Je moet die opmerking wel in het juiste perspectief zetten. Dit was overduidelijk sarcastisch bedoeld. Dat kun je ook weten want (niet Lambiekjes kind, zoals jij schrijft maar) zijn verstandige moeder heeft hem laten vaccineren. Ook uit de opmerking 'Nee wacht' kun je afleiden dat het eea. anders is bedoeld. Dat itt Lambiekjes hatelijke gespui, waarin hij idd hele beroepsgroepen en takken van wetenschap en industrie belasterd. Het is bovendien bewijsbare onzin, maar op argumenten gaat hij nooit in. Als hij alleen al een kleine nuance zou aanbrengen, zouden wij er al niks meer van kunnen zeggen. Voor het geval je de ironie nog steeds ontgaat: Lambiekje is veilig voor die ziektes dankzij een bevolking die voor het allergrootste deel gevaccineerd is. Dat is tevens het belangrijkste tegenargument.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:34 schreef Summers het volgende:
[..]
BNW / BigPharmatopic#40 waar de argumenten voor homeopatie homeopatisch zijn
Van mij mag je verkondigen dat gras paars is. Dat is een mening, het is alleen feitelijk onjuist. Als het gras - om in dezelfde beelspraak te blijven - daar beledigd om zou zijn, terwijl in wezen een deel van het gras paars is, of een wat paarsige uitstraling heeft, dan gaat het om valse en lasterlijke beschuldigingen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hier wil ik toch nog wel even wat op zeggen.
In dat topic zeg jij:
[..]
Je snapt dat er een verschil is tussen een mening hebben en feitelijke onwaarheden verkondigen?
"Gras is paars" is geen mening, dat is gewoon niet waar.
"Ik vind paars mooi" is een mening, daar kun je het wel of niet mee eens zijn.
Als BNW'ers de hele beroepsgroep "Artsen" voor moordenaars uitmaakt, heeft dat níets met het hebben van een mening te maken. Als je dan zo nodig een mening wil hebben daarover die geuit moet worden, zeg je "er zijn artsen die niet het beste vóór hebben met hun patiënten, want...". Let op dat woordje "want": het kondigt aan dat je een mening gaat beargumenteren.
Dáár schort het aan bij BNW'ers zoals Lambiekje.
En dat mag best heftig bestreden worden.
Wist jij dat ik Lambiekje al een stuk of 10x heb uitgenodigd om op mijn werk eens te komen kijken wat er omgaat in de wereld van de wetenschap? Die droefscrotum is nog te zielig om het aanbod af te slaan, hij negeert het gewoon. Dat heet oogklepperij. BNW-adept als hij is, hét voorbeeld van trollen.
Lambiekje is een grotere ziekte voor FOK dan hij anderen wil doen geloven dat BadPharma is voor de wereld.
Duidelijker dan zoals hierboven kan ik het niet uitleggen. Lambiekje heeft weleens met zijn extreme stellingen al of niet gedeeltelijk gelijk gekregen. In veel gevallen is alleen gescheld weggehaald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wordt daar sneu gereageerd door die gastjes en al helemaal die opmerking kan imo echt niet door de beugel. De één krijgt een tik op zijn vingers als ie de term 'held op sokken' gebruikt, wat niet meer een dan een gezegde is en de ander mag wel dit soort vuilige opmerkingen maken. Dat is meten met twee maten.
Iets met de pot en zwart kijken. Of zien. Zwarte piet. En patat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb dit relaas eens ff vluchtig doorgelezen maar er staat niets verhelderends in. Niks mis met disccussieren of tegengas krijgen door mensen die wél achter de msm staan en die bulpoep blijven geloven, their loss waar wel wat mis mee is, is de éénzijdige moderatie. Ja dan kun je mailen naar fok waar ze te beroerd zijn om terug te mailen. Verder vind ik dat Lambiek het goed aanpakt. Info geven aan de mensen die er iets aan hebben verder het commentaar en vragen van de disbelievers gewoon negeren en daar zo weinig mogelijk op in gaan. Laat ze um maar beschuldigen van trollen who gives a fuck het is alleen maar zielig om dit meteen te roepen. Maar goed ik heb nu weer genoeg tijd besteed aan deze kleuterschool.
Wellicht moet Lambiekje lekker zelf een site openen, het is nogal zinloos om dat op een forum te doen als vervolgens alle commentaar en vragen van disbelievers andere users gewoon genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb dit relaas eens ff vluchtig doorgelezen maar er staat niets verhelderends in. Niks mis met disccussieren of tegengas krijgen door mensen die wél achter de msm staan en die bulpoep blijven geloven, their loss waar wel wat mis mee is, is de éénzijdige moderatie. Ja dan kun je mailen naar fok waar ze te beroerd zijn om terug te mailen. Verder vind ik dat Lambiek het goed aanpakt. Info geven aan de mensen die er iets aan hebben verder het commentaar en vragen van de disbelievers gewoon negeren en daar zo weinig mogelijk op in gaan. Laat ze um maar beschuldigen van trollen who gives a fuck het is alleen maar zielig om dit meteen te roepen. Maar goed ik heb nu weer genoeg tijd besteed aan deze kleuterschool.
Volgens mij kan Lavenderr prima haar eigen feedback topic runnen.quote:
Wat je in een ander herkent is altijd iets wat je in jezelf ontkent . Er is nu een groep die denkt dat ze de enge boze realiteit kunnen tegenhouden door anderen met een bnw visie het zwijgen op te leggen . Alsof de leugens en de schaduwkant op deze wereld daarmee verdwijnen . Guess again , voor die groep die nu zo hatelijk aan het trappen is naar anderen alsof we in de middeleeuwen leven , veel sterkte de komende tijd want het is mij wel duidelijk dat die schaduwkant nu voor jullie zichtbaar begint te worden en er blijkbaar keihard in hakt .quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
In dat topic zeg jij:
[..]
Je snapt dat er een verschil is tussen een mening hebben en feitelijke onwaarheden verkondigen?
Als BNW'ers de hele beroepsgroep "Artsen" voor moordenaars uitmaakt, heeft dat níets met het hebben van een mening te maken. Als je dan zo nodig een mening wil hebben daarover die geuit moet worden, zeg je "er zijn artsen die niet het beste vóór hebben met hun patiënten, want...". Let op dat woordje "want": het kondigt aan dat je een mening gaat beargumenteren.
Wist jij dat ik Lambiekje al een stuk of 10x heb uitgenodigd om op mijn werk eens te komen kijken wat er omgaat in de wereld van de wetenschap? Die droefscrotum is nog te zielig om het aanbod af te slaan, hij negeert het gewoon. Dat heet oogklepperij. BNW-adept als hij is, hét voorbeeld van trollen.
Lambiekje is een grotere ziekte voor FOK dan hij anderen wil doen geloven dat BadPharma is voor de wereld.
Dus de mensen die om een argument vragen, dit is tenslotte een discussieforum, zijn hatelijk, trappen, staan 'aan de schaduwkant'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat je in een ander herkent is altijd iets wat je in jezelf ontkent . Er is nu een groep die denkt dat ze de enge boze realiteit kunnen tegenhouden door anderen met een bnw visie het zwijgen op te leggen . Alsof de leugens en de schaduwkant op deze wereld daarmee verdwijnen . Guess again , voor die groep die nu zo hatelijk aan het trappen is naar anderen alsof we in de middeleeuwen leven , veel sterkte de komende tijd want het is mij wel duidelijk dat die schaduwkant nu voor jullie zichtbaar begint te worden en er blijkbaar keihard in hakt .
Als jullie klaar zijn met jullie bewustzijns vernauwende ego blabla schroom niet als jullie echte vragen hebben en echt de realiteit in willen duiken en bnw onderwerpen echt willen bespreken en begrijpen . Ff je teen natmaken aan de oppervlakte van het water en snel weer wegtrekken is je eigen keuze maar kom mij niet vertellen dat er niks in het water leeft en dat ik niet op mijn buik en mijn rug kan zwemmen of tot de bodem kan duiken .
Kijk dit is nou precies waar het om draait. Waarom wil je van hem/haar af? Omdat hij/zij een andere mening heeft? Zo ontwikkel je jezelf toch nooit als je iedereen met een andere mening weg wil hebben.....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom herhaal je die tekst hier niet gewoon nog even?
Dan zijn we ook meteen van jou af.
Lambiekje een ziekte voor FOK? Hoor je wel wat je zegt. Omdat hij een andere mening heeft als jou hem een ziekte noemen? Hoe gestoord ben je dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
In dat topic zeg jij:
[..]
100% mee eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Vance het volgende:
[..]
Volgens mij kan Lavenderr prima haar eigen feedback topic runnen.
Bovenstaande en eerdere reacties van jou gooien mijns inziens alleen maar meer olie op het vuur.
Ik heb gezien dat je dat ook zeer regelmatig in andere topics hier doet.
In je eigen gedeelte school en studie en de feedback daarover geef je regelmatig helemaal geen reactie.
Ik vraag me serieus af wat je met dit soort postings denkt te bereiken.
Ook je verhaal hier over het feit dat je toekomstig wetenschapper bent voegt hier op deze feedback niets toe denk ik.
Je heb als moderator (niet eens van dit onderdeel) in ieder geval bereikt dat ik geen energie ga steken in het meeposten en meedenken hier.
Lavenderr: Alle goeds toegewenst en sterkte.
Take Care en een goed weekend.
OK Doei Motorbloempje.
Ja daar vielen mij de schoenen ook al van uit maar ik dacht laat gaan het is de moeite niet waard. Blij dat jij het aankaart.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lambiekje een ziekte voor FOK? Hoor je wel wat je zegt. Omdat hij een andere mening heeft als jou hem een ziekte noemen? Hoe gestoord ben je dan?
Speel niet de verontwaardigde. Jij bent hier degene die constant persoonlijk aanvalt. Daar zou je eens mee moeten stoppen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar vielen mij de schoenen ook al van uit maar ik dacht laat gaan het is de moeite niet waard. Blij dat jij het aankaart.
Hoe kan je dit nou serieus beweren hier? Je zegt nu dat Summers op de man speelt. Moet je dit topic eens even doorlezen en me dan recht aankijken en zeggen dat er verder niet op de man wordt gespeeld door anderen? Wat motorbloempje doet is bv alleen maar op de man spelen maar zeg je niks over omdat dat een fellow moderator is. En al je andere vriendjes van het Pharma topic zoals Worteltaart noemt Lambiekje een ziekte, dat is zeker ook niet op de man spelen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus de mensen die om een argument vragen, dit is tenslotte een discussieforum, zijn hatelijk, trappen, staan 'aan de schaduwkant'en hebben een tunnelvisie.
Het blijft me verbazen dat je gewoon niet ingaat op wat WT zegt. Hij heeft Lambiekje NB uitgenodigd op zijn werk zodat hij zelf kan zien wat daar gebeurt en wat voor mensen daar werken. Dat is toch prachtig?
En wat je in een ander herkent is wat je in jezelf ontkent? Met zo'n uitspraak kun je je natuurlijk overal uitdraaien en je gebruikt het ook nog om boven anderen te staan en iedere discussie te vermijden. In feite is het nog een vorm van op de man spelen ook.
Maar oh wee als er wordt ingegrepen als er en passant ook nog eens hele bevolkingsgroepen worden beledigd, op basis van bewijsbare onzin ook nog. Dan is het opeens censuur.
Je mag vinden wat je wil en je mag - mits niet kwetsend - zeggen wat je wil, maar anderen mogen dat ook en dan moet je het niet vreemd vinden dat ze inhoudelijk ingaan op wat je zegt en om een argument vragen.
Dat maak jij ervan omdat je het graag zo wil zien, ik kom op voor mensen die van dingen beschuldigd worden die totaal uit zijn verband worden gehaald. Ik val niemand persoonlijk aan integendeel, ik zie de kliek dat juist vaak doen met mensen die een andere mening hebben. Ik beschuldig mensen die een andere mening hebben niet van trollen of ga daar grapjes over maken (oftewel afzeiken) dat is niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Speel niet de verontwaardigde. Jij bent hier degene die constant persoonlijk aanvalt. Daar zou je eens mee moeten stoppen.
Ja, jij bent heiligquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan omdat je het graag zo wil zien, ik kom op voor mensen die van dingen beschuldigd worden die totaal uit zijn verband worden gehaald. Ik val niemand persoonlijk aan integendeel, ik zie de kliek dat juist vaak doen met mensen die een andere mening hebben. Ik beschuldig mensen die een andere mening hebben niet van trollen of ga daar grapjes over maken (oftewel afzeiken) dat is niet zo mijn ding.
Je hebt last van waanvoorstellingen. Ik kom hier om info uit te wisselen met mensen die op dezelfde lijn zitten dan ik. Ik heb nooit ergens iemand persoonlijk aangevallen. Met wat trouwens? .. ik weet niets persoonlijks over jullie en wil het niet weten ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jij bent heilig. Je moet het hebben van persoonlijke aanvallen op de mods. Insinueren en beledigen. Dát is je ding en daar moet je eens mee stoppen.
Ja speel de onschuldige maar. Daar trapt niemand in hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt last van waanvoorstellingen. Ik kom hier om info uit te wisselen met mensen die op dezelfde lijn zitten dan ik. Ik heb nooit ergens iemand persoonlijk aangevallen. Met wat trouwens? .. ik weet niets persoonlijks over jullie en wil het niet weten ook.
En motorbloempje hoeft haar toon niet te veranderen in jouw ogen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja speel de onschuldige maar. Daar trapt niemand in hoor.
Info uitwisselen met users is prima, dat is ook de bedoeling. In elke post naar mensen die een andere mening toegedaan zijn sneren is niet prima. Je zou je toon eens moeten veranderen, dat zou een stuk schelen.
Als je even terugleest zie je dat ik geedit heb.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En motorbloempje hoeft haar toon niet te veranderen in jouw ogen?
Nou daar ben ik het mee eens geldt voor beide kampen om het zo maar te noemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik geedit heb.
Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar toon wat zou fijntunen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het mee eens geldt voor beide kampen om het zo maar te noemen
Dank je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik geedit heb.
Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar toon wat zou fijntunen.
Fijn dat je mijn post direct bevestigt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lambiekje een ziekte voor FOK? Hoor je wel wat je zegt. Omdat hij een andere mening heeft als jou hem een ziekte noemen? Hoe gestoord ben je dan?
Als je even terugleest, dan zie je dat er al uitgebreid is ingegaan het commentaar van WT. Hetzelfde geldt voor Summers en Moblo wordt ook aangesproken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou serieus beweren hier? Je zegt nu dat Summers op de man speelt. Moet je dit topic eens even doorlezen en me dan recht aankijken en zeggen dat er verder niet op de man wordt gespeeld door anderen? Wat motorbloempje doet is bv alleen maar op de man spelen maar zeg je niks over omdat dat een fellow moderator is. En al je andere vriendjes van het Pharma topic zoals Worteltaart noemt Lambiekje een ziekte, dat is zeker ook niet op de man spelen?
Ik heb dit maanden geleden al aangekaart er word enorm met twee maten gemeten in BNW en TRU. Jammer want zo word de discussie dood gemaakt. Ik zal me bv niet meer in het Big Pharma topic wagen omdat ik weet dat ik daar geen eerlijke kans krijg en door een groep hongerige wolven verslonden word. Waarmee ik al die persoonlijke aanvallen en beledigingen bedoel.
Ja hoor. En jij mij als ik over de schreef ga op R&P he? Dan krijg ik een draai om mijn oren van jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben hier ook gewoon user. En als Lav m'n posts wil editten / noten dan doet ze dat ook gewoon
Dealquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
En dan ook bijdehand doen hè? Dan kan ik je noten
Jij bent zelf toch ook BNW? En trouwens de een discussieert meer met argumenten dan de ander. Ik snap best dat je daar kwaad om word aangezien je dat raakt maar probeer je dan toch in te houden. Dat geld voor ons allemaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn post direct bevestigt.
Het gaat niet om het hebben van een mening die anders is, het gaat om het zonder argumenten hele groepen voor crimineel uitmaken.
Dat je dat uit de post niet hebt opgemaakt is een bewijs van mijn gelijk. Juist de ene strofe die scherp is aangezet ter overdenking, wordt uit het verband gerukt en de hele lap tekst erboven wordt genegeerd.
Dat is typisch BNW. Als het over inhoudelijke discussie gaat, haken de trollen af en gaan ze cherry-picking doen.
Zo kom je er wel lekker makkelijk vanaf. Het gebeurt al veel langer en veel vaker maar ik hoop dan maar dat de kritiek (die ik maanden geleden al uitte) nu wat serieuzer word genomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je even terugleest, dan zie je dat er al uitgebreid is ingegaan het commentaar van WT. Hetzelfde geldt voor Summers en Moblo wordt ook aangesproken.
En waarom denk je dat er zo op je gereageerd wordt op bv. het Big Pharmatopic?
Roepen dat je 'de mening van andere users verdedigt' en dat je ze niet persoonlijk kunt aanvallen omdat je 'niets van ze weet' is jezelf er wel heel makkelijk vanaf maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zo kom je er wel lekker makkelijk vanaf. Het gebeurt al veel langer en veel vaker maar ik hoop dan maar dat de kritiek (die ik maanden geleden al uitte) nu wat serieuzer word genomen.
Waarom er zo op mij gereageerd word is omdat mensen aanstoot nemen aan mijn mening. Maar maakt niet uit aangezien ik me toch niet meer in dat topic ga wagen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling van een discussieforum, maar het is niet anders.
Hoe wil je discussieren zonder argumenten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij bent zelf toch ook BNW? En trouwens de een discussieert meer met argumenten dan de ander. Ik snap best dat je daar kwaad om word aangezien je dat raakt maar probeer je dan toch in te houden. Dat geld voor ons allemaal.
En mensen een troll noemen omdat ze anders denken als jou is nogal een dooddoener.
Ik sta bekend om sneren op de man? Lachwekkend dit. Ga voor de gein mijn posts maar eens doorlezen op andere subfora. Zul je zien dat ik in principe puur inhoudelijk reageer maar ik me af en toe mee laat trekken door andere die "sneren op de man" zoals in dat clubje van jullie bij het Big Pharma topic.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Roepen dat je 'de mening van andere users verdedigt' en dat je ze niet persoonlijk kunt aanvallen omdat je 'niets van ze weet' is jezelf er wel heel makkelijk vanaf maken.
Je staat bekend om je sneren op de man. Verder verwijs ik je naar de stats die Terecht gepubliceerd heeft. BNW is alleen maar gegroeid, de afgelopen jaren. Het lijkt me duidelijk dat die cijfers boekdelen spreken. Ook wordt er niet op meningen gemodereerd, alleen op gedrag en attitude.
Ik neem aan dat dit niet op mij slaat? Zo ja graag een link waar ik hele bevolkingsgroepen voor crimineel uitmaak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe wil je discussieren zonder argumenten?
Je wordt geen troll genoemd omdat je anders denkt, maar omdat er bv. hele bevolkingsgroepen voor crimineel worden uitgemaakt zonder wat voor reden dan ook, en omdat ieder tegenargument stelselmatig genegeerd wordt.
Met dit soort opmerkingen zoals die van raakpoes hieronder , oogklepperij en ziekte van fok of ga weg uit dit forum plaats je je toch net zo goed boven de ander en is toch net zo goed kwetsend voor believers ? maar daar reageerd niemand op en de tegenpartij moet wel met fatsoenlijke argumenten komen ? Dit gaat alleen werken als beide partijen gelijkwaardig worden behandeld en worden aangesproken op dat soort persoonlijke aanvallen . Het zou fijn zijn als iedereen gelijkwaardig was ongeacht hun mening en de grenzen van bnw aanhouden of ze het nou wel of niet begrijpen en wel of niet zien .quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus de mensen die om een argument vragen, dit is tenslotte een discussieforum, zijn hatelijk, trappen, staan 'aan de schaduwkant'en hebben een tunnelvisie.
Het blijft me verbazen dat je gewoon niet ingaat op wat WT zegt. Hij heeft Lambiekje NB uitgenodigd op zijn werk zodat hij zelf kan zien wat daar gebeurt en wat voor mensen daar werken. Dat is toch prachtig?
En wat je in een ander herkent is wat je in jezelf ontkent? Met zo'n uitspraak kun je je natuurlijk overal uitdraaien en je gebruikt het ook nog om boven anderen te staan en iedere discussie te vermijden. In feite is het nog een vorm van op de man spelen ook.
Maar oh wee als er wordt ingegrepen als er en passant ook nog eens hele bevolkingsgroepen worden beledigd, op basis van bewijsbare onzin ook nog. Dan is het opeens censuur.
Je mag vinden wat je wil en je mag - mits niet kwetsend - zeggen wat je wil, maar anderen mogen dat ook en dan moet je het niet vreemd vinden dat ze inhoudelijk ingaan op wat je zegt en om een argument vragen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:33 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Iets met de pot en zwart kijken. Of zien. Zwarte piet. En patat.
Verder moet je niet zo janken, je kliekje heeft hier geen bestaansrecht meer, er zijn verstandigere mensen op BNW in deze tijd.
Raakpoes heeft anders wel een punt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen zoals die van raakpoes hieronder , oogklepperij en ziekte van fok of ga weg uit dit forum plaats je je toch net zo goed boven de ander en is toch net zo goed kwetsend voor believers ? maar daar reageerd niemand op en de tegenpartij moet wel met fatsoenlijke argumenten komen ? Dit gaat alleen werken als beide partijen gelijkwaardig worden behandeld en worden aangesproken op dat soort persoonlijke aanvallen . Het zou fijn zijn als iedereen gelijkwaardig was ongeacht hun mening en de grenzen van bnw aanhouden of ze het nou wel of niet begrijpen en wel of niet zien .
Voor bnw geld het net zozeer als bij tru dat niet iedereen hetzelfde ziet en er niet bij elke discussie 1 gezamenlijke waarheid naar boven moet komen . Ik dwing niemand een false flag te zien maar laat mensen praten als ze die wel zien . Dan hoeft men ook niet met trollen of haat te smijten of met persoonlijke aanvallen te komen als ze het niet zien . Leven en laten leven van beide kanten .
Ik zal in deze wat minder hoog van de toren blazen en mijn eigen ego beteugelen en naar mijn eigen schaduwkant kijken en hopelijk andere mensen ook .
[..]
Dat je weg moet, of wie dan ook, van Fok! slaat inderdaad nergens op. Alleen; ik, en velen met mij, mogen dat wel vinden. Er zijn er ook velen te vinden die vinden dat 'jullie' oogklepjes op hebben. Ik ook. Ik vind ook dat Lambiekje aan selectieve verontwaardiging doet, en heel erg de waarheid denkt te verkondigen terwijl er veel van hem word onderuit gehaald en hij er dna vervolgens gewoon niet op reageert, terwijl hij 3 posts later weer verkondigd de waarheid te vertellen. Kom op zeg, zo werkt het niet, dan ga je reacties krijgen en ja, soms wat extreme reacties. Aan de mods dat te bestrijden en dat doen ze heel goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen zoals die van raakpoes hieronder , oogklepperij en ziekte van fok of ga weg uit dit forum plaats je je toch net zo goed boven de ander en is toch net zo goed kwetsend voor believers ? maar daar reageerd niemand op en de tegenpartij moet wel met fatsoenlijke argumenten komen ? Dit gaat alleen werken als beide partijen gelijkwaardig worden behandeld en worden aangesproken op dat soort persoonlijke aanvallen . Het zou fijn zijn als iedereen gelijkwaardig was ongeacht hun mening en de grenzen van bnw aanhouden of ze het nou wel of niet begrijpen en wel of niet zien .
Voor bnw geld het net zozeer als bij tru dat niet iedereen hetzelfde ziet en er niet bij elke discussie 1 gezamenlijke waarheid naar boven moet komen . Ik dwing niemand een false flag te zien maar laat mensen praten als ze die wel zien . Dan hoeft men ook niet met trollen of haat te smijten of met persoonlijke aanvallen te komen als ze het niet zien . Leven en laten leven van beide kanten .
Ik zal in deze wat minder hoog van de toren blazen en mijn eigen ego beteugelen en naar mijn eigen schaduwkant kijken en hopelijk andere mensen ook .
[..]
We hebben allemaal een punt en we kunnen eindeloos doorgaan over welke groep het slachtoffer is van welke groep en het punt van beide partijen is nu wel duidelijk gemaakt en iedereen steekt zijn eigen hand in eigen boezem met alle kritiek van de tegenpartij in zijn achterhoofd . Juist in omgang met andere mensen word men gewezen op dingen die ze eerder niet van zichzelf zagen en zich niet bewust van waren .quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Raakpoes heeft anders wel een punt.
Het gezeur en het gemopper op de zogenaamd partijdige mods is de laatste dagen niet van de lucht.
En ik begrijp het niet. Iedereen mag zijn zegje hier doen, hoe apart de ideeën soms ook zijn. Daarvoor is het BNW.
Wat men zich wel moet bedenken is dat men op een discussieforum zit.
De tegenpartij ziet het weer anders dus dan is het op een gegeven moment toch een kwestie van leven en laten leven .quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:08 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat je weg moet, of wie dan ook, van Fok! slaat inderdaad nergens op. Alleen; ik, en velen met mij, mogen dat wel vinden. Er zijn er ook velen te vinden die vinden dat 'jullie' oogklepjes op hebben. Ik ook. Ik vind ook dat Lambiekje aan selectieve verontwaardiging doet, en heel erg de waarheid denkt te verkondigen terwijl er veel van hem word onderuit gehaald en hij er dna vervolgens gewoon niet op reageert, terwijl hij 3 posts later weer verkondigd de waarheid te vertellen. Kom op zeg, zo werkt het niet, dan ga je reacties krijgen en ja, soms wat extreme reacties. Aan de mods dat te bestrijden en dat doen ze heel goed.
Ik vind overigens mijn opmerking, op het bestaansrecht na, gewoon door de beugel kunnen, als je daar al niet tegen kan..
summers heeft meer punten, en nu?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Raakpoes heeft anders wel een punt.
jij bent ook partijdig. en niet zo een beetje ookquote:Het gezeur en het gemopper op de zogenaamd partijdige mods is de laatste dagen niet van de lucht.
ik (en anderen) bepaal zelf met wie ik in discussie ga. of ga jij dat voor mij bepalen?quote:Wat men zich wel moet bedenken is dat men op een discussieforum zit.
Ik (en velen met mij) vinden dat jij weg moet..kssst, ga lekker naar het wetenschapforum. lekker flink doen tegen elkaar, zo van; ik heb goed opgelet op school, ik weet alles uit mijn hoofd wat ik geleerd heb.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:08 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat je weg moet, of wie dan ook, van Fok! slaat inderdaad nergens op. Alleen; ik, en velen met mij, mogen dat wel vinden.
ik vind dat jij (en je vriendjes die je verdedigd) oogklepjes op hebt. en vele met mij. alleen mainstream telt voor jou.quote:Er zijn er ook velen te vinden die vinden dat 'jullie' oogklepjes op hebben. Ik ook.
erg wijs van die jongen. zinloos om op jullie te reageren als je alleen de mainstream volgt, en niks wil horen van de alternatieven.quote:Ik vind ook dat Lambiekje aan selectieve verontwaardiging doet, en heel erg de waarheid denkt te verkondigen terwijl er veel van hem word onderuit gehaald en hij er dna vervolgens gewoon niet op reageert,
Nope. Ik zou niet weten waarom de mods de hand in eigen boezem moeten steken. We modden niet partijdig, we modden op attitude van users.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
We hebben allemaal een punt en we kunnen eindeloos doorgaan over welke groep het slachtoffer is van welke groep en het punt van beide partijen is nu wel duidelijk gemaakt en iedereen steekt zijn eigen hand in eigen boezem met alle kritiek van de tegenpartij in zijn achterhoofd . Juist in omgang met andere mensen word men gewezen op dingen die ze eerder niet van zichzelf zagen en zich niet bewust van waren .
Mow ik vind het een beetje eenzijdige moderatie soms maar goed ik geef het de voordeel van de twijfel en vind dat we allemaal op moeten houden met sneren en de discussie open moeten houden welk standpunt je ook inneemt. Als we hier al niet meer fatsoenlijk met elkaar in conclaaf kunnen gaan wat dan in de BNW?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Ik zou niet weten waarom de mods de hand in eigen boezem moeten steken. We modden niet partijdig, we modden op attitude van users.
Verder mag er hier veel. Heel veel.
Klopt helemaal, en dat gebeurt ook, -edit- en bericht is bewerkt staat zowel bij voor als tegenstanders van een discussie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mow ik vind het een beetje eenzijdige moderatie soms maar goed ik geef het de voordeel van de twijfel en vind dat we allemaal op moeten houden met sneren en de discussie open moeten houden welk standpunt je ook inneemt. Als we hier al niet meer fatsoenlijk met elkaar in conclaaf kunnen gaan wat dan in de BNW?
En men zou zich ook moeten realiseren dat believers en non believers er in een discussie toch nooit uitkomen of overstappen naar de andere kant . Die keuze is persoonlijk en niet afhankelijk van de juiste argumenten van de tegenpartij . Iedereen wil zijn eigen kant belichten maar verwacht niet dat de ander jouw kant gaat zien of geloven .quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en dat gebeurt ook, -edit- en bericht is bewerkt staat zowel bij voor als tegenstanders van een discussie.
Ben ook een voorstander van een fatsoenlijke discussie, Maar dat gebeurt lang niet altijd mensen ergeren zich schoppen een ander voor de schenen ( kan komen doordat sommige topics bij mensen erg gevoellig liggen), en vallen behoorlijk uit tegen een ander, ze voelen zich benadeeld door een moderator die probeert haar werk zo goed mogelijk te vervullen.
En daarin doet lavenderr uitstekend haar werk.
Ipv tegen een moderator uit te vallen over je ge-edite- post moet je misschien eens goed realiseren waarom de post ge-edit- is ipv de gene aan te vallen die probeert een topic in goede orde te laten verlopen.
Nogmaals dit geld voor iedereen!
Kijk, en dat is het m, veeel users die hier posten staan open, voor wilde theorieen, ik hoor daar ook bij, want het is niet alleen boeiend maar ook ben ik opzoek naar de waarheid, en dat is het m, ik sta er open voor, en jij dus totaal niet!!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:41 schreef Summers het volgende:
[..]
En men zou zich ook moeten realiseren dat believers en non believers er in een discussie toch nooit uitkomen of overstappen naar de andere kant . Die keuze is persoonlijk en niet afhankelijk van de juiste argumenten van de tegenpartij . Iedereen wil zijn eigen kant belichten maar verwacht niet dat de ander jouw kant gaat zien of geloven .
Wat onzinnig om te denken dat jij de waarheid wilt weten en je medemens niet gebaseerd op wat jij ziet in de werkelijkheid . Dat is net zo'n denkfout als zeggen dat je alleen een goed mens wilt zijn als je christen bent omdat je toevallig in het christendom gelooft .quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk, en dat is het m, veeel users die hier posten staan open, voor wilde theorieen, ik hoor daar ook bij, want het is niet alleen boeiend maar ook ben ik opzoek naar de waarheid, en dat is het m, ik sta er open voor, en jij dus totaal niet!!!
Ik ben niet overal op tegen, sommige dingen kunnen zomaar waar zijn als het goed onderbouwt is, en.... daar gaat het helemaal mis, IK sta open voor een theorie!
Jij geeft bij voorbaat al aan dat je Nooit maar dan oook nooit van mening zal veranderen, ook al ligt het bewijs zo simpel en eenvoudig voor je neus, dus wie heeft er dan oogkleppen op jij of ik?
Wie vertoont dan schaap gedrag?'
Zelfs dit ga je dus niet geloven, dus waarom zet ik het hier neer, je keuze staat allang vast!
Wat doe jij dan op een discussie forum als er in feite voor jou toch niks te discussieren valt?
Je hoeft echt niet naar argumenten te luisteren en gewoon een mening blijven verdedigen die niet verdedigbaar is. Mits het een topic niet ontregelt, wordt daar niet op gemodereerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:41 schreef Summers het volgende:
[..]
En men zou zich ook moeten realiseren dat believers en non believers er in een discussie toch nooit uitkomen of overstappen naar de andere kant . Die keuze is persoonlijk en niet afhankelijk van de juiste argumenten van de tegenpartij . Iedereen wil zijn eigen kant belichten maar verwacht niet dat de ander jouw kant gaat zien of geloven .
Mc guyver denkt blijkbaar dat iemand een schaap noemen en oogkleppen op hebben een geldig argument is in een discussie en inhoudelijk op iets ingaan . Dat zijn toch ook persoonlijke aanvallen of geld dat wel als een mening als je een non believer bent ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet naar argumenten te luisteren en gewoon een mening blijven verdedigen die niet verdedigbaar is. Mits het een topic niet ontregelt, wordt daar niet op gemodereerd.
Wat Lavenderr al eerder zei: er wordt gemodereerd op gedrag en niet op het hebben van een mening.
Je ziet het totaal verkeerd, maar jij melt in feite al, jou mening boeit me niet als het al tegenstrijdig is met die van mij..quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat onzinnig om te denken dat jij de waarheid wilt weten en je medemens niet gebaseerd op wat jij ziet in de werkelijkheid . Dat is net zo'n denkfout als zeggen dat je alleen een goed mens wilt zijn als je christen bent omdat je toevallig in het christendom gelooft .
Schaap en oogkleppen als argument gebruiken is dus respectloos , practice what you preachquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je ziet het totaal verkeerd, maar jij melt in feite al, jou mening boeit me niet als het al tegenstrijdig is met die van mij..
Maar goed waar het om gaat is de regels gelden voor iedereen, en elkaar beetje respecteren ondanks dat onze mening totaal anders is!
Al moet ik zeggen het is moeilijk aangezien er veel dingen behoorlijk gevoelig liggen!
Daarvoor zijn er dus moderators om dat in goede banen te leiden!
Ligt er een beetje aan hoe je ze gebruikt in een zin!quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Schaap en oogkleppen als argument gebruiken is dus respectloos , practice what you preach
Tja zo kan je je overal wel uitlullen. Iemand schaap noemen en oogkleppen op is gewoon een persoonlijke aanval klaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je ze gebruikt in een zin!
En als je er door aangesproken voelt heb je me niet goed begrepen!
ik citeer "maar kerel is nogal van padje af! " om precies te zijn, Moet zeggen dat sinds je terug bent een stuk rustiger bent, ik heb in maanden geen pm meer van je gehad en ik neem mijn woorden terug als het inderdaad zo blijft!quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja zo kan je je overal wel uitlullen. Iemand schaap noemen en oogkleppen op is gewoon een persoonlijke aanval klaar.
Je noemde mij notabene iemand die volledig de weg kwijt is in een ander topic ergens omdat ik je ooit eens een pm heb gestuurd. Nu heb ik daar verder niet meer op gereageerd maar je mag wel eens in de spiegel kijken mbt hoe jij anderen benadert in het kader van respect en persoonlijke aanvallen.
Dus iemand is in jouw ogen van het padje af als deze jou pms stuurt. Aparte denkwijzes heb jij......quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik citeer "maar kerel is nogal van padje af! " om precies te zijn, Moet zeggen dat sinds je terug bent een stuk rustiger bent, ik heb in maanden geen pm meer van je gehad en ik neem mijn woorden terug als het inderdaad zo blijft!
Als jullie dat vinden zal ik het niet gebruiken, maar gebruik het zelf ook niet, Deal woorden als schapen en oogkleppen niet meer gebruiken,
Dus zinnen als makke schapen die de media volgen, etc etc
En doe je ogen open, tunnel vissie en oogkleppen af niet meer gebruiken, DEAL!
Want dat komt op het zelfde neer!
En zullen we het daarop houden dan ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik citeer "maar kerel is nogal van padje af! " om precies te zijn, Moet zeggen dat sinds je terug bent een stuk rustiger bent, ik heb in maanden geen pm meer van je gehad en ik neem mijn woorden terug als het inderdaad zo blijft!
Als jullie dat vinden zal ik het niet gebruiken, maar gebruik het zelf ook niet, Deal woorden als schapen en oogkleppen niet meer gebruiken,
Dat komt idd op hetzelfde neer en is net zo goed respectloos naar een andere mening toe dus wat mij betreft DEALquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eindelijk ga je eens ergens op in en je komt nog met een geldig argument ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Mc guyver denkt blijkbaar dat iemand een schaap noemen en oogkleppen op hebben een geldig argument is in een discussie en inhoudelijk op iets ingaan . Dat zijn toch ook persoonlijke aanvallen of geld dat wel als een mening als je een non believer bent ?
SpiderGuyver. Lolquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
Klein dingetje nog ik vind het een hele eer dat mijn username word verbrast voor een leipe actieheld van de jaren 80 ..
bans worden niet besproken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraagje: wat was de reden voor de ban van life2.0?
Jaja dat is bekend. Ik noem het censuur want opnieuw heb ik geen enkele reden gezien om die persoon te bannen, het zij zo ik heb geen zin in weer die zinloze discussie.quote:
Dan nog gaat de regel op, dus je vraag is nutteloos. Niets persoonlijks, maar als je het echt wil weten, nee ik heb hem niets aangesmeerd omdat ik met hem aan het bekvechten was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jaja dat is bekend. Ik noem het censuur want opnieuw heb ik geen enkele reden gezien om die persoon te bannen, het zij zo ik heb geen zin in weer die zinloze discussie.
Daar komt ook helemaal geen discussie over. De FA's bepalen de ban en hoe lang. Daar vragen ze jou echt je mening niet over hoor. En censuur? Hoe kom je erbij om dat te noemen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jaja dat is bekend. Ik noem het censuur want opnieuw heb ik geen enkele reden gezien om die persoon te bannen, het zij zo ik heb geen zin in weer die zinloze discussie.
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Al die spammers die we bannen, allemaal censuur Lav, állemaal. Vrijheid van spammingsuitingniets daarvan hier op FOK!
Het gaat er ook niet om of jij een reden ziet. Iemands postrechten zijn een zaak tussen Fok! en de desbetreffende user. Als die zich benadeeld voelt kan hij/zij altijd met de FA's gaan praten. Ons gaat het niets aan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die persoon gespamd heeft? Of noem je iedereen met een mening die je niet aanstaat een spammer?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Al die spammers die we bannen, allemaal censuur Lav, állemaal. Vrijheid van spammingsuitingniets daarvan hier op FOK!
Ik dacht toch dat jullie de beslissing nemen om iemand een ban te geven? Of in ieder geval een ban voor te stellen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of jij een reden ziet. Iemands postrechten zijn een zaak tussen Fok! en de desbetreffende user. Als die zich benadeeld voelt kan hij/zij altijd met de FA's gaan praten. Ons gaat het niets aan.
FA's gaan over bans. Wij niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat jullie de beslissing nemen om iemand een ban te geven? Of in ieder geval een ban voor te stellen?
Dat is dus gewoon niet waar. Admins hebben er in ieder geval een rol in. Een FA weet toch niet wie hij of zij moet bannen? Lijkt me vrij onmogelijk voor een FA om het complete forum elke dag af te struinen om te kijken wie de regels over treed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
FA's gaan over bans. Wij niet.
Begrijpend lezen en sarcasme zijn niet echt jouw ding, wel?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die persoon gespamd heeft? Of noem je iedereen met een mening die je niet aanstaat een spammer?
Dat is dus wel waar. In veel gevallen rapporteren wij wel. (Lang niet altijd. Ik heb weleens een boze user aan mijn broek gehad die vond dat ik 'hem een ban had aangesmeerd' terwijl ik alleen maar een note had gezet, maar dat werd gezien door een admin, en dan kun je dus toch een ban krijgen)quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Admins hebben er in ieder geval een rol in. Een FA weet toch niet wie hij of zij moet bannen? Lijkt me vrij onmogelijk voor een FA om het complete forum elke dag af te struinen om te kijken wie de regels over treed.
Het heeft sowieso geen zin om boos te worden maar goed..quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is dus wel waar. In veel gevallen rapporteren wij wel. (Lang niet altijd. Ik heb weleens een boze user aan mijn broek gehad die vond dat ik 'hem een ban had aangesmeerd' terwijl ik alleen maar een note had gezet, maar dat werd gezien door een admin, en dan kun je dus toch een ban krijgen)
Een (forum)admin onderzoekt het zelf verder en bepaalt wat er verder gebeurt. Wij staan daar helemaal buiten. Het heeft dus geen zin om boos te worden op een mod als je een ban krijgt.
Als je wordt geband, gaat het om je gedrag en dat moet ook aantoonbaar zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het heeft sowieso geen zin om boos te worden maar goed..![]()
Maar je zegt zelf dat jullie in veel gevallen wel rapporteren en de admins gaan toch vaak op het oordeel van de mods af lijkt mij. Scheelt ze een hele hoop werk. Er word ook met jullie overlegd of iemand weer unbanned mag worden. Dus mods hebben in mijn ogen een aardige invloed op de bans.
Ja maar gedrag is nogal een breed begrip. Ik sta nu bv bekend (zoals je zelf zei) als iemand die "op de man" speelt terwijl als je objectief gaat bekijken hoeveel andere FOKkers ook op de man spelen en misschien nog wel veel meer maar waar nooit wat van gezegd wordt enorm is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je wordt geband, gaat het om je gedrag en dat moet ook aantoonbaar zijn.
Er werd mij maar 1x mijn mening gevraagd voor een unban. En dat is uitsluitend adviserend, zeker niet bindend. Dat zijn echt dingen die bij de FA's liggen, niet bij mij.
Ik ben het er echt niet mee eens dat andere users alles mogen en jij niet. En het gebeurde echt niet alleen maar omdat je uit de tent werd gelokt door users die de hand boven het hoofd werd gehouden. Als dat zo zou zijn, zou je je daarover beslist hebben kunnen beklagen. Dat zou nl. aantoonbaar wangedrag zijn en dat wordt echt niet gepikt. Dat is nl. niet in het belang van Fok!.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja maar gedrag is nogal een breed begrip. Ik sta nu bv bekend (zoals je zelf zei) als iemand die "op de man" speelt terwijl als je objectief gaat bekijken hoeveel andere FOKkers ook op de man spelen en misschien nog wel veel meer maar waar nooit wat van gezegd wordt enorm is.
Maar goed, zoals ik al eerder heb aangegeven praat ik hiermee mijn eigen gedrag niet goed, ben me bewust dat ik me af en toe mee laat slepen als ik zelf persoonlijk aangevallen word. Maar het blijft met twee maten meten. Jij laat het er nu uitzien alsof het heel objectief gebeurd maar daar heb ik zo mijn vraagtekens bij.
Nee ik denk dat de admins met twee maten meten en dat de FA's niet goed genoeg onderzoeken (begrijpelijk aangezien dat nogal veel werk is). Ik zou je je zo een aantal vaste FOKkers kunnen noemen die veel meer en vaker persoonlijke aanvallen plegen op anderen maar ik laat het verder maar rusten en probeer mezelf zo min mogelijk erin mee te laten slepen. Ik ben trouwens niet de enige die deze kritiek heeft dus zo uit de lucht gegrepen is het allemaal niet. Ik kan alleen erg slecht tegen onrecht, vandaar dat ik het aangekaart heb.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben het er echt niet mee eens dat andere users alles mogen en jij niet. En het gebeurde echt niet alleen maar omdat je uit de tent werd gelokt door users die de hand boven het hoofd werd gehouden. Als dat zo zou zijn, zou je je daarover beslist hebben kunnen beklagen. Dat zou nl. aantoonbaar wangedrag zijn en dat wordt echt niet gepikt. Dat is nl. niet in het belang van Fok!.
Als je denkt zoals je schrijft, dat de FA's met twee maten meten als het om jouw bans gaat, dan moet je toch echt bij hen wezen.
Ok, dan kunnen we het hierbij laten. Dit gaat ook niet specifiek meer over BNW, tenslotte.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de admins met twee maten meten en dat de FA's niet goed genoeg onderzoeken (begrijpelijk aangezien dat nogal veel werk is). Ik zou je je zo een aantal vaste FOKkers kunnen noemen die veel meer en vaker persoonlijke aanvallen plegen op anderen maar ik laat het verder maar rusten en probeer mezelf zo min mogelijk erin mee te laten slepen. Ik ben trouwens niet de enige die deze kritiek heeft dus zo uit de lucht gegrepen is het allemaal niet. Ik kan alleen erg slecht tegen onrecht, vandaar dat ik het aangekaart heb.
Dat is nogal een beschuldiging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de admins met twee maten meten en dat de FA's niet goed genoeg onderzoeken (begrijpelijk aangezien dat nogal veel werk is). Ik zou je je zo een aantal vaste FOKkers kunnen noemen die veel meer en vaker persoonlijke aanvallen plegen op anderen maar ik laat het verder maar rusten en probeer mezelf zo min mogelijk erin mee te laten slepen. Ik ben trouwens niet de enige die deze kritiek heeft dus zo uit de lucht gegrepen is het allemaal niet. Ik kan alleen erg slecht tegen onrecht, vandaar dat ik het aangekaart heb.
Dat zou je dan in forum@fok.nl moeten melden en niet ergens in een topic achteraf waar ze toch hoogstwaarschijnlijk niet komen, want zo lost dat probleem (mocht daar überhaupt sprake van zijn) zich natuurlijk niet op. Dat begrijp je toch wel, neem ik aan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de admins met twee maten meten en dat de FA's niet goed genoeg onderzoeken (begrijpelijk aangezien dat nogal veel werk is).
Ik zeg helemaal niet dat het allemaal kut geregeld is. Het is slechts 1 punt van kritiek. En het heeft vooral betrekking op BNW en TRU. Op de andere subfora heb ik nooit problemen gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Als het allemaal zo kut geregeld is op FOK! en je het niet eens bent met het 'regime', wat doe je er dan nog? Serieuze vraag?
Ik zeg niet dat ik ze niet vertrouw, ook niet dat ze het op mij gemunt hebben. En ik kom op BNW omdat ik veel van de onderwerpen op BNW een warm hart toedraag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:41 schreef Ferdo het volgende:
Van de andere kant: als je de forumleiding toch al niet vertrouwt, heeft dat natuurlijk geen zin, en dan kun je je inderdaad afvragen of het zin heeft rond te blijven hangen op een plek waar de leiding het immers zo op jou gemunt heeft.
Pardon?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze niet vertrouw, ook niet dat ze het op mij gemunt hebben. En ik kom op BNW omdat ik veel van de onderwerpen op BNW een warm hart toedraag.
quote:ik denk dat de admins met twee maten meten
Net maten ze nog met twee maten.. Maar goed, zorg dan dat je je gedraagt en wees blij dat je van de volgens jou subjectieve admins terug mocht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze niet vertrouw, ook niet dat ze het op mij gemunt hebben. En ik kom op BNW omdat ik veel van de onderwerpen op BNW een warm hart toedraag.
Gelogen. Wel heb je het meest hier zitten klieren. Je hebt een tweede kans gekregen. Neem die gewoon waar als je dit een interessant subforum vindt. Dan kunnen we dit afronden. En wat Ferdo zei: het heeft sowieso geen zin om hier te klagen over admins. Dus ik stel voor dat we het weer over BNW gaan hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het allemaal kut geregeld is. Het is slechts 1 punt van kritiek. En het heeft vooral betrekking op BNW en TRU. Op de andere subfora heb ik nooit problemen gehad.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
Klein dingetje nog ik vind het een hele eer dat mijn username word verbrast voor een leipe actieheld van de jaren 80 ..
Ja en? Dat is een punt van kritiek. Je kan ook kritiek hebben op mensen zonder ze gelijk als onbetrouwbare sujetten te zien.quote:
Laat ik maar de verstandigste zijn er verder niet meer ingaan op je beschuldigingen. Fijne avond!quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Net maten ze nog met twee maten.. Maar goed, zorg dan dat je je gedraagt en wees blij dat je van de volgens jou subjectieve admins terug mocht.
[..]
Gelogen. Wel heb je het meest hier zitten klieren. Je hebt een tweede kans gekregen. Neem die gewoon waar als je dit een interessant subforum vindt. Dan kunnen we dit afronden. En wat Ferdo zei: het heeft sowieso geen zin om hier te klagen over admins. Dus ik stel voor dat we het weer over BNW gaan hebben.
Doe je wel vaker snap de verwarringquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:02 schreef Summers het volgende:
[..]Sorry , hoe kom ik daar nou weer op
mac guyver ken ik idd nog van vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |