abonnement Unibet Coolblue
pi_145151195
Ok, doei! :W *O*
Ja doei.
pi_145151560
quote:
Je moet die opmerking wel in het juiste perspectief zetten. Dit was overduidelijk sarcastisch bedoeld. Dat kun je ook weten want (niet Lambiekjes kind, zoals jij schrijft maar) zijn verstandige moeder heeft hem laten vaccineren. Ook uit de opmerking 'Nee wacht' kun je afleiden dat het eea. anders is bedoeld. Dat itt Lambiekjes hatelijke gespui, waarin hij idd hele beroepsgroepen en takken van wetenschap en industrie belasterd. Het is bovendien bewijsbare onzin, maar op argumenten gaat hij nooit in. Als hij alleen al een kleine nuance zou aanbrengen, zouden wij er al niks meer van kunnen zeggen. Voor het geval je de ironie nog steeds ontgaat: Lambiekje is veilig voor die ziektes dankzij een bevolking die voor het allergrootste deel gevaccineerd is. Dat is tevens het belangrijkste tegenargument.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Hier wil ik toch nog wel even wat op zeggen.
In dat topic zeg jij:

[..]

Je snapt dat er een verschil is tussen een mening hebben en feitelijke onwaarheden verkondigen?

"Gras is paars" is geen mening, dat is gewoon niet waar.
"Ik vind paars mooi" is een mening, daar kun je het wel of niet mee eens zijn.

Als BNW'ers de hele beroepsgroep "Artsen" voor moordenaars uitmaakt, heeft dat níets met het hebben van een mening te maken. Als je dan zo nodig een mening wil hebben daarover die geuit moet worden, zeg je "er zijn artsen die niet het beste vóór hebben met hun patiënten, want...". Let op dat woordje "want": het kondigt aan dat je een mening gaat beargumenteren.

Dáár schort het aan bij BNW'ers zoals Lambiekje.
En dat mag best heftig bestreden worden.

Wist jij dat ik Lambiekje al een stuk of 10x heb uitgenodigd om op mijn werk eens te komen kijken wat er omgaat in de wereld van de wetenschap? Die droefscrotum is nog te zielig om het aanbod af te slaan, hij negeert het gewoon. Dat heet oogklepperij. BNW-adept als hij is, hét voorbeeld van trollen.

Lambiekje is een grotere ziekte voor FOK dan hij anderen wil doen geloven dat BadPharma is voor de wereld.
Van mij mag je verkondigen dat gras paars is. Dat is een mening, het is alleen feitelijk onjuist. Als het gras - om in dezelfde beelspraak te blijven - daar beledigd om zou zijn, terwijl in wezen een deel van het gras paars is, of een wat paarsige uitstraling heeft, dan gaat het om valse en lasterlijke beschuldigingen.
Als iemand dan ook nog de discussie ontwijkt en niet gevoelig is voor argumenten, terwijl het hier toch echt een discussieforum is, maar wel steeds hetzelfde riedeltje blijft herhalen, wordt de discussie gesaboteerd en dan kan er worden ingegrepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wordt daar sneu gereageerd door die gastjes en al helemaal die opmerking kan imo echt niet door de beugel. De één krijgt een tik op zijn vingers als ie de term 'held op sokken' gebruikt, wat niet meer een dan een gezegde is en de ander mag wel dit soort vuilige opmerkingen maken. Dat is meten met twee maten.
Duidelijker dan zoals hierboven kan ik het niet uitleggen. Lambiekje heeft weleens met zijn extreme stellingen al of niet gedeeltelijk gelijk gekregen. In veel gevallen is alleen gescheld weggehaald.
Je doet nu net alsof hij werd doodgewenst in de gewraakte post. Dat is naar mijn mening, zoals gezegd, absoluut niet waar. Eerder het tegenovergestelde.
Ik begrijp je ontevredenheid dan ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 03-10-2014 12:36:49 ]
pi_145154043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb dit relaas eens ff vluchtig doorgelezen maar er staat niets verhelderends in. Niks mis met disccussieren of tegengas krijgen door mensen die wél achter de msm staan en die bulpoep blijven geloven, their loss waar wel wat mis mee is, is de éénzijdige moderatie. Ja dan kun je mailen naar fok waar ze te beroerd zijn om terug te mailen. Verder vind ik dat Lambiek het goed aanpakt. Info geven aan de mensen die er iets aan hebben verder het commentaar en vragen van de disbelievers gewoon negeren en daar zo weinig mogelijk op in gaan. Laat ze um maar beschuldigen van trollen who gives a fuck het is alleen maar zielig om dit meteen te roepen. Maar goed ik heb nu weer genoeg tijd besteed aan deze kleuterschool.
:O
Iets met de pot en zwart kijken. Of zien. Zwarte piet. En patat.

Verder moet je niet zo janken, je kliekje heeft hier geen bestaansrecht meer, er zijn verstandigere mensen op BNW in deze tijd.
pi_145163533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb dit relaas eens ff vluchtig doorgelezen maar er staat niets verhelderends in. Niks mis met disccussieren of tegengas krijgen door mensen die wél achter de msm staan en die bulpoep blijven geloven, their loss waar wel wat mis mee is, is de éénzijdige moderatie. Ja dan kun je mailen naar fok waar ze te beroerd zijn om terug te mailen. Verder vind ik dat Lambiek het goed aanpakt. Info geven aan de mensen die er iets aan hebben verder het commentaar en vragen van de disbelievers gewoon negeren en daar zo weinig mogelijk op in gaan. Laat ze um maar beschuldigen van trollen who gives a fuck het is alleen maar zielig om dit meteen te roepen. Maar goed ik heb nu weer genoeg tijd besteed aan deze kleuterschool.
:O
Wellicht moet Lambiekje lekker zelf een site openen, het is nogal zinloos om dat op een forum te doen als vervolgens alle commentaar en vragen van disbelievers andere users gewoon genegeerd wordt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_145163699
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lavenderr op 04-10-2014 09:27:43 ]
Ja doei.
pi_145172814
Mensen die continue Lambiekje voeden en dan over Lambiekje klagen. Negeer die clown toch gewoon, word je een stuk gelukkiger van.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_145173933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, doei! :W *O*
Volgens mij kan Lavenderr prima haar eigen feedback topic runnen.
Bovenstaande en eerdere reacties van jou gooien mijns inziens alleen maar meer olie op het vuur.

Ik heb gezien dat je dat ook zeer regelmatig in andere topics hier doet.

In je eigen gedeelte school en studie en de feedback daarover geef je regelmatig helemaal geen reactie.

Ik vraag me serieus af wat je met dit soort postings denkt te bereiken.

Ook je verhaal hier over het feit dat je toekomstig wetenschapper bent voegt hier op deze feedback niets toe denk ik.

Je heb als moderator (niet eens van dit onderdeel) in ieder geval bereikt dat ik geen energie ga steken in het meeposten en meedenken hier.

Lavenderr: Alle goeds toegewenst en sterkte.

Take Care en een goed weekend.

OK Doei Motorbloempje.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:38:49 #208
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145178314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Hier wil ik toch nog wel even wat op zeggen.
In dat topic zeg jij:

[..]

Je snapt dat er een verschil is tussen een mening hebben en feitelijke onwaarheden verkondigen?

"Gras is paars" is geen mening, dat is gewoon niet waar.
"Ik vind paars mooi" is een mening, daar kun je het wel of niet mee eens zijn.

Als BNW'ers de hele beroepsgroep "Artsen" voor moordenaars uitmaakt, heeft dat níets met het hebben van een mening te maken. Als je dan zo nodig een mening wil hebben daarover die geuit moet worden, zeg je "er zijn artsen die niet het beste vóór hebben met hun patiënten, want...". Let op dat woordje "want": het kondigt aan dat je een mening gaat beargumenteren.

Dáár schort het aan bij BNW'ers zoals Lambiekje.
En dat mag best heftig bestreden worden.

Wist jij dat ik Lambiekje al een stuk of 10x heb uitgenodigd om op mijn werk eens te komen kijken wat er omgaat in de wereld van de wetenschap? Die droefscrotum is nog te zielig om het aanbod af te slaan, hij negeert het gewoon. Dat heet oogklepperij. BNW-adept als hij is, hét voorbeeld van trollen.

Lambiekje is een grotere ziekte voor FOK dan hij anderen wil doen geloven dat BadPharma is voor de wereld.
Wat je in een ander herkent is altijd iets wat je in jezelf ontkent . Er is nu een groep die denkt dat ze de enge boze realiteit kunnen tegenhouden door anderen met een bnw visie het zwijgen op te leggen . Alsof de leugens en de schaduwkant op deze wereld daarmee verdwijnen . Guess again , voor die groep die nu zo hatelijk aan het trappen is naar anderen alsof we in de middeleeuwen leven , veel sterkte de komende tijd want het is mij wel duidelijk dat die schaduwkant nu voor jullie zichtbaar begint te worden en er blijkbaar keihard in hakt .

Als jullie klaar zijn met jullie bewustzijns vernauwende ego blabla schroom niet als jullie echte vragen hebben en echt de realiteit in willen duiken en bnw onderwerpen echt willen bespreken en begrijpen . Ff je teen natmaken aan de oppervlakte van het water en snel weer wegtrekken is je eigen keuze maar kom mij niet vertellen dat er niks in het water leeft en dat ik niet op mijn buik en mijn rug kan zwemmen of tot de bodem kan duiken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_145179865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat je in een ander herkent is altijd iets wat je in jezelf ontkent . Er is nu een groep die denkt dat ze de enge boze realiteit kunnen tegenhouden door anderen met een bnw visie het zwijgen op te leggen . Alsof de leugens en de schaduwkant op deze wereld daarmee verdwijnen . Guess again , voor die groep die nu zo hatelijk aan het trappen is naar anderen alsof we in de middeleeuwen leven , veel sterkte de komende tijd want het is mij wel duidelijk dat die schaduwkant nu voor jullie zichtbaar begint te worden en er blijkbaar keihard in hakt .

Als jullie klaar zijn met jullie bewustzijns vernauwende ego blabla schroom niet als jullie echte vragen hebben en echt de realiteit in willen duiken en bnw onderwerpen echt willen bespreken en begrijpen . Ff je teen natmaken aan de oppervlakte van het water en snel weer wegtrekken is je eigen keuze maar kom mij niet vertellen dat er niks in het water leeft en dat ik niet op mijn buik en mijn rug kan zwemmen of tot de bodem kan duiken .
Dus de mensen die om een argument vragen, dit is tenslotte een discussieforum, zijn hatelijk, trappen, staan 'aan de schaduwkant' :? en hebben een tunnelvisie.
Het blijft me verbazen dat je gewoon niet ingaat op wat WT zegt. Hij heeft Lambiekje NB uitgenodigd op zijn werk zodat hij zelf kan zien wat daar gebeurt en wat voor mensen daar werken. Dat is toch prachtig?
En wat je in een ander herkent is wat je in jezelf ontkent? Met zo'n uitspraak kun je je natuurlijk overal uitdraaien en je gebruikt het ook nog om boven anderen te staan en iedere discussie te vermijden. In feite is het nog een vorm van op de man spelen ook.
Maar oh wee als er wordt ingegrepen als er en passant ook nog eens hele bevolkingsgroepen worden beledigd, op basis van bewijsbare onzin ook nog. Dan is het opeens censuur.

Je mag vinden wat je wil en je mag - mits niet kwetsend - zeggen wat je wil, maar anderen mogen dat ook en dan moet je het niet vreemd vinden dat ze inhoudelijk ingaan op wat je zegt en om een argument vragen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:20:35 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145180000
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef agter het volgende:

[..]

Waarom herhaal je die tekst hier niet gewoon nog even?
Dan zijn we ook meteen van jou af.
Kijk dit is nou precies waar het om draait. Waarom wil je van hem/haar af? Omdat hij/zij een andere mening heeft? Zo ontwikkel je jezelf toch nooit als je iedereen met een andere mening weg wil hebben.....
Feyenoord!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:22:27 #211
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145180021
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Hier wil ik toch nog wel even wat op zeggen.
In dat topic zeg jij:

[..]

Je snapt dat er een verschil is tussen een mening hebben en feitelijke onwaarheden verkondigen?

"Gras is paars" is geen mening, dat is gewoon niet waar.
"Ik vind paars mooi" is een mening, daar kun je het wel of niet mee eens zijn.

Als BNW'ers de hele beroepsgroep "Artsen" voor moordenaars uitmaakt, heeft dat níets met het hebben van een mening te maken. Als je dan zo nodig een mening wil hebben daarover die geuit moet worden, zeg je "er zijn artsen die niet het beste vóór hebben met hun patiënten, want...". Let op dat woordje "want": het kondigt aan dat je een mening gaat beargumenteren.

Dáár schort het aan bij BNW'ers zoals Lambiekje.
En dat mag best heftig bestreden worden.

Wist jij dat ik Lambiekje al een stuk of 10x heb uitgenodigd om op mijn werk eens te komen kijken wat er omgaat in de wereld van de wetenschap? Die droefscrotum is nog te zielig om het aanbod af te slaan, hij negeert het gewoon. Dat heet oogklepperij. BNW-adept als hij is, hét voorbeeld van trollen.

Lambiekje is een grotere ziekte voor FOK dan hij anderen wil doen geloven dat BadPharma is voor de wereld.
Lambiekje een ziekte voor FOK? Hoor je wel wat je zegt. Omdat hij een andere mening heeft als jou hem een ziekte noemen? Hoe gestoord ben je dan?
Feyenoord!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:24:58 #212
862 Arcee
Look closer
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:25:37 #213
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145180060
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Vance het volgende:

[..]

Volgens mij kan Lavenderr prima haar eigen feedback topic runnen.
Bovenstaande en eerdere reacties van jou gooien mijns inziens alleen maar meer olie op het vuur.

Ik heb gezien dat je dat ook zeer regelmatig in andere topics hier doet.

In je eigen gedeelte school en studie en de feedback daarover geef je regelmatig helemaal geen reactie.

Ik vraag me serieus af wat je met dit soort postings denkt te bereiken.

Ook je verhaal hier over het feit dat je toekomstig wetenschapper bent voegt hier op deze feedback niets toe denk ik.

Je heb als moderator (niet eens van dit onderdeel) in ieder geval bereikt dat ik geen energie ga steken in het meeposten en meedenken hier.

Lavenderr: Alle goeds toegewenst en sterkte.

Take Care en een goed weekend.

OK Doei Motorbloempje.
100% mee eens.
Feyenoord!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:27:18 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145180089
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lambiekje een ziekte voor FOK? Hoor je wel wat je zegt. Omdat hij een andere mening heeft als jou hem een ziekte noemen? Hoe gestoord ben je dan?
Ja daar vielen mij de schoenen ook al van uit maar ik dacht laat gaan het is de moeite niet waard. Blij dat jij het aankaart.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:28:47 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_145180114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja daar vielen mij de schoenen ook al van uit maar ik dacht laat gaan het is de moeite niet waard. Blij dat jij het aankaart.
Speel niet de verontwaardigde. Jij bent hier degene die constant persoonlijk aanvalt. Daar zou je eens mee moeten stoppen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:30:02 #216
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145180128
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus de mensen die om een argument vragen, dit is tenslotte een discussieforum, zijn hatelijk, trappen, staan 'aan de schaduwkant' :? en hebben een tunnelvisie.
Het blijft me verbazen dat je gewoon niet ingaat op wat WT zegt. Hij heeft Lambiekje NB uitgenodigd op zijn werk zodat hij zelf kan zien wat daar gebeurt en wat voor mensen daar werken. Dat is toch prachtig?
En wat je in een ander herkent is wat je in jezelf ontkent? Met zo'n uitspraak kun je je natuurlijk overal uitdraaien en je gebruikt het ook nog om boven anderen te staan en iedere discussie te vermijden. In feite is het nog een vorm van op de man spelen ook.
Maar oh wee als er wordt ingegrepen als er en passant ook nog eens hele bevolkingsgroepen worden beledigd, op basis van bewijsbare onzin ook nog. Dan is het opeens censuur.

Je mag vinden wat je wil en je mag - mits niet kwetsend - zeggen wat je wil, maar anderen mogen dat ook en dan moet je het niet vreemd vinden dat ze inhoudelijk ingaan op wat je zegt en om een argument vragen.
Hoe kan je dit nou serieus beweren hier? Je zegt nu dat Summers op de man speelt. Moet je dit topic eens even doorlezen en me dan recht aankijken en zeggen dat er verder niet op de man wordt gespeeld door anderen? Wat motorbloempje doet is bv alleen maar op de man spelen maar zeg je niks over omdat dat een fellow moderator is. En al je andere vriendjes van het Pharma topic zoals Worteltaart noemt Lambiekje een ziekte, dat is zeker ook niet op de man spelen?

Ik heb dit maanden geleden al aangekaart er word enorm met twee maten gemeten in BNW en TRU. Jammer want zo word de discussie dood gemaakt. Ik zal me bv niet meer in het Big Pharma topic wagen omdat ik weet dat ik daar geen eerlijke kans krijg en door een groep hongerige wolven verslonden word. Waarmee ik al die persoonlijke aanvallen en beledigingen bedoel.
Feyenoord!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:33:43 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145180161
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Speel niet de verontwaardigde. Jij bent hier degene die constant persoonlijk aanvalt. Daar zou je eens mee moeten stoppen.
Dat maak jij ervan omdat je het graag zo wil zien, ik kom op voor mensen die van dingen beschuldigd worden die totaal uit zijn verband worden gehaald. Ik val niemand persoonlijk aan integendeel, ik zie de kliek dat juist vaak doen met mensen die een andere mening hebben. Ik beschuldig mensen die een andere mening hebben niet van trollen of ga daar grapjes over maken (oftewel afzeiken) dat is niet zo mijn ding.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:37:26 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_145180207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan omdat je het graag zo wil zien, ik kom op voor mensen die van dingen beschuldigd worden die totaal uit zijn verband worden gehaald. Ik val niemand persoonlijk aan integendeel, ik zie de kliek dat juist vaak doen met mensen die een andere mening hebben. Ik beschuldig mensen die een andere mening hebben niet van trollen of ga daar grapjes over maken (oftewel afzeiken) dat is niet zo mijn ding.
Ja, jij bent heilig :') . Je moet het hebben van persoonlijke aanvallen op de mods. Insinueren en beledigen. Dát is je ding en daar moet je eens mee stoppen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:43:57 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145180289
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, jij bent heilig :') . Je moet het hebben van persoonlijke aanvallen op de mods. Insinueren en beledigen. Dát is je ding en daar moet je eens mee stoppen.
Je hebt last van waanvoorstellingen. Ik kom hier om info uit te wisselen met mensen die op dezelfde lijn zitten dan ik. Ik heb nooit ergens iemand persoonlijk aangevallen. Met wat trouwens? .. ik weet niets persoonlijks over jullie en wil het niet weten ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:48:07 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_145180350
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je hebt last van waanvoorstellingen. Ik kom hier om info uit te wisselen met mensen die op dezelfde lijn zitten dan ik. Ik heb nooit ergens iemand persoonlijk aangevallen. Met wat trouwens? .. ik weet niets persoonlijks over jullie en wil het niet weten ook.
Ja speel de onschuldige maar. Daar trapt niemand in hoor.
Info uitwisselen met users is prima, dat is ook de bedoeling. In elke post naar mensen die een andere mening toegedaan zijn sneren is niet prima. Je zou je toon eens moeten veranderen, dat zou een stuk schelen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:49:35 #221
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145180366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja speel de onschuldige maar. Daar trapt niemand in hoor.
Info uitwisselen met users is prima, dat is ook de bedoeling. In elke post naar mensen die een andere mening toegedaan zijn sneren is niet prima. Je zou je toon eens moeten veranderen, dat zou een stuk schelen.
En motorbloempje hoeft haar toon niet te veranderen in jouw ogen?
Feyenoord!
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:02:29 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_145180536
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En motorbloempje hoeft haar toon niet te veranderen in jouw ogen?
Als je even terugleest zie je dat ik geedit heb.

Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar toon wat zou fijntunen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:04:47 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145180564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je even terugleest zie je dat ik geedit heb.

Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar toon wat zou fijntunen.
Nou daar ben ik het mee eens geldt voor beide kampen om het zo maar te noemen :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:10:53 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_145180656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou daar ben ik het mee eens geldt voor beide kampen om het zo maar te noemen :*
^O^
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:14:34 #225
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145180699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je even terugleest zie je dat ik geedit heb.

Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar toon wat zou fijntunen.
Dank je.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')