Nice!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:32 schreef spiritusbus het volgende:
Ik ben over de finish geraakt in 3:48.. Wat was het zwaar....
Verhaal volgt later.
Wowquote:Op zondag 18 mei 2014 14:32 schreef spiritusbus het volgende:
Verhaal volgt later.
Top! Het zal idd geen pretje geweest zijn!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:32 schreef spiritusbus het volgende:
Verhaal volgt later.
Dat is zeker waar ja, pfoe.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
Respect voor alle lopers vandaag: het is afzien!
Netjes ondanks 't weer!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Uiteindelijk gefinisht in 1:32:06, meer zat er qua tijd niet in.
Ik ben daar zelf overigens ook niet bad-ass genoeg voor, om dat een keer te gaan doen.quote:
Hele nette tijd toch nog, zeker gezien de omstandighedenquote:
Ik moest vandaag toch nog een LDL lopen, dus daar heb ik maar een 10k tempoloopje van gemaakt met daarna 10k relaxed uitlopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb onwijs slecht gelopen. Begin ging goed, maar natuurlijk wel een tikje te snel. Maar het voelde zo lekker soepel. En toen gingen de laatste wolkjes weg en kwamen we de zon in en BAF! kaput. Ernstig overwogen om het tweede rondje niet te lopen - voor de langeafstandscompetitiepunten hoefde ik niet meer te finishen - maar toch maar koeterdekoet verder gehobbeld. In de schaduw leek ik m'n ritme wel weer even te hervinden, maar weer terug in de zon was het over. 5:30/km met een hartslag van 180, gekkenwerk.
Oh, en ik werd ingehaald door Frsh!
Iedereen heeft zijn eigen limieten waar het op dit soort dingen aankomt, en ik denk dan altijd maar dat diegene die zich voor zulke extreme wedstrijden inschrijven wel weten wat hun lichaam aankan, en niet zoals bij menig lokaal loopje op een kroeg-weddenschap inschrijven "want ik heb tot vorig jaar altijd vrij aardig getennist, dus die 10 km doe ik wel even"quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Lopen in die temperaturen is gewoon idioot. Het talent van die mensen is echt niet te onderschatten die zo'n Badwater doen...
Plus, het is ook wel echt stukken gevaarlijker voor je lichaam, tot het uiterste gaan in extreme omstandigheden. Dat vind ik er ook niet zo aantrekkelijk aan...
Ik vond je al zo langzaam gaan!quote:Op zondag 18 mei 2014 15:03 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik moest vandaag toch nog een LDL lopen, dus daar heb ik maar een 10k tempoloopje van gemaakt met daarna 10k relaxed uitlopen.
Kreeg een spontane aanbieding om mee te doen gisteren, dus die heb ik maar aangenomen. Was best druk zo in t stadion!
Het doel was 20k lopen rond de 5:00 - 5:10. De eerste 5km gingen iets te langzaam, de tweede 5km gingen in een goed tempo maar met een net te hoge harslag.
Ergens aan t begin van de 2e ronde kwam ik Hatsa tegen, vanaf de achterzijde duidelijk te herkennen aan haar CPC shirt (!) en getatoeëerde arm.
Omdat t zo warm was even pauze genomen in de schaduw, nog een rondje van 5km eraan geplakt. Tempo lag veel lager, maar met een hartslag rond de 150 hoor je mij niet klagen. En daarna terug naar huis.
Wel stom, loop je de 1e wedstrijd met horloge, vergeet je m de eerste kilometer aan te zetten. Zelfde na de oversteek met de pont, daar mis ik ook ergens een halve k.
Ja, maar ook al ben je Scott Jurek, dan nog is het niet echt goed voor je om die omstandigheden op te zoeken...quote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen limieten waar het op dit soort dingen aankomt, en ik denk dan altijd maar dat diegene die zich voor zulke extreme wedstrijden inschrijven wel weten wat hun lichaam aankan, en niet zoals bij menig lokaal loopje op een kroeg-weddenschap inschrijven "want ik heb tot vorig jaar altijd vrij aardig getennist, dus die 10 km doe ik wel even"
Tja er zijn mensen die zoeken van dit soort extremen op.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar ook al ben je Scott Jurek, dan nog is het niet echt goed voor je om die omstandigheden op te zoeken...
En tuurlijk, áls mensen het moeten doen, zijn het wel zulke toppers. Maar wat _MvN_ net ook nog zegt, als je vandaag al ziet wat voor impact 20-25 graden heeft op mensen, dan is 40-50 graden gewoon levensgevaarlijk, ook al ben je een super ultraloper.
Spiritus is dus al binnenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:27 schreef flipsen het volgende:
Alle lopers van vandaag:Ik heb de indruk dat het warm was?
En dús prima resultaten, het wachten is op de Emmers, wanneer zouden die binnen moeten komen?
Ik las het ongeveer zoquote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Wow!Ik vond kreeg het al akelig warm toen ik de dames langs de kant aan het supporten was zag.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |