abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 15:54:20 #51
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388298
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

In China worden ongetrouwde vrouwen na een bepaalde leeftijd gezien als 'raar' en komen ze heel lastig aan een vent. De gedachte van veel mensen is dat er wel iets mis moet zijn dat ze nog geen man heeft op die leeftijd. Ik geloof dat die leeftijd op 30 ligt hier. Single vrouwen van boven de 30 worden gezien als vreemd.
Dus ja...
pi_140388395
Even de geschiedenis van de schutter terzijde, gepest worden is niet fijn, maar deze jongeman komt op mij over alsof ie de hulp die die wel aangereikt kreeg, gewoon niet accepteerde. -Dat- verbaast me eigenlijk nog het meest. Had hij de wil niet om geholpen te worden?

Gepest worden en/of verstoten worden/een outcast zijn, die zaken zijn allemaal niet leuk natuurlijk, maar als je op zo'n koppige manier jezelf gaat ontwikkelen, dan is naar mijn smaak de schutter -wel- verantwoordelijk voor zijn daden.
Waardoor zijn koppigheid (and please correct me if I'm wrong) veroorzaakt werd, dat weet ik niet. Ik kan wel het denkpatroon van die jongen begrijpen (tot op zekere hoogte dan), maar je moet -wel- je best blijven doen om je situatie te verbeteren...en dat heeft deze jongen schijnbaar nagelaten
  maandag 26 mei 2014 @ 15:58:23 #53
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388455
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even de geschiedenis van de schutter terzijde, gepest worden is niet fijn, maar deze jongeman komt op mij over alsof ie de hulp die die wel aangereikt kreeg, gewoon niet accepteerde. -Dat- verbaast me eigenlijk nog het meest. Had hij de wil niet om geholpen te worden?

Gepest worden en/of verstoten worden/een outcast zijn, die zaken zijn allemaal niet leuk natuurlijk, maar als je op zo'n koppige manier jezelf gaat ontwikkelen, dan is naar mijn smaak de schutter -wel- verantwoordelijk voor zijn daden.
Waardoor zijn koppigheid (and please correct me if I'm wrong) veroorzaakt werd, dat weet ik niet. Ik kan wel het denkpatroon van die jongen begrijpen (tot op zekere hoogte dan), maar je moet -wel- je best blijven doen om je situatie te verbeteren...en dat heeft deze jongen schijnbaar nagelaten
De dader is/was gewoon evil.
pi_140388559
Kappen met je jankverhalen, Webschurft.
Maak maar een topic aan in R&P over je enorm zware leven.

Hier gewoon ontopic.
pi_140388739
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
Maak maar een topic aan in R&P over je enorm zware leven.

Hier gewoon ontopic.
Ik zou je toch eens willen vragen NOGMAALS eens normaal te reageren, dit is een mod onwaardig, dat schijnt met je constante gescheld knap moeilijk te zijn. Ik wil je daarvoor voor de laatste keer waarschuwen, nog een keer en ik leg het naar boven.

Ik haal hier niks persoonlijk over mijzelf naar voren, waar haal je hel lef vandaan? Je kleurt hier zelf een verhaal in en dat is wmb nog meer mod-onwaardig.

Waar ik het verder bij wil laten.

En ik zal mij inbreng verder net zo on-topic voortzetten.
pi_140388813
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Niemand (naja, er zijn uitzonderingen) is pure evil, niet zolang je nog wat menselijks in je hebt zitten. Deze jongen hoorde niet dood te zijn maar opgesloten in een kliniek te zitten, desnoods een aantal jaartjes (of misschien wel de rest van z'n leven).
pi_140388840
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Webschip het volgende:

[..]

Die actie is het gevolg van....Maar nooit goed te praten natuurlijk.

En wat de denken van een maatschappelijk doorgeslagen ratrace, zoals hier terecht door iemand werd gequoted:

[..]

Bizarre eisen. Geen wonder dat er steeds meer mensen uit de bocht vliegen of over de kling worden gejaagd.
Er speelt bij deze jongen natuurlijk een bepaalde psychopathie mee, Webschip, ik denk dat je dit niet kunt ontkennen.
I´m back.
pi_140388850
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik zou je toch eens willen vragen NOGMAALS eens normaal te reageren, dit is een mod onwaardig, dat schijnt met je constante gescheld knap moeilijk te zijn. Ik wil je daarvoor voor de laatste keer waarschuwen, nog een keer en ik leg het naar boven.

Ik haal hier niks persoonlijk over mijzelf naar voren, waar haal je hel lef vandaan? Je kleurt hier zelf een verhaal in en dat is wmb nog meer mod-onwaardig.

Waar ik het verder bij wil laten.

En ik zal mij inbreng verder net zo on-topic voortzetten.

Dan klaag je maar in NWS FB, je verziekt meerdere topics met je constante geklaag.
Nu ben ik het zat.
pi_140388856
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Webschip het volgende:

[..]

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar leven en daden. Daar kan het iedereen over eens zijn. Dat de maatschappelijke druk/verwachtingen vandaag de dag zo hoog zijn, dat bij het minste of geringste vlekje iemand al uit de boot valt is natuurlijk te gek voor woorden.

Vergis je niet wat afwijzing/uitsluiting met mensen kan doen. En nee, niet elk geval zal gaan rond schieten, maar dat het gekke dingen met mensen kan doen is ook niet nieuw....

Maar hoe hoger de maatschappelijke druk, hoe meer dit soort gevallen zullen voordoen.
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit (zie vetgedrukte) idee aanhangt :)
pi_140388860
quote:

[..]

Dat lijkt me een theologische opvatting.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:10:33 #61
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388873
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een theologische opvatting.
Oke, laten we het woord psychopathisch gebruiken.
pi_140388893
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Oke, laten we het woord psychopathisch gebruiken.
Ook dat weet je niet, je slingert maar wat in het rond...niet de verstandigste methode :P
pi_140388914
quote:

[..]

In de forensische wetenschap is dat een van de lastigste vragen: waar ligt de scheidslijn bad/mad?
pi_140388949
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:11 schreef Webschip het volgende:

[..]

In de forensische wetenschap is dat een van de lastigste vragen: waar ligt de scheidslijn bad/mad?
Ik "denk" dat dat een beetje afhankelijk is van wie je die vraag stelt :P
pi_140388951
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit (zie vetgedrukte) idee aanhangt :)
Aan jou ook de vraag dan: welke onmenselijke druk ervaarde deze gefortuneerde jongeman?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:13:30 #66
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388964
quote:

[..]

Deze jongen was beide. In zijn manifest staat heel duidelijk dat hij niemand iets gunde en totaal geen empathie had voor de andere.
pi_140388980
quote:

[..]

Ja, maar hij gebruikt het woord evil hè, niet bad/mad. Dat woord verwijst naar theologische concepten.
I´m back.
pi_140388997
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er speelt bij deze jongen natuurlijk een bepaalde psychopathie mee, Webschip, ik denk dat je dit niet kunt ontkennen.
Zeker, er zal wel het nodige aan de hand zijn geweest, dat moet wel. Anders doe je zoiets niet.

Daarover kunnen volop speculeren. Er is het nodige als over gezegd. Een aantal dingen komen samen en het gedonder is een feit.
pi_140389038
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef waht het volgende:

[..]

Aan jou ook de vraag dan: welke onmenselijke druk ervaarde deze gefortuneerde jongeman?
Wat mij nog het meeste druk maakte was dat hij een grote open deur (hulp accepteren) niet accepteerde (wat ik eerder tikte over koppigheid, bij gebrek aan een beter idee).
Dat was een grote fout van hem. Waarom deed hij dat zo? Geen idee, zelf kan ik dat niet begrijpen...

Maar wel weet ik dat op zo'n manier je vraagt om problemen, deze jongeman had gewoon hulp moeten accepteren, dan was hij wellicht niet zo ver doorgedraaid. Hij had moeten vechten en dat vertikte hij, hij koos er zelf voor om in z'n huidige (uitzichtsloze) situatie te verblijven.

...maar ik heb geen kristallen bol, ik weet niet wat er in zijn kop rondging, ik kan verder alleen maar gissen.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:16:14 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140389049
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
Maak maar een topic aan in R&P KLB over je enorm zware leven.

Hier gewoon ontopic.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_140389054
quote:
18s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Re het volgende:

[..]

pi_140389064
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Webschip het volgende:

[..]

Zeker, er zal wel het nodige aan de hand zijn geweest, dat moet wel. Anders doe je zoiets niet.

Daarover kunnen volop speculeren. Er is het nodige als over gezegd. Een aantal dingen komen samen en het gedonder is een feit.
Maar vooral door die bepaalde psychopathie kon hij niet meedoen met de rest dus. Voor de rest had hij nl. alles mee juist.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:17:27 #73
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140389093
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar hij gebruikt het woord evil hè, niet bad/mad. Dat woord verwijst naar theologische concepten.
Mwah, persoonlijk geloof ik wel dat er iets bestaat als evil en dan niet vanwege een geloofsovertuiging. Ik geloof dat iemand met zoals afgunst voor andere mensen, die bereid is om daardoor te moorden... Dat is in mijn ogen ook evil.

De duisternis in zijn persoon, vooral als je zijn manifest leest en ook zijn video's bekijkt, valt in mijn ogen niet te ontkennen. Maar misschien ben ik te poetisch bezig.
pi_140389115
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar vooral door die bepaalde psychopathie kon hij niet meedoen met de rest dus. Voor de rest had hij nl. alles mee juist.
Er was duidelijk wel meer mis met hem. Hij voelde zich superieur aan anderen, iets wat al een grote denkfout was.

Ik zeg altijd "Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd" :P
pi_140389156
NWS / [NWS FeedBack]

[ Bericht 30% gewijzigd door Specularium op 26-05-2014 16:20:35 ]
pi_140389192
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Mwah, persoonlijk geloof ik wel dat er iets bestaat als evil en dan niet vanwege een geloofsovertuiging. Ik geloof dat iemand met zoals afgunst voor andere mensen, die bereid is om daardoor te moorden... Dat is in mijn ogen ook evil.

De duisternis in zijn persoon, vooral als je zijn manifest leest en ook zijn video's bekijkt, valt in mijn ogen niet te ontkennen. Maar misschien ben ik te poetisch bezig.
Ja, okee, maar dan kom je dus terecht in een taalspel idd.
Persoonlijk denk ik wel dat zo'n persoon te helpen valt, als eenmaal de juiste diagnose gesteld kan worden. In feite was men daar ook mee bezig, maar werd de zaak te laat pas als urgent te zien.
I´m back.
pi_140389304
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat mij nog het meeste druk maakte was dat hij een grote open deur (hulp accepteren) niet accepteerde (wat ik eerder tikte over koppigheid, bij gebrek aan een beter idee).
Dat was een grote fout van hem. Waarom deed hij dat zo? Geen idee, zelf kan ik dat niet begrijpen...

Maar wel weet ik dat op zo'n manier je vraagt om problemen, deze jongeman had gewoon hulp moeten accepteren, dan was hij wellicht niet zo ver doorgedraaid. Hij had moeten vechten en dat vertikte hij, hij koos er zelf voor om in z'n huidige (uitzichtsloze) situatie te verblijven.

...maar ik heb geen kristallen bol, ik weet niet wat er in zijn kop rondging, ik kan verder alleen maar gissen.
Klopt, het zat allemaal dus tussen z'n oren.

Er zijn best voorbeelden van lieden die door hoge werkdruk door het lint gaan, maar dit is geen voorbeeld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_140389352
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef waht het volgende:

[..]

Klopt, het zat allemaal dus tussen z'n oren.

Er zijn best voorbeelden van lieden die door te hoge werkdruk door het lint gaan, maar dit is geen voorbeeld.
:@
pi_140389388
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er was duidelijk wel meer mis met hem. Hij voelde zich superieur aan anderen, iets wat al een grote denkfout was.

Ik zeg altijd "Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd" :P
Het zich superieur voelen is natuurlijk iets dat ook psychisch meer stabiele personen niet zelden aanhangen; - hele religies, ideologieën en idiosyncrasieën zijn er op gebaseerd. Is alleen dit een aberratie?
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:25:09 #80
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140389390
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, maar dan kom je dus terecht in een taalspel idd.
Persoonlijk denk ik wel dat zo'n persoon te helpen valt, als eenmaal de juiste diagnose gesteld kan worden. In feite was men daar ook mee bezig, maar werd de zaak te laat pas als urgent te zien.
Daarom vind ik deze specifieke persoon evil. Ik denk niet dat dit geval te helpen was. Ik heb het niet van dichtbij kunnen meemaken natuurlijk, maar van wat ik lees is alles geprobeerd.

Hij kreeg professionele hulp, zijn ouders waren heel lief en verwende hem, zijn buurjongens en andere mensen hebben geprobeerd om contact met hem te leggen, mensen probeerden hem liefdes-advies te geven, de politie heeft contact met hem gehad, enz.

Hij kreeg hulp aangeboden, maar hij weigerde. Hij kon zijn trots en ego niet opzij zetten, liever vermood hij de mensen die hij ziet als vijanden.
pi_140389466
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Daarom vind ik deze specifieke persoon evil. Ik denk niet dat dit geval te helpen was. Ik heb het niet van dichtbij kunnen meemaken natuurlijk, maar van wat ik lees is alles geprobeerd.

Hij kreeg professionele hulp, zijn ouders waren heel lief en verwende hem, zijn buurjongens en andere mensen hebben geprobeerd om contact met hem te leggen, mensen probeerden hem liefdes-advies te geven, de politie heeft contact met hem gehad, enz.

Hij kreeg hulp aangeboden, maar hij weigerde. Hij kon zijn trots en ego niet opzij zetten, liever vermood hij de mensen die hij ziet als vijanden.
Tragische is dat de urgentie pas in werd gezien op de dag van de daadwerkelijke shooting, terwijl zijn ouders zich naar San Barbara spoedden, hoorde ze op de radio het nieuws van de shooting.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:28:35 #82
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140389534
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tragische is dat de urgentie pas in werd gezien op de dag van de daadwerkelijke shooting, terwijl zijn ouders zich naar San Barbara spoedden, hoorde ze op de radio het nieuws van de shooting.
Precies. De beste jongen had alle kansen om geholpen te worden. Hij is ook heel knap (vind ik) en rijk, dus een vriendin krijgen zou geen probleem zijn geweest. Hij kon zijn trots en ego niet opzij leggen.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:29:12 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140389558
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zich superieur voelen is natuurlijk iets dat ook psychisch meer stabiele personen niet zelden aanhangen; - hele religies, ideologieën en idiosyncrasieën zijn er op gebaseerd. Is alleen dit een aberratie?
hij voelde zich niet superieur hoor maar eerder inferieur...
pi_140389579
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Re het volgende:

[..]

Wat gecamoufleerd werd door een superieure houding idd.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:31:34 #85
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140389650
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Re het volgende:

[..]

Maar hij dacht van zichzelf dat hij uit nature superior was. Met zijn genen an adel en zulks.
pi_140389660
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten wel "iets" mankeert. Veel dingen zijn vrij irrelevant (zoals oogkleur) en andere eigenschappen kunnen helpen, maar zijn niet essentieel om een goed leven te krijgen (zoals intelligentie).
Sommige eigenschappen zijn vaak nadelig (zoals je superieur willen voelen t.o.v. de ander), maar kunnen ook voordelig uitpakken neem ik aan.

De kans dat er problemen ontstaan is als er meerdere dingen "toevallig" samenvallen, ik neem aan dat dit een grote rol heeft gespeeld in het leven van de schutter.

Dat er zoveel mensen religieus zijn, verbaast me niet meer. (heel verhaal, maar post ik toch maar niet :P )
  maandag 26 mei 2014 @ 16:32:00 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140389670
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat gecamoufleerd werd door een superieure houding idd.
nee hij zou superieur moeten zijn volgens hemzelf maar werd in zijn ogen door anderen inferieuren gedomineerd dus zette hij zich zelfs daaronder
pi_140389778
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Precies. De beste jongen had alle kansen om geholpen te worden. Hij is ook heel knap (vind ik) en rijk, dus een vriendin krijgen zou geen probleem zijn geweest. Hij kon zijn trots en ego niet opzij leggen.
In dit topic ben ik het niet veel met je eens, maar hier zou je wel eens gelijk in -kunnen- hebben :P
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:31 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Maar hij dacht van zichzelf dat hij uit nature superior was. Met zijn genen an adel en zulks.
Misschien "dacht" hij dat hij superieur was (good looks, slim, geld, leeftijd mee) maar de resultaten waren er niet naar en dat kon hij niet begrijpen. Waar hij echter verzaakte was een bepaalde flexibiliteit, hij komt me als stroef over (koppig?).
pi_140389793
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef Re het volgende:

[..]

nee hij zou superieur moeten zijn volgens hemzelf maar werd in zijn ogen door anderen inferieuren gedomineerd dus zette hij zich zelfs daaronder
In eigen ogen was hij, the perfect gentleman, superieur aan die douchebags met hun beat-up Honda's die de lekkerste chicks scoorden idd.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:36:16 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140389852
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In eigen ogen was hij, the perfect gentleman, superieur aan die douchebags met hun beat-up Honda's die de lekkerste chicks scoorden idd.
"men" zou hem superieur moeten vinden terwijl hij dus inferieur was aan hen die dat tov van hem zouden moeten zijn
  maandag 26 mei 2014 @ 16:39:52 #91
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140390000
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In dit topic ben ik het niet veel met je eens, maar hier zou je wel eens gelijk in -kunnen- hebben :P

[..]

Misschien "dacht" hij dat hij superieur was (good looks, slim, geld, leeftijd mee) maar de resultaten waren er niet naar en dat kon hij niet begrijpen. Waar hij echter verzaakte was een bepaalde flexibiliteit, hij komt me als stroef over (koppig?).
Welke aspecten ben je niet met mij eens? Reden waarom ik hem dan evil vind, is dat hij willens en wetens koos om niet geholpen te worden en liever mensen wilde doodschieten.
pi_140390134
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:36 schreef Re het volgende:

[..]

"men" zou hem superieur moeten vinden terwijl hij dus inferieur was aan hen die dat tov van hem zouden moeten zijn
En dus camoufleerde zijn superieure houding de omstandigheid dat hij inferieur was aan beforesaid douchebags.
Zodoende zouden superioriteitsgevoelens vaak ook dus een omstandigheid van deprivatie kunnen camoufleren.
I´m back.
pi_140390159
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:39 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Welke aspecten ben je niet met mij eens? Reden waarom ik hem dan evil vind, is dat hij willens en wetens koos om niet geholpen te worden en liever mensen wilde doodschieten.
Er zijn maar -heel- weinig mensen die -echt- evil zijn (daarbij denk ik vooral aan psychopaten bijvoorbeeld), deze jongen had naar alle waarschijnlijkheid "iets" goeds in hem, maar dat heeft hij verkloot door de keuzes die hij heeft gemaakt...en nu zijn er mensen dood.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:47:37 #94
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140390340
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er zijn maar -heel- weinig mensen die -echt- evil zijn (daarbij denk ik vooral aan psychopaten bijvoorbeeld), deze jongen had naar alle waarschijnlijkheid "iets" goeds in hem, maar dat heeft hij verkloot door de keuzes die hij heeft gemaakt...en nu zijn er mensen dood.
Ik ben eens met jouw uitspraak dat er weinig mensen zijn die ~echt~ evil zijn. Maar ik kan weinig gevallen denken waar iemand zo duidelijk kwaadaardig is als deze jongen. Hij doet mij denken aan Geoffrey van Game of Thrones. Geoffrey van Games of Thrones is voor mij een goed voorbeeld van een evil mens.
pi_140390418
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik ben eens met jouw uitspraak dat er weinig mensen zijn die ~echt~ evil zijn. Maar ik kan weinig gevallen denken waar iemand zo duidelijk kwaadaardig is als deze jongen. Hij doet mij denken aan Geoffrey van Game of Thrones. Geoffrey van Games of Thrones is voor mij een goed voorbeeld van evil.
Maar dat is fictie, waarbij theologische schema's worden gebruikt.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:50:07 #96
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140390441
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dat is fictie, waarbij theologische schema's worden gebruikt.
Ik ben in een poetische bui.
pi_140390628
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik ben in een poetische bui.
Okee. :D.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 17:18:28 #98
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140391422
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee. :D.
En eerlijk, Elliot onze schutter en Geoffrey van games of thrones hebben heel wat overeenkomsten of niet?
pi_140391515
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef KingKloon het volgende:

[..]

En eerlijk, Elliot onze schutter en Geoffrey van games of thrones hebben heel wat overeenkomsten of niet?
GoT nog niet aan begonnen, eerlijk gezegd, en hik er tegen aan, vanwege fantasy, niet mijn genre.
Het is wel zo dat men niet zelden in Hollywood films en US series gebruik maakt van theologische schema's. Of men zet wetenschappelijke benaderingen af tegen theologische schema's, om die theologische schema's vervolgens te laten winnen ahw.
I´m back.
pi_140392611
Je kan elk narcistisch personage in principe met hem vergelijken, gelijkenissen zullen er dan altijd zijn. Joffrey had echter weinig interesse in vrouwen. Vind het zelf niet heel relevant voor het topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')