42 schreef highender het volgende:
1. Dat maakt het niet minder achterlijk.
2. Ze wilde niet de islam verlaten, dat is slechts het gevolg van dat ze wilde trouwen.
3. Ze krijgt allahverdomme al de doodstraf, voor een waanzinnige reden, en voorafgaand een lijfstraf voor wederom een waanzinnige reden.
Als je het zo bekijkt is het ook subjectief of het slecht is dat Joden vergast werden.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
1. Subjectief.
2. Ze wil niet terugkeren naar de islam, daarom krijgt ze de doodstraf, want zo zijn de wetten daar.
3. Subjectief.
Antisemiet.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef SadPanda het volgende:
Als je het zo bekijkt is het ook subjectief of het slecht is dat Joden vergast werden.
Toch gelooft die vrouw in iets waar ze voor staat, zo'n doodstraf laat haar niet afschrikken. Laat zien dat haar geloof sterk is en bereid is zichzelf daarvoor op te offeren. Zeer veel respect daarvoor. Laat ook zien dat die achterlijke wet in dat land blijkbaar sommige mensen toch niet intimideert, laat eigenlijk de beperktheid van de wet zien. Want de wet is er in de hoop dat ze toch toegeeft...en dat doet ze niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:44 schreef highender het volgende:
Dat zeker, jammer dat moed niet altijd beloond wordt, maar ja, daarom heb je er ook weer moed voor nodig...
Niet omdat het moslims zijn. Feit.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
In het Egypte-topic juich je de doodstraf van honderden moslims toe. Feit.
Dus?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Maar wel om een subjectieve reden.
Ik heb er ook respect voor, eigenlijk zouden die barbaren nu moeten denken, 'hmm, als zelfs een dreiging met de doodstraf niet werkt dan moet er toch iets fundamenteels mis zijn met ons systeem', maar dat is denk ik een beetje naïef, helaas.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:48 schreef Aloulou het volgende:
Toch gelooft die vrouw in iets waar ze voor staat, zo'n doodstraf laat haar niet afschrikken. Laat zien dat haar geloof sterk is en bereid is zichzelf daarvoor op te offeren. Zeer veel respect daarvoor. Laat ook zien dat die achterlijke wet in dat land blijkbaar sommige mensen toch niet intimideert, laat eigenlijk de beperktheid van de wet zien. Want de wet is er in de hoop dat ze toch toegeeft...en dat doet ze niet.
70.000 joden uit Isfahan die de dajjal zouden volgen toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:53 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
'Na mij zullen er 70.000 fundamentalisten opstaan die achter de Dajjal (Antichrist) zullen staan.' (Antichrist=boosheid/haat/liefdeloosheid).
1. Oké, jij vind het blijkbaar niet achterlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:44 schreef Charismatisch het volgende:
1. Subjectief.
2. Ze wil niet terugkeren naar de islam, daarom krijgt ze de doodstraf, want zo zijn de wetten daar.
3. Subjectief.
Ik was mooi veranderd hoor. Ik zou later wel verder kijken, maar mn leven geven voor zoiets.. Al helemaal als er nieuw leven op komst is.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Toch gelooft die vrouw in iets waar ze voor staat, zo'n doodstraf laat haar niet afschrikken. Laat zien dat haar geloof sterk is en bereid is zichzelf daarvoor op te offeren. Zeer veel respect daarvoor. Laat ook zien dat die achterlijke wet in dat land blijkbaar sommige mensen toch niet intimideert, laat eigenlijk de beperktheid van de wet zien. Want de wet is er in de hoop dat ze toch toegeeft...en dat doet ze niet.
Doodstraf vind je niet belachelijk aangezien je het elders toejuicht.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:55 schreef SadPanda het volgende:
Dus?
Dat dit een belachelijke straf is is niet subjectief.
Nee, in dit geval echte fundamentalisten die niks van het geloof hebben gesnapt of expres niet snappen en puur valse hadith volgen. Sommigen doen het inderdaad expres en anderen uit onwetendheid, maar 1 ding is zeker; ze brengen het geloof de grootste schade toe en laten iedereen dus het geloof haten.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
70.000 joden uit Isfahan die de dajjal zouden volgen toch?
Heb je een bron waar je die 70.000 fundamentalisten vandaan haalt?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:00 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nee, in dit geval echte fundamentalisten die niks van het geloof hebben gesnapt of expres niet snappen en puur valse hadith volgen. Sommigen doen het inderdaad expres en anderen uit onwetendheid, maar 1 ding is zeker; ze brengen het geloof de grootste schade toe en laten iedereen dus het geloof haten.
Het ging om de doodstraf voor deze "misdaad", niet de doodstraf in het algemeen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Doodstraf vind je niet belachelijk aangezien je het elders toejuicht.
Is het objectief slecht (wat dat ook moge zijn) dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef SadPanda het volgende:
Als je het zo bekijkt is het ook subjectief of het slecht is dat Joden vergast werden.
Kan ik begrijpen en velen zouden daarvoor kiezen. Vandaar dat dit een sterke vrouw is met een nog veel sterker geloof. En het legt mooi bloot dat de wet beperkt is en het doel ook niet bereikt in deze. De vrouw blijft Christen, welke straf de Soedanese rechter haar ook wil opleggen. Ben benieuwd of de rechter die die straf uitspreekt ook bereid is zo sterk voor zijn overtuigingen te staan...ik betwijfel het.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:57 schreef Speculant. het volgende:
Ik was mooi veranderd hoor. Ik zou later wel verder kijken, maar mn leven geven voor zoiets.. Al helemaal als er nieuw leven op komst is.
ja, ÜMMETMDEN BAI SARIKLI YETM BN (70.000) ALM K, DECCALE TAB OLACAKLAR. (mam Ahmed bin Ha nbel, Müsned, s. 796)quote:Op zondag 18 mei 2014 01:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heb je een bron waar je die 70.000 fundamentalisten vandaan haalt?
Subjectief dus. De doodstraf vind je alleen maar goed bij misdaden die jou goed uitkomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:01 schreef SadPanda het volgende:
Het ging om de doodstraf voor deze "misdaad", niet de doodstraf in het algemeen.
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is het objectief slecht (wat dat ook moge zijn) dan?
No parle Turkish lan.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:02 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[url=ÜMMETİMDEN BAŞI SARIKLI YETMİŞ BİN ALİM KİŞİ, DECCALE TABİ OLACAKLAR. (İmam Ahmed bin Ha nbel, Müsned, s. 796) ]Ja[/url]
Ik heb nergens gezegd dat ik voor de doodstraf ben maar ik heb geen medelijden met leden van een terroristische organisatie.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Subjectief dus. De doodstraf vind je alleen maar goed bij misdaden die jou goed uitkomen.
Moslimbroederschap-democraten zijn opeens terroristen... ook weer zo'n subjectief begrip.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:04 schreef SadPanda het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik voor de doodstraf ben maar ik heb geen medelijden met leden van een terroristische organisatie
Tjah het is een apart slag, dit soort mensen. Zie je veel terug bij gelovigen. Sowieso helpt strenger straffen niet nog los van dat dit compleet idioot is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen en velen zouden daarvoor kiezen. Vandaar dat dit een sterke vrouw is met een nog veel sterker geloof. En het legt mooi bloot dat de wet beperkt is en het doel ook niet bereikt in deze. De vrouw blijft Christen, welke straf de Soedanese rechter haar ook wil opleggen. Ben benieuwd of de rechter die die straf uitspreekt ook bereid is zo sterk voor zijn overtuigingen te staan...ik betwijfel het.
Is dit de juiste vertaling?quote:
twitter:faqiralamm twitterde op donderdag 28-03-2013 om 17:06:27“Some 70,000 turbaned scholars of my community will be subject to the Dajjal”[Imam Ahmad Ibn Hanbal, Musnad] #Dajjal #AntiChrist reageer retweet
Aan de andere kant...het is fucking Soedan. Verwacht men daar wat betreft de rechtsstaat nou echt veel van?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:07 schreef Speculant. het volgende:
Tjah het is een apart slag, dit soort mensen. Zie je veel terug bij gelovigen. Sowieso helpt strenger straffen niet nog los van dat dit compleet idioot is.
Beter ga jij offline en studeren voor je eindexamens, kleuter.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:12 schreef SadPanda het volgende:
Beter ga je naar Syrië om voor je islamitische heilstaat te strijden.
Zegt iemand die om alles heen draait en niet gewoon wil toegeven dat dit wel een gepaste straf is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Beter ga jij offline en studeren voor je eindexamens, kleuter.
Ja, het getal 70.000 is eigenlijk figuurlijk bedoelt (het laat zien dat het veel is). Deze zogenaamde 'scholars' zijn dus eigenlijk in dienst van de Dajjal/Antichrist/kwaad in plaats van het geloof de Islam. Het zij expres of uit pure onwetendheid,quote:Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Is dit de juiste vertaling?twitter:faqiralamm twitterde op donderdag 28-03-2013 om 17:06:27“Some 70,000 turbaned scholars of my community will be subject to the Dajjal”[Imam Ahmad Ibn Hanbal, Musnad] #Dajjal #AntiChrist reageer retweet
Ik denk dat Harun Yahya één van de 70.000 is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:16 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ja, het getal 70.000 is eigenlijk figuurlijk bedoelt (het laat zien dat het veel is). Deze zogenaamde 'scholars' zijn dus eigenlijk in dienst van de Dajjal/Antichrist/kwaad in plaats van het geloof de Islam. Het zij expres of uit pure onwetendheid,
Volgens de islam is het ook een gepaste straf. Of het volgens jou of mij gepast is, is subjectief.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:15 schreef SadPanda het volgende:
Zegt iemand die om alles heen draait en niet gewoon wil toegeven dat dit wel een gepaste straf is.
Denk het niet. Bekijk zijn website en oordeel dan zelf maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Harun Yahya één van de 70.000 is.
Onderstaande foto, met daarnaast 'Remarks on verses from Surat al-’Imran (05.04.2014)'quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Denk het niet. Bekijk zijn website en oordeel dan zelf maar.
www.harunyahya.com
Het is wachten tot Jezus terug komt zie ik. Eindelijk vrede tussen moslims en christenen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Denk het niet. Bekijk zijn website en oordeel dan zelf maar.
www.harunyahya.com
Ach ja, je kan niet tegen vrouwen daar heb je het al. Je kunt ook inhoudelijk reageren in plaats van je vrouwenallergie te showen?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onderstaande foto, met daarnaast 'Remarks on verses from Surat al-’Imran (05.04.2014)'
[ afbeelding ]
Jij benadrukt keer op keer dat het subjectief zou zijn dat het een walgelijke straf is, terwijl daar geen reden toe is. Dus de logische conclusie is dat jij het er wel mee eens bent.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens de islam is het ook een gepaste straf. Of het volgens jou of mij gepast is, is subjectief.
Klopt, Jezus komt ook terug volgens de Islam.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:23 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Het is wachten tot Jezus terug komt zie ik. Eindelijk vrede tussen moslims en christenen.
De islam is ook subjectief.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
Volgens de islam is het ook een gepaste straf. Of het volgens jou of mij gepast is, is subjectief.
Nu alleen nog alle Christenen, Moslim maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Klopt, Jezus komt ook terug volgens de Islam.
www.jesuswillreturn.com
En de atheisten ?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Nu alleen nog alle Christenen, Moslim maken.
Scheelt weer stookkosten.quote:
Zal ik jou eens een geheim verklappen? Al het geloof is nep.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:06 schreef Charismatisch het volgende:
Onder de Sharia kun je idd de doodstraf krijgen, maar zoals een islamitisch geleerde zei: het Soedanese regime past de Sharia selectief toe wanneer het hen uitkomt om de aandacht af te leiden van interne problemen en onrust. Kortom, de zoveelste nep-islamitische staat.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een vreselijk primitief en achterlijke religie is de islam toch.
Dat is inderdaad zo. Waren en zijn nazi's die t prima vinden en vonden.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Moslimbroederschap-democraten......... grappenmaker.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Moslimbroederschap-democraten zijn opeens terroristen... ook weer zo'n subjectief begrip.
quote:
Hij heeft wel een punt hier, hij wijst je terecht op je selectiviteit en hypocrisie in deze. Verder verdient deze vrouw niets meer dan lof.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is inderdaad subjectief.
Je bent goed in altijd het onderwerp veranderen, extremist.
Nee, dat heeft hij niet. Ik had het niet over de doodstraf in het algemeen. Zoals ik hier ook al zeg:quote:Op zondag 18 mei 2014 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hier, hij wijst je terecht op je selectiviteit en hypocrisie in deze. Verder verdient deze vrouw niets meer dan lof.
quote:Op zondag 18 mei 2014 01:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ging om de doodstraf voor deze "misdaad", niet de doodstraf in het algemeen.
Dat heeft hij wel degelijk, dat je dat niet wil accepteren is een tweede. Het feit dat je wel loopt te juichen in andere zaken, waar evengoed dubieuze vormen van rechtstoepassing plaatsvinden - op een nog grotere schaal - louter omdat het je goed uitkomt is kenmerkend. Het zegt dat je niet staat voor beschaafdheid, eerlijke rechtsgang of mensenrechten.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Ik had het niet over de doodstraf in het algemeen. Zoals ik hier ook al zeg:
[..]
Procentje of 70quote:Op zondag 18 mei 2014 10:50 schreef R3M1NL het volgende:
Tja, de indoctrinatie van het ene geloof tegenover het andere geloof - de mijne is beter dan de jouwe - de vrouw hoopt erop dat ze "gered" gaat worden; als principieel dood wilt is dat haar eigen keuze.
Trouwens, veel "kolonisten" gaven deze keuze ook aan oorspronkelijke bewoners; vraag mij af hoeveel inca's door de spanjaarden en portugezen zijn vermoord.
Dat zijn leden van een terroristische organisatie, dat is heel wat anders dan dit. Ik heb ook gezegd dat ik natuurlijk liever een eerlijke rechtsgang zie maar dat ik geen medelijden heb met leden van een terroristische organisatie.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk, dat je dat niet wil accepteren is een tweede. Het feit dat je wel loopt te juichen in andere zaken, waar evengoed dubieuze vormen van rechtstoepassing plaatsvinden - op een nog grotere schaal - louter omdat het je goed uitkomt is kenmerkend. Het zegt dat je niet staat voor beschaafdheid, eerlijke rechtsgang of mensenrechten.
Nee. De manier waarop deze mensen zijn bestempeld tot 'leden van een terroristische organisatie', maakt evengoed deel uit van de oneerlijke rechtstoepassing. Jij wenst dat voor zoete koek te slikken, ongeacht het feit dat je slim genoeg bent om te weten dat het niet in de haak is. Het heeft dan ook niets met 'medelijden' hebben met wie dan ook. Het hele principe van beschaafdheid en mensenrechten is niet gebaseerd op medelijden, maar op eerlijkheid. Zowel het eerste als het laatste laat je direct varen als je het goed uitkomt.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zijn leden van een terroristische organisatie, dat is heel wat anders dan dit. Ik heb ook zeg dat ik natuurlijk liever een eerlijke rechtsgang heb maar ik geen medelijden heb met leden van een terroristische organisatie.
Ze gaan echt niet random mensen oppakken en bestempelen tot lid van het MB. Er zijn genoeg relschoppers die ze zo kunnen oppakken. Waarom zou het me goed uitkomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. De manier waarop deze mensen zijn bestempeld tot 'leden van een terroristische organisatie', maakt evengoed deel uit van de oneerlijke rechtstoepassing. Jij wenst dat voor zoete koek te slikken, ongeacht het feit dat je slim genoeg bent om te weten dat het niet in de haak is. Het heeft dan ook niets met 'medelijden' hebben met wie dan ook. Het hele principe van beschaafdheid en mensenrechten is niet gebaseerd op medelijden, maar op eerlijkheid. Zowel het eerste als het laatste laat je direct varen als je het goed uitkomt.
Of ze al of niet random zijn opgepakt doet er in het geheel niet toe - het gaat om het proces. En het komt je goed uit omdat je faliekant tegen de MB bent. Dan lijken de principes van een eerlijke rechtsgang overboord te worden gegooid. Maar goed, genoeg hierover.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet random mensen oppakken en bestempelen tot lid van het MB. Waarom zou het me goed uitkomen?
En de islamitische geleerde had gelijk, deze zaak is idd een afleiding van een intern probleem:quote:Op zondag 18 mei 2014 00:06 schreef Charismatisch het volgende:
Onder de Sharia kun je idd de doodstraf krijgen, maar zoals een islamitisch geleerde zei: het Soedanese regime past de Sharia selectief toe wanneer het hen uitkomt om de aandacht af te leiden van interne problemen en onrust. Kortom, de zoveelste nep-islamitische staat.
Dat is natuurlijk totaal niet relevant in dit topic.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:50 schreef R3M1NL het volgende:
Trouwens, veel "kolonisten" gaven deze keuze ook aan oorspronkelijke bewoners; vraag mij af hoeveel inca's door de spanjaarden en portugezen zijn vermoord.
nou ja, dat wordt dus betwist, het is een zieke vorm die uitgeroeid dient te worden. Door de religie zelf danquote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef ems. het volgende:
Ah, wederom een goed voorbeeld van de ware islam.
Mooie klootzak is die God van jou.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
God bestaat, weet wat het beste is voor de mensheid en bepaalt Zijn regels.
God is zo vergevingsgezind en barmhartig dat Hij jou niet per direct straft.quote:
Nu even serieus he? Als jij 's avonds het journaal kijkt en je ziet al die gruwelen die zich op de wereld afspelen, geloof jij dan echt dat er een allesbepalend doch barmhartig opperwezen is?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
God is zo vergevingsgezind en barmhartig dat Hij jou niet per direct straft.
18/58 And your Lord is the Forgiving, full of mercy. If He were to impose blame upon them for what they earned, He would have hastened for them the punishment. Rather, for them is an appointment from which they will never find an escape.
Ik kijk niet naar het propaganda-journaal. En mensen doen dat zichzelf aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu even serieus he? Als jij 's avonds het journaal kijkt en je ziet al die gruwelen die zich op de wereld afspelen, geloof jij dan echt dat er een allesbepalend doch barmhartig opperwezen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |