Dat soort kleding staat ook beter als je wat volwassener bent, wat rimpeltjes in je gezicht hebt, anders staat het eerder schattig. Zoals het schattig staat als kinderen in pak gaan naar een trouwerij bijv.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het opmerkelijk is voor een 17jarige. Komt sowieso al pretentieus over, maar op die leeftijd is het nog erger.
Dasspeldenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, ik snap niet waarom iedereen zich daar zo op af zit te geven. Ik moet er wel om lachen.
Hij maakt alleen wel een fout, dasspelden zijn faux pas: als jij je das goed stropt dan heb je zo'n speld niet nodig.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Alle mannen vanaf 20 jaar zouden eigenlijk alleen nog maar pantalons dragen. Spijkerbroeken, en dan vooral de blauwe versie, zijn zo lelijk. Helemaal als je het ook nog combineert met een simpel shirtje en gympen.
Ik ben ook bezig met afvallen, maar goed hou me op de hoogte wie weet kunnen we tips uitdelen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nope, geen slip erbij.![]()
dat ding past wel perfect, maar ik ben bezig met afvallen he.
Grappig is dat altijd hoe smaken kunnen verschillen, want ik zie bijv. weer écht niet in wat je daar mooi aan kunt vinden.quote:
Misschien dat je een grotere bh kan nemen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met afvallen, maar goed hou me op de hoogte wie weet kunnen we tips uitdelen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Misschien dat je een grotere bh kan nemen?![]()
http://mens-en-gezondheid(...)ten-en-cupmaten.html
Ja mijn borstspieren zijn wat groter, en brede schouders.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Misschien dat je een grotere bh kan nemen?![]()
http://mens-en-gezondheid(...)ten-en-cupmaten.html
Reclame voor de spijkerbroek willen maken en dan aan komen zetten met een versleten uitgelubberde bouwvakkersbroek.quote:
Nee 20-jarige pretentieuze battiebois in een pantalon ziet er wel uit wil je zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat echt niet mooi.
Ik vind het juist wel leuk om te lezen dat er ook jongens zijn die wel in kleding geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het opmerkelijk is voor een 17jarige. Komt sowieso al pretentieus over, maar op die leeftijd is het nog erger.
Die zijn er voldoende hoor, of bedoel je hetero jongens?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om te lezen dat er ook jongens zijn die wel in kleding geïnteresseerd zijn.
Beter dan in zo'n spijkerbroek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee 20-jarige pretentieuze battiebois in een pantalon ziet er wel uit wil je zeggen?
Nee.quote:
Wat een flikker is het toch ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heb je ook de foto gezien die hij in dat topic postte?
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Sowieso moet je kleden wat goed staat bij je leeftijd en hij ziet eruit als een 50-jarige ambtenaar.quote:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor homo's.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Die zijn er voldoende hoor, of bedoel je hetero jongens?
Och, het past niet echt bij zijn leeftijd, maar dat maakt het ook wel weer grappig vind ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Was dat niet die jongen die de hele OP met z'n eigen foto's had neergezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ach ja, hij moet het natuurlijk ook zelf weten. Als hij er blij van wordt moet hij die shit vooral dragen, maar ik vind het inderdaad een beetje belachelijk voor een gastje van 17.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sowieso moet je kleden wat goed staat bij je leeftijd en hij ziet eruit als een 50-jarige ambtenaar.
Mja, ik zal maar gewoon linken naar zn post ipv de foto overnemen, anders gaat ie weer huilen in de feedback.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Was dat niet die jongen die de hele OP met z'n eigen foto's had neergezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |