Ja, dat zou cool zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Gewoon in KLB, jij bent immers heer en meester hier, dat kan best.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lijkt me wel heavy. Het moment dat ze je pik erafsnijden.
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laa me niet zo griezelelen. Voor de draad ermee.
wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?
Het neuken van transgenders? Nee je vergist je niet. Ze pijpen als de besten trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over jouw ervaringen met mensen die een onderdeel missen, of vergis ik me nu?
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Minder drinken jong, dan onthoud je die shit.
Bekrompen geest heb je man, ze pijpen als de beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bekrompen geest heb je man, ze pijpen als de beste.
Hoeft ook niet. Voederbietel heeft het wel onthouden. Ik ben er vrij open over geweest in eerdere topics.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit soort dingen wel wil onthouden.
Was klb toch? Of ben ik nou echt een lul de behanger geweest?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Voederbietel heeft het wel onthouden. Ik ben er vrij open over geweest in eerdere topics.
KLB ja. Ik heb het er uitgebreid over gehad een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was klb toch? Of ben ik nou echt een lul de behanger geweest?
Oh ok, nou ja, ik wou een flauw grapje maken, niet een geschiedenis ophalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
KLB ja. Ik heb het er uitgebreid over gehad een paar maanden geleden.
Ik ga dat verhaal niet opnieuw ophangen maar ik wil wel dit zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja, ik wou een flauw grapje maken, niet een geschiedenis ophalen.
hjb flikkertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |