Kom niet blij doen ey en geef toe dat je onwetend bent op het gebied van ekte fashion shizzle.quote:
Dat klopt, niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kom niet blij doen ey en geef toe dat je onwetend bent op het gebied van ekte fashion shizzle.
Denken dat ik nederland mis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Pas op he Nederland missende padvinder.
waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat ik nederland mis. [ afbeelding ]![]()
Ik mis Nederlandse gleufdieren maar gleufdieren heb je hier ook en ik drink net zo graag lokaal bier als Limburgs bier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon in zijn zolderkamer in Purmerend ofzo.
Purmerend. Jullie hebben geen idee hoe kut deze stad isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik noem het niet voor niets..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Purmerend. Jullie hebben geen idee hoe kut deze stad is![]()
.
Een aparte aanname.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat jij niet verder kwam dan Amsterdam.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is nu al weer dood hier hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Christus te paard, wat lullen jullie snel.
Ik neem jullie dadelijk weer mee naar de SC.
Ja, dat is een zeer negatieve eigenschap van mij, zowel online als in het echte leven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het is nu al weer dood hier hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zijn er meteen vandoor. Zo erg is die SC toch niet?
Ik wil mijn eigen SC, met leuke mensenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat je geen zelfspot hebt en overal als een stier die een rode lap ziet op reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |