Dit ja. Gewoon een whey+casseine shake en klaar. BCAA apart is niet nodig.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef 16meter het volgende:
bcaa
gooi je geld dan in de gracht
gewoon vlees eten en eieren en zuivel

quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
LOL, wat is deze?En dan squatten in een Smith adviserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let vooral even op no. 7 en de reden waarom no. 11 'gevaarlijk' is: "This machine resembles squatting". Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten

Aha bedankt!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Spierpijn zegt niks over spiergroei, het zegt alleen wat over gewenning.
Als jij altijd dezeflde oefeningen doet met 10 herhalingen, zul je op een gegeven moment geen spierpijn meer hebben. Als je nu eens zwaardere setjes gaat doen, maar dan bijvoorbeeld 5 setjes van 5 herhalingen, of een andere oefening doet voor borst, dan zul je waarschijnlijk wel spierpijn krijgen.
Dit betekent echter niet dat je harder groeit, het betekent alleen dat je lichaam iets heeft gedaan waar het niet aan gewend is.

Dus...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:50 schreef Pauline92 het volgende:
Beste allemaal,
Mijn naam is Pauline Koch en volg de opleiding Media en Entertainment Management. Ik ben bezig met afstuderen en heb daarbij hulp nodig! Ik ben vooral op zoek naar mensen die aan spinnig doen of daar geïnteresseerd in zijn.
Doet u aan spinning of bent u daarin geïnteresseerd, help mij dan met afstuderen.
Het onderzoek gaat over het mediagedrag, sport en bezoeken van sportevenementen.
Heeft u 5 minuten de tijd vul dan onderstaande enquete in. (klik op de link hieronder)
Heeft u nog meer ideeën hoe ik spinners kan benaderen laat het mij dan weten!
http://www.thesistools.com/web/?id=395876
Alvast bedankt!
Pauline

Knap dat je melkzuur kan voelen. Dit is een fabel die al jarenlang is ontkracht. Als lactaat(melkzuur) al iets doet is het verzuring tegengaan door de een daling van de PH waarde te voorkomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En toch krijg je af en toe spierpijn wanneer je hetzelfde doet als wat je lichaam gewend is. Zo'n stijfheid die een aantal dagen op een zeurende manier aanwezig is zonder dat je melkzuur voelt of dat het (echt) pijn doet. Hoe verklaar je dat dan? Vermoeidheid van die spier? Gebrekkige warmup of iets dergelijks?

Ik kon niet de aparte topic vinden dus vandaar dat ik hem hierin geplaatst heb.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus...
Ooit was er een apart spinning topic.
Verder zou ik het eens proberen op het forum van fiets.nl, mountainbike.nl en pedal-on.com. Maar dat had je zelf vast ook al wel bedacht voordat je je onderzoek begon.

Je voelt toch iets op het moment dat je spieren verzuren, wat het ook precies is. Wat voel je dan wel? Hoe dan ook, die stijfheid wordt niet door melkzuur veroorzaakt, dan zou het niet een paar dagen of tot de volgende training blijven voelen, melkzuur wordt immers vanzelf afgevoerd met het bloed en dat gaat sneller dan dat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Knap dat je melkzuur kan voelen. Dit is een fabel die al jarenlang is ontkracht. Als lactaat(melkzuur) al iets doet is het verzuring tegengaan door de een daling van de PH waarde te voorkomen.

Tja, net als met die supervoeding. Het werkt wel maar als je gewoon goed eet met normale voeding dan krijg je eveneens van alles voldoende binnen en het kost veel minder geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef 16meter het volgende:
bcaa
gooi je geld dan in de gracht
gewoon vlees eten en eieren en zuivel

Klinkt wel als te fucking ziek vriend. Dit zou een te harde workout voor mij zijn denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Geen idee of dit werkt maar
15 pushups
30 sec planks
20x met bal van 8kg je schuine buikspieren trainen
1 min rust
Nog een keer
1 min rust
Nog een keer
Ga je wek van zweten

Wat bedoel je met 'het werkt wel'?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, net als met die supervoeding. Het werkt wel maar als je gewoon goed eet met normale voeding dan krijg je eveneens van alles voldoende binnen en het kost veel minder geld.

Dat je er veel nuttige stoffen mee binnen krijgt en dat het zodoende helpt - maar niet meer dan dat aangezien ook supervoeding niet compleet is (vezels, allerlei andere stofjes dan mineralen en vitamines die heilzaam zijn) - bij een gezonde voeding. Het is een gemakskeuze voor wie het kan betalen, de rest kan met gewone voeding ook prima alles binnen krijgen wat hij nodig heeft.quote:

Mijn sarcasmemeter slaat in het rood uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Klinkt wel als te fucking ziek vriend. Dit zou een te harde workout voor mij zijn denk ik.

quote:Op maandag 26 mei 2014 20:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn sarcasmemeter slaat in het rood uit.

Fixed (weet je zeker dat je al aan afstuderen toe bent?).quote:Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef Pauline92 het volgende:
[..]
Ik kon niet dehet aparte topic vinden dus vandaar dat ik hem hierin geplaatst heb.
Bedankt voor het meedenken!!

lol, je wilt een bepaald doel bereiken en daarvoor moet je nou eenmaal moeite voor doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef NieuweNier het volgende:
Ola sportieve fokkers,
Ik ben mezelf een beetje aan het overtraind. Volgens mij eet ik niet genoeg proteïnen in verhouding tot hoeveel ik sport.
Hebben jullie suggesties voor fast food proteïnen? Dingen die je niet hoeft klaar te maken, zoals bijvoorbeeld tonijn uit blik.
Shakes wil ik niet want ik moet afvallen. Dat betekend constant honger hebben. Maar wanneer ik calorieën binnen krijg wil ik dan wel dat het uit eten is

Nou.... ik ben onderhand ruim 5 kilo kwijt en dit is week 6, maar ik heb echt geen honger. Ik loop wel drie keer per week hard (2 x een half uur en 1 x een uur) en 3 keer per week krachttraining, en elke dag 3 sets van abs.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef NieuweNier het volgende:
Ola sportieve fokkers,
Ik ben mezelf een beetje aan het overtraind. Volgens mij eet ik niet genoeg proteïnen in verhouding tot hoeveel ik sport.
Hebben jullie suggesties voor fast food proteïnen? Dingen die je niet hoeft klaar te maken, zoals bijvoorbeeld tonijn uit blik.
Shakes wil ik niet want ik moet afvallen. Dat betekend constant honger hebben. Maar wanneer ik calorieën binnen krijg wil ik dan wel dat het uit eten is

Afvallen betekent niet constant honger hebben. Ik eet 6 keer op een dag en zorg dat de verhouding tussen K/E/V en kcal goed is. Vooral als je veel sport moet je zorgen dat je voeding in orde is in plaats van zoeken naar quick fixes.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef NieuweNier het volgende:
Ola sportieve fokkers,

dikke overkillquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou.... ik ben onderhand ruim 5 kilo kwijt en dit is week 6, maar ik heb echt geen honger. Ik loop wel drie keer per week hard (2 x een half uur en 1 x een uur) en 3 keer per week krachttraining, en elke dag 3 sets van abs.

Ligt eraan wat je wil bereiken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
dikke overkill
3x per week intensieve KT gevolgd door wat intensief conditioningwerk is ruim voldoende
waarschijnlijk zelfs beter

Dat lijkt mij teveel in een te korte tijd, indien je goed weegt en het niet met vochtschommelingen te maken heeft. Als je veel sport dan is het mogelijk om sneller vet te verliezen zonder spieren af te breken maar dan moet je erg veel erg intensief sporten en nog voldoende calorieën innemen. Wat jij aan sport doet is niet dermate veel en dermate intensief dat je met het sporten zelf zoveel vet kan verbranden wat mij doet vermoeden dat jij je spieren aan het afbreken bent. Simpel rekensommetje: 7800 kcal per kg. vetweefsel. Aangezien jij een meisjes bent is het redelijk te vermoeden dat jij ruim onder de 1000 kcal per uur zit bij intensief sporten. Met krachttraining mag je blij zijn als je boven de 500 kcal. per uur uitkomt, daar zal jij waarschijnlijk nog een stuk onder zitten. Voor de duidelijkheid, krachttraining is zeker nuttig om af te vallen maar niet voor het directe calorieverbruik maar om op de lange termijn het calorieverbruik te verhogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou.... ik ben onderhand ruim 5 kilo kwijt en dit is week 6, maar ik heb echt geen honger.

Ik zweer trouw aan een soort van triathlontraining (bovenlijf en benen die grote spiergroepen hebben, cardio en kracht) met spaarzame krachttraining aangezien je dankzij het vele cardiowerk dagelijks veel calorieën verbruikt (6 keer per week trainen kan je dan dankzij de afwisseling relatief snel opbouwen, in een half jaar tijd of zo) en je zowel dankzij de extra spiermassa als door de intensieve cardiotraining (herstel), een verhoogd basaal metabolisme krijgt. Vanzelfsprekend moet je niet alleen in een sukkeldrafje duursport doen, zeker de nodige sprintjes inbouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
dikke overkill
3x per week intensieve KT gevolgd door wat intensief conditioningwerk is ruim voldoende
waarschijnlijk zelfs beter

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |