Ja, das nieuwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schakel net in. Lopen er nou spelers met twee verschillende kleuren schoenen???????
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.quote:
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kneusjes geven commentaar bij mijn stream jezus christus
En Real is PSV. Die geven het ook zelf weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.
Tito ookquote:
Ja zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Real is PSV. Die geven het ook zelf weg.
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.
J Alba krijgt niet zo snel een nachtmerriequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Robbengodde nachtmerrie van Jordi alba
Ja, de UEFA Cup/Europa League.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.
Die schijnt vrij Kopsterk te zijn ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Atleti heeft iemand nodig voorin die een bal vast kan houden. Een type Milik.
Ja ik dacht ik help je even uit die spanning.quote:
intertoto cupquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.
okequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastigvallen met je "oké."
Oke.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastigvallen met je "oké."
Echt compleet gestoord. Ben blij dat Adidas de oude predators terugbrengt.quote:
Dat is ook een enorme lul ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
die alexis sánchez hond doet zeker ook mee tegen nl op het wk gvd
Neuh die stellen ze niet eens op, Chili heeft betere spelersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
Gutierrezquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh die stellen ze niet eens op, Chili heeft betere spelers
Ja, maar Oranje heeft topverdedigers dus geen probleem.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
Die gaat Nederland kapotspelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
Hij heet Alexis Sanchez geloof ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt compleet gestoord. Ben blij dat Adidas de oude predators terugbrengt.
Waar lees jij Sanches?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heet Alexis Sanchez geloof ik
Geen Alexis Sanches Hond
*zquote:
beter dan lelijke zwarte zonder #swagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doublepain vindt dit mooie schoenen.
Alleen niet per sé gelijktijdig aangetrokkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er al eeuwen verschillend gekleurde schoenen.
20 miljoen euro tot 2019 motiveert niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Messi speelt weer zoals de laatste maanden, kut dus.
Jij trekt je schoenen gelijktijdig aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alleen niet per sé gelijktijdig aangetrokken
Goed dat het mooi weer is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Atletico nú scoort wordt het 1-1 ja
Jeetje, werkt het zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over die open deur van jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alleen maar kut tijdens examens man
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jahoor, zie alleen als een blok op tegen Latijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het over die open deur van jou.
Gingen examens verder goed?
Jij als Real Madrid fan moet de waarde van Busquets in kunnen zien. Of is Makelele een pijnlijke herinnering?quote:
Dat is echt een aidstentamen. Welke schrijver gaat het over?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jahoor, zie alleen als een blok op tegen Latijn
Latijn of Grieks doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jahoor, zie alleen als een blok op tegen Latijn
Ovidiusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt een aidstentamen. Welke schrijver gaat het over?
ROT OPquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:51 schreef anoukane het volgende:
Heeft iemand een Ned / Eng streampie? Stv hapert bij mij.
(sopcast, of www)
ace werkt niet bij mij
http://www.hdfoots.com/skysports-4-live-streaming.htmlquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:51 schreef anoukane het volgende:
Heeft iemand een Ned / Eng streampie? Stv hapert bij mij.
(sopcast, of www)
ace werkt niet bij mij
Ik hoop het, moet alle teksten nog leren voor vrijdagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is leuk! Was mijn favoriet. Ook niet al te lastig trouwens.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is wel veel Waterreus in dit topic.
Analist lijkt me zon geweldig beroepquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:52 schreef Fok-it het volgende:
Kieft denkt dat ze zelf ook wel weten dat ze 1-0 staan, nou nou
Daar kan Foxie nog wat van leren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een experts heeft Sport1 opgetrommeld voor deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dat Waterreus-gifje op een één of andere manier echt hilarisch.
Anonygodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Welke trendsetter is er begonnen met dat gifje als UI?
Doe lekker zelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Probeer eens Ronald te schrijven in gifjes-vorm
Anonymousquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Welke trendsetter is er begonnen met dat gifje als UI?
ssssstquote:
Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde UI zijn voor mij gewoon dezelfde user.
KingAnonymousz_vermeerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde UI zijn voor mij gewoon dezelfde user.
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig was dat totaal niet creepy.
Leuk zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.
Dat is inderdaad echt een leuk feitje, joh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.
Bedanktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VIquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Boskamp zegt interessante dingen. Bij VI wordt er net iets teveel met zijn ballen gespeeld.
Kieftquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VI
Eens en Kieft is ook prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet steeds aan de mosselman denken als ik jouw UI zie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Boskamp is dan ook iemand met verstand van voetbal. Trainer dit dat enzo.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Eh, bedankt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Speelt er nou een op een roze en blauwe schoen?
Zijn vrouw heeft nog niet verteld of het een jongetje of meisje word. Zo cute.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Speelt er nou een op een roze en blauwe schoen?
Bij mij niet...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Sky Sports is overgestapt op Rugby. Wat is dat nou voor onzin
1-1 90+3quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Doelpunt Atletico hangt in de lucht.
Barça zal zo dus wel onterecht scoren, t is net Ajax![]()
InZanity is het met me eens
ja ik heb daar ook de eerste 2 minuten door gemistquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Sky Sports is overgestapt op Rugby. Wat is dat nou voor onzin
Primaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt wel uit.. Atletico moet gelijkspelen, dus 2-2.. zijn wij beide blij
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:10 schreef KingRoland het volgende:
JAJAJAJAJA IK WAS DE ENIGE MET GELOOF VOOR ATLETII![]()
![]()
Dit forum mijdenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Bij mij was de ontlading minder groot omdat jullie de goal al spoilden/ mijn stream achter liep
Ik ook hoor. Dat kwam door de Waterreus in mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:10 schreef KingRoland het volgende:
JAJAJAJAJA IK WAS DE ENIGE MET GELOOF VOOR ATLETII![]()
![]()
Je bent te laat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL
ATLETIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Heb precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Bij mij was de ontlading minder groot omdat jullie de goal al spoilden/ mijn stream achter liep
1-1 ratatatataquote:
Is goed man, boksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde.
Kom we klappen de eerst volgende.
Deden ze in de Sjempjens Liek ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap spel van Atleti zonder Turan en Costa.
ik doe een belletjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef KingRoland het volgende:
JOHANNES
geef het even door naar het Elsierd kanaal
Terecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is dit nou weer, krijg een WARNING bordje over mn stream heen
Barca dan... zonder Xavi en Neymar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap spel van Atleti zonder Turan en Costa.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is dit nou weer, krijg een WARNING bordje over mn stream heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |