Oh heerlijk dat je er zo dichtbij woont.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:47 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Inderdaad een heel mooi stuk van ons land, inclusief 2,5 haarspeldbocht![]()
En dat alles op 15 min hardlopen van m'n huis.
Jepquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:50 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Optische sensor?
Doe eens wat specs delenHeb een schurfthekel aan die borstband...
Mooi apparaatjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jep
Deze:
http://www.mioglobal.com/(...)tID=14&DeptID=1&RD=1
Preview:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/mio-link-first-look.html
Nederlands stukje tekst:
http://www.hrdlpn.nl/mio-link/
Hij werkt met ANT+ en Bluetooth, dus je kunt 'm eventueel ook aan je telefoon koppelen.
Nee, is niet perse zo volgens mij... je kan je voorkeur opgeven en bij het indelen gaan de teams van eerdere jaren voorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup. Volgens mij moet dat ook als je als nieuw team mee wilde doen?
Banaan!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
Iemand nog tips wat betreft het inpakken van de tas voor een loopje..
Wat voor loopje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
Iemand nog tips wat betreft het inpakken van de tas voor een loopje..
dat moet me geluk brengenquote:
Draag je de garmin nu aan de zelfde pols, of juist aan de andere pols? Als het laatste, is de signaaldoorgifte dan een beetje stabiel (aangezien tijdens het zwaaien van je armen je romp geregeld tussen mio en garmin zit)?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:45 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, die werkt:
[ afbeelding ]
Erg benieuwd hoe het grafiekje van morgen eruit gaat zien.
Goedkoop is anders idd. Mijn Garmin HRM doet het de eerste kilometers ook sowieso niet, maar hij doet het - ook na het vervangen van het batterijtje - de laatste tijd de rest van de kilometers ook slecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Mooi apparaatje![]()
Wel aardig aan de prijs. Tenminste, ik heb al een HRM, maar die geeft de eerste 2, 3 kilometer altijd onzin weer. Dus heb het geld er niet voor over om deze kleine ergernis op te lossen.
Zou mooi zijn als de volgende generatie Garmin ook met iets dergelijks wordt uitgerust.
Ik hoop de Garmin aan de andere pols te kunnen dragen, anders houd ik geen arm meer over. Iemand op Tweakers droeg ze ook allebei aan een andere pols, en zijn grafiek van intervaltraining zag er wel iets anders uit met een gewone borstband. Hij wist alleen niet of het kwam doordat de afstand tussen Garmin en Mio te groot was, of het aan de Mio zelf lag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Draag je de garmin nu aan de zelfde pols, of juist aan de andere pols? Als het laatste, is de signaaldoorgifte dan een beetje stabiel (aangezien tijdens het zwaaien van je armen je romp geregeld tussen mio en garmin zit)?
He, jammer dat we tot morgen moeten wachten zeg!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goedkoop is anders idd. Mijn Garmin HRM doet het de eerste kilometers ook sowieso niet, maar hij doet het - ook na het vervangen van het batterijtje - de laatste tijd de rest van de kilometers ook slecht.
[..]
Ik hoop de Garmin aan de andere pols te kunnen dragen, anders houd ik geen arm meer over. Iemand op Tweakers droeg ze ook allebei aan een andere pols, en zijn grafiek van intervaltraining zag er wel iets anders uit met een gewone borstband. Hij wist alleen niet of het kwam doordat de afstand tussen Garmin en Mio te groot was, of het aan de Mio zelf lag.
Maar we zullen het morgen zien. Als wel blijkt dat hij het een stuk beter doet als je allebei de apparaten aan een arm draagt, mag Coolblue hem weer terug hebben.
Nee, ik ga niet lopen vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:21 schreef YUR het volgende:
[..]
He, jammer dat we tot morgen moeten wachten zeg!
1 klein test rondje maar.quote:
Ik wil 'm wel om doen op de fiets naar de supermarkt, en dan beloof ik dat ik ook wat met m'n rechterarm zal zwaaienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef streamnl het volgende:
@ YUR gefeliciteerd met je PR verbetering. Top!
@UF welkom en succes met je trainingen. Hopelijk gaat alles voorspoedig.
[..]
1 klein test rondje maar.
Gewoon naar mensen om je heen zwaaienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel om doen op de fiets naar de supermarkt, en dan beloof ik dat ik ook wat met m'n rechterarm zal zwaaien
En ja hoor, G.R. geen 5 km registratie en op de 10 km een 'snelle' tijdquote:
Da's niet hetzelfde. Volgens mij kan een ANT+ signaal niet door een lichaam heen, maar misschien is het signaalverlies tijdens het armzwaaien steeds te kort om het echt te merken. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel om doen op de fiets naar de supermarkt, en dan beloof ik dat ik ook wat met m'n rechterarm zal zwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |