quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef zarGon het volgende:
Oost-Turkestan:
[ afbeelding ].
Turkije:
[ afbeelding ].
Nederland in de toekomst:
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze reactie, waarin zarGon suggereert dat Turken Nederland willen en gaan overnemen, niet wordt verwijderd, maar mijn reactie op zijn post waarin ik foto's van de Armeense genocide aanhaal, wel wordt verwijderd?
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
Kappen met je jankverhalen, Webschurft.
Maak maar een topic aan in R&P over je enorm zware leven.
Hier gewoon ontopic.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou je toch eens willen vragen NOGMAALS eens normaal te reageren, dit is een mod onwaardig, dat schijnt met je constante gescheld knap moeilijk te zijn. Ik wil je daarvoor voor de laatste keer waarschuwen, nog een keer en ik leg het naar boven.
Ik haal hier niks persoonlijk over mijzelf naar voren, waar haal je hel lef vandaan? Je kleurt hier zelf een verhaal in en dat is wmb nog meer mod-onwaardig.
Waar ik het verder bij wil laten.
En ik zal mij inbreng verder net zo on-topic voortzetten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan klaag je maar in NWS FB, je verziekt meerdere topics met je constante geklaag.
Nu ben ik het zat.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef Specularium het volgende:
Als jij voor de zoveelste keer gaat klagen, in een topic buiten de SC, dan ga ik er iets van zeggen.
Het is niet ontopic, het is zelfmedelijden en je verziekt er een reeks mee.
Blijkbaar kun je niet luisteren en dan wordt de toon harder.
Ten eerste je bejegening raakt kant nog wal. Iemand die zo graag mod wil spelen verwacht ik op zijn minst:quote:
Aha.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
Prima joh, je weet dondersgoed waar dit over gaat.
Missschien moet je er nog even een 'lief zijn!' doorheen gooien als mensen met elkaar in discussie zijn.
Is dat ook weer compleet.
Ik kruip vast in een hoekje.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar flik dit niet nog een keer vriend!
Je had ook kunnen zeggen: " ik probeer voortaan eerst even na te denken ipv impulsief te reageren" , omdat je kennelijk zelf ergens door getriggerd wordt (want triest levenquote:
Dat is ook een SC dingetje, net als dat geklaag van hem.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef Ryan3 het volgende:
Decorum, decorum, Specularium, je hoeft Webschip niet uit te maken voor Webschruft, dat is zo 2005.
SC dingetje???quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook een SC dingetje, net als dat geklaag van hem.
Nou zit ik toch al meer dan 12 jaar op FOK! hè...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van die meuk die je binnen een SC moet houden.
Webschruft!quote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef Ryan3 het volgende:
Decorum, decorum, Specularium, je hoeft Webschip niet uit te maken voor Webschruft, dat is zo 2005.
Gelukkig roepen we geen Webschurft.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat jij dat ineens gaat roepen, maakt het niet acceptabeler.
Ik wacht nog steeds met smart op je opsomming van die topics die ik in jouw ogen met mij geklaag - nogmaals quod non - zou hebben verkloot.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar jij al te graag komt klagen over hoe zwaar je leven is.
Okee, ik heb niets gezegd dan, inside ding... op zich kan het wel grof overkomen tho...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |