Dat zijn nu juist de dingen die je alleen in je kast hebt hangen voor als je thuis blijft.quote:
Jij draagt buiten geen broeken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn nu juist de dingen die je alleen in je kast hebt hangen voor als je thuis blijft.
Meestal een pantalon. Maar ik dacht dat hij met een broek een spijkerbroek bedoelde.quote:
Oh zo, dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal een pantalon. Maar ik dacht dat hij met een broek een spijkerbroek bedoelde.
Ik heb van de week wel een bh gekocht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Crossdressen is ook een optie.
Nergens om voor te schamen, doen heel veel mensen.
quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
T-shirts zijn voor kinderen en paupers, dus jij mag ook t-shirts dragen.
T-shirts zitten gewoon lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet dragen.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Bij het sporten of onder een overhemd ja.
Verder ziet het er zo armoedig uit.
Een t-shirt onder een overhemdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen om vrouwelijke kleding te gaan dragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:36 schreef Gewas het volgende:
Zit ff in mijn kledingkast te kijken en besef me wat een saaie bende het is. T-shirts, broeken, boxershorts. Het is elke dag hetzelfde.
Vrouwenkleding vind ik veel mooier. Rokjes, jurkjes, topjes, hoge hakken, panty's...
Klacht: mannenkleding is saai.
Dat zie je als het goed is niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een t-shirt onder een overhemd
Dat ziet er pas kansloos uit.
Oké ik zal het wel niet begrijpenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat zie je als het goed is niet.
Je begrijpt er ook helemaal niets van
Hiermee wel eens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat zie je als het goed is niet.
Je begrijpt er ook helemaal niets van
Blijkbaar heb je nog niet zo vaak een overhemd gedragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oké ik zal het wel niet begrijpen
overhemdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je nog niet zo vaak een overhemd gedragen.
Welke Fokker was dit ook alweer?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie zegt dat mannenkleding saai is?![]()
[ afbeelding ]
Hakuna is zijn nieuwe username, maar ben z'n originele naam ook even kwijt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Welke Fokker was dit ook alweer?
Je kan zo de vader van Susteren zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal een pantalon. Maar ik dacht dat hij met een broek een spijkerbroek bedoelde.
FusionFreak ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hakuna is zijn nieuwe username, maar ben z'n originele naam ook even kwijt.
Sneeuwwitje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie zegt dat mannenkleding saai is?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:37 schreef voederbietel het volgende:
Geen jonge meisjes in je kast hebben.
hoe oud ben jij manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mankeert helemaal niets aan een pantalon in combinatie met een goed zittend shirt. Het feit dat iedereen er in Nederland kennelijk een sport van maakt om zo casual mogelijk voor de dag te komen kan ik niets aan doen, natuurlijk.quote:
Zo ver ik weet heb ik geen kinderen op de wereld gezet. En Susteren lijkt ook niet echt op mij, dus ik acht mijzelf redelijk veilig.quote:
Ik draag soms ook vrouwenkleding niets mis mee.quote:
Susteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
op de wereld gezet. En Susteren lijkt ook niet echt op mij, dus ik acht mijzelf redelijk veilig.
Het ging in dit geval om de user susteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Susteren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Susteren
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alle mannen vanaf 20 jaar zouden eigenlijk alleen nog maar pantalons dragen. Spijkerbroeken, en dan vooral de blauwe versie, zijn zo lelijk. Helemaal als je het ook nog combineert met een simpel shirtje en gympen.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik draag soms ook vrouwenkleding niets mis mee.
[..]
Susteren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Susteren
Past die welke maat? Ik heb een zebra en luipaard.quote:
85 B.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Past die welke maat? Ik heb een zebra en luipaard.
Past dat? Ik had eens een geprobeerd en die knelde af misschien moet ik ook een voor een B gaan!quote:
Welke maat had je eerst dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Past dat? Ik had eens een geprobeerd en die knelde af misschien moet ik ook een voor een B gaan!
Ik weet niet ik geloof een A. Maar goed ik vind het wel een toffe bh voor een eerste, de mijne was wel met vulling de jouwe niet zo geloof ik. Komt er ook een bijpassende slip?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Welke maat had je eerst dan?
Ik had deze gekocht omdat dat het enige was wat ze in de winkel hadden.Maar goed, past wel...
Nope, geen slip erbij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik weet niet ik geloof een A. Maar goed ik vind het wel een toffe bh voor een eerste, de mijne was wel met vulling de jouwe niet zo geloof ik. Komt er ook een bijpassende slip?![]()
Best leuk maar wel erg Amerikaans.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:50 schreef Aapmensch het volgende:
Er zijn een berg mogelijkheden hoor.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij bent naakt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij loopt zomers zeker in een colbertje rond?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Overal wel eigenlijk, vooral Bijenkorf. Draag veel Burlington, Hackett en dassen eigenlijk allemaal van Ralph Lauren en Speers.
Net kleden is niet één keer per week wat nets aandoen, dan krijg je hoogstens te horen "wat zie je er netjes uit vandaag". Zorg ervoor dat je keer op keer goed gekleed bent. Casual is dan een hemd zonder das, met bijvoorbeeld een spencer of pullover. Draag géén t-shirts meer (alleen onder een hemd), geen spijkerbroeken en geen stoffen schoenen.
Het zit 'm vooral in de details. Geen designerhorloges dragen maar alleen "echte" horlogemerken als Hamilton en Tissot. Als je portemonnee het toestaat kun je uiteraard ook voor de premiums gaan. Verder zijn mooie manchetknopen, riemen en dasspelden onmisbaar.
Koop liever minder kleding van betere kwaliteit, een hemd kun je bijvoorbeeld op allerlei verschillende manieren dragen (met een spencer erover, of een colbert, verschillende dassen etc.). Kijk dan niet op een tientje meer of minder en ga voor een merk als Alveare in plaats van H&M.
Kijk vooral naar kleuren. Vandaag droeg ik een beige broek, bruine schoenen, een lichtblauw hemd met bruine das met motief en m'n donkergroene Marc O' Polo jas, was best een gave combinatie al zeg ik het zelf. Vrij sportief doordat het geen echte puntschoenen waren maar eerder vrij nette donkerbruine lederen schoenen met ronde neus, en de jas was ook vrij sportief terwijl de kleuren juist allemaal klassiek waren.
Overweeg zelf hoe je eruit wil zien, ik balanceer altijd tussen net en sportief in. Ik draag bijvoorbeeld bijna nooit wollen jassen, liever bijvoorbeeld een North Face jas. Het combineren van modern (jas, schoenen) en klassiek (hemd, das, dasspeld, horloge en kapsel) zorgt ervoor dat je je erg net kunt kleden zonder ouwbollig eruit te zien.
Zorg er wel voor dat je een beetje etiquette kent. Al zie je nog zo net uit, zitten met knoopjes dicht bijvoorbeeld verpest naar mijn mening iedere look. Ook staand iemand aanspreken zonder je colbertknoopje dicht te doen is echt een no-go naar mijn mening.
Er is een verschil tussen net kleden omdat je er van houd en je er lekker in voelt en net kleden omdat het moet van je baan. Bij de gemeente zie je ze maak al te vaak: lelijke pakken, slechte kleurcombinaties en altijd knoopje open.
Ach, ik snap niet waarom iedereen zich daar zo op af zit te geven. Ik moet er wel om lachen.quote:
Omdat het opmerkelijk is voor een 17jarige. Komt sowieso al pretentieus over, maar op die leeftijd is het nog erger.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, ik snap niet waarom iedereen zich daar zo op af zit te geven. Ik moet er wel om lachen.
Hij maakt alleen wel een fout, dasspelden zijn faux pas: als jij je das goed stropt dan heb je zo'n speld niet nodig.
Dat soort kleding staat ook beter als je wat volwassener bent, wat rimpeltjes in je gezicht hebt, anders staat het eerder schattig. Zoals het schattig staat als kinderen in pak gaan naar een trouwerij bijv.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het opmerkelijk is voor een 17jarige. Komt sowieso al pretentieus over, maar op die leeftijd is het nog erger.
Dasspeldenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, ik snap niet waarom iedereen zich daar zo op af zit te geven. Ik moet er wel om lachen.
Hij maakt alleen wel een fout, dasspelden zijn faux pas: als jij je das goed stropt dan heb je zo'n speld niet nodig.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Alle mannen vanaf 20 jaar zouden eigenlijk alleen nog maar pantalons dragen. Spijkerbroeken, en dan vooral de blauwe versie, zijn zo lelijk. Helemaal als je het ook nog combineert met een simpel shirtje en gympen.
Ik ben ook bezig met afvallen, maar goed hou me op de hoogte wie weet kunnen we tips uitdelen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nope, geen slip erbij.![]()
dat ding past wel perfect, maar ik ben bezig met afvallen he.
Grappig is dat altijd hoe smaken kunnen verschillen, want ik zie bijv. weer écht niet in wat je daar mooi aan kunt vinden.quote:
Misschien dat je een grotere bh kan nemen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met afvallen, maar goed hou me op de hoogte wie weet kunnen we tips uitdelen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Misschien dat je een grotere bh kan nemen?![]()
http://mens-en-gezondheid(...)ten-en-cupmaten.html
Ja mijn borstspieren zijn wat groter, en brede schouders.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Misschien dat je een grotere bh kan nemen?![]()
http://mens-en-gezondheid(...)ten-en-cupmaten.html
Reclame voor de spijkerbroek willen maken en dan aan komen zetten met een versleten uitgelubberde bouwvakkersbroek.quote:
Nee 20-jarige pretentieuze battiebois in een pantalon ziet er wel uit wil je zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat echt niet mooi.
Ik vind het juist wel leuk om te lezen dat er ook jongens zijn die wel in kleding geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het opmerkelijk is voor een 17jarige. Komt sowieso al pretentieus over, maar op die leeftijd is het nog erger.
Die zijn er voldoende hoor, of bedoel je hetero jongens?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om te lezen dat er ook jongens zijn die wel in kleding geïnteresseerd zijn.
Beter dan in zo'n spijkerbroek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee 20-jarige pretentieuze battiebois in een pantalon ziet er wel uit wil je zeggen?
Nee.quote:
Wat een flikker is het toch ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heb je ook de foto gezien die hij in dat topic postte?
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Sowieso moet je kleden wat goed staat bij je leeftijd en hij ziet eruit als een 50-jarige ambtenaar.quote:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor homo's.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Die zijn er voldoende hoor, of bedoel je hetero jongens?
Och, het past niet echt bij zijn leeftijd, maar dat maakt het ook wel weer grappig vind ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Was dat niet die jongen die de hele OP met z'n eigen foto's had neergezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ach ja, hij moet het natuurlijk ook zelf weten. Als hij er blij van wordt moet hij die shit vooral dragen, maar ik vind het inderdaad een beetje belachelijk voor een gastje van 17.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sowieso moet je kleden wat goed staat bij je leeftijd en hij ziet eruit als een 50-jarige ambtenaar.
Mja, ik zal maar gewoon linken naar zn post ipv de foto overnemen, anders gaat ie weer huilen in de feedback.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Was dat niet die jongen die de hele OP met z'n eigen foto's had neergezet?
Snap dat ook niet zo.quote:
Een pantalon is gewoon een broek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het stuitend dat hij zijn geschiedenis niet goed maakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:43 schreef spiritusbus het volgende:
Ach ja, je kan je wel kleden als een succesvol zakenman, havo is nog steeds te hoog gegrepen
EXA / Mag je 3x een 5 hebben?
Ik vraag me nog steeds af hoe dat er uit moet zien wanneer de grote Frank_Drebin over straat paradeert, wetende dat deze man de FOK! Klaagbaak moderator is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon gebleekte spijkerbroek met veiligheidsspelen die je zelfgemaakte scheuren bij elkaar houden.quote:
Nou niets bijzonders. Naar mijn werk in pak, naar een verjaardag of als we naar de stad gaat met een shirt en pantalon en als ik bijv. morgen naar de supermarkt moet om een wijntje te halen doe ik dat ook weleens in trainingsbroek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe dat er uit moet zien wanneer de grote Frank_Drebin over straat paradeert, wetende dat deze man de FOK! Klaagbaak moderator is.
Dat vind ik dan ook weer debiel, van die overdreven punkkleding. Leuk voor als je 15 bent, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon geblekte spijkerbroek met veiligheidsspelen die je zelfgemaakte scheuren bij elkaar houden.
Boefjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou niets bijzonders. Naar mijn werk in pak, naar een verjaardag of als we naar de stad gaat met een shirt en pantalon en als ik bijv. morgen naar de supermarkt moet om een wijntje te halen doe ik dat ook weleens in trainingsbroek.
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer debiel, van die overdreven punkkleding. Leuk voor als je 15 bent, maar daar houdt het ook wel mee op.
Zal het nog erger maken, zit nu (net als de rest van de dag) in kort broekje en wit t-shirt.quote:
Dat witte t-shirt verbaast me niks evengoed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het nog erger maken, zit nu (net als de rest van de dag) in kort broekje en wit t-shirt.
Dit ja. Broek, jeans of pantalon en een simpel t-shirt of overhemd. Klaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon jeans en een vneck dragen, lekker makkelijk toch. Al dat gedoe met kleding.
Dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit ja. Broek, jeans of pantalon en een simpel t-shirt of overhemd. Klaar.
Kuttas? Wat stop je nooit ergens in?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.
Ik draag ook vaak een colbert als we naar de stad gaan uit pragmatische overwegingen. Lekker veel zakken. Ik stop het nooit bijv. mevr. D in haar kuttas want die is dan vaak eerst een half uur aan het graven door al die klerezooi in dat ding.
Maar als ik niet weg hoef, of ik heb niets formeels, dan kies ook voor de gemakkelijke weg. Maar spijkerbroeker vind ik alleen ontzettend kut zitten. Een pantalon voelt alsof je een trainingsbroek aan hebt, daarom ben ik er zo gek op.
Ah, ik had geen erge in de woordspeling. Nee, dat is zo'n normale draagtas (of hoe noem je dat) waar er inmiddels een behoorlijk aantal van in huis staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kuttas? Wat stop je nooit ergens in?![]()
Oh dat ja, die dingen moet je niet vertrouwen, wat mij betreft zijn dat zwarte gaten. Ik herken het probleem overigens, als ik geen overhemd aan heb, heb ik geen idee waar ik m'n sigaretten moet stoppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik had geen erge in de woordspeling. Nee, dat is zo'n normale draagtas (of hoe noem je dat) waar er inmiddels een behoorlijk aantal van in huis staan.
Maar kennelijk wordt dat helemaal volgestouwd met van alles en nog wat, dus als ik dan wat nodig heb duurt het 10 minuten voor ik het heb. Dan stop ik het liever in een binnenzak van een colbertjasje.
Ah, het sigarettenprobleem.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh dat ja, die dingen moet je niet vertrouwen, wat mij betreft zijn dat zwarte gaten. Ik herken het probleem overigens, als ik geen overhemd aan heb, heb ik geen idee waar ik m'n sigaretten moet stoppen.
gewoon baggy dickies broeken, xxl shirt en high tops van adidas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Gewoon slimfit spijkerbroek of chino + hoodie of houthakkersoverhemd. En Vans.
Shag doe ik altijd in m'n kontzak en vervloek de wereld als het een plakkaat geworden is als ik weer eens ondoordacht ben gaan zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, het sigarettenprobleem.
Ik heb toen weleens de fout gemaakt om een pakje shag in mijn borstzakje te stoppen. Dan valt er tabak in je borstzakje. Met de hete was waren dat allemaal uitgelopen gele vlekken geworden, dus dat ding kon ik wegpleuren. Dus dat moet je niet doen als het overhemd een lichte kleur heeft.
Om het af te maken een schoudertas van een bekende postbezorgdienst?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon baggy dickies broeken, xxl shirt en high tops van adidas.
snap jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om het af te maken een schoudertas van een bekende postbezorgdienst?
quote:
Ik rookte vrijwel altijd peuken dus die stopte ik om die reden nooit in mijn kontzak want als je dan gaat zitten is het einde verhaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Shag doe ik altijd in m'n kontzak en vervloek de wereld als het een plakkaat geworden is als ik weer eens ondoordacht ben gaan zitten.
Meh je krijgt van die brokken tabak dan waardoor de helft van je sigaret voornamelijk uit lucht bestaat en de andere helft eigenlijk niet wil branden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik rookte vrijwel altijd peuken dus die stopte ik om die reden nooit in mijn kontzak want als je dan gaat zitten is het einde verhaal.
Maar zo'n plakkaat kun je toch wel roken? Als je het pakje openkrabt is het ook een redelijke geperste plakkaat die je los moet trekken.
Of gewoon normale sigaretten roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meh je krijgt van die brokken tabak dan waardoor de helft van je sigaret voornamelijk uit lucht bestaat en de andere helft eigenlijk niet wil branden.
Wat een ergernissen zou ik mijzelf besparen als ik gewoon eens stop met die ongein.
Ik vind shag een stuk lekkerder eigenlijk. Of ja, 3/4. Het smaakt als zware tabak maar rookt als halfzwaar. Sigaretten vind ik vaak maar droog en scherp. Bovendien rook ik sigaretten meestal in een teug of 4 op, dat schiet ergens ook een beetje het doel voorbij.quote:
Nou... Ik wil je niet teleurstellen maar dan komen de echte ergernissen. Zelfs nu ik maand 9 in ga, denk ik er nog iedere dag aan en van dit gesprek krijg ik bijna speeksel in mijn bekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meh je krijgt van die brokken tabak dan waardoor de helft van je sigaret voornamelijk uit lucht bestaat en de andere helft eigenlijk niet wil branden.
Wat een ergernissen zou ik mijzelf besparen als ik gewoon eens stop met die ongein.
Javaanse Jongens 3/4 vond ik altijd wel lekker. Of Van Nelle scherp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind shag een stuk lekkerder eigenlijk. Of ja, 3/4. Het smaakt als zware tabak maar rookt als halfzwaar. Sigaretten vind ik vaak maar droog en scherp. Bovendien rook ik sigaretten meestal in een teug of 4 op, dat schiet ergens ook een beetje het doel voorbij.
Ach ja, het nadeel is vind ik, ik rookte nooit zo onwijs veel, maar soms gebeuren er dingen waardoor je wat meer gaat roken, daarna ga je eigenlijk nooit meer minder roken. Maar ik kan me voorstellen dat het leven anders is als je 's ochtends niet meer geniet van een sigaret en een dampende bak koffie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Ik wil je niet teleurstellen maar dan komen de echte ergernissen. Zelfs nu ik maand 9 in ga, denk ik er nog iedere dag aan en van dit gesprek krijg ik bijna speeksel in mijn bek. Nu heb ik ook wel veel en lang gerookt, maar het is voor mij echt een strijd. Hoewel er ook mensen zijn die er niet zo veel last van hebben.
Dat kan, ik vind shag een stuk minder lekker. Verder vind ik het vooral handig dat ik gewoon een peuk uit het pakje kan halen en op kan steken, zonder een sjekkie te hoeven draaien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind shag een stuk lekkerder eigenlijk. Of ja, 3/4. Het smaakt als zware tabak maar rookt als halfzwaar. Sigaretten vind ik vaak maar droog en scherp. Bovendien rook ik sigaretten meestal in een teug of 4 op, dat schiet ergens ook een beetje het doel voorbij.
Daarom heb ik ook zo'n oud zilveren sigaretten doosje en draai ik voorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind shag een stuk minder lekker. Verder vind ik het vooral handig dat ik gewoon een peuk uit het pakje kan halen en op kan steken, zonder een sjekkie te hoeven draaien.
Oh ja, dat is wel handig inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n oud zilveren sigaretten doosje en draai ik voor.
De voornaamste reden voor mij om te stoppen was echt 's nachts wakker worden van hoesten, piepende ademhaling en koude tintelende vingertoppen en tenen krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, het nadeel is vind ik, ik rookte nooit zo onwijs veel, maar soms gebeuren er dingen waardoor je wat meer gaat roken, daarna ga je eigenlijk nooit meer minder roken. Maar ik kan me voorstellen dat het leven anders is als je 's ochtends niet meer geniet van een sigaret en een dampende bak koffie.
Ik neem mijn pet er voor af. Ik kan op zich best voor langere tijd niet roken, een werkdag kan ik best overslaan maar daarna wordt het toch mal. Ik heb mezelf al een paar keer een moment gesteld dat ik zou stoppen. Binnenkort studeer ik af en ga ik het wederom eens proberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De voornaamste reden voor mij om te stoppen was echt 's nachts wakker worden van hoesten, piepende ademhaling en koude tintelende vingertoppen en tenen krijgen.
Vooral dat laatste was voor mij toch wel een signaaltje om de vaten niet langer op de proef te stellen. En daarom houd ik het ook vol, omdat ik het wil.
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Het ene moment heb ik het idee dat je echt een heel stuk ouder bent dan ik en dan denk ik weer dat je gewoon ongeveer even oud bent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:17 schreef voederbietel het volgende:
Binnenkort studeer ik af en ga ik het wederom eens proberen.
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een rare aansteker.
Ziet er op zich wel cool uit. Zullen wel duur zijn, of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Uit '68. Heb er ook een uit '63 en een uit '65.
Als je eens wat minder zuipt en rook had je het wel eens onthouden niet? Ik heb je al eerder gezegd, ik ben een jaar jonger dan jij maar wel een stuk wijzer, dat zet je op het verkeerde been.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Het ene moment heb ik het idee dat je echt een heel stuk ouder bent dan ik en dan denk ik weer dat je gewoon ongeveer even oud bent.
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je eens wat minder zuipt en rook had je het wel eens onthouden niet? Ik heb je al eerder gezegd, ik ben een jaar jonger dan jij maar wel een stuk wijzer, dat zet je op het verkeerde been.
Halverwege 20 toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Het ene moment heb ik het idee dat je echt een heel stuk ouder bent dan ik en dan denk ik weer dat je gewoon ongeveer even oud bent.
Beetje strunen op ebay en marktplaats. Nieuw zijn ze 175.- Tweedehands worden ze ook wel duur verkocht tenzij men geen idee heeft wat ze verkopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel cool uit. Zullen wel duur zijn, of niet?
'90 voor de ekten.quote:
Het is beste is om geen datum te prikken maar om direct te stoppen. Ook als je afgestudeerd bent wordt het niet makkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem mijn pet er voor af. Ik kan op zich best voor langere tijd niet roken, een werkdag kan ik best overslaan maar daarna wordt het toch mal. Ik heb mezelf al een paar keer een moment gesteld dat ik zou stoppen. Binnenkort studeer ik af en ga ik het wederom eens proberen.
Ah, dan houd ik het maar gewoon bij die dingen van een euro van de supermarkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje strunen op ebay en marktplaats. Nieuw zijn ze 175.- Tweedehands worden ze ook wel duur verkocht tenzij men geen idee heeft wat ze verkopen.
Ik heb voor die ik nu gebruikt 15.- betaald. Die oudste was 4.- en die middelste 6 pond. Bij die oudste en jongste heb ik ook het originele doosje en boekje. Telefoonnummer met 3 cijfersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, dan houd ik het maar gewoon bij die dingen van een euro van de supermarkt.
Vandaar dat je zo zorgeloze instelling hebt. Je hebt nooit onder de schaduw van de Berlijnse muur geleefd.quote:
Oh nice. Meer geld aan een aansteker uitgeven is voor mij sowieso geen slim plan, aangezien ik die dingen altijd kwijtraak.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb voor die ik nu gebruikt 15.- betaald. Die oudste was 4.- en die middelste 6 pond.
Eh eh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo zorgeloze instelling hebt. Je hebt nooit onder de schaduw van de Berlijnse muur geleefd.
Dagbagger toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg overigens wel een beetje het gevoel, en nogmaals, het is maar een gevoel, dat we inmiddels een beetje zijn afgedwaald.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo zorgeloze instelling hebt. Je hebt nooit onder de schaduw van de Berlijnse muur geleefd.
Juist. Gewoon die goedkope. Ik kocht altijd van die boxen van 200 stuks op de zwarte markt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh nice. Meer geld aan een aansteker uitgeven is voor mij sowieso geen slim plan, aangezien ik die dingen altijd kwijtraak.
Had je op de zwarte markt ook een pak aan? En een rayban zonnebril op?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juist. Gewoon die goedkope. Ik kocht altijd van die boxen van 200 stuks op de zwarte markt.
Een opplaksnor en een lange regenjas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je op de zwarte markt ook een pak aan? En een rayben zonnebril op?
Ik heb eens naast iemand gezeten die een bierflesje openmaakte met een aansteker waarop de aansteker ontplofte, dat was ook zo'n rare gewaarwording. Hij had overigens gewoon een spijkerbroek en ik meen een zwart t-shirt aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een opplaksnor en een lange regenjas.
Ik moet er overigens bij zeggen, die aanstekers deden het allemaal. Het werd alleen wat kritiek als je ze liet vallen op harde ondergrond, dan liet nog weleens wat los.
Maar buiten dat, prima dingen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eens naast iemand gezeten die een bierflesje openmaakte met een aansteker waarop de aansteker ontplofte, dat was ook zo'n rare gewaarwording. Hij had overigens gewoon een spijkerbroek en ik meen een zwart t-shirt aan.
Nee de aansteker scheurde en brandde als het ware aan een kant leeg. Als 'ie echt geëxplodeerd was, had het wel eens wat minder fraai uit kunnen zien inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Had die persoon niets? Want het geeft nog best wel een klap en het schiet behoorlijk hard weg als die dingen ontploffen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:30 schreef crossmotor11 het volgende:
Ts loopt in simpel outfitje?
The Sting, Man at Work, en de Man vind ik wel goede winkels
Verrassend.quote:Hardstyle liefhebber!
Nee, dat wilde ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:31 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Nee, hardstyle en hardcore is verschillend voor als je naar het trainingspak idee wilt
Een biertje zou wel chill zijn.quote:
Oke dan snap ik jouw reactie niet,quote:
Hier ook, maar als ik nu al begin is het te vroeg op.quote:
Gewoon minimumdosis verhogen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier ook, maar als ik nu al begin is het te vroeg op.
Niet je kleding bij de Britain kopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:33 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Oke dan snap ik jouw reactie niet,
Bovenstaande winkels zijn gewoon nette winkels met moderne kleding
Wat een rare naam voor een dumpstore.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet je kleding bij de Britain kopen.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Reclame voor de spijkerbroek willen maken en dan aan komen zetten met een versleten uitgelubberde bouwvakkersbroek.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een rare naam voor een dumpstore.
Haha, daar kom ik ook wel, net als Mangoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet je kleding bij de Britain kopen.
Koop jij echt je kleding bij Britain? Ik vind dat echt een fucked up dure winkel eigenlijk.quote:
Ja, maar ik koop maar heel af en toe kleding. Als in één keer per 3 jaar ofzo een paar nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Koop jij echt je kleding bij Britain? Ik vind dat echt een fucked up dure winkel eigenlijk.
Dan kan het wel uit ja. Ik heb geen begeleidster meer voor het kopen van kleding dus ik zit ook nog een tijdje aan m'n huidige outfits vast.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar ik koop maar heel af en toe kleding. Als in één keer per 3 jaar ofzo een paar nieuwe dingen.
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Spijkerbroeken zijn werkkleding, dus mogen ze ook wel gedragen zijn.
Ik kwam ze dagelijks tegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Als je er echt als werkvolk bij wilt lopen moet je gewoon in een overall naar school/werk gaan.
Boeie, als het nog niet van ellende uit elkaar valt is het toch prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan kan het wel uit ja. Ik heb geen begeleider meer voor het kopen van kleding dus ik zit ook nog een tijdje aan m'n huidige outfits vast.
Meh, op den duur moet ik eigenlijk wel weer eens een knap overhemd hebben voor zakelijke aangelegenheden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, als het nog niet van ellende uit elkaar valt is het toch prima.
Zit aan de Rochefort 10 op het moment.quote:
Oh, daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meh, op den duur moet ik eigenlijk wel weer eens een knap overhemd hebben voor zakelijke aangelegenheden.
Ik vermoede al zo iets.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit aan de Rochefort 10 op het momt.
Dat dacht ik eigenlijk al maar durfde het niet te schrijven omdat het in m'n hoofd niet kloptequote:
In jouw hoofd klopt het sowieso niet, dus dan zou je niks meer kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al maar durfde het niet te schrijven omdat het in m'n hoofd niet klopte.
Gewoon doen, van een beetje DL is nog nooit iemand dood gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gewoon een biertje drinken mortaxx, over een jaar of 20 zakt het toch wel in.quote:
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.quote:
No pain nog gain man. Gewoon eerst 300 gram kwark klappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadlift. Twijfel alleen nog steeds een beetje over m'n form
Misschien kan BT je helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadlift. Twijfel alleen nog steeds een beetje over m'n form
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
http://www.devoslemmens.be/
![]()
[ afbeelding ]
Oja dit moet ik ook nog steeds doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.
KLB / spijkerbroeken zijn voor arbeidersquote:
Is best lekker en voor het geld hoef je het ook niet te laten.quote:
DUO betaaltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is best lekker en voor het geld hoef je het ook niet te laten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.
Zoals het hoort.quote:
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.quote:
Beter in CUL. Iets als het nasi a la johannes topicquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter in CUL. Iets als het nasi a la johannes topic
Jouw reacties zijn altijd pareltjes, juist omdat ze zo droog en saai zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.
Bij bier hoef je het ook niet mooier te maken dan het is gewoon direct naar de kern!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.
Ja, dat zou cool zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Gewoon in KLB, jij bent immers heer en meester hier, dat kan best.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lijkt me wel heavy. Het moment dat ze je pik erafsnijden.
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laa me niet zo griezelelen. Voor de draad ermee.
wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?
Het neuken van transgenders? Nee je vergist je niet. Ze pijpen als de besten trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Minder drinken jong, dan onthoud je die shit.
Bekrompen geest heb je man, ze pijpen als de beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bekrompen geest heb je man, ze pijpen als de beste.
Hoeft ook niet. Voederbietel heeft het wel onthouden. Ik ben er vrij open over geweest in eerdere topics.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.
Was klb toch? Of ben ik nou echt een lul de behanger geweest?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Voederbietel heeft het wel onthouden. Ik ben er vrij open over geweest in eerdere topics.
KLB ja. Ik heb het er uitgebreid over gehad een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was klb toch? Of ben ik nou echt een lul de behanger geweest?
Oh ok, nou ja, ik wou een flauw grapje maken, niet een geschiedenis ophalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
KLB ja. Ik heb het er uitgebreid over gehad een paar maanden geleden.
Ik ga dat verhaal niet opnieuw ophangen maar ik wil wel dit zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja, ik wou een flauw grapje maken, niet een geschiedenis ophalen.
hjb flikkertjequote:
Kom niet blij doen ey en geef toe dat je onwetend bent op het gebied van ekte fashion shizzle.quote:
Dat klopt, niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kom niet blij doen ey en geef toe dat je onwetend bent op het gebied van ekte fashion shizzle.
Denken dat ik nederland mis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Pas op he Nederland missende padvinder.
waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat ik nederland mis. [ afbeelding ]![]()
Ik mis Nederlandse gleufdieren maar gleufdieren heb je hier ook en ik drink net zo graag lokaal bier als Limburgs bier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon in zijn zolderkamer in Purmerend ofzo.
Purmerend. Jullie hebben geen idee hoe kut deze stad isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik noem het niet voor niets..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Purmerend. Jullie hebben geen idee hoe kut deze stad is![]()
.
Een aparte aanname.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat jij niet verder kwam dan Amsterdam.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is nu al weer dood hier hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Christus te paard, wat lullen jullie snel.
Ik neem jullie dadelijk weer mee naar de SC.
Ja, dat is een zeer negatieve eigenschap van mij, zowel online als in het echte leven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het is nu al weer dood hier hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zijn er meteen vandoor. Zo erg is die SC toch niet?
Ik wil mijn eigen SC, met leuke mensenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat je geen zelfspot hebt en overal als een stier die een rode lap ziet op reageert
Er zijn genoeg SC'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen SC, met leuke mensen
Bril en horloge moet er wel een beetje bijpassen heh. Of klinkt dat weer te gay?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef ZarB het volgende:
Man zijn lijkt.me echt chill op t gebied van kleding. Gewoon spijkerbroek en shirt of trui. Klaar.
Lensen en telefoonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bril en horloge moet er wel een beetje bijpassen heh. Of klinkt dat weer te gay?
Ja. Matchen vind ik sowieso onzin. Ook bij vrouwen. Als je een bril draagt moet t wel een leuke zijn. En je horloge moet ook mooi zijn, maar het hoeft niet bij elkaar te passen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bril en horloge moet er wel een beetje bijpassen heh. Of klinkt dat weer te gay?
Ok ik hou van sc. Maar de sc niet van mijquote:
Ik match m'n horloges en brillen wel altijd met kleding. Ben ik vrij strikt in eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Matchen vind ik sowieso onzin. Ook bij vrouwen. Als je een bril draagt moet t wel een leuke zijn. En je horloge moet ook mooi zijn, maar het hoeft niet bij elkaar te passen.
Hoe kan je dat matchen? Op kleur?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik match m'n horloges en brillen wel altijd met kleding. Ben ik vrij strikt in eigenlijk.
Ik hou wel van jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ok ik hou van sc. Maar de sc niet van mij
Op kleur ja. Favoriet bij mij is blauw. Eigenlijk is m'n goedkoopste horloge degene die ik het liefst draag, relatiegeschenk zeg maar. Voor haar was het heel duur.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik hou wel van jeIn mijn SC zou je welkom zijn.
Ja oke dus omdat je horloge vrij universeel is matched het automatisch met je brillen? Dat is niet veel moeite dan hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op kleur ja. Favoriet bij mij is blauw. Eigenlijk is m'n goedkoopste horloge degene die ik het liefst draag, relatiegeschenk zeg maar. Voor haar was het heel duur.
Verder heb ik meestal staalkleur met vergulde zooi, kun je overal bij dragen.
's Ochtends ben ik binnen 30 seconden klaar met kleding uitkiezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef ZarB het volgende:
Man zijn lijkt.me echt chill op t gebied van kleding. Gewoon spijkerbroek en shirt of trui. Klaar.
Ik heb de mijne bij de Lidl gekocht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga vandaag voor een bh kijken, iemand tips qua winkel?
Gewoon tussen de boodschappen door? Dat helpt misschien bedankt voor de tip. Die rode was wel tof dus misschien dat ik daar heen ga vandaag!quote:
Nee, gewoon los. Die vrouw achter de kassa zat me wel aan te kijken hahaha....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon tussen de boodschappen door? Dat helpt misschien bedankt voor de tip. Die rode was wel tof dus misschien dat ik daar heen ga vandaag!
Ja ik weet er alles van in een dikke rij een string gekocht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee, gewoon los. Die vrouw achter de kassa zat me wel aan te kijken hahaha....
Deze lijkt me wel wat voor jouquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
en dan rode sokken eronderquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel wat voor jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |