abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 15:54:20 #51
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388298
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

In China worden ongetrouwde vrouwen na een bepaalde leeftijd gezien als 'raar' en komen ze heel lastig aan een vent. De gedachte van veel mensen is dat er wel iets mis moet zijn dat ze nog geen man heeft op die leeftijd. Ik geloof dat die leeftijd op 30 ligt hier. Single vrouwen van boven de 30 worden gezien als vreemd.
Dus ja...
pi_140388395
Even de geschiedenis van de schutter terzijde, gepest worden is niet fijn, maar deze jongeman komt op mij over alsof ie de hulp die die wel aangereikt kreeg, gewoon niet accepteerde. -Dat- verbaast me eigenlijk nog het meest. Had hij de wil niet om geholpen te worden?

Gepest worden en/of verstoten worden/een outcast zijn, die zaken zijn allemaal niet leuk natuurlijk, maar als je op zo'n koppige manier jezelf gaat ontwikkelen, dan is naar mijn smaak de schutter -wel- verantwoordelijk voor zijn daden.
Waardoor zijn koppigheid (and please correct me if I'm wrong) veroorzaakt werd, dat weet ik niet. Ik kan wel het denkpatroon van die jongen begrijpen (tot op zekere hoogte dan), maar je moet -wel- je best blijven doen om je situatie te verbeteren...en dat heeft deze jongen schijnbaar nagelaten
  maandag 26 mei 2014 @ 15:58:23 #53
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388455
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even de geschiedenis van de schutter terzijde, gepest worden is niet fijn, maar deze jongeman komt op mij over alsof ie de hulp die die wel aangereikt kreeg, gewoon niet accepteerde. -Dat- verbaast me eigenlijk nog het meest. Had hij de wil niet om geholpen te worden?

Gepest worden en/of verstoten worden/een outcast zijn, die zaken zijn allemaal niet leuk natuurlijk, maar als je op zo'n koppige manier jezelf gaat ontwikkelen, dan is naar mijn smaak de schutter -wel- verantwoordelijk voor zijn daden.
Waardoor zijn koppigheid (and please correct me if I'm wrong) veroorzaakt werd, dat weet ik niet. Ik kan wel het denkpatroon van die jongen begrijpen (tot op zekere hoogte dan), maar je moet -wel- je best blijven doen om je situatie te verbeteren...en dat heeft deze jongen schijnbaar nagelaten
De dader is/was gewoon evil.
pi_140388559
Kappen met je jankverhalen, Webschurft.
Maak maar een topic aan in R&P over je enorm zware leven.

Hier gewoon ontopic.
pi_140388739
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
Maak maar een topic aan in R&P over je enorm zware leven.

Hier gewoon ontopic.
Ik zou je toch eens willen vragen NOGMAALS eens normaal te reageren, dit is een mod onwaardig, dat schijnt met je constante gescheld knap moeilijk te zijn. Ik wil je daarvoor voor de laatste keer waarschuwen, nog een keer en ik leg het naar boven.

Ik haal hier niks persoonlijk over mijzelf naar voren, waar haal je hel lef vandaan? Je kleurt hier zelf een verhaal in en dat is wmb nog meer mod-onwaardig.

Waar ik het verder bij wil laten.

En ik zal mij inbreng verder net zo on-topic voortzetten.
pi_140388813
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Niemand (naja, er zijn uitzonderingen) is pure evil, niet zolang je nog wat menselijks in je hebt zitten. Deze jongen hoorde niet dood te zijn maar opgesloten in een kliniek te zitten, desnoods een aantal jaartjes (of misschien wel de rest van z'n leven).
pi_140388840
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Webschip het volgende:

[..]

Die actie is het gevolg van....Maar nooit goed te praten natuurlijk.

En wat de denken van een maatschappelijk doorgeslagen ratrace, zoals hier terecht door iemand werd gequoted:

[..]

Bizarre eisen. Geen wonder dat er steeds meer mensen uit de bocht vliegen of over de kling worden gejaagd.
Er speelt bij deze jongen natuurlijk een bepaalde psychopathie mee, Webschip, ik denk dat je dit niet kunt ontkennen.
I´m back.
pi_140388850
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik zou je toch eens willen vragen NOGMAALS eens normaal te reageren, dit is een mod onwaardig, dat schijnt met je constante gescheld knap moeilijk te zijn. Ik wil je daarvoor voor de laatste keer waarschuwen, nog een keer en ik leg het naar boven.

Ik haal hier niks persoonlijk over mijzelf naar voren, waar haal je hel lef vandaan? Je kleurt hier zelf een verhaal in en dat is wmb nog meer mod-onwaardig.

Waar ik het verder bij wil laten.

En ik zal mij inbreng verder net zo on-topic voortzetten.

Dan klaag je maar in NWS FB, je verziekt meerdere topics met je constante geklaag.
Nu ben ik het zat.
pi_140388856
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Webschip het volgende:

[..]

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar leven en daden. Daar kan het iedereen over eens zijn. Dat de maatschappelijke druk/verwachtingen vandaag de dag zo hoog zijn, dat bij het minste of geringste vlekje iemand al uit de boot valt is natuurlijk te gek voor woorden.

Vergis je niet wat afwijzing/uitsluiting met mensen kan doen. En nee, niet elk geval zal gaan rond schieten, maar dat het gekke dingen met mensen kan doen is ook niet nieuw....

Maar hoe hoger de maatschappelijke druk, hoe meer dit soort gevallen zullen voordoen.
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit (zie vetgedrukte) idee aanhangt :)
pi_140388860
quote:

[..]

Dat lijkt me een theologische opvatting.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:10:33 #61
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388873
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een theologische opvatting.
Oke, laten we het woord psychopathisch gebruiken.
pi_140388893
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Oke, laten we het woord psychopathisch gebruiken.
Ook dat weet je niet, je slingert maar wat in het rond...niet de verstandigste methode :P
pi_140388914
quote:

[..]

In de forensische wetenschap is dat een van de lastigste vragen: waar ligt de scheidslijn bad/mad?
pi_140388949
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:11 schreef Webschip het volgende:

[..]

In de forensische wetenschap is dat een van de lastigste vragen: waar ligt de scheidslijn bad/mad?
Ik "denk" dat dat een beetje afhankelijk is van wie je die vraag stelt :P
pi_140388951
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit (zie vetgedrukte) idee aanhangt :)
Aan jou ook de vraag dan: welke onmenselijke druk ervaarde deze gefortuneerde jongeman?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:13:30 #66
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140388964
quote:

[..]

Deze jongen was beide. In zijn manifest staat heel duidelijk dat hij niemand iets gunde en totaal geen empathie had voor de andere.
pi_140388980
quote:

[..]

Ja, maar hij gebruikt het woord evil hè, niet bad/mad. Dat woord verwijst naar theologische concepten.
I´m back.
pi_140388997
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er speelt bij deze jongen natuurlijk een bepaalde psychopathie mee, Webschip, ik denk dat je dit niet kunt ontkennen.
Zeker, er zal wel het nodige aan de hand zijn geweest, dat moet wel. Anders doe je zoiets niet.

Daarover kunnen volop speculeren. Er is het nodige als over gezegd. Een aantal dingen komen samen en het gedonder is een feit.
pi_140389038
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef waht het volgende:

[..]

Aan jou ook de vraag dan: welke onmenselijke druk ervaarde deze gefortuneerde jongeman?
Wat mij nog het meeste druk maakte was dat hij een grote open deur (hulp accepteren) niet accepteerde (wat ik eerder tikte over koppigheid, bij gebrek aan een beter idee).
Dat was een grote fout van hem. Waarom deed hij dat zo? Geen idee, zelf kan ik dat niet begrijpen...

Maar wel weet ik dat op zo'n manier je vraagt om problemen, deze jongeman had gewoon hulp moeten accepteren, dan was hij wellicht niet zo ver doorgedraaid. Hij had moeten vechten en dat vertikte hij, hij koos er zelf voor om in z'n huidige (uitzichtsloze) situatie te verblijven.

...maar ik heb geen kristallen bol, ik weet niet wat er in zijn kop rondging, ik kan verder alleen maar gissen.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:16:14 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140389049
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
Maak maar een topic aan in R&P KLB over je enorm zware leven.

Hier gewoon ontopic.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_140389054
quote:
18s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Re het volgende:

[..]

pi_140389064
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Webschip het volgende:

[..]

Zeker, er zal wel het nodige aan de hand zijn geweest, dat moet wel. Anders doe je zoiets niet.

Daarover kunnen volop speculeren. Er is het nodige als over gezegd. Een aantal dingen komen samen en het gedonder is een feit.
Maar vooral door die bepaalde psychopathie kon hij niet meedoen met de rest dus. Voor de rest had hij nl. alles mee juist.
I´m back.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:17:27 #73
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140389093
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar hij gebruikt het woord evil hè, niet bad/mad. Dat woord verwijst naar theologische concepten.
Mwah, persoonlijk geloof ik wel dat er iets bestaat als evil en dan niet vanwege een geloofsovertuiging. Ik geloof dat iemand met zoals afgunst voor andere mensen, die bereid is om daardoor te moorden... Dat is in mijn ogen ook evil.

De duisternis in zijn persoon, vooral als je zijn manifest leest en ook zijn video's bekijkt, valt in mijn ogen niet te ontkennen. Maar misschien ben ik te poetisch bezig.
pi_140389115
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar vooral door die bepaalde psychopathie kon hij niet meedoen met de rest dus. Voor de rest had hij nl. alles mee juist.
Er was duidelijk wel meer mis met hem. Hij voelde zich superieur aan anderen, iets wat al een grote denkfout was.

Ik zeg altijd "Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd" :P
pi_140389156
NWS / [NWS FeedBack]

[ Bericht 30% gewijzigd door Specularium op 26-05-2014 16:20:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')