Gewoon doen, van een beetje DL is nog nooit iemand dood gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heb je ook de foto gezien die hij in dat topic postte?
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Gewoon een biertje drinken mortaxx, over een jaar of 20 zakt het toch wel in.quote:
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.quote:
No pain nog gain man. Gewoon eerst 300 gram kwark klappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadlift. Twijfel alleen nog steeds een beetje over m'n form
Misschien kan BT je helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadlift. Twijfel alleen nog steeds een beetje over m'n form
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
http://www.devoslemmens.be/
![]()
[ afbeelding ]
Oja dit moet ik ook nog steeds doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.
KLB / spijkerbroeken zijn voor arbeidersquote:
Is best lekker en voor het geld hoef je het ook niet te laten.quote:
DUO betaaltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is best lekker en voor het geld hoef je het ook niet te laten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.
Zoals het hoort.quote:
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.quote:
Beter in CUL. Iets als het nasi a la johannes topicquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter in CUL. Iets als het nasi a la johannes topic
Jouw reacties zijn altijd pareltjes, juist omdat ze zo droog en saai zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.
Bij bier hoef je het ook niet mooier te maken dan het is gewoon direct naar de kern!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.
Ja, dat zou cool zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Gewoon in KLB, jij bent immers heer en meester hier, dat kan best.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lijkt me wel heavy. Het moment dat ze je pik erafsnijden.
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laa me niet zo griezelelen. Voor de draad ermee.
wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?
Het neuken van transgenders? Nee je vergist je niet. Ze pijpen als de besten trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Minder drinken jong, dan onthoud je die shit.
Bekrompen geest heb je man, ze pijpen als de beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bekrompen geest heb je man, ze pijpen als de beste.
Hoeft ook niet. Voederbietel heeft het wel onthouden. Ik ben er vrij open over geweest in eerdere topics.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.
Was klb toch? Of ben ik nou echt een lul de behanger geweest?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Voederbietel heeft het wel onthouden. Ik ben er vrij open over geweest in eerdere topics.
KLB ja. Ik heb het er uitgebreid over gehad een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was klb toch? Of ben ik nou echt een lul de behanger geweest?
Oh ok, nou ja, ik wou een flauw grapje maken, niet een geschiedenis ophalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
KLB ja. Ik heb het er uitgebreid over gehad een paar maanden geleden.
Ik ga dat verhaal niet opnieuw ophangen maar ik wil wel dit zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja, ik wou een flauw grapje maken, niet een geschiedenis ophalen.
hjb flikkertjequote:
Kom niet blij doen ey en geef toe dat je onwetend bent op het gebied van ekte fashion shizzle.quote:
Dat klopt, niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kom niet blij doen ey en geef toe dat je onwetend bent op het gebied van ekte fashion shizzle.
Denken dat ik nederland mis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Pas op he Nederland missende padvinder.
waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat ik nederland mis. [ afbeelding ]![]()
Ik mis Nederlandse gleufdieren maar gleufdieren heb je hier ook en ik drink net zo graag lokaal bier als Limburgs bier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon in zijn zolderkamer in Purmerend ofzo.
Purmerend. Jullie hebben geen idee hoe kut deze stad isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik noem het niet voor niets..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Purmerend. Jullie hebben geen idee hoe kut deze stad is![]()
.
Een aparte aanname.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat jij niet verder kwam dan Amsterdam.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is nu al weer dood hier hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Christus te paard, wat lullen jullie snel.
Ik neem jullie dadelijk weer mee naar de SC.
Ja, dat is een zeer negatieve eigenschap van mij, zowel online als in het echte leven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het is nu al weer dood hier hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zijn er meteen vandoor. Zo erg is die SC toch niet?
Ik wil mijn eigen SC, met leuke mensenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat je geen zelfspot hebt en overal als een stier die een rode lap ziet op reageert
Er zijn genoeg SC'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen SC, met leuke mensen
Bril en horloge moet er wel een beetje bijpassen heh. Of klinkt dat weer te gay?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef ZarB het volgende:
Man zijn lijkt.me echt chill op t gebied van kleding. Gewoon spijkerbroek en shirt of trui. Klaar.
Lensen en telefoonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bril en horloge moet er wel een beetje bijpassen heh. Of klinkt dat weer te gay?
Ja. Matchen vind ik sowieso onzin. Ook bij vrouwen. Als je een bril draagt moet t wel een leuke zijn. En je horloge moet ook mooi zijn, maar het hoeft niet bij elkaar te passen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bril en horloge moet er wel een beetje bijpassen heh. Of klinkt dat weer te gay?
Ok ik hou van sc. Maar de sc niet van mijquote:
Ik match m'n horloges en brillen wel altijd met kleding. Ben ik vrij strikt in eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Matchen vind ik sowieso onzin. Ook bij vrouwen. Als je een bril draagt moet t wel een leuke zijn. En je horloge moet ook mooi zijn, maar het hoeft niet bij elkaar te passen.
Hoe kan je dat matchen? Op kleur?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik match m'n horloges en brillen wel altijd met kleding. Ben ik vrij strikt in eigenlijk.
Ik hou wel van jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ok ik hou van sc. Maar de sc niet van mij
Op kleur ja. Favoriet bij mij is blauw. Eigenlijk is m'n goedkoopste horloge degene die ik het liefst draag, relatiegeschenk zeg maar. Voor haar was het heel duur.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik hou wel van jeIn mijn SC zou je welkom zijn.
Ja oke dus omdat je horloge vrij universeel is matched het automatisch met je brillen? Dat is niet veel moeite dan hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op kleur ja. Favoriet bij mij is blauw. Eigenlijk is m'n goedkoopste horloge degene die ik het liefst draag, relatiegeschenk zeg maar. Voor haar was het heel duur.
Verder heb ik meestal staalkleur met vergulde zooi, kun je overal bij dragen.
's Ochtends ben ik binnen 30 seconden klaar met kleding uitkiezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef ZarB het volgende:
Man zijn lijkt.me echt chill op t gebied van kleding. Gewoon spijkerbroek en shirt of trui. Klaar.
Ik heb de mijne bij de Lidl gekocht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga vandaag voor een bh kijken, iemand tips qua winkel?
Gewoon tussen de boodschappen door? Dat helpt misschien bedankt voor de tip. Die rode was wel tof dus misschien dat ik daar heen ga vandaag!quote:
Nee, gewoon los. Die vrouw achter de kassa zat me wel aan te kijken hahaha....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon tussen de boodschappen door? Dat helpt misschien bedankt voor de tip. Die rode was wel tof dus misschien dat ik daar heen ga vandaag!
Ja ik weet er alles van in een dikke rij een string gekocht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee, gewoon los. Die vrouw achter de kassa zat me wel aan te kijken hahaha....
Deze lijkt me wel wat voor jouquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal een pantalon. Maar ik dacht dat hij met een broek een spijkerbroek bedoelde.
en dan rode sokken eronderquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel wat voor jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |