Ja, das nieuwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schakel net in. Lopen er nou spelers met twee verschillende kleuren schoenen???????
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.quote:
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kneusjes geven commentaar bij mijn stream jezus christus
En Real is PSV. Die geven het ook zelf weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.
Tito ookquote:
Ja zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Real is PSV. Die geven het ook zelf weg.
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zielig mannetje is dat ook. Heel dat protserige, Catalaanse. Tis net Ajax, dat Barcelona. Atletico is meer Feyenoord.
J Alba krijgt niet zo snel een nachtmerriequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Robbengodde nachtmerrie van Jordi alba
Ja, de UEFA Cup/Europa League.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.
Die schijnt vrij Kopsterk te zijn ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Atleti heeft iemand nodig voorin die een bal vast kan houden. Een type Milik.
Ja ik dacht ik help je even uit die spanning.quote:
intertoto cupquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Atletico wint wel eens wat.
okequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastigvallen met je "oké."
Oke.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastigvallen met je "oké."
Echt compleet gestoord. Ben blij dat Adidas de oude predators terugbrengt.quote:
Dat is ook een enorme lul ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
die alexis sánchez hond doet zeker ook mee tegen nl op het wk gvd
Neuh die stellen ze niet eens op, Chili heeft betere spelersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
Gutierrezquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh die stellen ze niet eens op, Chili heeft betere spelers
Ja, maar Oranje heeft topverdedigers dus geen probleem.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
Die gaat Nederland kapotspelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
Hij heet Alexis Sanchez geloof ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef flufffy het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt compleet gestoord. Ben blij dat Adidas de oude predators terugbrengt.
Waar lees jij Sanches?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heet Alexis Sanchez geloof ik
Geen Alexis Sanches Hond
*zquote:
beter dan lelijke zwarte zonder #swagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doublepain vindt dit mooie schoenen.
Alleen niet per sé gelijktijdig aangetrokkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er al eeuwen verschillend gekleurde schoenen.
20 miljoen euro tot 2019 motiveert niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Messi speelt weer zoals de laatste maanden, kut dus.
Jij trekt je schoenen gelijktijdig aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alleen niet per sé gelijktijdig aangetrokken
Goed dat het mooi weer is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Atletico nú scoort wordt het 1-1 ja
Jeetje, werkt het zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over die open deur van jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alleen maar kut tijdens examens man
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jahoor, zie alleen als een blok op tegen Latijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het over die open deur van jou.
Gingen examens verder goed?
Jij als Real Madrid fan moet de waarde van Busquets in kunnen zien. Of is Makelele een pijnlijke herinnering?quote:
Dat is echt een aidstentamen. Welke schrijver gaat het over?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jahoor, zie alleen als een blok op tegen Latijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |