Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde UI zijn voor mij gewoon dezelfde user.
KingAnonymousz_vermeerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde UI zijn voor mij gewoon dezelfde user.
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig was dat totaal niet creepy.
Leuk zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.
Dat is inderdaad echt een leuk feitje, joh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.
Bedanktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VIquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Boskamp zegt interessante dingen. Bij VI wordt er net iets teveel met zijn ballen gespeeld.
Kieftquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VI
Eens en Kieft is ook prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |