SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet steeds aan de mosselman denken als ik jouw UI zie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Boskamp is dan ook iemand met verstand van voetbal. Trainer dit dat enzo.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Eh, bedankt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Speelt er nou een op een roze en blauwe schoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |