Ook niet om een lichaam heen? Maar ik laat de boel wel gewoon draaien tijdens het boodschappen doen (met een mandje, niet met een karretje), dan zien we wel wat eruit komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde. Volgens mij kan een ANT+ signaal niet door een lichaam heen, maar misschien is het signaalverlies tijdens het armzwaaien steeds te kort om het echt te merken. Daar ben ik wel benieuwd naar.
morgen 10 km marikenloop. .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat voor loopje?
Je schoenen moet je vooral niet vergeten
Het is trouwens al aardig warm om te lopen.
Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:43 schreef hatsaflats het volgende:
Ook niet om een lichaam heen? Maar ik laat de boel wel gewoon draaien tijdens het boodschappen doen (met een mandje, niet met een karretje), dan zien we wel wat eruit komt
Jij hebt ook een mooie tijd neer gezet ondanks je relax gelopen hebtquote:
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het herenmodel van dezelfde schoen. Zit bij mij beter, al snap ik niet waarom.
Ah dankquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
[..]
Jij hebt ook een mooie tijd neer gezet ondanks je relax gelopen hebt
+1quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli snapt nu pas de sneue trail
Veel plezier alvast
Niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef hatsaflats het volgende:
Het hoeft van mij ook allemaal niet zo nauwkeurig, zolang hij het maar beter doet dan m'n Garmin HRM
Hoeveel km ben je van plan om volgende week te gaan lopen met je LDL?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:30 schreef Guard het volgende:
Even gaan genieten van het weer en de omgeving op de fiets.
Mede dankzij een (onbedoeld) extra rondje in wereldstad Drunen een heel respectabel aantal kilometers bij elkaar getrapt op een rustig tempo.
Vanmiddag ook nog maar even genieten op het terras
Je schrok duidelijk van de rekening in de supermarkt!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef hatsaflats het volgende:
Da's het grote voordeel van lekker lopen, je gaat vaak vanzelf sneller.
En boodschappen doen ziet er zo uit:
http://www.endomondo.com/workouts/341112749/6360987
Volgens mij is ie wel een paar keer m'n hartslag kwijtgeraakt, maar zeker weten doe ik dat niet. Het hoeft van mij ook allemaal niet zo nauwkeurig, zolang hij het maar beter doet dan m'n Garmin HRM. Maar morgen dus meer
Garmin laat een ander grafiekje zien, ook van toen er nog geen gps-ontvangst was (met m'n fiets uit het fietsenhok halen enzo):
[ afbeelding ]
Maarja, boodschappen doen is nog altijd geen hardlopen.
Nee, zolang ik maar tijden een LDL een enigszins accurate hartslag af kan lezen (dus niet 5 minuten lang 110, terwijl ik zeker boven de 150 zat), het gemiddelde klopt en ik tijdens wedstrijdjes kan zien of ik me aan het aanstellen ben of niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Niet?
Nu ik je grafiek zie, ben ik des te meer benieuwd naar je hardloop grafiekje.
[..]
Hoeveel km ben je van plan om volgende week te gaan lopen met je LDL?
Haha, nee, ik ging ook weer op de fiets naar huis.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je schrok duidelijk van de rekening in de supermarkt!
Wel leuke gadget, alleen lijkt het mij ernstig onhandig als hij niet goed aan je andere pols zou werken... Die ANT+ sticks werken echter tot een meter of 3, dus je zou zeggen dat hij het wel prima moet doen aan je andere arm!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:00 schreef hatsaflats het volgende:
en ik tijdens wedstrijdjes kan zien of ik me aan het aanstellen ben of niet.
Ja, dan heb je denk ik wel goed gezweet inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ging om 11 uur weg en had mn lange tight aanNou ja, iig goed gezweet
Zou het echt zo erg zijn om zowel horloge als mio aan de zelfde pols te dragen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ging ook weer op de fiets naar huis.
Als morgen blijkt dat hij niet goed aan m'n andere pols werkt, gaat ie overmorgen weer terug.
Omdat mn korte broek nog ranzig was van een training eerder deze week. (en ik ben geen hardloper, vergeef mij mijn broeken-zondequote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:23 schreef Devv het volgende:
Maar waarom trek je ook met dit weer een lange broek aan? Ik heb dit jaar nog geen lange broek aan gehad tijdens het hardlopen...
Ja. Het zijn niet de kleinste apparaten, dus wordt dan wel een erg groot blok. Maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed genoeg is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zou het echt zo erg zijn om zowel horloge als mio aan de zelfde pols te dragen?
Grafiekje (met name die op garmin connect) ziet er goed uit.
Als de "Ari" uit de maand is: korte broek aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat mn korte broek nog ranzig was van een training eerder deze week. (en ik ben geen hardloper, vergeef mij mijn broeken-zonde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
En het wordt alleen maar erger.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:50 schreef Levitas het volgende:Het is verdomme 20 graden en we lopen nu al te zeiken over de warmte
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar erger lekkerder.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Net wezen lopen, been gedroeg zich prima maar nu begin ik hem wel weer wat te voelen. Tot dinsdag dus weer rust. Voor het eerst de 4,5 gehaald was weer blij. Een lekker rustig tempo aangehouden en jongens wat was het warm..
Nu even douchen en dan verder genieten van het zonnetje
Fijn dat het goed ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:01 schreef Murmeli het volgende:
En het wordt alleen maar erger ,lekkerder erger.
Volgens mij geeft YUR daar een foto vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat mn korte broek nog ranzig was van een training eerder deze week. (en ik ben geen hardloper, vergeef mij mijn broeken-zonde)
Die is vrij klein, daar kunnen we nauwelijks wat op zien. Misschien heeft hij ook een grotere versie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij geeft YUR daar een foto van
neem 4 flesjes mee en krijgen 2 keer onderweg drinken.. maar dtink nooit onderweg.. dus ben heel benieuwd. .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder letten op extra drinken dan op bananen, maar dat is net je eigen voorkeur.
Als je op 10 km twee drankposten hebt staan zou ik zeker geen vier flesjes meenemen onderweg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neem 4 flesjes mee en krijgen 2 keer onderweg drinken.. maar dtink nooit onderweg.. dus ben heel benieuwd. .
Dat ook. Ik zie momenteel twee maanden trainingsarbeid in duigen vallen omdat ik geen wedstrijd op het midden van de dag kan lopen als het te warm is. Genuanceerd geformuleerd en zonder gezeik als ondertoon: ik overleef dat niet.quote:
Het is jammer, maar so be it. doe je niets aan en wie weet kan je over een x aantal weken/maanden in de herhaling. loop hem lekker rustig uit, neem genoeg te drinken mee en train het langzaam/rustig lopen. Van druk maken word het niet beter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat ook. Ik zie momenteel twee maanden trainingsarbeid in duigen vallen omdat ik geen wedstrijd PR op het midden van de dag kan lopen als het te warm is. Genuanceerd geformuleerd en zonder gezeik als ondertoon: ik overleef dat niet daar baal ik flink van!
halve marathon oostland op 7/9quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:26 schreef Ciscus het volgende:
Wat vind ik dit weer heerlijk om te lopen; lekker zweten, als bonus extra bruin worden, veel mensen op straat en onwijs afzien. Ik zit nu als 20 minuten in de badkamer na te zweten na een 10km rondje in 51 minuten. Morgenochtend het bos weer in. Juhee!
Weet iemand een leuke kleinschalige loop in september, rond de 15 km? Ondergrond maakt niet uit
Ik ga de komende week dagelijks klagen over de hitte.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is jammer, maar so be it. doe je niets aan en wie weet kan je over een x aantal weken/maanden in de herhaling. loop hem lekker rustig uit, neem genoeg te drinken mee en train het langzaam/rustig lopen. Van druk maken word het niet beter.
Als je dat fijn vindt moet je dat vooral niet latenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga de komende week dagelijks klagen over de hitte.
nee maar voor de tijd 2 en na detijd 2.. tijdens lopen alleen de posten.. zou niet weten waar ik ze moet latenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als je op 10 km twee drankposten hebt staan zou ik zeker geen vier flesjes meenemen onderweg.
Wat voor flesjes? Als je voor het lopen 2x 500ml drinkt mag je hopen op een Dixie onderweg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee maar voor de tijd 2 en na detijd 2.. tijdens lopen alleen de posten.. zou niet weten waar ik ze moet laten![]()
voor die tijd zou ik (een uur tevoren) ongeveer een half litertje of minder drinken. smorgens ruim vantevoren kan je nog wat drinken. onderweg evt een paar slokken bij elke drankpost en nadien dat zie je na het lopen wel. dan staat er vast wel wat te zuipen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee maar voor de tijd 2 en na detijd 2.. tijdens lopen alleen de posten.. zou niet weten waar ik ze moet laten![]()
bomen genoeg... maar zit 2 uur in de trein van te voren he... dus is wel verdeeld..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat voor flesjes? Als je voor het lopen 2x 500ml drinkt mag je hopen op een Dixie onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |