Ja, das nieuwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schakel net in. Lopen er nou spelers met twee verschillende kleuren schoenen???????
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.quote:
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kneusjes geven commentaar bij mijn stream jezus christus
En Real is PSV. Die geven het ook zelf weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.
Tito ookquote:
Ja zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Real is PSV. Die geven het ook zelf weg.
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.
J Alba krijgt niet zo snel een nachtmerriequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Robbengodde nachtmerrie van Jordi alba
Ja, de UEFA Cup/Europa League.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.
Die schijnt vrij Kopsterk te zijn ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Atleti heeft iemand nodig voorin die een bal vast kan houden. Een type Milik.
Ja ik dacht ik help je even uit die spanning.quote:
intertoto cupquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.
okequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastigvallen met je "oké."
Oke.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastigvallen met je "oké."
Echt compleet gestoord. Ben blij dat Adidas de oude predators terugbrengt.quote:
Dat is ook een enorme lul ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
die alexis sánchez hond doet zeker ook mee tegen nl op het wk gvd
Neuh die stellen ze niet eens op, Chili heeft betere spelersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
die alexis sánchez hond doet zeker ook mee tegen nl op het wk gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |