'90 voor de ekten.quote:
Het is beste is om geen datum te prikken maar om direct te stoppen. Ook als je afgestudeerd bent wordt het niet makkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem mijn pet er voor af. Ik kan op zich best voor langere tijd niet roken, een werkdag kan ik best overslaan maar daarna wordt het toch mal. Ik heb mezelf al een paar keer een moment gesteld dat ik zou stoppen. Binnenkort studeer ik af en ga ik het wederom eens proberen.
Ah, dan houd ik het maar gewoon bij die dingen van een euro van de supermarkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje strunen op ebay en marktplaats. Nieuw zijn ze 175.- Tweedehands worden ze ook wel duur verkocht tenzij men geen idee heeft wat ze verkopen.
Ik heb voor die ik nu gebruikt 15.- betaald. Die oudste was 4.- en die middelste 6 pond. Bij die oudste en jongste heb ik ook het originele doosje en boekje. Telefoonnummer met 3 cijfersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, dan houd ik het maar gewoon bij die dingen van een euro van de supermarkt.
Vandaar dat je zo zorgeloze instelling hebt. Je hebt nooit onder de schaduw van de Berlijnse muur geleefd.quote:
Oh nice. Meer geld aan een aansteker uitgeven is voor mij sowieso geen slim plan, aangezien ik die dingen altijd kwijtraak.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb voor die ik nu gebruikt 15.- betaald. Die oudste was 4.- en die middelste 6 pond.
Eh eh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo zorgeloze instelling hebt. Je hebt nooit onder de schaduw van de Berlijnse muur geleefd.
Dagbagger toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg overigens wel een beetje het gevoel, en nogmaals, het is maar een gevoel, dat we inmiddels een beetje zijn afgedwaald.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo zorgeloze instelling hebt. Je hebt nooit onder de schaduw van de Berlijnse muur geleefd.
Juist. Gewoon die goedkope. Ik kocht altijd van die boxen van 200 stuks op de zwarte markt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh nice. Meer geld aan een aansteker uitgeven is voor mij sowieso geen slim plan, aangezien ik die dingen altijd kwijtraak.
Had je op de zwarte markt ook een pak aan? En een rayban zonnebril op?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juist. Gewoon die goedkope. Ik kocht altijd van die boxen van 200 stuks op de zwarte markt.
Een opplaksnor en een lange regenjas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je op de zwarte markt ook een pak aan? En een rayben zonnebril op?
Ik heb eens naast iemand gezeten die een bierflesje openmaakte met een aansteker waarop de aansteker ontplofte, dat was ook zo'n rare gewaarwording. Hij had overigens gewoon een spijkerbroek en ik meen een zwart t-shirt aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een opplaksnor en een lange regenjas.
Ik moet er overigens bij zeggen, die aanstekers deden het allemaal. Het werd alleen wat kritiek als je ze liet vallen op harde ondergrond, dan liet nog weleens wat los.
Maar buiten dat, prima dingen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eens naast iemand gezeten die een bierflesje openmaakte met een aansteker waarop de aansteker ontplofte, dat was ook zo'n rare gewaarwording. Hij had overigens gewoon een spijkerbroek en ik meen een zwart t-shirt aan.
Nee de aansteker scheurde en brandde als het ware aan een kant leeg. Als 'ie echt geëxplodeerd was, had het wel eens wat minder fraai uit kunnen zien inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Had die persoon niets? Want het geeft nog best wel een klap en het schiet behoorlijk hard weg als die dingen ontploffen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:30 schreef crossmotor11 het volgende:
Ts loopt in simpel outfitje?
The Sting, Man at Work, en de Man vind ik wel goede winkels
Verrassend.quote:Hardstyle liefhebber!
Nee, dat wilde ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:31 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Nee, hardstyle en hardcore is verschillend voor als je naar het trainingspak idee wilt
Een biertje zou wel chill zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |