Mwah, als die gozer nu in de bak was geeindigd, dan zie ik vrouwen er nog wel voor aan om hem massaal te gaan schrijven enzo ook...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:48 schreef trovey het volgende:
Hij vond zichzelf ontzettend zielig, is een creepin filmpjes en i.p.v. er wat structureels aan te doen waarom hij geen vriendin kan krijgen schiet hij een hoop mensen overhoop. Nou, dat was de oplossing voor zijn probleem hoor.
Dat heeft hij dan nu grondig verpest voor zichzelf.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, als die gozer nu in de bak was geeindigd, dan zie ik vrouwen er nog wel voor aan om hem massaal te gaan schrijven enzo ook...
Zie ook Joran, of andere serie-moordenaars in het verleden.
Yeah, dat was niet zo slim...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan nu grondig verpest voor zichzelf.
Ik sla ze over hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, dat was niet zo slim...
Vrouwen houden nu eenmaal van 'bad boys'. Mijn openingszin is ook altijd gewoon een stoot op haar neus, gevolgd door een romantische 'Neuk me, bitch!'
Van Edgar Davids geleerd.
Iemand moet de eerste zijn.quote:
Dan heb je ze al gehad waarschijnlijk, en zoek je nu een lieve vader voor je 3 koters van verschillende partners...quote:
Moet ik eerste die 3 koters nog krijgen en dat is wel een beetje te laat nu.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je ze al gehad waarschijnlijk, en zoek je nu een lieve vader voor je 3 koters van verschillende partners...
1 koter dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik eerste die 3 koters nog krijgen en dat is wel een beetje te laat nu.
kan iedereen wel zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of nee, de 2de, ik ben een nice guy en heb een vriendin.
Ja, 2de... Wie zal de 3de zijn?
Wedden voor 10 euro?quote:
Hou oud ben je dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik eerste die 3 koters nog krijgen en dat is wel een beetje te laat nu.
Eerder omdat z'n pa geld heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, als die gozer nu in de bak was geeindigd, dan zie ik vrouwen er nog wel voor aan om hem massaal te gaan schrijven enzo ook...
Zie ook Joran, of andere serie-moordenaars in het verleden.
Mooi. Mis je niets aan aan zulke (om wat voor reden of met wat voor oorzaak dan ook) debiele en vooral gestoorde mensen die elke vorm van rationeel denken verloren zijn.quote:Elliot zelf is dood gevonden met een schotwond in zijn auto.
Allerjezus, wat een gestoorde gast is dat. Sowieso, als je dit soort filmpjes op you tube zit, sluit je jezelf alleen maar meer buiten. Is het bekend of deze gast ergens onder behandeling stond? Als je als familie filmpjes van deze gast ziet, dan zorg je toch ook voor een dwangbehandeling? Nalatigheid anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |