abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140016757
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Kijk, en hier hebben we dan eindelijk een onderwerp te pakken waar deze verkiezingen nou echt over gaan! Is groene energie belangrijker of is bescherming van de Europese werkgelegenheid belangrijker? Dát is een keuze waar je bij deze verkiezingen rechtstreeks invloed op kan hebben.
Licht het nader toe, wat voor voordeel heb ik ervan of de stroom groen of een andere kleur heeft?
Tevens een vraag is atoom energie niet ook groen?
Die is immers ook opgewekt zonder fosiele brandstoffen.
pi_140016841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Licht het nader toe, wat voor voordeel heb ik ervan of de stroom groen of een andere kleur heeft?
Tevens een vraag is atoom energie niet ook groen?
Die is immers ook opgewekt zonder fosiele brandstoffen.
Ik heb er geen mening over, maar de vraag hoe hoog de importheffing voor Chinese zonnepanelen moet zijn is er sowieso. Als je geen EU hebt dan moet je 'm ook beantwoorden en moet je ook precies dezelfde afweging maken tussen werkgelegenheid en groene energie.

Als je over deze kwestie een stellige mening hebt dan is dat dus geen argument voor of tegen de EU, maar wel een argument om een partij te kiezen die over deze kwestie dezelfde mening heeft.

Ik bedoel, het zou een beetje raar zijn als je tegen een importheffing op Chinese zonnepanelen bent, en dan de EU de schuld daarvan geeft, en dan gaat stemmen op een partij die vóór zo'n importheffing is omdat die partij toevallig tegelijk ook eurosceptisch is. ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 13:22:28 ]
pi_140016990
Die panelen zou in principe niet veel meer heving op mogen zitten als op ander goederen uit dat land vind ik.
Persoonlijk ben ik van mening dat gaat het nieuwe asbest worden, wat gaat er gebeuren met die fotocellen als het stuk is of gaat.
Over dat Eu ja wat zoui k er op antwoorden, ik stem ja immers niet, Engeland heeft het voor mij beter voormekaar, maar het gras ziet ja immers altijd groener bij de buren.
pi_140017106
Het is bij die panelen ook hoe je staat tegenover staatssteun aan bedrijven. Dan kan je er voor kiezen om te profiteren van de Chinese staatssteun of proberen de Chinezen te bewegen om die staatssteun stop te zetten zodat producenten weer op kwaliteit en werkelijke productiekosten kunnen concurreren.
pi_140017285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:23 schreef john2406 het volgende:
Die panelen zou in principe niet veel meer heving op mogen zitten als op ander goederen uit dat land vind ik.
Persoonlijk ben ik van mening dat gaat het nieuwe asbest worden, wat gaat er gebeuren met die fotocellen als het stuk is of gaat.
Over dat Eu ja wat zoui k er op antwoorden, ik stem ja immers niet, Engeland heeft het voor mij beter voormekaar, maar het gras ziet ja immers altijd groener bij de buren.
Op welke manier heeft Engeland het dan beter voor elkaar?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_140017364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:23 schreef john2406 het volgende:
Bijzonder stukje tekst dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140017463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Op welke manier heeft Engeland het dan beter voor elkaar?
Eigen munt, is naar mijn idee wat of iets doorzichtiger voor de burger.
pi_140017516
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Op welke manier is de euro meer of minder doorzichtig dan de Engelse pond(die overigens gewoon gekoppeld is aan de koers van de euro volgens mij)?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_140017521
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Door het kelderen van die Pond is het leven er wel veel duurder geworden door de crisis.
pi_140017681
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Door het kelderen van die Pond is het leven er wel veel duurder geworden door de crisis.
Zien die mensen niet directer wat hun de Euro dan kost en wat ze ervoor inleveren?En dus kritischer tegen de EU kijken?
pi_140017735
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zien die mensen niet directer wat hun de Euro dan kost en wat ze ervoor inleveren?En dus kritischer tegen de EU kijken?
Wanneer ze in de Euro hadden gezeten was vakantie vieren op het vaste land niet zoveel duurder geworden. Ze zien dus eerder de nadelen van hun Pond :P
pi_140017821
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wanneer ze in de Euro hadden gezeten was vakantie vieren op het vaste land niet zoveel duurder geworden. Ze zien dus eerder de nadelen van hun Pond :P
Dus ze merken een keer in het jaar dat ze moeten omzetten ja en so what, moest ik vroeger ook, ja vroeger ging ik ook al tanken in het buitenland maar af en toe niet, nou nog niet meer af en toe niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 12:39:58 ]
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:22:16 #163
181126 MouzurX
Misschien?
pi_140039439
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:01 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat is dan de grote toegevoegde waarde van de EU in het geheel? Hoe zijn onze betrekkingen met België verbeterd dankzij de EU? En hoe is onze positie mbt Spanje, Portugal, Griekenland, Polen, etc. beter dan met bijvoorbeeld Zwitserland, Noorwegen en de VS dankzij de EU?
De toegevoegde waarde is dat Rusland niet meer is binnengevallen a la Oekraïne.
Zeker je hebt de NAVO, maar de EU werkt nog beter in het veilig maken van de landen binnen de Unie lijkt me.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_140042646
Ik ben van plan op een progressieve partij te stemmen, met oog voor privacy en ik zit te twijfelen tussen D66 en GroenLinks. Qua economisch en monetair beleid neig ik meer naar D66 en qua milieu beleid & duurzaamheid toch meer GroenLinks. Daarnaast voelt het ook een beetje dubbel dat D66 in een coalitie zit met de VVD, waar ik toch een tamelijke afkeer tegen heb.

Zijn er nog echt wezenlijke verschillen tussen de partijen?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:35:36 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140048471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef Cikx het volgende:
Ik ben van plan op een progressieve partij te stemmen, met oog voor privacy en ik zit te twijfelen tussen D66 en GroenLinks. Qua economisch en monetair beleid neig ik meer naar D66 en qua milieu beleid & duurzaamheid toch meer GroenLinks. Daarnaast voelt het ook een beetje dubbel dat D66 in een coalitie zit met de VVD, waar ik toch een tamelijke afkeer tegen heb.

Je zou ook even moeten kijken naar de koers van de grote Europese partijblokken waar ze deel van uitmaken.
pi_140049888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je zou ook even moeten kijken naar de koers van de grote Europese partijblokken waar ze deel van uitmaken.
Sowieso is het wel handig om eens te kijken naar al die lui waar je niet op mag stemmen, maar die wel over je beslissen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_140050819
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zal me er eens in verdiepen :)
pi_140051150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef Cikx het volgende:

Als je GroenLinks stemt vanwege een verstandig milieubeleid, dan PvdD.
Stem je het vooral vanwege progressief denken en (internet)vrijheid, dan beter PiratenPartij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140051169
Of je gaat voor de combi en stemt GL waarvan je zeker weet dat ze in het EP komen en dan ook nog in een fractie met enige invloed. Dat zit er bij jouw suggesties niet echt in.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:04:30 #170
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_140051387
ik stem 50+ voor hogere pensioenen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_140051420
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
ik stem 50+ voor hogere pensioenen
:')

En dat gaan ze even regelen in het EP?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:06:19 #172
323876 michaelmoore
pi_140051444
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:05 schreef tofastTG het volgende:

[..]

:')

En dat gaan ze even regelen in het EP?
ook ja
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_140051536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ook ja
En de blonde halfgod stuurt alle Marokkanen het land uit als hij de verkiezingen wint?
Jij gelooft nog in sprookjes.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:21:20 #174
323876 michaelmoore
pi_140051747
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:10 schreef tofastTG het volgende:

[..]

En de blonde halfgod stuurt alle Marokkanen het land uit als hij de verkiezingen wint?
Jij gelooft nog in sprookjes.
zit wilders bij 50+ ??
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:22:16 #175
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_140051768
Nu @ Radio 1 de meeste lijsttrekkers bij Kamerbreed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')