Het zijn iedere keer dezelfde thema's die voorbij komen (in een iets ander jasje) en dan zal het allemaal wel. Om nou voor de honderste keer iets te zeggen over de Islam, roken, familiedrama's, de EU etc. etc. schiet ook niet op. Alle argumenten zijn al tig keer gemaakt en alle standaardreacties kennen we ondertussen ook wel.quote:
Ja, laten we het hele forum sluiten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde thema's die voorbij komen (in een iets ander jasje) en dan zal het allemaal wel. Om nou voor de honderste keer iets te zeggen over de Islam, roken, familiedrama's, de EU etc. etc. schiet ook niet op. Alle argumenten zijn al tig keer gemaakt en alle standaardreacties kennen we ondertussen ook wel.
Gezien de sociale functie van FOK! zou dat een hoop getraumatiseerde users opleveren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laten we het hele forum sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk, maar als je voor de honderdste keer leest dat een oud vrouwtje is overvallen, dan is dat anders als dat je het voor de eerste keer leest. "Nieuws" is nou eenmaal een constante herhaling van dezelfde thema's en onvermijdelijk dus ook van dezelfde soort reacties.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:00 schreef sp3c het volgende:
we kunnen nu eenmaal niet dwingen iedere keer wat anders te zeggen
Ik was erg blij met die uitspraak van Wilders over minder Marokkanen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat laatste is policybrekend. En je geeft dus precies mijn punt weer. Het gaat helemaal niet om smaak. Er is een verschil tussen, zoals Disana al zei, harder of inhoudelijker. Harder slaat op de toon. En de toon in Islamtopics, ik weet niet of jij ze wel eens gelezen hebt, is niet erg zacht. Sterker nog, het is NU al vaak policybrekend. Dan is het raar van een mod om te zeggen dat het nog harder mag. Maar dat is niet wat er dus bedoeld werd door Specularium.
Daarom loopt het Opsporing Verzocht topic voor geen meter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als je voor de honderdste keer leest dat een oud vrouwtje is overvallen, dan is dat anders als dat je het voor de eerste keer leest. "Nieuws" is nou eenmaal een constante herhaling van dezelfde thema's en onvermijdelijk dus ook van dezelfde soort reacties.
Prima, dan gaan we het hard tegen hard spelen, de nuance er volledig uit halen. Ik kijk ernaar uit! Dank voor je verhelderende toelichting.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was erg blij met die uitspraak van Wilders over minder Marokkanen.
Hij heeft de toon toen zo gezet dat er geen enkele ruimte meer was voor nuance.
Niemand kon meer zeggen dat hij het eventueel niet zo had bedoeld want de boodschap was volstrekt helder.
Die topics daarover waren een aardig voorbeeld van hoe het ook kan.
Hard tegen hard zonder al teveel over te gaan in oeverloze scheldpartijen tegen elkaar.
Heb daar ook nauwelijks hoeven modden.
Zo zou ik het vaker willen zien.
Gezien je 'waarheid' bevlekt is door een schijnbaar doorlopende alcoholische toestand (en derhalve allerlei hiaten bevat wat betreft je belevingen), zal ik je scheldkanonnade maar beschouwen als een naar gevolg hiervan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is geen discussie, jij beweert vanalles en weigerd dit vervolgens hard te maken ... as usual
en als je dit al schelden vind dan snap ik waar die constante knoop in je slipj vandaan komt maar ik heb niet echt een mooie politiek correcte term voor iemand die constant willens en wetens een loopje neemt met de waarheid
Het onderwerp moet het wel toelaten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima, dan gaan we het hard tegen hard spelen, de nuance er volledig uit halen. Ik kijk ernaar uit! Dank voor je verhelderende toelichting.
Lezen blijkt moeilijk te zijn. Manmanman.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima, dan gaan we het hard tegen hard spelen, de nuance er volledig uit halen. Ik kijk ernaar uit! Dank voor je verhelderende toelichting.
Het is allemaal ontopic...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:15 schreef Senor__Chang het volgende:
Kan de banhamer weer gebruikt worden? Enorm veel troep weer de laatste pagina's.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:17 schreef Senor__Chang het volgende:
rakotto, ben je al van mening dat de Koerden recht hebben op een eigen staat? Ook in Irak en Syrie?
Het is van laag niveau en lijkt meer op een ruzie dan wat anders.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is allemaal ontopic...
In tegenstelling tot jouw eigen post in het Egypte topic...
[..]
Waar blijkt dat uit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het is van laag niveau en lijkt meer op een ruzie dan wat anders.
Misschien lijkt dat op het eerste gezicht zo, maar ik heb rakotto er al eens op gewezen dat hij vrijheid enkel voor zijn eigen groepje wilt en niet voor anderen (Koerden, maar ook Moslimbroeders). Daarmee wou ik aangeven dat zijn steun voor de coup tegen Morsi een nieuwe dictatuur tot gevolg heeft.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef zarGon het volgende:
Oost-Turkestan:
[ afbeelding ].
Turkije:
[ afbeelding ].
Nederland in de toekomst:
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze reactie, waarin zarGon suggereert dat Turken Nederland willen en gaan overnemen, niet wordt verwijderd, maar mijn reactie op zijn post waarin ik foto's van de Armeense genocide aanhaal, wel wordt verwijderd?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |