Is dit de juiste vertaling?quote:
twitter:faqiralamm twitterde op donderdag 28-03-2013 om 17:06:27“Some 70,000 turbaned scholars of my community will be subject to the Dajjal”[Imam Ahmad Ibn Hanbal, Musnad] #Dajjal #AntiChrist reageer retweet
Aan de andere kant...het is fucking Soedan. Verwacht men daar wat betreft de rechtsstaat nou echt veel van?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:07 schreef Speculant. het volgende:
Tjah het is een apart slag, dit soort mensen. Zie je veel terug bij gelovigen. Sowieso helpt strenger straffen niet nog los van dat dit compleet idioot is.
Beter ga jij offline en studeren voor je eindexamens, kleuter.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:12 schreef SadPanda het volgende:
Beter ga je naar Syrië om voor je islamitische heilstaat te strijden.
Zegt iemand die om alles heen draait en niet gewoon wil toegeven dat dit wel een gepaste straf is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Beter ga jij offline en studeren voor je eindexamens, kleuter.
Ja, het getal 70.000 is eigenlijk figuurlijk bedoelt (het laat zien dat het veel is). Deze zogenaamde 'scholars' zijn dus eigenlijk in dienst van de Dajjal/Antichrist/kwaad in plaats van het geloof de Islam. Het zij expres of uit pure onwetendheid,quote:Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Is dit de juiste vertaling?twitter:faqiralamm twitterde op donderdag 28-03-2013 om 17:06:27“Some 70,000 turbaned scholars of my community will be subject to the Dajjal”[Imam Ahmad Ibn Hanbal, Musnad] #Dajjal #AntiChrist reageer retweet
Ik denk dat Harun Yahya één van de 70.000 is.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:16 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ja, het getal 70.000 is eigenlijk figuurlijk bedoelt (het laat zien dat het veel is). Deze zogenaamde 'scholars' zijn dus eigenlijk in dienst van de Dajjal/Antichrist/kwaad in plaats van het geloof de Islam. Het zij expres of uit pure onwetendheid,
Volgens de islam is het ook een gepaste straf. Of het volgens jou of mij gepast is, is subjectief.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:15 schreef SadPanda het volgende:
Zegt iemand die om alles heen draait en niet gewoon wil toegeven dat dit wel een gepaste straf is.
Denk het niet. Bekijk zijn website en oordeel dan zelf maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Harun Yahya één van de 70.000 is.
Onderstaande foto, met daarnaast 'Remarks on verses from Surat al-’Imran (05.04.2014)'quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Denk het niet. Bekijk zijn website en oordeel dan zelf maar.
www.harunyahya.com
Het is wachten tot Jezus terug komt zie ik. Eindelijk vrede tussen moslims en christenen.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Denk het niet. Bekijk zijn website en oordeel dan zelf maar.
www.harunyahya.com
Ach ja, je kan niet tegen vrouwen daar heb je het al. Je kunt ook inhoudelijk reageren in plaats van je vrouwenallergie te showen?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onderstaande foto, met daarnaast 'Remarks on verses from Surat al-’Imran (05.04.2014)'
[ afbeelding ]
Jij benadrukt keer op keer dat het subjectief zou zijn dat het een walgelijke straf is, terwijl daar geen reden toe is. Dus de logische conclusie is dat jij het er wel mee eens bent.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens de islam is het ook een gepaste straf. Of het volgens jou of mij gepast is, is subjectief.
Klopt, Jezus komt ook terug volgens de Islam.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:23 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Het is wachten tot Jezus terug komt zie ik. Eindelijk vrede tussen moslims en christenen.
De islam is ook subjectief.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
Volgens de islam is het ook een gepaste straf. Of het volgens jou of mij gepast is, is subjectief.
Nu alleen nog alle Christenen, Moslim maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Klopt, Jezus komt ook terug volgens de Islam.
www.jesuswillreturn.com
En de atheisten ?quote:Op zondag 18 mei 2014 01:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Nu alleen nog alle Christenen, Moslim maken.
Scheelt weer stookkosten.quote:
Zal ik jou eens een geheim verklappen? Al het geloof is nep.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:06 schreef Charismatisch het volgende:
Onder de Sharia kun je idd de doodstraf krijgen, maar zoals een islamitisch geleerde zei: het Soedanese regime past de Sharia selectief toe wanneer het hen uitkomt om de aandacht af te leiden van interne problemen en onrust. Kortom, de zoveelste nep-islamitische staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |