Fuck. Is het echt deze: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=8686 ? Wat een voedingswaarde öquote:
Pindakaas, salami, harde kaas, noten, lactose-vrije melk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef MrGuma het volgende:
Hey folks.
Ik word een beetje gek van het vele eten wat ik moet doen. Daarom ben ik op zoek naar wat voedsel met hoge kcal waarde (eiwit is ook prima). Beef jerky heeft aardig wat eiwitten maar wat minder kcal. Ik neem aan dat ik niet alleen aan de eiwitten blijf plakken hea? (overigens, heb een intolerantie voor melk en whey).
Intens hequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Fuck. Is het echt deze: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=8686 ? Wat een voedingswaarde ö
LOLquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Nou, de 125kg squat zit er ook op.
Form was DRA_MA_TISCH, maargoed, hij telt.
Oh en zo gruwelijk lekker. Als ik weer ga bulken wordt het een zakje per dag denk ikquote:
Nou geloof me, dit was een bijzonder lelijke squat. Ik zat redelijk vast in de hole en moest er echt kreunend en steunend met een good morning / ingeklapte knietjes uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
stond je te trillen als een chiwawa in de regen?
lol
jouw kennede zal het best wel mee gevallen zijn met dat dramatische form
Dit kan alleen maar fout gaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Kunnen ze bij de gamma/multimate schijven uitdraaien van 51mm naar 56mm?
Nope. Daar hebben ze de machines niet voor. Je zal op zoek moeten naar een bedrijf wat ijzer bewerkt met een redelijk grote draaibank. Misschien een grote boor, maar volgens mij is de kern gehard staal, wat boren erg moeilijk zal maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Kunnen ze bij de gamma/multimate schijven uitdraaien van 51mm naar 56mm?
Ik ging vroeger over m'n nek als m'n vader weer eens triomfantelijk met die dingen aan kwam zetten. Die geur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Oh en zo gruwelijk lekker. Als ik weer ga bulken wordt het een zakje per dag denk ik
Ik ken ze ook van mijn vader. Echt walgelijk spulquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ging vroeger over m'n nek als m'n vader weer eens triomfantelijk met die dingen aan kwam zetten. Die geur.Maar goeie voedingswaardes ja.
Die cijfers zijn in mijn optiek wel heel erg optimistisch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
SS is juist bedoeld om kracht op te bouwen op de compounds. Vandaar dat het ook STARTING Strength heet. Het enige doel is dan ook om de compounds aan te leren waar veel nadruk op ligt wat je zelf al aangeeft en hier zo snel mogelijk progressie op boeken.
Een voorbeeld van hoe SS eruit hoort te zien voor iemand van 70-90kg:
De beginnende lifter zal waarschijnlijk starten met een 30-40kg squat, 50kg deadlift en een 30kg bench. Met een increase van 5kg per training zit je na een maand op 80-90kg squat waarna je de toename doet afnemen naar 2,5kg per training. Na 2 maand zit je op 110-120kg squat. In maand 3 eindig je met een squat van 120-130kg. Voor de deadlift neem je increases van 10kg de eerste maand en de helft hiervan in de 2de maand. Kom je op ~110 uit na twee maanden en 130 in maand 3. (Cijfers zijn volgens de methode van SS met een enkele training waar het gewicht niet wordt verhoogd wat realistisch is door een slechte dag en de verminderde meeropbrengst)
Dit is eigenlijk de bedoeling. De lifts snel omhoog halen door een hoge trainingsfrequentie van de main lifts. Daarna zal je tegen een paar deloads aanlopen en wordt het na 6 maanden tijd voor een nieuw programma. Dat is de kracht van SS. In korte tijd de techniek aanleren en veel progressie boeken.
Het schenkt geen tijd aan de biceps en dergelijke omdat dit niet nodig is voor het doel en alleen maar tegenwerkt.
Voel me bij ander inzien een soort Diesel Weasel na die squat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou geloof me, dit was een bijzonder lelijke squat. Ik zat redelijk vast in de hole en moest er echt kreunend en steunend met een good morning / ingeklapte knietjes uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Toen ik begon heb ik een half jaar getraind waarna ik geopereerd ben geweest aan mijn voorste kruisband. Dus moest weer vanaf nul beginnen na de revalidatie. Toen heb ik in 4 maanden tijd mijn squat tot 120kg x 5 opgebouwd en de deadlift naar 130kg x 5. Was begonnen met 62kg en eindigde op 66kg toen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:03 schreef squatbro het volgende:
[..]
Die cijfers zijn in mijn optiek wel heel erg optimistisch.
Eleiko dealer in Breda heeft ze liggen, 185,-quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:48 schreef Eleiko het volgende:
Waarom is er niemand die dat in NL verkoopt? Dan kun je passen en direct meenemen.
Ook in die nieuwe kleuren comboquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
Eleiko dealer in Breda heeft ze liggen, 185,-
Sick voor één meal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
400g pasta
300g kip
groentetroep
tomatensausje
Zeer netjes. Respect.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Toen ik begon heb ik een half jaar getraind waarna ik geopereerd ben geweest aan mijn voorste kruisband. Dus moest weer vanaf nul beginnen na de revalidatie. Toen heb ik in 4 maanden tijd mijn squat tot 120kg x 5 opgebouwd en de deadlift naar 130kg x 5. Was begonnen met 62kg en eindigde op 66kg toen.
Voor iemand van 70-90kg moeten die cijfers hierboven wel reëel zijn IMO als ze hard trainen en bulken.
Dus hoe mijn voeten staan als ik neerkom is mijn stance? En puur uit nieuwsgierigheid, hoezo werkt dit zo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voer 3x een verticale sprong uit. Dan sta je op de juiste breedte (misschien zelfs iets smaller) en de voeten lichtelijk naar buiten gedraaid. Dat is bijna altijd je deadlift en clean stance.
Hoe je landt is, min of meer, je natuurlijke stevigste stance. Probeer het maar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus hoe mijn voeten staan als ik neerkom is mijn stance? En puur uit nieuwsgierigheid, hoezo werkt dit zo?
Ik vind het er netjes uit zien. Dat je de spanning niet voelt bij elke rep komt volgens mij omdat je bij de meeste reps even die kleine pauze houdt bovenin, en er dan een rep tussen gooit die je wat te makkelijk weer laat gaan. Dus zonder die kleine pauze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Ok jongens, laatste form check wordt dit voordat ik nu eindelijk zeker weet dat al m'n lifts met correcte techniek zijn![]()
Bent over barbell row.
Voel niet bij alle reps spanning op m'n bovenrug, probeer wel m'n schouderbladen tegen elkaar te knijpen en m'n ellebogen recht omhoog te gooien, maar techniek is in ieder geval een stuk verbeterd ( denk ik)
Thanks man, besef eindelijk dat ik de BOR 6 maanden lang fout heb gedaan en veel te zwaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het er netjes uit zien. Dat je de spanning niet voelt bij elke rep komt volgens mij omdat je bij de meeste reps even die kleine pauze houdt bovenin, en er dan een rep tussen gooit die je wat te makkelijk weer laat gaan. Dus zonder die kleine pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |