Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde UI zijn voor mij gewoon dezelfde user.
KingAnonymousz_vermeerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde UI zijn voor mij gewoon dezelfde user.
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig was dat totaal niet creepy.
Leuk zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.
Dat is inderdaad echt een leuk feitje, joh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje; ik wilde eerst een a typen als 2e letter, maar vergiste me, toen heb ik het gewoon voorgezet.
Bedanktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VIquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Boskamp zegt interessante dingen. Bij VI wordt er net iets teveel met zijn ballen gespeeld.
Kieftquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VI
Eens en Kieft is ook prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boskamp en Hans Kraaij zeggen de meest nuttige dingen bij VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet steeds aan de mosselman denken als ik jouw UI zie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Boskamp is dan ook iemand met verstand van voetbal. Trainer dit dat enzo.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Eh, bedankt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Speelt er nou een op een roze en blauwe schoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |