Heel veel succes!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
Nanook en ik zijn er klaar voor! Over 3 kwartier starten
Ik ben zenuwachtig
Mooi verslag en wat heb je het goed gedaan!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Ynske het volgende:
Ik ben er weer!
Vanmorgen met de groep Start to Runners afgesproken elkaar te treffen op de locatie waar we op zaterdag altijd trainen. Daar aangekomen begon het steeds wat drukker te worden. Ook nog wat andere lopers kwamen daar verzamelen, maar zij gingen gewoon een stuk op pad.
Met z'n allen in 2 auto's op naar de locatie. Wel fijn om even niet te hoeven zoeken waar we moesten zijn.
Tijdens het parkeren troffen we ook 1 van de trainers die met ons mee zou lopen. Later sluit de tweede aan.
En dan sta je daar, wat zenuwachtig heen en weer te draaien, deel van de vrouwe moest natuurlijk nog plassenDaarna op naar de start, alwaar we even van te voren een korte warming up hebben gedaan. Op het moment dat we aansluiten bij de start, blijken mn ouders er te zijn
Zo lief!
Daar mogen we, eerste stuk gaat berg af en je weet ga niet te hard. Ik vond t best moeilijk om mn eigen tempo te vinden binnen zo'n grote groep. Maar al snel vond ik het wel. Een van de trainers kwam langs en vroeg of t ging, jazekerIk had muziek mee, een oortje, en lekker genieten. Later gingen we bergop op zandpaden. Niet heel fijn voor mn enkels. Inmiddels was de tweede trainer bij me komen lopen. Mn tempo wat aangepast en weer mn ademhaling op orde gekregen. Daarna ging t lekker, op een gegeven moment was een rot stukje bergop. De trainer zei: als t niet gaat wandel je een paar meter stevig door, dan ga je even snel. Ik: "NOOIT". En ben dan ook rustig door blijven lopen. Ik wil niet wandelen, ik kan dit!
Lekker heen en weer geslingerd totdat de eerste trainer ons tegemoet komt. "Je bent goed bezig!" Dit stukje nog en als je de bocht om gaat is t een paar meter en dan is de finish er.
Mee staat mn paps foto's te makenen hebben ze me de laatste paar meter voor hen uit laten lopen.
Ik kon wel janken, niet van pijn, maar van geluk. Zie je wel IK KAN DIT!
Daarna maar even wat gaan drinken, hoewel het hek voor t drinken erg verleidelijk was om even aan te hangen. En dan? Dan staat mn mams ineens naast me met een bos bloemen!
Ik heb ergens tussen de 27 en 29 minuten gelopen, warm gehad, na afloop staan rillen van de kou. Maar echt deze dag kan niet kapot.
achteraf hoorde ik dat van de groep waarmee ik begonnen ben, de Start to Runners, er toch aardig wat zijn gaan wandelen omdat ze niet meer konden.
Ow, en ik was niet eens laatste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Ynske het volgende:
Ik ben er weer!
Vanmorgen met de groep Start to Runners afgesproken elkaar te treffen op de locatie waar we op zaterdag altijd trainen. Daar aangekomen begon het steeds wat drukker te worden. Ook nog wat andere lopers kwamen daar verzamelen, maar zij gingen gewoon een stuk op pad.
Met z'n allen in 2 auto's op naar de locatie. Wel fijn om even niet te hoeven zoeken waar we moesten zijn.
Tijdens het parkeren troffen we ook 1 van de trainers die met ons mee zou lopen. Later sluit de tweede aan.
En dan sta je daar, wat zenuwachtig heen en weer te draaien, deel van de vrouwe moest natuurlijk nog plassenDaarna op naar de start, alwaar we even van te voren een korte warming up hebben gedaan. Op het moment dat we aansluiten bij de start, blijken mn ouders er te zijn
Zo lief!
Daar mogen we, eerste stuk gaat berg af en je weet ga niet te hard. Ik vond t best moeilijk om mn eigen tempo te vinden binnen zo'n grote groep. Maar al snel vond ik het wel. Een van de trainers kwam langs en vroeg of t ging, jazekerIk had muziek mee, een oortje, en lekker genieten. Later gingen we bergop op zandpaden. Niet heel fijn voor mn enkels. Inmiddels was de tweede trainer bij me komen lopen. Mn tempo wat aangepast en weer mn ademhaling op orde gekregen. Daarna ging t lekker, op een gegeven moment was een rot stukje bergop. De trainer zei: als t niet gaat wandel je een paar meter stevig door, dan ga je even snel. Ik: "NOOIT". En ben dan ook rustig door blijven lopen. Ik wil niet wandelen, ik kan dit!
Lekker heen en weer geslingerd totdat de eerste trainer ons tegemoet komt. "Je bent goed bezig!" Dit stukje nog en als je de bocht om gaat is t een paar meter en dan is de finish er.
Mee staat mn paps foto's te makenen hebben ze me de laatste paar meter voor hen uit laten lopen.
Daarna maar even wat gaan drinken, hoewel het hek voor t drinken erg verleidelijk was om even aan te hangen. En dan? Dan staat mn mams ineens naast me met een bos bloemen!
Ik heb ergens tussen de 27 en 29 minuten gelopen, warm gehad, na afloop staan rillen van de kou. Maar echt deze dag kan niet kapot.
achteraf hoorde ik dat van de groep waarmee ik begonnen ben, de Start to Runners, er toch aardig wat zijn gaan wandelen omdat ze niet meer konden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die reizigers van tegenwoordigquote:Op zondag 18 mei 2014 12:28 schreef Miezziej het volgende:
Mijn trein heeft vertraging omdat er een agressieve reiziger inzit en we moeten wachten op de politie
De deuren mogen niet open nu, ik voel me licht claustrofobisch worden :pquote:
Oh daar heb ik zo hekel aan, dat externe factoren even je reisplannen in de war schoppen...quote:Op zondag 18 mei 2014 12:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
De deuren mogen niet open nu, ik voel me licht claustrofobisch worden :p
Had nu al in Leiden moeten zijn, maar helaas :p
Oh wat een narigheid (je zou er haast zelf agressief van worden). Ik hoop dat je nog op tijd bent en niet al te gestressed aan de start staat.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
De deuren mogen niet open nu, ik voel me licht claustrofobisch worden :p
Had nu al in Leiden moeten zijn, maar helaas :p
Van alle lopers zie ik hem hier staan op het terras.quote:Op zondag 18 mei 2014 09:43 schreef _MvN_ het volgende:
Haha! Loopt hier iemand met de naam 'ikkannietmeerman' rond op het startnummer.
Niet meer als twee kilo extra a.g.v. waterzak op de rug.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
In de wedstrijd af en toe met een boomstammetjequote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef _MvN_ het volgende:
Nu ff kort.
Heel erg warm. Knie voelde ik bijna niet. Heel smal parcours op veel stukken. Daardoor veel afgeremd. Garmin gewoon op de klok gezet en lekker op gevoel gaan lopen zonder cijfertjes. Binnrn in 1.43.12. Gezien de omstandigheden gematigd tevreden. Welvoor mn knie.
Top!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef _MvN_ het volgende:
Nu ff kort.
Heel erg warm. Knie voelde ik bijna niet. Heel smal parcours op veel stukken. Daardoor veel afgeremd. Garmin gewoon op de klok gezet en lekker op gevoel gaan lopen zonder cijfertjes. Binnrn in 1.43.12. Gezien de omstandigheden gematigd tevreden. Welvoor mn knie.
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Van alle lopers zie ik hem hier staan op het terras.
Mooie prestatie! Mag je trots op zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Ynske het volgende:
Ik ben er weer!
Zo lief!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |