quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een vreselijk primitief en achterlijke religie is de islam toch.
Dat is inderdaad zo. Waren en zijn nazi's die t prima vinden en vonden.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het ook subjectief of het slecht is dat Joden vergast werden.
Moslimbroederschap-democraten......... grappenmaker.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Moslimbroederschap-democraten zijn opeens terroristen... ook weer zo'n subjectief begrip.
quote:
Hij heeft wel een punt hier, hij wijst je terecht op je selectiviteit en hypocrisie in deze. Verder verdient deze vrouw niets meer dan lof.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is inderdaad subjectief.
Je bent goed in altijd het onderwerp veranderen, extremist.
Nee, dat heeft hij niet. Ik had het niet over de doodstraf in het algemeen. Zoals ik hier ook al zeg:quote:Op zondag 18 mei 2014 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hier, hij wijst je terecht op je selectiviteit en hypocrisie in deze. Verder verdient deze vrouw niets meer dan lof.
quote:Op zondag 18 mei 2014 01:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ging om de doodstraf voor deze "misdaad", niet de doodstraf in het algemeen.
Dat heeft hij wel degelijk, dat je dat niet wil accepteren is een tweede. Het feit dat je wel loopt te juichen in andere zaken, waar evengoed dubieuze vormen van rechtstoepassing plaatsvinden - op een nog grotere schaal - louter omdat het je goed uitkomt is kenmerkend. Het zegt dat je niet staat voor beschaafdheid, eerlijke rechtsgang of mensenrechten.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Ik had het niet over de doodstraf in het algemeen. Zoals ik hier ook al zeg:
[..]
Procentje of 70quote:Op zondag 18 mei 2014 10:50 schreef R3M1NL het volgende:
Tja, de indoctrinatie van het ene geloof tegenover het andere geloof - de mijne is beter dan de jouwe - de vrouw hoopt erop dat ze "gered" gaat worden; als principieel dood wilt is dat haar eigen keuze.
Trouwens, veel "kolonisten" gaven deze keuze ook aan oorspronkelijke bewoners; vraag mij af hoeveel inca's door de spanjaarden en portugezen zijn vermoord.
Dat zijn leden van een terroristische organisatie, dat is heel wat anders dan dit. Ik heb ook gezegd dat ik natuurlijk liever een eerlijke rechtsgang zie maar dat ik geen medelijden heb met leden van een terroristische organisatie.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk, dat je dat niet wil accepteren is een tweede. Het feit dat je wel loopt te juichen in andere zaken, waar evengoed dubieuze vormen van rechtstoepassing plaatsvinden - op een nog grotere schaal - louter omdat het je goed uitkomt is kenmerkend. Het zegt dat je niet staat voor beschaafdheid, eerlijke rechtsgang of mensenrechten.
Nee. De manier waarop deze mensen zijn bestempeld tot 'leden van een terroristische organisatie', maakt evengoed deel uit van de oneerlijke rechtstoepassing. Jij wenst dat voor zoete koek te slikken, ongeacht het feit dat je slim genoeg bent om te weten dat het niet in de haak is. Het heeft dan ook niets met 'medelijden' hebben met wie dan ook. Het hele principe van beschaafdheid en mensenrechten is niet gebaseerd op medelijden, maar op eerlijkheid. Zowel het eerste als het laatste laat je direct varen als je het goed uitkomt.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zijn leden van een terroristische organisatie, dat is heel wat anders dan dit. Ik heb ook zeg dat ik natuurlijk liever een eerlijke rechtsgang heb maar ik geen medelijden heb met leden van een terroristische organisatie.
Ze gaan echt niet random mensen oppakken en bestempelen tot lid van het MB. Er zijn genoeg relschoppers die ze zo kunnen oppakken. Waarom zou het me goed uitkomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. De manier waarop deze mensen zijn bestempeld tot 'leden van een terroristische organisatie', maakt evengoed deel uit van de oneerlijke rechtstoepassing. Jij wenst dat voor zoete koek te slikken, ongeacht het feit dat je slim genoeg bent om te weten dat het niet in de haak is. Het heeft dan ook niets met 'medelijden' hebben met wie dan ook. Het hele principe van beschaafdheid en mensenrechten is niet gebaseerd op medelijden, maar op eerlijkheid. Zowel het eerste als het laatste laat je direct varen als je het goed uitkomt.
Of ze al of niet random zijn opgepakt doet er in het geheel niet toe - het gaat om het proces. En het komt je goed uit omdat je faliekant tegen de MB bent. Dan lijken de principes van een eerlijke rechtsgang overboord te worden gegooid. Maar goed, genoeg hierover.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet random mensen oppakken en bestempelen tot lid van het MB. Waarom zou het me goed uitkomen?
En de islamitische geleerde had gelijk, deze zaak is idd een afleiding van een intern probleem:quote:Op zondag 18 mei 2014 00:06 schreef Charismatisch het volgende:
Onder de Sharia kun je idd de doodstraf krijgen, maar zoals een islamitisch geleerde zei: het Soedanese regime past de Sharia selectief toe wanneer het hen uitkomt om de aandacht af te leiden van interne problemen en onrust. Kortom, de zoveelste nep-islamitische staat.
Dat is natuurlijk totaal niet relevant in dit topic.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:50 schreef R3M1NL het volgende:
Trouwens, veel "kolonisten" gaven deze keuze ook aan oorspronkelijke bewoners; vraag mij af hoeveel inca's door de spanjaarden en portugezen zijn vermoord.
nou ja, dat wordt dus betwist, het is een zieke vorm die uitgeroeid dient te worden. Door de religie zelf danquote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef ems. het volgende:
Ah, wederom een goed voorbeeld van de ware islam.
Mooie klootzak is die God van jou.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
God bestaat, weet wat het beste is voor de mensheid en bepaalt Zijn regels.
God is zo vergevingsgezind en barmhartig dat Hij jou niet per direct straft.quote:
Nu even serieus he? Als jij 's avonds het journaal kijkt en je ziet al die gruwelen die zich op de wereld afspelen, geloof jij dan echt dat er een allesbepalend doch barmhartig opperwezen is?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
God is zo vergevingsgezind en barmhartig dat Hij jou niet per direct straft.
18/58 And your Lord is the Forgiving, full of mercy. If He were to impose blame upon them for what they earned, He would have hastened for them the punishment. Rather, for them is an appointment from which they will never find an escape.
Ik kijk niet naar het propaganda-journaal. En mensen doen dat zichzelf aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu even serieus he? Als jij 's avonds het journaal kijkt en je ziet al die gruwelen die zich op de wereld afspelen, geloof jij dan echt dat er een allesbepalend doch barmhartig opperwezen is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |