abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2014 @ 12:14:17 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140084337
Zooo... HM bij 19 graden. Ging best goed met mijn bidon met isostar. Liter zweet verloren, nu douchen. En op de helft van mijn challenge *O* (>500km)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 mei 2014 @ 12:18:42 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140084473
Ik ben er weer! *)

Vanmorgen met de groep Start to Runners afgesproken elkaar te treffen op de locatie waar we op zaterdag altijd trainen. Daar aangekomen begon het steeds wat drukker te worden. Ook nog wat andere lopers kwamen daar verzamelen, maar zij gingen gewoon een stuk op pad.
Met z'n allen in 2 auto's op naar de locatie. Wel fijn om even niet te hoeven zoeken waar we moesten zijn.
Tijdens het parkeren troffen we ook 1 van de trainers die met ons mee zou lopen. Later sluit de tweede aan.

En dan sta je daar, wat zenuwachtig heen en weer te draaien, deel van de vrouwe moest natuurlijk nog plassen ;) Daarna op naar de start, alwaar we even van te voren een korte warming up hebben gedaan. Op het moment dat we aansluiten bij de start, blijken mn ouders er te zijn O+ Zo lief!

Daar mogen we, eerste stuk gaat berg af en je weet ga niet te hard. Ik vond t best moeilijk om mn eigen tempo te vinden binnen zo'n grote groep. Maar al snel vond ik het wel. Een van de trainers kwam langs en vroeg of t ging, jazeker :D Ik had muziek mee, een oortje, en lekker genieten. Later gingen we bergop op zandpaden. Niet heel fijn voor mn enkels. Inmiddels was de tweede trainer bij me komen lopen. Mn tempo wat aangepast en weer mn ademhaling op orde gekregen. Daarna ging t lekker, op een gegeven moment was een rot stukje bergop. De trainer zei: als t niet gaat wandel je een paar meter stevig door, dan ga je even snel. Ik: "NOOIT". En ben dan ook rustig door blijven lopen. Ik wil niet wandelen, ik kan dit!
Lekker heen en weer geslingerd totdat de eerste trainer ons tegemoet komt. "Je bent goed bezig!" Dit stukje nog en als je de bocht om gaat is t een paar meter en dan is de finish er.
Mee staat mn paps foto's te maken O+ en hebben ze me de laatste paar meter voor hen uit laten lopen.

Ik kon wel janken, niet van pijn, maar van geluk. Zie je wel IK KAN DIT!

Daarna maar even wat gaan drinken, hoewel het hek voor t drinken erg verleidelijk was om even aan te hangen. En dan? Dan staat mn mams ineens naast me met een bos bloemen! O+

Ik heb ergens tussen de 27 en 29 minuten gelopen, warm gehad, na afloop staan rillen van de kou. Maar echt deze dag kan niet kapot.

achteraf hoorde ik dat van de groep waarmee ik begonnen ben, de Start to Runners, er toch aardig wat zijn gaan wandelen omdat ze niet meer konden.

Ow, en ik was niet eens laatste *O* *O* *G* *O* *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 mei 2014 @ 12:21:03 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140084554
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
Nanook en ik zijn er klaar voor! Over 3 kwartier starten *O*

Ik ben zenuwachtig :@
Heel veel succes! :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_140084707
Vandaag ook een HM gelopen in mijn LDL.
Lekker lage hartslag (nooit boven de 145 geweest) en net boven de 2 uur gelopen
Een point to point, is weer eens wat anders dan een rondje.
Lange rechte wegen verteer ik ook prima, ben ik achter.

Ook vandaag voor het eerst gelopen in mijn nieuwe 2-in-1 shorts van Saucony, en die zijn goedgekeurd!
Reepje ipv gelletje vandaag, ook een dikke ^O^

Lekker gelopen dus.... 8-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140084726
quote:
17s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Ynske het volgende:
Ik ben er weer! *)

Vanmorgen met de groep Start to Runners afgesproken elkaar te treffen op de locatie waar we op zaterdag altijd trainen. Daar aangekomen begon het steeds wat drukker te worden. Ook nog wat andere lopers kwamen daar verzamelen, maar zij gingen gewoon een stuk op pad.
Met z'n allen in 2 auto's op naar de locatie. Wel fijn om even niet te hoeven zoeken waar we moesten zijn.
Tijdens het parkeren troffen we ook 1 van de trainers die met ons mee zou lopen. Later sluit de tweede aan.

En dan sta je daar, wat zenuwachtig heen en weer te draaien, deel van de vrouwe moest natuurlijk nog plassen ;) Daarna op naar de start, alwaar we even van te voren een korte warming up hebben gedaan. Op het moment dat we aansluiten bij de start, blijken mn ouders er te zijn O+ Zo lief!

Daar mogen we, eerste stuk gaat berg af en je weet ga niet te hard. Ik vond t best moeilijk om mn eigen tempo te vinden binnen zo'n grote groep. Maar al snel vond ik het wel. Een van de trainers kwam langs en vroeg of t ging, jazeker :D Ik had muziek mee, een oortje, en lekker genieten. Later gingen we bergop op zandpaden. Niet heel fijn voor mn enkels. Inmiddels was de tweede trainer bij me komen lopen. Mn tempo wat aangepast en weer mn ademhaling op orde gekregen. Daarna ging t lekker, op een gegeven moment was een rot stukje bergop. De trainer zei: als t niet gaat wandel je een paar meter stevig door, dan ga je even snel. Ik: "NOOIT". En ben dan ook rustig door blijven lopen. Ik wil niet wandelen, ik kan dit!
Lekker heen en weer geslingerd totdat de eerste trainer ons tegemoet komt. "Je bent goed bezig!" Dit stukje nog en als je de bocht om gaat is t een paar meter en dan is de finish er.
Mee staat mn paps foto's te maken O+ en hebben ze me de laatste paar meter voor hen uit laten lopen.

Daarna maar even wat gaan drinken, hoewel het hek voor t drinken erg verleidelijk was om even aan te hangen. En dan? Dan staat mn mams ineens naast me met een bos bloemen! O+

Ik heb ergens tussen de 27 en 29 minuten gelopen, warm gehad, na afloop staan rillen van de kou. Maar echt deze dag kan niet kapot.

achteraf hoorde ik dat van de groep waarmee ik begonnen ben, de Start to Runners, er toch aardig wat zijn gaan wandelen omdat ze niet meer konden.

Mooi verslag en wat heb je het goed gedaan! *O* *O* *O*
pi_140084738
quote:
Ik ben er weer! *)

_O_ Hulde _O_
pi_140084742
Mijn trein heeft vertraging omdat er een agressieve reiziger inzit en we moeten wachten op de politie ;(
pi_140084827
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:28 schreef Miezziej het volgende:
Mijn trein heeft vertraging omdat er een agressieve reiziger inzit en we moeten wachten op de politie ;(
Die reizigers van tegenwoordig :N
pi_140084843
Ik ben dit moment aan het toeschouwen in Leiden, straks TWC aanmoedigen... jemig wat een drukte !

Heb net ook een hele club 'Suusjes' gezien, van Suus 1 tot Suus 12 ofzo. En het waren geen koeien :D

Maar nog geen Gijijijs gezien -O-
pi_140084893
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Die reizigers van tegenwoordig :N
De deuren mogen niet open nu, ik voel me licht claustrofobisch worden :p
Had nu al in Leiden moeten zijn, maar helaas :p
pi_140084988
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:33 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Oh daar heb ik zo hekel aan, dat externe factoren even je reisplannen in de war schoppen...
Hoop dat je nog tijd genoeg hebt zodat je je niet extreem druk hoeft te maken
pi_140085322
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:33 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Oh wat een narigheid (je zou er haast zelf agressief van worden). Ik hoop dat je nog op tijd bent en niet al te gestressed aan de start staat.
pi_140085570
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:43 schreef _MvN_ het volgende:
Haha! Loopt hier iemand met de naam 'ikkannietmeerman' rond op het startnummer. _O-
Van alle lopers zie ik hem hier staan op het terras. :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140085593
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
Niet meer als twee kilo extra a.g.v. waterzak op de rug.
Heb in het verleden al veel te lang met extra gewicht rondgelopen :@ :')
pi_140085617
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
In de wedstrijd af en toe met een boomstammetje :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_140085810
:( Er zit vocht condens in de lens van mijn phone-camera na mijn loopje van vanochtend.
En ik heb zojuist eens gekeken hoeveel water ik heb gedronken in die 2 uur, nog geen kwart liter :o
  zondag 18 mei 2014 @ 13:07:07 #217
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140085930
Nu ff kort.
Heel erg warm. Knie voelde ik bijna niet. Heel smal parcours op veel stukken. Daardoor veel afgeremd. Garmin gewoon op de klok gezet en lekker op gevoel gaan lopen zonder cijfertjes. Binnrn in 1.43.12. Gezien de omstandigheden gematigd tevreden. Wel *O* voor mn knie.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_140085997
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef _MvN_ het volgende:
Nu ff kort.
Heel erg warm. Knie voelde ik bijna niet. Heel smal parcours op veel stukken. Daardoor veel afgeremd. Garmin gewoon op de klok gezet en lekker op gevoel gaan lopen zonder cijfertjes. Binnrn in 1.43.12. Gezien de omstandigheden gematigd tevreden. Wel *O* voor mn knie.
^O^ Fijn dat je knie zich goed gehouden heeft
pi_140086152
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef _MvN_ het volgende:
Nu ff kort.
Top! _O_

En Ynske ook!
Ja doei.
  zondag 18 mei 2014 @ 13:29:20 #220
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140086628
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Van alle lopers zie ik hem hier staan op het terras. :D
_O-
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 18 mei 2014 @ 13:38:32 #221
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140086920
quote:
Ik ben er weer! *)

Mooie prestatie! Mag je trots op zijn.
  zondag 18 mei 2014 @ 14:21:26 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140088160
Oh ja Quoi bedankt voor je onbewuste tip: ik denk ik dat mijn volgende paar schoenen een halve maat groter ga kopen. Scheelt tig blaren waarsch. *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 18 mei 2014 @ 14:22:05 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140088183
Respect voor alle lopers vandaag: het is afzien!
pi_140088519
Ik ben over de finish geraakt in 3:48.. Wat was het zwaar....

Verhaal volgt later.
  zondag 18 mei 2014 @ 14:33:32 #225
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140088549
_O_
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_140088561
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:32 schreef spiritusbus het volgende:

Verhaal volgt later.
Nice! _O_
Gefeliciteerd!
pi_140088629
Ik heb onwijs slecht gelopen. Begin ging goed, maar natuurlijk wel een tikje te snel. Maar het voelde zo lekker soepel. En toen gingen de laatste wolkjes weg en kwamen we de zon in en BAF! kaput. Ernstig overwogen om het tweede rondje niet te lopen - voor de langeafstandscompetitiepunten hoefde ik niet meer te finishen - maar toch maar koeterdekoet verder gehobbeld. In de schaduw leek ik m'n ritme wel weer even te hervinden, maar weer terug in de zon was het over. 5:30/km met een hartslag van 180, gekkenwerk.

Oh, en ik werd ingehaald door Frsh!
pi_140088709
quote:

Verhaal volgt later.
Wow _O_ Respect man!
Ja doei.
pi_140088734
quote:

Verhaal volgt later.
Top! Het zal idd geen pretje geweest zijn!
pi_140088735
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
Respect voor alle lopers vandaag: het is afzien!
Dat is zeker waar ja, pfoe.

Ik had op zich wel goede hoop voor de halve marathon in Leiden, maar de temperatuur was toch wel hoog. Ondanks dat we 10:30u al startten was het toen al flink warm, tikten de 20 graden wel aan. Toen kwam direct mijn grootste ergernis bij de Leiden Marathon, namelijk het feit dat ze niet met startvakken of iets werken en er een idiote mix van lopers vooraan staan, van pacers van 4:45 op de hele, tot 2:10 op de halve marathon. 8)7 Vervolgens was het dus 4 kilometer lang wegblokkades omzeilen, al vond ik iets tragere kilometers in het begin niet zo erg.

Ik was ondanks de warmte toch wel op PR-pace weggegaan (1:28 hoog / 1:29) en de kilometertjes kwamen op zich best makkelijk. Rond 12 kilometer voelde ik al wel dat het erg lastig zou worden om het vast te houden, 4:10 / km tempo kostte teveel energie in deze omstandigheden. Bij een kilometer of 15 was het ondertussen graad of 22, vol in de zon, minieme wind die er was in de rug en toen ontplofte ik wel lekker. Veel te warm en ik begon mijzelf een beetje zielig te vinden (© hatsaflats). Hitte was ook wel echt te voelen in de stukken tussen de huizen door en ik zakte wel terug qua tempo. Werd echter ook weer niet zoveel ingehaald, je kon merken dat iedereen het zwaar had.

Op ongeveer mijn slechtste moment werd ik aangemoedigd door Quoi (die mij nu volgens mij wel herkende :P), met nog zo'n 700 meter te gaan. Uiteindelijk gefinisht in 1:32:06, meer zat er qua tijd niet in. Dat het een zware editie was, blijkt echter wel uit de uitslagen die ik net zag. Want ik was 85e op de halve marathon, terwijl ik vorig jaar 88e was met 1:29:30, dus iedereen heeft wel wat ingeleverd vandaag. Schaduw en sportdrank en biertjes waren heerlijk na de finish! :9

Hopelijk gaat het de marathonmannen vandaag goed af, zijn geen makkelijke omstandigheden.Vandaar dat moblo het gisteren ook goed gedaan heeft gisteren denk ik, even tempo ondergeschikt maken en proberen uit te lopen, dit is geen weer voor recordtijden! :P
Jack does it in real time...
pi_140088910
Weinig Badwater materiaal hier, als het bij 20 graden al te warm is :P
pi_140088943
Badwater ga ik ook echt nóóit doen :') :D
Ja doei.
pi_140088973
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Uiteindelijk gefinisht in 1:32:06, meer zat er qua tijd niet in.
Netjes ondanks 't weer! _O_
Ja doei.
pi_140089362
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Badwater ga ik ook echt nóóit doen :') :D
Ik ben daar zelf overigens ook niet bad-ass genoeg voor, om dat een keer te gaan doen.
Ik zie mezelf nog wel ooit een ultra doen, maar dan wel een "instap ultra" 50 km zonder noemenswaardige hoogtemeters.
pi_140089432
Lopen in die temperaturen is gewoon idioot. Het talent van die mensen is echt niet te onderschatten die zo'n Badwater doen...

Plus, het is ook wel echt stukken gevaarlijker voor je lichaam, tot het uiterste gaan in extreme omstandigheden. Dat vind ik er ook niet zo aantrekkelijk aan...
pi_140089452
Volgens mij zou ik daar ter plekke sterven.

Anyway: goed gelopen iedereen *O*
pi_140089453
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:37 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Uiteindelijk gefinisht in 1:32:06,
Hele nette tijd toch nog, zeker gezien de omstandigheden
  zondag 18 mei 2014 @ 15:01:09 #238
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140089512
Veel mensen ook langs de kant zien liggen. -O-

Geweldige tijd Spiritus! Over een revanche gesproken.
  zondag 18 mei 2014 @ 15:01:58 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140089536
Het was warm en gezellig *O* en we hebben hem uitgelopen *O*
De rest van het verslag doet nanook vanavond! Zitten nu in de tuin O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_140089560
Wow! *O* Ik vond het al akelig warm toen ik de dames langs de kant aan het supporten was. :') _O-
  zondag 18 mei 2014 @ 15:03:01 #241
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_140089562
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb onwijs slecht gelopen. Begin ging goed, maar natuurlijk wel een tikje te snel. Maar het voelde zo lekker soepel. En toen gingen de laatste wolkjes weg en kwamen we de zon in en BAF! kaput. Ernstig overwogen om het tweede rondje niet te lopen - voor de langeafstandscompetitiepunten hoefde ik niet meer te finishen - maar toch maar koeterdekoet verder gehobbeld. In de schaduw leek ik m'n ritme wel weer even te hervinden, maar weer terug in de zon was het over. 5:30/km met een hartslag van 180, gekkenwerk.

Oh, en ik werd ingehaald door Frsh!
Ik moest vandaag toch nog een LDL lopen, dus daar heb ik maar een 10k tempoloopje van gemaakt met daarna 10k relaxed uitlopen.

Kreeg een spontane aanbieding om mee te doen gisteren, dus die heb ik maar aangenomen. Was best druk zo in t stadion!

Het doel was 20k lopen rond de 5:00 - 5:10. De eerste 5km gingen iets te langzaam, de tweede 5km gingen in een goed tempo maar met een net te hoge harslag.
Ergens aan t begin van de 2e ronde kwam ik Hatsa tegen, vanaf de achterzijde duidelijk te herkennen aan haar CPC shirt (!) en getatoeëerde arm.

Omdat t zo warm was even pauze genomen in de schaduw, nog een rondje van 5km eraan geplakt. Tempo lag veel lager, maar met een hartslag rond de 150 hoor je mij niet klagen. En daarna terug naar huis.

Wel stom, loop je de 1e wedstrijd met horloge, vergeet je m de eerste kilometer aan te zetten. Zelfde na de oversteek met de pont, daar mis ik ook ergens een halve k.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_140089622
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Lopen in die temperaturen is gewoon idioot. Het talent van die mensen is echt niet te onderschatten die zo'n Badwater doen...

Plus, het is ook wel echt stukken gevaarlijker voor je lichaam, tot het uiterste gaan in extreme omstandigheden. Dat vind ik er ook niet zo aantrekkelijk aan...
Iedereen heeft zijn eigen limieten waar het op dit soort dingen aankomt, en ik denk dan altijd maar dat diegene die zich voor zulke extreme wedstrijden inschrijven wel weten wat hun lichaam aankan, en niet zoals bij menig lokaal loopje op een kroeg-weddenschap inschrijven "want ik heb tot vorig jaar altijd vrij aardig getennist, dus die 10 km doe ik wel even"
pi_140089654
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:03 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ik moest vandaag toch nog een LDL lopen, dus daar heb ik maar een 10k tempoloopje van gemaakt met daarna 10k relaxed uitlopen.

Kreeg een spontane aanbieding om mee te doen gisteren, dus die heb ik maar aangenomen. Was best druk zo in t stadion!

Het doel was 20k lopen rond de 5:00 - 5:10. De eerste 5km gingen iets te langzaam, de tweede 5km gingen in een goed tempo maar met een net te hoge harslag.
Ergens aan t begin van de 2e ronde kwam ik Hatsa tegen, vanaf de achterzijde duidelijk te herkennen aan haar CPC shirt (!) en getatoeëerde arm.

Omdat t zo warm was even pauze genomen in de schaduw, nog een rondje van 5km eraan geplakt. Tempo lag veel lager, maar met een hartslag rond de 150 hoor je mij niet klagen. En daarna terug naar huis.

Wel stom, loop je de 1e wedstrijd met horloge, vergeet je m de eerste kilometer aan te zetten. Zelfde na de oversteek met de pont, daar mis ik ook ergens een halve k.
Ik vond je al zo langzaam gaan!

Ik dacht dat je me had herkend omdat ik uitstraalde dat ik mezelf zo zielig vond, maar dat valt dus wel weer mee :P
pi_140089758
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen limieten waar het op dit soort dingen aankomt, en ik denk dan altijd maar dat diegene die zich voor zulke extreme wedstrijden inschrijven wel weten wat hun lichaam aankan, en niet zoals bij menig lokaal loopje op een kroeg-weddenschap inschrijven "want ik heb tot vorig jaar altijd vrij aardig getennist, dus die 10 km doe ik wel even"
Ja, maar ook al ben je Scott Jurek, dan nog is het niet echt goed voor je om die omstandigheden op te zoeken...

En tuurlijk, áls mensen het moeten doen, zijn het wel zulke toppers. Maar wat _MvN_ net ook nog zegt, als je vandaag al ziet wat voor impact 20-25 graden heeft op mensen, dan is 40-50 graden gewoon levensgevaarlijk, ook al ben je een super ultraloper. :)
pi_140089885
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:11 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja, maar ook al ben je Scott Jurek, dan nog is het niet echt goed voor je om die omstandigheden op te zoeken...

En tuurlijk, áls mensen het moeten doen, zijn het wel zulke toppers. Maar wat _MvN_ net ook nog zegt, als je vandaag al ziet wat voor impact 20-25 graden heeft op mensen, dan is 40-50 graden gewoon levensgevaarlijk, ook al ben je een super ultraloper. :)
Tja er zijn mensen die zoeken van dit soort extremen op.
"Climbing Everest alone without extra oxygen, what a good idea" said no-one ever.
Toch zijn er mensen die het gedaan hebben.

Ik heb wel aan de ene kant wel respect voor at soort mensen, maar tegelijketijd trek ik toch wel hun geestelijke gezondheid in twijfel.
  zondag 18 mei 2014 @ 15:27:02 #246
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140090126
Alle lopers van vandaag: _O_ Ik heb de indruk dat het warm was? ;) En dús prima resultaten, het wachten is op de Emmers, wanneer zouden die binnen moeten komen?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140090143
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:27 schreef flipsen het volgende:
Alle lopers van vandaag: _O_ Ik heb de indruk dat het warm was? ;) En dús prima resultaten, het wachten is op de Emmers, wanneer zouden die binnen moeten komen?
Spiritus is dus al binnen :)
Ja doei.
  zondag 18 mei 2014 @ 15:28:19 #248
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140090164
Ik dacht dat zijn tijd voor een HM was, vandaar mijn vergissing *)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140090167
Ik heb heel veel plakkerige bezweette vrouwen met rode hoofden langs zien komen.

Zelf ook nog een stukje gerend, en ik ben blij dat ik vandaag geen wedstrijd hoefde te lopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 15:28:33 ]
  zondag 18 mei 2014 @ 15:29:45 #250
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140090198
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow! *O* Ik vond kreeg het al akelig warm toen ik de dames langs de kant aan het supporten was zag. :') _O-
Ik las het ongeveer zo :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')