Gewoon doen, van een beetje DL is nog nooit iemand dood gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heb je ook de foto gezien die hij in dat topic postte?
US / Userfoto's #321 - Avec Susteren
Gewoon een biertje drinken mortaxx, over een jaar of 20 zakt het toch wel in.quote:
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.quote:
No pain nog gain man. Gewoon eerst 300 gram kwark klappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadlift. Twijfel alleen nog steeds een beetje over m'n form
Misschien kan BT je helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadlift. Twijfel alleen nog steeds een beetje over m'n form
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
http://www.devoslemmens.be/
![]()
[ afbeelding ]
Oja dit moet ik ook nog steeds doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.
KLB / spijkerbroeken zijn voor arbeidersquote:
Is best lekker en voor het geld hoef je het ook niet te laten.quote:
DUO betaaltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is best lekker en voor het geld hoef je het ook niet te laten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb ook 2 blikken Deadprez zijn bier eens mee laten halen. Ah Basic bier. Die liggen koud te worden.
Zoals het hoort.quote:
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.quote:
Beter in CUL. Iets als het nasi a la johannes topicquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens proberen. Misschien schrijf ik er nog eens een recensie over in ONZ, als ik daar zin in heb.
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter in CUL. Iets als het nasi a la johannes topic
Jouw reacties zijn altijd pareltjes, juist omdat ze zo droog en saai zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.
Bij bier hoef je het ook niet mooier te maken dan het is gewoon direct naar de kern!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft echt een heel leuke manier van schrijven. Ik schrijf altijd droog en saai, dus dat gaat me niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |