Ook niet om een lichaam heen? Maar ik laat de boel wel gewoon draaien tijdens het boodschappen doen (met een mandje, niet met een karretje), dan zien we wel wat eruit komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde. Volgens mij kan een ANT+ signaal niet door een lichaam heen, maar misschien is het signaalverlies tijdens het armzwaaien steeds te kort om het echt te merken. Daar ben ik wel benieuwd naar.
morgen 10 km marikenloop. .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat voor loopje?
Je schoenen moet je vooral niet vergeten
Het is trouwens al aardig warm om te lopen.
Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:43 schreef hatsaflats het volgende:
Ook niet om een lichaam heen? Maar ik laat de boel wel gewoon draaien tijdens het boodschappen doen (met een mandje, niet met een karretje), dan zien we wel wat eruit komt
Jij hebt ook een mooie tijd neer gezet ondanks je relax gelopen hebtquote:
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het herenmodel van dezelfde schoen. Zit bij mij beter, al snap ik niet waarom.
Ah dankquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
[..]
Jij hebt ook een mooie tijd neer gezet ondanks je relax gelopen hebt
+1quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli snapt nu pas de sneue trail
Veel plezier alvast
Niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef hatsaflats het volgende:
Het hoeft van mij ook allemaal niet zo nauwkeurig, zolang hij het maar beter doet dan m'n Garmin HRM
Hoeveel km ben je van plan om volgende week te gaan lopen met je LDL?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:30 schreef Guard het volgende:
Even gaan genieten van het weer en de omgeving op de fiets.
Mede dankzij een (onbedoeld) extra rondje in wereldstad Drunen een heel respectabel aantal kilometers bij elkaar getrapt op een rustig tempo.
Vanmiddag ook nog maar even genieten op het terras
Je schrok duidelijk van de rekening in de supermarkt!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef hatsaflats het volgende:
Da's het grote voordeel van lekker lopen, je gaat vaak vanzelf sneller.
En boodschappen doen ziet er zo uit:
http://www.endomondo.com/workouts/341112749/6360987
Volgens mij is ie wel een paar keer m'n hartslag kwijtgeraakt, maar zeker weten doe ik dat niet. Het hoeft van mij ook allemaal niet zo nauwkeurig, zolang hij het maar beter doet dan m'n Garmin HRM. Maar morgen dus meer
Garmin laat een ander grafiekje zien, ook van toen er nog geen gps-ontvangst was (met m'n fiets uit het fietsenhok halen enzo):
[ afbeelding ]
Maarja, boodschappen doen is nog altijd geen hardlopen.
Nee, zolang ik maar tijden een LDL een enigszins accurate hartslag af kan lezen (dus niet 5 minuten lang 110, terwijl ik zeker boven de 150 zat), het gemiddelde klopt en ik tijdens wedstrijdjes kan zien of ik me aan het aanstellen ben of niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Niet?
Nu ik je grafiek zie, ben ik des te meer benieuwd naar je hardloop grafiekje.
[..]
Hoeveel km ben je van plan om volgende week te gaan lopen met je LDL?
Haha, nee, ik ging ook weer op de fiets naar huis.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je schrok duidelijk van de rekening in de supermarkt!
Wel leuke gadget, alleen lijkt het mij ernstig onhandig als hij niet goed aan je andere pols zou werken... Die ANT+ sticks werken echter tot een meter of 3, dus je zou zeggen dat hij het wel prima moet doen aan je andere arm!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:00 schreef hatsaflats het volgende:
en ik tijdens wedstrijdjes kan zien of ik me aan het aanstellen ben of niet.
Ja, dan heb je denk ik wel goed gezweet inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ging om 11 uur weg en had mn lange tight aanNou ja, iig goed gezweet
Zou het echt zo erg zijn om zowel horloge als mio aan de zelfde pols te dragen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ging ook weer op de fiets naar huis.
Als morgen blijkt dat hij niet goed aan m'n andere pols werkt, gaat ie overmorgen weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |